Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

On 1/1/2023 at 4:57 PM, stfnt said:

Hai salut,

 

am de 2 ani un Golf 7, 1.6tdi, din 2016, cu DSG7 uscat, si de ceva vreme am observat ezitari ale cutiei in treapta a 5-a, de obicei in modul sport, doar in rampe. de ex, plec de jos cu a 4-a, si o tin accelerata pana sus; in treapa a 5-a incepe sa ezite, si nu stie cand sa schimbe; pana la urma ajunge intr-a 6-a, nu pierde putere, dar se observa pe acul de la acceleratie ezitarile; nu are un mers continuu

atasez si un filmulet

 

 

A avut cineva problema asta? sunt ambreiajele?

 

Update: sunt uzate ambreiajele; am fost la automatico si asta a fost constatarea lor. Acum masina e la ei pentru schimbare ambreiaj. Tipul care a facut constatarea a zis ca e prima data cand se schimba la km astia; teoretic ar trebui sa tina 200 de mii de km.

Update2: e dus si volantul, +2100Ron

DevizAutomatico.jpg

VolantaVaselinaScursa.jpeg

Modificat de stfnt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Detin o skoda octavia 3, 2014, 1.6 tdi cod motor clha, dsg dq200, 254000km(probabil reali).

Mentionez faptul ca pana aseara nu am avut nicio problema cu cutia dsg, nu a dat nicio eroare pe tester.

Dupa un drum de 50 km prin bucuresti, cand am ajuns acasa, am pus in p, moment in care a inceput sa se auda un zgomot foarte urat de sub masina.

La scante a dat erorile din poza. 

A mai avut cineva aceasta problema?

 

IMG-20230123-WA0010.jpeg

IMG-20230123-WA0008.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am dus masina la automatico. Se schimba volant si ambreiajele. Presiunea ulei pare sa fie buna.  Mi-au zis ca luni ar trebui sa fie gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajele erau de asteptat, dar volantul avea deja probleme? Ai avut ceva zgomote la rece (din 1-2-3 sau 3-2-1) la schimbare?

 

Cat a fost "total damage" (costul final)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Xman_ghio a scris:

 

Cat a fost "total damage" (costul final)?

      Si eu am aceiasi curiozitate. 6000+ ? 

       

în urmă cu 1 oră, Xman_ghio a scris:

Ambreiajele erau de asteptat, dar volantul avea deja probleme?

     Am mai citit pe nu stiu unde ca nu ar tine volant cat ar tine ambreiajele, pe principiul nu tine pompa de apa cat tine distributia, ca sa tot schimbi piese.  

 

     E de rasu-plansu 😐 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu info: masina a fost gata in 24 ore ( practic am lasat o la ei miercuri la ora 12 si am luat o joi la 15.30. S a schimbat volant, ambreiaj si uleiul in cutie. Costul a fost aprox 7000 ron. 

Cum am zis in primul post nu am avut nicio problema cu cutia pana acum. 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costul pare aliniat cu ce e in piata; e ok! 😉

 

Stii cumva daca ti-au schimbat ambele uleiuri (si cel de la ambreiaje si cel de la mecatronic)? Ideal ar fi sa le fi schimbat ambele (ma gandesc ca nu au fost schimbate niciodata, deh producatorul zice ca sunt "lifetime). Eu la 120.000km vreau sa schimb uleiurile de la cutie ca sa stau mai linistit.

 

L.E. Nu stiu exact la masina ta, dar la Touranul meu 2017 a fost o rechemare in service pentru schimbare ambreiaje. Cred ca pe la 35.000km le-au schimbat pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minute în urmă, e2mine a scris:

Cum am zis in primul post nu am avut nicio problema cu cutia pana acum. 

       Multumim de info ;) 

 

       Sesizezi diferente dupa inlocuire (cum ar fi vibratii, schimburi intre trepte, plecari de pe loc, etc chiar daca nu ai avut erori inainte) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia schimba bine.in mers nu am sezsizat vibratii, zmucituri.Nu tremura la plecarea de pe loc.

Merge la fel ca inainte de a schimba piesele

Modificat de e2mine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Care sunt diferentele intre DQ200e de pe masinile mild hybrid si clasicul DQ200?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

Am incercat sa fac o citire pe blocurile de valori de pe cutie, iar km citit este mult sub cel actual al masinii.

Masina are 109k km, iar pe cutie se citeste valoarea de 27k km. 

Asta inseamna ca a fost inlocuita, sau este o eroare de citire?

 

Cutia schimba destul de bine, insa nu perfect, cel putin cat este rece, sunt perceptibile schimbarile intre treptele inferioare.

 

Masina in discutie este un Seat Ibiza 2010, 1.6 MPI, DQ200.

 

Multumesc!

 

Exportul din testul VCDS:

 

Address 02: Auto Trans Labels: 0AM-927-769.clb
 Part No SW: 0AM 300 047 S HW: 0AM 927 769 D
 Component: GSG DSG AG7 441 1305 
 Revision: 00044014 Serial number: 00001707016727
 Coding: 0000020
 Shop #: WSC 04940 001 00001
 VCID: 3F8DF6FB6D7DB573FA-513C
No fault code found. ----------------------------------------

WhatsApp Image 2023-02-08 at 21.42.28.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/8/2023 at 10:11 PM, fireman580 said:

Asta inseamna ca a fost inlocuita

Inlocuita cutia,inlocuit mecatronicul,resetati km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor. Sunt recent posesorul unui A3 1.4TFSI 2009 cutie automata cu urmatoarele date:

Address 02: Auto Trans        Labels: 0AM-300-04x.lbl
   Part No SW: 0AM 300 048 L    HW: 0AM 927 769 D
   Component: GSG DSG AG7     431 9032  
   Revision: 00043014    Serial number: CU501307115481
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 42948 002 1048576
   VCID: 39735C4070428D6 .  Masina este achizitionata de noua din tara, conform fisei RAR, km ar fi reali. 😏

Mentionez ca este prima masina cu DSG, implicit nu am foarte multa experienta pe cutia automata. Cutia masinii a fost servisata de baietii din Arad in urma cu 1 an (timp in care masina a mai rulat aproximativ 20k). Dupa 900km de la achizitie, s-a aprins martorul check, codul de eroare fiind P1624 (Malfunction indication lamp/ Intermitent). La a treia pornire check engineul a disparut. Dupa o diagnoza cu VCDS am constat ca exista o eroare pe cutie, respectiv P0841. Din log observ ca a mai aparut aceasta eroare, lucrul ascuns de fostul propietar. Rasfoind problemele prezentate aici, din punctul meu de vedere cutia merge ok, cel putin atat cat ma pricep eu. Intra corect in viteze, nu are sunete ciudate sau trepidatii. Intradevar am observat ca se schimba destul de rapid intre 1/2. Va rog daca ma puteti ajuta cu o parere, un sfat care sa ma ajute in rezolvarea/diagnosticare corecta. Atasez logul si cateva poze. Exista o explicatie de ce la campul 65 este mentionat un nr de km diferit de campul 66? Restul de erori prezente pot afecta indirect aceasta eroare din cutie? Accept orice sfat legat de exploatarea corecta a cutiei. Multumesc pentru atentie.

3.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

9.jpg

Log-AUDIA3-WAUZZZ8P79A098466-201590km-125262mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar ai avut ambreiaje schimbate si banuiesc dupa pozitia doi pe factura mecatronic reconditionat ? Nu cred ca “bloc hidraulic rebuild” se refera la acumulatorul de presiune care crapa de obicei . Eroarea indica o problema la mecatronic.
 

 

17225/P0841 - Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch 1: Implausible Signal


Possible Causes

 

Low transmission fluid pressure

Wiring issues to/from pressure sensor (G193)

Malfunctioning Mechatronic unit

Malfunctioning Valve Body or pressure sensor (G193)


Possible Solutions

Check transmission fluid level and pressure

Wiring issues to/from pressure sensor (G193) when applicable

Check for TSBs and TPIs for know Mechatronic unit flash updates and revised parts

Check Valve Body and/or pressure sensor (G193) when applicable

Modificat de BadGrandpa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare legata de comportamentul cutiei DSG DQ200 atunci cand incerc sa opresc masina cat mai lin.

Am avut anterior o masina cu cutie manuala. M-am obisnuit ca atunci cand opresc (la semafor spre exemplu) sa scot din viteza, sa apas frana mai puternic, iar apoi, treptat, sa reduc presiunea de pe pedala de frana pana se opreste masina. Astfel, oprirea este lina si nu brusca.

Acum, cu masina cu DSG, in D, cand ma apropii de semafor si apas frana mai puternic, se simte cum ambreiajul decupleaza. Apoi cand aproape sa opresc ridic putin de pe frana (nu complet) ca sa opresc lin si cutia cupleaza ambreiajul, in treapta 1. Dupa ce masina e oprita de tot apas frana mai puternic si iar decupleaza ambreiajul. La trafic de oras imi imaginez ca asta produce o uzura inutila cutiei DSG

Ati observat si voi acest comportament? Exista vreo setare ce se poate face sa nu mai cupleze cand se reduce presiunea aplicata pedalei de frana (nu luat piciorul de tot de pe pedala)?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai obisnuinta ta cu transmisia manuala nu era chiar cea mai corecta. Nu te foloseai deloc de frana de motor. Dar daca totusi insisti in aceasta practica, ar fi o solutie ca atunci cand te apropii de un semafor sau o coloana etc unde stii sigur ca te vei opri sa comuti schimbatorul de viteze in N si lasi motor sa mearga la ralanti pana la oprire, iar in acest caz poti frana cum vrei tu.

Pe mine unul nu ma deranjeaza comportamentul acestei cutii, ba chiar ma enerveaza functia de "coasting" pe care o am la VW Tiguan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu m-am exprimat bine. Eu ma refeream la faptul ca scoteam din viteza cand ajungeam la ultimii 2-3 metri de franare, inainte de oprire, nu mergeam 20 de metri pe liber.

Comportamentul cutiei DSG de care zic este ca atunci aproape se opresc rotile, daca reduc presiunea de pe pedala de frana ca sa se opreasca lin, cutia crede ca eu vreau sa iau de tot de pe frana si cupleaza ambreaiajul si creste turatia la >= 1000 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa functioneza DSG-ul, altfel ai avea o inatarziere prea mare la plecarea de pe loc. La varianta cu ambreiaj umed, cutia nu trece niciodata pe neutru ca la manuala (exceptand partea de coasting sau evident cand esti in N) si chiar si cand stai pe loc in Drive, ambreiajul pentru treptele impare e partial actionat si pantineaza continuu. Masina ar pleca inainte daca nu ar tine-o franele pe loc. Nu stiu sigur daca  DQ200-le chiar e in neutru (asa cum intelegi tu la o manuala) cand stai pe loc in Drive, dar compornatmentul pe care il observi tu e normal si va trebui sa te obisnuiesti cu el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face ea! Las-o in pace ca stie ea mai bine ce are de facut 🙂 Daca vrei sa schimbi cand si cum vrei tu atunci trebuia sa ramai la manuala. Si pe mine ma deranjeaza in 5% din timp, dar per ansamblu prefer DSG fata de manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am citit, daca au reparat cei de la arad sigur au lipit placa de presiune si nu cilindrul de presiune. 

Deci ne apropiem de problema (lipitura la rece in aliaj de aluminiu). Ai pm verifica cum am zis cu testerul vezi  ce valori face pompa hidraulica in bari. Daca e sub 42 bari e problema. Cumperi placa de presiune (dupa codul celei din cutie, dezmmbrezi mai intai) de pe aliexpress si rezolvi problema. 

Modificat de icoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/12/2023 at 1:38 PM, radu_dami said:

 

Acum, cu masina cu DSG, in D, cand ma apropii de semafor si apas frana mai puternic, se simte cum ambreiajul decupleaza. Apoi cand aproape sa opresc ridic putin de pe frana (nu complet) ca sa opresc lin si cutia cupleaza ambreiajul, in treapta 1. Dupa ce masina e oprita de tot apas frana mai puternic si iar decupleaza ambreiajul. La trafic de oras imi imaginez ca asta produce o uzura inutila cutiei DSG

Ati observat si voi acest comportament? Exista vreo setare ce se poate face sa nu mai cupleze cand se reduce presiunea aplicata pedalei de frana (nu luat piciorul de tot de pe pedala)?

 

Multumesc

 

Cred ca raspunsul ni l-a dat un coleg care si-a "diagnosticat" singur problemele cutiei.

Ambreiajele erau partial cuplate la semafor (in mod normal) dar a observat ca erau decuplate total cand masina era oprita si Auto hold-ul activat. Poate  combinatia decelerare + auto hold incheiata cu oprire completa e solutia.

Nu ai stiu unde se gaseste discutia dar o puteti cauta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Detin un Passat B7 1.8 TSI - cutie DSG7 - DQ200. De aproximativ 2 saptamani am observat la trecerea din D in N si invers ca are un soc. In restul treptelor se face trecerea normal. Cu motorul pornit cand sunt in D  se simte un fel de "tensiune", daca trec in N nu, cand trec iar in D iar se simte. Pana acum nu se simtea asa. Orice sfat este bine venit. Multumesc, o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cati kilometri (crezi tu ca) are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!