Jump to content

Golf 7 - Imbunatatiri aerodinamice si NVH (Noise, vibration and harshness)


IRONICK
 Share

Postare recomandată

O alta imbunatatire care aparuta pe G8, au aplicat solutia tehnica de la BMW (exemplul meu din poze este de la F31, dar si pe restul seriilor este prezenta) in cazul deflectoarelor de la rotile fata.

f30-front.jpg

003.jpg

002.jpg

-------

Asigurand o curgere mai buna a aerului pe sub masina (adaugarea carenajelor laterale, celui de punte H si independenta - prezentate in posturile anterioare), au putut sa renunte si la deflectorul mare din fata.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimensions and aerodynamics

Even though the new Volkswagen Golf does not seem as high, appearing more stretched and dynamic, its compact dimensions have been maintained: 4,284 mm long, 1,789 mm wide and 1,456 mm high. The wheelbase totals 2,636 mm. A quick look at aerodynamic values confirms that every part of the body has been reshaped and refined in the wind tunnel: The end face has been lowered to 2.21 m2 and the drag coefficient (Cd value) cut to 0.275 from 0.3. These more advanced aerodynamics have been achieved through a range of adjustments, including a generally more aerodynamic design, Cd-optimised exterior mirrors, aerodynamic corners and spoiler in the rear roof section, extensive underbody panelling, and aerodynamically optimised features in the wheel housing liners (displacement elements at front, spoiler at rear).

-

O sursa buna de informatie pentru aerodinamica sunt pozele de mai jos. In cazul celor doua deflectoare in lateralele lunetei, eu le-as fi prelungit pana jos, cat este luneta.

Nu au mai folosit Air Curtain (prezente pe G7 FL) si nici nu au vrut sa adopte solutia prezenta acum pe mai toate masinile la spoilerul spate.

--

Au renuntat la unele solutii mai scumpe (10-20e costuri de productie) in favoarea altora mai ieftine. Dar si au declarat mincinos la vechea valoare de Cd 0.3.

0.27 avea BlueMotion, iar in standard crestea spre 0.28

00.thumb.jpg.5457b49229b80d36e1e641628f26b4ca.jpg

01.thumb.jpg.24cabc797d99b6012abcdd46e7f54a54.jpg

02.thumb.jpg.20b9ba6dbc5ce1408a9dd48f8256d0df.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum am inteles si eu de ce pe autostrada se merge in fundul masinii din fata si se dau flash-uri. Pentru economie de combustibil. Aha!

eco.jpg.92be086df77a53e92f7a96bc46f390f2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Noile carenaje de pe Golf 8. Surpriza, fix sunt alea de le-am montat eu pe G7, adaptate de pe alte modele sau construite de la zero.

G8a.thumb.jpg.2065009f194f63bc538ea4af270e002a.jpg

Se mai observa si amortizorul de zgomot de forma triunghiulara, cu latura mare pe orizontala (adica esapamentul nu este rotund, ci i s-a dat o forma dreapta pentru mai putine turbulente).

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Publicat (modificat)

Am cumparat scutul de Golf 8 pentru puntea H sa vad cum arata. Mi se pare mai ieftin ca cel de Polo ...

01.thumb.jpeg.2f5483eb7594b1a391a1ee319eb700be.jpeg00.thumb.jpeg.ea5e5962d7ccdcb040d46784b74331bc.jpeg

Pentru Golf 7 se pot adauga in fata rotilor fata deflectoarele de la noul Audi A3. Cele din postul de mai sus cu BMW-ul.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinmiti

Acest scut crezi ca este plug and play ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Nu l-am testat inca, dar sunt sigur ca nu-s probleme. Legatura cu solul este identica, intre 7 si 8. Oricum, el l-as prinde suplimentar cu coliere de plastic.

-----

In cazul tau cu suspensie independenta (tu nu ai punte H), iti trebuie deflectoarele de la bratele inferioare (cele din postul de pe 17 februarie). Pe astea nu le mai comand sa pun poze pe forum.

5Q0 501 733 - splash shield left (pret in jur de 10euro/buc)
5Q0 501 734 - splash shield right

8E0 825 267 - clipsuri plastic 4buc

911 335 01 - surub+saiba M6x25 4buc

909 203 01 - rivetted cap nut 4buc (cei care le au deja prinse in bratele inferioare, nu este necesara comanda)

riv.jpeg.ef15984045a4e0dd58fa6015ee9b0a95.jpeg

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinmiti

Nu reusesc sa gasesc niciunde montate piesele astea pe Golf 7, nici macar poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Pe G7 sunt cele scurte, bune doar ca protectie la pietre. Invelesc bratul inferior si au un mic guler in fata.

Pe G8 au aparut cele lungi, cu rol aerodinamic. Eu de astea vorbesc.

In ambele variante, suspensie independenta.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinmiti

Asta am inteles, eram curios cum vin pe masina :) . Dar voi cauta cu un Golf 8, si imi imaginez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Pai la fel ca pe G8, vezi in postul meu din 17 Februarie.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Noul Audi A3 are cele mai multe optimizari aerodinamice dintre toate masinile din grup pe aceeasi platforma.

Carenajul motorului este lung, acum ajunge pana la carenajul din aluminiu al esapamentului. Adica il include si pe cel care l-am montat eu de la T-Roc. Si inca cateva optimizari in fara rezervorului si intre puntea H si amortizorul final al esapamentului. Au imbunatatit carenajul care se monta pe Octavia 3 in China si l-au pus acum si pe Audi, Seat, Octavia ...

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Amintisem mai demult de deflectoarele montate la Polo 6 pe basculele fata.

Nu-s plug and play la Golf 7, dar se monteaza pe Golf 8, Audi A3 v4,  Leon 4 si Oktavia 4.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu am mai postat pe aici de ceva timp. Reperele noi despre care am mentionat acum ceva timp si care acum se monteaza pe versiunile noi (Octavia, Leon, Audi si Golf) cu punte H si/sau multilink in cazul ultimului reper.

01.jpg

02.jpg

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carenajul lateral dreapta de G8, O4, L4 si Audi A3 pe G7. Am apelat la o piesa intermediara din acelasi material pentru adaptarea lui.

03.thumb.jpeg.f87bcffa9def52e84fef75f819649dd8.jpeg02.thumb.jpeg.43581659710a3b4488ad88cb8f9aa607.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesteam mai demult de niste deflectoare de noroi (din norma EU) care sa nu strice aerodinamica, dar sa isi faca treaba si sa acopere un anumit procent din roata.

Au fost montate pe Golf 8 GTI.

_ds44955.thumb.jpg.935bc8325a21234998edfda48c7366ac.jpg

_ds45002.thumb.jpg.8513dd6579fcbe91194d855cae3dc1e4.jpg

_ds44160.thumb.jpg.095b14582ce905a2ccd617c98482c4b3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelea sunt deflectoare de noroi sau se pun datorita unui ET al jantei mai agresiv?

Le-am remarcat si pe mk6 R cu jante 19 cu exact aceeasi pozitionare. Sunt curios daca varianta de 18, 17 mai vine cu deflector.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Daca iese cauciucul in afara mai mult, producatorul este obligat sa acopere din ea.

COMMISSION REGULATION EU) No 1009/2010

 

Pretul deflectoarelor de G8 este in jur de 32euro /set.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@IRONICK Ajuta-ne, te rog si cu codurile pieselor postate azi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5WA 825 102 A - underbody lining right rear ~26 Euro + N909 747 01 - surub 0.5 Euro (pentru prinderea din lateral/roata)

---

Dar la tine daca am retinut eu bine minte, nu ai nevoie de material intermediar, cred ca o sa intre la fix. Difera in functie de tipul de suspensie spate, punte H, multilink sau multilink cu propulsie.

Doar niste suruburi si cleme metalice suplimentare.

N909 591 01 - clema metalica 0.6 Euro + N909 747 01 - surub 0.5 Euro = mai ia 2-3 seturi

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si piesele de pe aripi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le caut si pe astea. Dar din ce imi amintesc, parca doreai ca reperele noi sa sa se potriveasca perfect, nu cu mici adaptari.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar fi ideal... “aripioarele” mici de la aripile spate m-ar tenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La gama Megane 4 acele deflectoare sunt din constructia spoilerului spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!