Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

2 minutes ago, z e n i t h said:

Cati kilometri (crezi tu ca) are masina?

270k km. Am luat acum 4 ani la 230k

2 minutes ago, zidanne said:

@AlexRadu22 o daaa… DQ200

Arunca un ochi aici:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17225/P0841

 

 

 

Am vazut. Mersi. Ideea este ca poate fi mecatronic, poate fi un senzor. As mai avea nevoie de o parere avizata de incredere, inainte sa iau o decizie.

Am uitat sa precizez. Sunt din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in 4 ani nu ai avut nici o problema te poti considera norocos. Asa ca scoate cei 6000 de lei, repara cutia si mergi mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 21.02.2023 at 8:23, Hennessy a scris:

Buna ziua. Detin un Passat B7 1.8 TSI - cutie DSG7 - DQ200. De aproximativ 2 saptamani am observat la trecerea din D in N si invers ca are un soc. In restul treptelor se face trecerea normal. Cu motorul pornit cand sunt in D  se simte un fel de "tensiune", daca trec in N nu, cand trec iar in D iar se simte. Pana acum nu se simtea asa. Orice sfat este bine venit. Multumesc, o zi buna!

Update:

Eroare pe cutie P189A (la inceputul lunii februarie i-am schimbat corpul hidraulic - mecatronic) -- > > am schimbat ambreiajul in 22 martie. In 23 martie am ridicat masina din service, am facut aprox 700 km - nici o problema, totul functioneaza normal. O zi buna!

rsz_img_4190.jpg

Modificat de Hennessy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
De curiozitate: cat a fost mechatronicul, cat au fost ambreiajele si cat manopera. Ambreiajele (sper) pe original, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minute în urmă, Xman_ghio a scris:

Ambreiajele (sper) pe original, nu?

 

        Cum adica pe original ? Stiu ca vin initial cu echiparea de fabrica, ulterior se schimba cu kit-ul fabricat de Luk (cam toate facturile postate pe topic aveau kit-ul de inlocuire). Diferenta de cost intre ele am inteles ca ar fi dubla.

 

        Altele pe original se monteaza de regula, pentru masini aflate in garantie, acolo unde au fost constatate defecte ce tin de garantie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiam la aceasta cutie se schimba doar pe original (adica OE - care sunt facute cred de LUK, dar au alte standarde de calitate, etc - de unde si pretul mai mare - evident si din emblem VW pe ele 🙂 ) Cele OEM (adica de producator) chiar daca sunt facute de LUK au mici diferente si de aici recomndarea ca pe ambreiajele DSG sa se mearga "pe original" OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Ma ajutati va rog cu specificatiile uleiurilor pentru DQ200? As vrea sa schimb cele doua uleiuri (la mechatronic si transmisie) si la diversii furnizori imi tot ofera "balarii". Ba ca este acelasi ulei, ba ca trebuie sa verifice? Cred ca ma voi indrepta spre ulei Ravenol, dar as avea nevoie de niste specificatii/norme si eventual cat ulei am nevoie (din ce am citit 1l pt mechatronic si 1.6l pt cutie). Mai trebuie si altceva (buson?)

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecatronic G 004 000 M2 (verde) : 1 litru

 

Cutie : G 055512A2 (1,7 sau 1,9 litri) : deci 2 litri necesari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

La un DQ200 cum/unde pot sa vad in diagnoza starea ambreiajelor?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, 

Problema cu un dq200 de pe un Golf 7, 1.6 CRKB cu stage 1 si shifting points crescute pt DSG.

Dupa o zi de plimbat In Bucuresti (2h in traffic), masina a stat 2h, iar la plecare bordul plin de erori (in principiu pe roti, o conscinta de fapt la U0101) si nu mai pornea. Eroarea principala U0101 , lipsa comunicare cu TCM. Dupa verificat sigurante si alte nebunii.. Ne-am jucat cu mufa de la cutie.. (Nu Avea Nimic Dubios) si in final s-a auzit ca a primit curent si a pornit masina.. sters toate erorile si nu a mai aparut nimic (nu avea niciuna specifica pe cutie)

 

Am mers cu ea cam 8km.. Niciun simptom ciudat.. Bruscata putin cu cateva accelerari si apoi in mers au aparut pe rand erorile de ESP si tot ce tine de roti si cutia nu a mai raspuns.. Oprita masina.. si nu a mai pornit din nou.

Dupa alte rugaminti timp de 30-40min, tot miscand mufa, a pornit 🙂 

Am miscat masina 5m si am lasat-o pornita. Dupa cam 10 minute, timp in care a stat pornita, a crescut turatia la 1000rpm, si din nou, s-a pierdut conexiunea cu cutia.

Am luat-o pe platforma, dupa lasata in parcare peste noapte si de dimineata a pornit lejer, dar tot in parcare am lasat-o. Sigurantele sunt toate ok, mai putin un Releu (dupa schema releu 645 pt ECM care se incalzeste rau de tot dupa 4-5min cu contactul pus). Deja l-am comandat pt schimbat.

Nu stiu de ce sa ma apuc, si mi-e cam frica sa ies cu masina.. sa nu ma lase iar pe undeva..

 

Cutia a perfect pana acum, am masina de la 160k Km, acum are 213k si la 170k am schimbat ambreiaje si ulei cutie la Automatico.

Ati mai intalnit? Cea mai simpla solutie ar fi mecatronic.. dar cutia schimba perfect.. atunci cand are curent :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai  schimba acel releu ca tot l-ai comandat si urmareste-o. 

Ca idee, schimba ce este mai ieftin. 

Posibil releul sa nu-si mai faca serviciul daca zici ca se incinge. 

Din descrierea ta, pare o problema electrica. 

Cam dubioase cutiile acestea. 

A mea, cand se incalzeste in trafic, la plecarea de pe loc si in schimbul treptelor 2 cu 3, am un mic fluierat. Scurt de 1-2 secunde, dar destul de enervant. Am cumparat masina la 180 mii si acum are 213 mii. Am cumparat-o iarna si nu facea, dar cum s-a incazit afara, a aparut anomalia aceasta. 

Nimeni nu stie sa dea o solutie. ☹️

 

Bafta sa ai cu ceva simplu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

VW Golf 7.5 DSG 1.4 TSi CZCA fabricatie 2018 (face 5 ani in curand) si 94 000km. Masina e luata din RO dar rulata aproape exclusiv pe autostrazile din vest (Germania Elvetia) si aproape deloc in regim urban ca nu prea am de ce.

Am exploatat-o stiind neajunsurile DQ200 si am evitat blocajele rutiere si mersul in regim bara la bara.

Revizii facute numai reprezentata VW in Germania.

 

Ei, incepand de asta toamna pe la 86 000km am observat ca incepe sa ezite si sa trepideze usor in vitezele 2,3 si asta doar dupa ce se incalzeste, la rece schimba si merge perfect.

La revizia de 90 000km le-am zis sa verifice dar au zis ca totul e in regula. Nu sunt sigur ca au facut o verificare minutioasa, ii suspectez si pe astia ca sunt ca peste tot doar schimbatori de piese. O mai fi si bariera lingvistica o problema.

 

Ideea este ca problema persista si dupa ce se incalzeste se comporta ca si cum un incepator ar schimba vitezele 2,3 si 5. Nu face zgomote ciudate, nu am erori insa schimba parca prea brutal 2,3,5. La fel se observa si la retrogradare cand franez, parca intarzie sa debraieze.

Se simte ca si cum ai cupla/decupla ambreiajul prea brusc. Daca merg cu ea ceva mai alert parca nu se mai simte asa de tare insa e clar ca ceva nu e in regula.

 

Nu stiu cu ce sa incep sau daca sa incep cu vreo diagnoza ca si pe aici sunt putini cu adevarat meseriasi. (eu locuiesc la granita Elvetia cu Germania)

 

Masina este impecabila si parca mi-ar parea rau sa renunt la ea la cat costa acum o masina mai bunisoara. (pe fata inca am placutele de frana originale :) )

 

Multumiri!

Modificat de BalkanHL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu daca ai exploatat-o cum zici cred ca e... putin placebo 🙂 Oricum daca mergi la diagnoza acolo o sa te "tapeze" de bani (ajungi sa platesti cateva sute de euro ca sa ti-o verifice). Eu as astepta pana vii in tara si sa verifici aici la niste preturi mai umane... Oricum suna a volant/ambreiaje, dar la km aia si daca zici ca ai mers mult extra-urban m-as indoi sa fie cazul. Oricum, daca esti chitzibusar (ca mine), nu o sa mai fie niciodata masina asa cum era la 2000km 😄 Las-o in pace si faci o diagnoza/verificare in Romania.

 

Ca fapt divers: orice DSG nu se impaca bine cu "blocajele rutiere si mersul bara-la-bara". Eu daca am nervi schimb pe manual (cand merg bara la bara) si asa stai mult si bine in viteza 1 ca sa nu iti patineze ambreiajele din 1-in-2. Dar altfel este o cutie foarte decenta, iar cumplata la motorul ala mi se pare varianta ideala pentru un Golf!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant la 1.4 TSI ? 

 

         Din cate am mai auzit si eu din vecini, ambreiajele la motoarele pe benzina nu ar duce asa mult ca cele de diesel ( care nici alea nu duc prea mult :)) ). 

         Daca pui in balanta ca face numai la cald, pare ca de acolo ar fi problema. Si mie imi pare ca la rece se comporta mai bine decat la cald, doar ca am rulaj dublu :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/5/2023 at 3:56 PM, Adria_n said:

Mecatronic G 004 000 M2 (verde) : 1 litru

 

Cutie : G 055512A2 (1,7 sau 1,9 litri) : deci 2 litri necesari.

Salut,

Aici nu bagi cat scoti?

Adica masori ce iese si apoi pui tot atat, si ar fi aprox 0.9 mecatronic, cu 1.7 la cutie?

On 5/8/2023 at 9:15 PM, Xman_ghio said:

Salut!

La un DQ200 cum/unde pot sa vad in diagnoza starea ambreiajelor?

Multumesc anticipat!

Din ce am vazut apare o eroare de ambreiaj tocit.

Cu ceva posturi in urma se vorbea de aceasta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

          La cutie, din cate stiu, pot fi 1,7 sau 1,9 litri (sigur gasesti informatia la o cautare mai amanuntita pe internet sau dupa seria VIN).

 

          De mecatronic, eu asta am gasit.

           image.png.a2ad27843c8989066f8d1093252b611a.png

        

în urmă cu 10 ore, Mcornell a scris:

Aici nu bagi cat scoti?

 

            Pai si daca scoti 1 litru din cutie, ca atat a avut (din diferite motive), pui tot atat ? Nu vad logica, atata timp cat se scoate gravitational. Idem mecatronic (mai ales ca sunt sanse mai mari sa se piarda uleiul din el).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, corect, sa zicem ca nu sunt pierderi.

Cred ca 1 l pui cand desfaci mecatronicul si 0.9 cand doar schimbi uleiul. Ramane prin cilindrul de presiune poate ceva ulei.

La cutie din ce am vazut, se cam indica 1.7 l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_n documentul asta e foarte util pentru schimbarea uleiului in DSG. Exista un document similar pentru schimbarea uleiului in mechatronic? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a mai postat, exista si acest TPI

 

-        TPI2011315/3 3060, *P, 5F, 6J, Kg, 6P, Squeaking/Vibrations when starting and/or changing gears, DSG (0AM/0CW)

 

S-au schimbat gratuit ambreiajele.

 

Inca ceva:

-        Later, at the beginning of 2017, the manufacturer attempted to compensate for this miscalculation by changing the software in order to reduce the upper limit of the operating pressure range in mechatronics from 60 to 52 bar, for which a corresponding service campaign was organized. http://www.remontdsg.ru/mech_0AM_0CW.html

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ciontu Mădălin

Salutare decurand am achiziționat un Volskwagen Touran cross cu motor 16 cutie dsg 7 decurand am schimbat uleiul in cutie după aproximativ 600 de km îmi dă afară uleiul pe la aerisitor cel care a schimbat uleiul la bagat pe pa aerisitor el zice că nu este de la el problema acum sa constatat că este acumulator defect vă intreb dacă este ok pe unde a băgat uleiul trebuia să dea electromotorul jos să îl bage pe la un bușon de umplerea meclatronicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dat  buleala acolo.

Mergi la cineva cu experienta sau la reprezentanta, inainte sa se strice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apare ulei pe la aerisitorul mecatronicului, placa hidraulica a mecatronicului e crapata. Uleiul din cutia mecanica se pune pe la aerisitorul cutiei mecanice.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciontu Mădălin
14 minute în urmă, bysus a scris:

Cand apare ulei pe la aerisitorul mecatronicului, placa hidraulica a mecatronicului e crapata. Uleiul din cutia mecanica se pune pe la aerisitorul cutiei mecanice.

 

IMG-20230710-WA0001.jpg

IMG-20230710-WA0002.jpg

IMG-20230710-WA0003.jpg

IMG-20230710-WA0004.jpg

IMG-20230710-WA0005.jpg

IMG-20230710-WA0006.jpg

IMG-20230710-WA0007.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!