Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

On 14.05.2022 at 0:11, Adrian Manaila a scris:

Salutare! Detin o Octavia 2 FL 2010, DSG 7 si mi-a aparut martorul "spirala" si "ESP" si urmatoarele mesaje in bord: "Engine fault:Workshop!" si "Fault:ESP". Nu am reusit sa pornesc masina, insa dupa o zi a pornit fara probleme, martorii si mesajele nu mai erau afisate, insa dupa 10 minute si cative km de mers au aparut martorii si mesajele respective si mi-a taiat puterea (practic nu mai puteam accelera, insa motorul mergea). Mecanicul spune ca e Mecatronicul defect. S-a confruntat careva cu o problema asemanatoare si ma poate ajuta cu un sfat? Multumesc!

Va recomand la Sighisoara la d ul LasLo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 26.01.2022 at 9:42, ungureanu_alexandru_ad a scris:

Salut , a pus cineva ulei febi la cutia de transmisie dq200 0AM ? Afectează cu ceva . Doar asta am găsit pe stock la urgenta . Și dacă știe cineva de unde pot comanda cumpără garnitura care vine intre Mecatronic și cutie . Cod 0AM927377

Intri pe aliexpress și comanzi tot ce vrei pentru cutia asta dar ai de așteptat, cu 150 lei sau 200 iei și capac și garnitura, 0entrubailalti cu cilindru fisurat din cutie se poate lua tot de pe aliexpress mult mai ieftin de 3000 lei kit reparație vedeți sa nu fie placa fisurata, aia in care se baga cilindrul hidraulic și costa pe la 14l50 - 250 lei și cu accesorii vreo 400 + DHL transport 18 zile 500 lei

Modificat de icoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.12.2021 at 23:04, xeNNoN a scris:

Salutare,

 

De 3 saptamani am urmatoarea problema, de 3 ori am patit sa-mi apara in bord "Apply the brake" si apare doar "D / S" fara numarul vitezei

Dați jos cutia, desfaceți toate șuruburile ext și interior dac observați placa de presiune sparta sau fisurata. Dacă e cilindrul de presiune fisurat trebuie înlocuit, piesele le luați individual de pe aliexpress, unele sunt recondiționate iar majoritatea sunt noi destul de ieftine, transportul te poate usca de ceva bani daca vrei rapid. Adica mai întâi constați ce esre defect apoi comanzi și înlocuiești. Ptr remontare toate pistonasele 25mm în exterior și toate furcile în Neutral pe mijloc căci au 3 poziții fiecare. 

 

Nu cred sa fie pompa, pompa e un amestec de "fiare" care se scalda în ulei hidraulic. 

Modificat de icoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 27.03.2022 at 18:40, Adria_n a scris:

                Reimprospatez topicul cu vechea dilema : e bine sa pui cutia in N cand esti la semafor ?  

 

                Recomandarile producatorului este sa se puna in N sau in P doar daca stationeaza o perioada mai mare de timp ( eu am cam inceput sa ignor recomandarile, de cand cu ulei lifetime cutie, distributie la 210k fara limita de timp, filtru aer la 90 K, etc.

 

                Altii spun ca mutatul in N nu ar ajuta ambreiajele, dar ca ar putea afecta mecatronicul ( cica in N s-ar preselecta treapta R si treapta 1 si ai freca mecatronicul inutil ). 

 

                In fine, pentru ca sunt neclare lucrurile si caut sa intretin masina cum cred eu mai bine => am facut un log pe cutie, l-am atasat aici (sunt 2 sheet-uri: ambreiaje si furci) din care eu constat urmatoarele, pe loc la semafor :

 

               - cand cutia e in Drive presiunea pe ambreiajul 1 e de ~26-27 bari fata de 15-16 bari, fata de cand cutia e in N. Concomitent, ambreiajul 1 e partial actionat in drive (pozitia lui la 5-7 mm, fata de 1.4 cand e pe N) => uzura pe ambreiajul 1 ? Asa zice capul meu.

               - nu se preselecteaza treapta R, nici in Drive, nici in N. In schimb treapta 1 ramane permanent cuplata. 

               - doar in P sunt selectate treptele 1 si R 

               - exista uzura mai mare pe ambreiajul 2 decat pe 1 ( deduc dupa pozitia lor fata de 0 )? 

               

               In concluzie, e bine sa pui in N ? Orice parere e binevenita.  

 

               Ca o completare, nu se simte nicio diferenta cand schimbi intre N si D la semafor ( cum inteleg ca se intampla la DQ250 sau alte cutii cu ambreiaje umede ).

                

 

Log ambreiaje+furci cutie.xls 37 kB · 7 downloads

Salut!

Am o Skoda Superb 3 din 2017 cu motor de 1.6 TDI 120 CP si legat de selectia cutiei la semafor, eu merg tot timpul cu Auto Holdul. Cand stationez, consumul la ralantiu in D la acel moment este cel minim 0.4 l/h daca am clima oprita si 0.6 l/h daca am clima pornita. 

Din curiozitate, am dezactivat Auto Holdul si tineam masina din frana cand era in D. Consumul era net crescut la ralantiu. Undeva la 1.1 l/h.

In concluzie pt mine este sa tin masina in D si cu Auto Holdul activat. Asa cred ca discurile sunt indepartate si protejate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia nu are autohold.

 

            Cum se comporta cutia pe caroseria de superb ? Nu smuceste la plecare cu autohold  ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio problema pt ca,  ca la orice automata,  dai drumul la frana ca sa intre in sarcina sau dai un scurt impuls la acceleratie ca sa se dezactiveze Auto Holdul si dupa ce simti ca au cuplat toate cele,  incepi accelerarea. 

Asa este si recomandarea celor ce repara cutiile automate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.07.2022 at 14:16, icoman a scris:

Dați jos cutia, desfaceți toate șuruburile ext și interior dac observați placa de presiune sparta sau fisurata. Dacă e cilindrul de presiune fisurat trebuie înlocuit, piesele le luați individual de pe aliexpress, unele sunt recondiționate iar majoritatea sunt noi destul de ieftine, transportul te poate usca de ceva bani daca vrei rapid. Adica mai întâi constați ce esre defect apoi comanzi și înlocuiești. Ptr remontare toate pistonasele 25mm în exterior și toate furcile în Neutral pe mijloc căci au 3 poziții fiecare. 

 

Nu cred sa fie pompa, pompa e un amestec de "fiare" care se scalda în ulei hidraulic. 

salutare, ai dat jos capacul ? am inteles ca acel capac are un cilindru in presiune....pe net nimeni nu arata cum se desface acel capac ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Bună seara . 

Va salut am un Passat gte 182000 km cutia dq400 care m-a lăsat . Adaug logul din vcds. Ce pare aveți ? Ce service recomandați . Precizez că mașina nu mai pornește . E mecatronicul ? E doar ambreiajul ? Idei,păreri ,sugestii de mecanici sau ateliere de reparatie . 

Va mulțumesc anticipat .

P.S. Nu am găsit post cu cutia dq 400 scuze . 

 

 

Screenshot_2022-09-21-02-19-34-569_com.android.htmlviewer.jpg

Modificat de Florian GTE
Am greșit codul cutiei de viteze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, Sunt proprietar de Skoda Rapid 2015 ,1.6 TDI uscat DSG 7

In urma cu trei zile am intampinat urmatoarea problema ,in momentul in care am vrut sa dau cu spatele si am selectat R mi a aparut o cheita intermitenta in bord in locul  R ului nu mai mergea cu spatele ,am schimbat in D si am putut merge numai cu 1 oricat am accelerat nu sau schimbat vitezele ,am oprit motorul si l am repornit si problema a disparut in ziua respectiva ,cu toate acestea am mers si la diagnoza dar nu sa mai vazut nici un cod sau eroare .

 

Ghinionul este ca azi sa repetat  aceasi problema ,care este parerea vostra ?

Ati intalinit careva probleme de genul asta ?

 

Am tot cautat pe forum si intradevar am gasit mai multe sfaturi dar nu imi dau seama care solutie este ceea potrivita problemei mele 

Am discutat de asemenea cu doi mecanici despre care  se spune ca ar fi specializati in probleme de genul dar surprinzator fiecare a avut o parere diferita ,unul zice ca sa schimb volantul si ambreiajul iar altul ca ar fi problema din mekatronic (mentionez faptul ca mekatronicul a fost schimbat in luna a 7 anul 2019 de catre reprezentanta Skoda si de atunci am facut 70000 km)

 

multumesc anticipat

 

Modificat de @BRB@
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.08.2022 at 15:59, Calinh a scris:

salutare, ai dat jos capacul ? am inteles ca acel capac are un cilindru in presiune....pe net nimeni nu arata cum se desface acel capac ! 

Capacul are niște șuruburi cu care se tine de cutia de viteze și altele cu care se strânge pe cutia dsg, are mufă electrica sus care are un mod ciudat de extragere, prin laterala sau în sus se trage de un plastic apoi în laterala se scoate mufă, nu mai știu exact. 

Are un cilindru de presiune,  trebuie un imbux torx stea de 32 parca, dacă nu ai placa de sub el fisurata e I filetat bine dacă nu a sărit și împinge în capacul exterior negru și îl deformează... Se vede de afara, moment în care nu prea mai întra în viteze mașina. 

Nu se da capacul pentru ca se da toată cutia jos, apoi scoți uleiul hidraulic și apoi o desfaci, dar mai întâi scoți uleiul din cutia mare de viteze, vreo 5 litri. 

Deoarece spațiul este foarte mic și nu poți face mai nimic dacă ai da jos doar capacul. 

Există informații pe forumuri în engleza și video pe Youtube în pagina web: https://at-manuals.com/manuals/dsg7_dq200_0am_0cw/

On 21.09.2022 at 2:21, Florian GTE a scris:

Bună seara . 

Va salut am un Passat gte 182000 km cutia dq400 care m-a lăsat . Adaug logul din vcds. Ce pare aveți ? Ce service recomandați . Precizez că mașina nu mai pornește . E mecatronicul ? E doar ambreiajul ? Idei,păreri ,sugestii de mecanici sau ateliere de reparatie . 

Va mulțumesc anticipat .

P.S. Nu am găsit post cu cutia dq 400 scuze . 

 

 

Screenshot_2022-09-21-02-19-34-569_com.android.htmlviewer.jpg

Ai erori pe ambreiaje, și presiune pe minus probabil ca se refera la cutia de viteze gsg 400e, întra cu testerul pe ea și vezi ce presiune arata la pompa hidraulica. Dacă da sub 40 bari e o problema acolo o fi tot placa sparta ce tine cilindrul de presiune... 

Adică presiune -5.5  înseamnă că nu are cutia presiune sa împinga furcile sa schimbe vitezele, presupun. 

Modificat de icoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut da ai avut dreptate e placa de presiune și zic băieții de la service că nu se poate repara ci înlocui cu totul mecatronicul . Plus că mai e nu știu ce prindere care acționează ambreiajele defect . Ca soluție mi-au recomandat înlocuirea cutiei . Pun attach poze . Dacă aveți alte sfaturi ?precizez că mașina am dus-o la automatico în Bucuresti.

IMG-20221004-WA0001.thumb.jpg.72b9393aa73f9e0246b052ba3bd2cecc.jpg

On 10/1/2022 at 9:11 PM, icoman said:

Capacul are niște șuruburi cu care se tine de cutia de viteze și altele cu care se strânge pe cutia dsg, are mufă electrica sus care are un mod ciudat de extragere, prin laterala sau în sus se trage de un plastic apoi în laterala se scoate mufă, nu mai știu exact. 

Are un cilindru de presiune,  trebuie un imbux torx stea de 32 parca, dacă nu ai placa de sub el fisurata e I filetat bine dacă nu a sărit și împinge în capacul exterior negru și îl deformează... Se vede de afara, moment în care nu prea mai întra în viteze mașina. 

Nu se da capacul pentru ca se da toată cutia jos, apoi scoți uleiul hidraulic și apoi o desfaci, dar mai întâi scoți uleiul din cutia mare de viteze, vreo 5 litri. 

Deoarece spațiul este foarte mic și nu poți face mai nimic dacă ai da jos doar capacul. 

Există informații pe forumuri în engleza și video pe Youtube în pagina web: https://at-manuals.com/manuals/dsg7_dq200_0am_0cw/

Ai erori pe ambreiaje, și presiune pe minus probabil ca se refera la cutia de viteze gsg 400e, întra cu testerul pe ea și vezi ce presiune arata la pompa hidraulica. Dacă da sub 40 bari e o problema acolo o fi tot placa sparta ce tine cilindrul de presiune... 

Adică presiune -5.5  înseamnă că nu are cutia presiune sa împinga furcile sa schimbe vitezele, presupun. 

 

Modificat de Florian GTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, @Florian GTE sa iti ia banii este simplu, spun ca este mecatronic defect, dar orice componenta din el le gasesti mai nou pe Aliexpess plus ca acei chinezi fac peretii de 4 sau 5 mm gen sa nu se mai sparga, normal cel original ( made in Romania ) are doar 2 mm daca nu gresesc. eu zic sa mai incerci sa il repari, nu are rost sa dai o goraza de bani pe un mecatronic reconditionat ( nou ) m am interesat si eu sunt baieti in Bucuresti care repara sau porti cumpara de la ei ( reconditionat ) cu piesa veche la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Colegul are cutie DQ400. Cred ca altele sunt problemele lui, dar nu a gasit topicul corect unde sa posteze. Poate un moderator ne ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara, 

ma puteti ajuta cu niste cupluri de strangere pentru busonul de golire de la mecatronic si de la cutie  pt dq200  din 2009?

este prima oara cand desfac si n-as vrea sa dau vreun rateu. Aveti idee ce fel de garinturi au acele busoane , daca sunt tot pe cupru cum este la baia de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa cauti la mecatronic, aia e filled for life

 

iar uleiul de cutie manuala de la partea de pinioane... nu prea necesita schimbare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 Atasez si eu logul VCDS de la masina mea ( VW Polo 6R , 2010 , DSG 7 ) . Din ce am inteles de pe acest forum, pare ca sunt si eu afectat de acea problema cu crapatura si pierderea de presiune . Mentionez ca masina merge, din cand in cand imi palpaie in bord vitezele  , cateodata trepideaza la accelerare ( pentru mine e prima masina ce am condus-o, deci nu e ceva sa imi sara in ochi...). Pe langa erorile de la cutia de viteze, am si ceva pt. Auto HVAC (asa a fost tot timpul , nu am vazut nici o problema ) ; cele de la 09-Cent. Elect. + 56-Radio pot fi ignorate ( am un consumator, dupa o sapt daca nu conduc masina moare complet bateria , am vrut sa rezolv aceasta problema si am dus-o la un service mare din Timisoara, m-au sunat a 2-a zi sa vin sa o iau ca ei nu se baga ).

  Am inteles ca este acel kit ce poate rezolva problema , un coleg si-a facut-o cu vreo 4000 de RON . Dar totodata vad ca am si 006012 - Clutch 2  , inteleg ca va trebui schimbat ambreiajul , aveti cumva idei cat ar costa ? Ca daca 4000 ron  pt aplicarea acelui kit + x mii ron pt. ambreiaj , deja parca parca nu mai merita reparatia :) . Fiind din Timisoara, inteleg ca doar Samer (Reparatii Cutii Automate ) face, acolo a fost si colegul meu .

 

Va multumesc pentru idei/sfaturi .

Log-TMxxXXX-WVWZZZ6RZAY080285-212850km-132258mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Părerea mea este ca la tine sunt doar ambreajele de vină

Nu umbla la mechatronic ( dacă era de aici îți licarea in bord non stop cheia sau indicativul vitezei datorita lipsei de presiune pe care nu o poate face pompa ținând cont de fisură.....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e doar din ambreaje

si acumulatorul de presiune are probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hai salut,

 

am de 2 ani un Golf 7, 1.6tdi, din 2016, cu DSG7 uscat, si de ceva vreme am observat ezitari ale cutiei in treapta a 5-a, de obicei in modul sport, doar in rampe. de ex, plec de jos cu a 4-a, si o tin accelerata pana sus; in treapa a 5-a incepe sa ezite, si nu stie cand sa schimbe; pana la urma ajunge intr-a 6-a, nu pierde putere, dar se observa pe acul de la acceleratie ezitarile; nu are un mers continuu

atasez si un filmulet

 

 

A avut cineva problema asta? sunt ambreiajele?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

         Cei ~65k km sunt reali ? 

 

         Testul asta l-am facut si eu acum ceva timp, tot in treptele superioare, de curiozitate, dar in modul manual (la mine peste 2500 rpm schimba viteza daca doar te joci cu acceleratia) si am acelasi comportament (se tureaza ~1-200 rpm, dupa care scade inapoi). 

 

         Eu tind sa cred ca patineaza putin ambreiajele. Eu am 180k.

 

        Totusi, intr-un ghid de schimbare ambreiaje pt DQ200, procedura e alta: 

image.thumb.png.d5fea35df002a6cff4fadc44bf7aa12c.png

                 Intrucat nu am depistat anomalii in varianta asta, nu mi-am mai batut capul :) . E fiare :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Adria_n said:

         Cei ~65k km sunt reali ? 

da, sunt reali; nu cred ca tine de km; eu conduc la drum lung mai mult in modul Sport, si face de multe ori kickdown si ma gandesc ca poate de la asta s-au uzat ambreiajele sau o fi ceva de la volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/23/2022 at 5:00 PM, andrei_221 said:

nu e doar din ambreaje

si acumulatorul de presiune are probleme

 

On 12/23/2022 at 2:52 PM, FlorescuM said:

Salut

Părerea mea este ca la tine sunt doar ambreajele de vină

Nu umbla la mechatronic ( dacă era de aici îți licarea in bord non stop cheia sau indicativul vitezei datorita lipsei de presiune pe care nu o poate face pompa ținând cont de fisură.....)

 

 

Multumesc de sfaturi . O sa o duc si vedem cat ar costa totul , daca mai merita :) 

La multi ani tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.12.2022 at 20:40, dadu221 a scris:

buna seara, 

ma puteti ajuta cu niste cupluri de strangere pentru busonul de golire de la mecatronic si de la cutie  pt dq200  din 2009?

este prima oara cand desfac si n-as vrea sa dau vreun rateu. Aveti idee ce fel de garinturi au acele busoane , daca sunt tot pe cupru cum este la baia de ulei ?

Le strângi normal, apoi le iei pe rand pe fiecare și mai insiști puțin, iar la cele d epe carcasa le-am tot strâns câteva zile la rand ca curgea ulei hidraulic pe la garnitura ptr ca eu am recondiționat capacul care fusese deformat de cilindrul din interior ce vroia sa iasă afara din cutia dq200, iar în final am ajuns la cuplu de maxim pentru Aceste și nu mai curge dar nici nu trebuie forțat ca riști sa le rupi, când nu mai vor nu mai insiști. 

Poate știe cineva cuplul. 

Busonul nu are garnitura și nu exagera cu el ca e mai sensibil. Dai pana nu mai curge mai verifici după o tura cu mașina prin cartier ca să și între uleiul prin piston și pe sub placa de presiune, prin toate canalele și prin solenoizi. La mine nu a luat mai mult de 1,3 litri de ulei nou hidraulic, verde. 

 

 

On 04.10.2022 at 17:14, Florian GTE a scris:

Salut da ai avut dreptate e placa de presiune și zic băieții de la service că nu se poate repara ci înlocui cu totul mecatronicul . Plus că mai e nu știu ce prindere care acționează ambreiajele defect . Ca soluție mi-au recomandat înlocuirea cutiei . Pun attach poze . Dacă aveți alte sfaturi ?precizez că mașina am dus-o la automatico în Bucuresti.

IMG-20221004-WA0001.thumb.jpg.72b9393aa73f9e0246b052ba3bd2cecc.jpg

 

Poza asta pare a fi din cutia mare manuala de viteze, chiar nu știu cum arata cutia dq400 în interior da nu seamănă a cutie automata ce ai pus în poza. 

Cauta piesele defecte pe aliexpress după codul original, dacă le găsești ești cel mai fericit ca le vei lua ieftin, atât timp cât mecatronic ul e bun nu tre sa faci resoftare. 

Sper doar sa găsești placa de presiune ptr dq400, la dq200 începe cu 0AM codul ptr placa de presiune 

Modificat de icoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.12.2022 at 11:57, Florin Mircea a scris:

Salut,

 

 Atasez si eu logul VCDS de la masina mea ( VW Polo 6R , 2010 , DSG 7 ) . Din ce am inteles de pe acest forum, pare ca sunt si eu afectat de acea problema cu crapatura si pierderea de presiune . 

Log-TMxxXXX-WVWZZZ6RZAY080285-212850km-132258mi.txt 10 kB · 4 downloads

E placa de presiune după eroare pompei, dar cel mai bine este sa dai jos cutia automata dsg7 prob dq200 și sa o desfaci sa constați defectul Saudl defectele. Dacă te mai plimbi mult cu ea te lasă în drum foarte curând. Mie mi-a dat eroare 1 zi și după 2 spat ana m-a lăsat în drum, am apelat la platforma. Motor pornit dar nu mai schimba vitezele. Ai și la ambreiaj ceva problema. 

Dacă iei piese de pe aliexpress doar placa cu garnituri e vreo 250 lei plus transport 100 lei nu prin dhl ca te baga în vama și plătești și tva peste plus alt comision la nesimțiții de la dhl.  Durează între 3 sapt pana la 2 luni

Modificat de icoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!