Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

Primul rezultat pe Google zice ca poate fi de la bateria slaba (sub 10V). Vezi ce tensiune are bateria cu vcds fara motor pornit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am acces la diagnoza dar am masurat tensiunea la borne:

12.56 V fara contact pus

12.24 V contact pus (faruri pornite etc)

14.06 V motor pornit

13.04 V dupa oprire

 

Bateria e noua, am schimbat-o acum cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La 111.000 km am si eu prima problema cu dq200 pe Leon .... a curs putin ulei sub cutie - nimic pe scut, doar pe langa garnitura-  ( oamenii din service au zis ca ar fi doar o garnitura + schimb ulei ...~1000 ron). Masina nu are niciun simptom momentan ..

Modificat de RazvR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am găsit eroarea de mai jos la DSG7 DQ200 0AM.

A mai avut cineva aceeași problemă și are vreun feedback referitor la rezolvare?

7CAA79DB-0E2C-4945-A281-BF89F8043F69.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.08.2021 at 12:17, RazvR a scris:

La 111.000 km am si eu prima problema cu dq200 pe Leon .... a curs putin ulei sub cutie - nimic pe scut, doar pe langa garnitura-  ( oamenii din service au zis ca ar fi doar o garnitura + schimb ulei ...~1000 ron). Masina nu are niciun simptom momentan ..

salutare, garnitura o cumperi de pe aliexpress daca nu o găsești in Romania la 150 lei maxim, cred ca e si pe okazii.

Uleiul hidraulic e 75 lei 1 litru ptr dq200 0am.

Mai mult de 1 litru nu intra, poate maxim 1,3 litri....

Mergi la alt service sa o dea jos si sa schimbe garnitura si dupa montaj sa o reumple cu uleiul hidraulic.

Cu ajutor de la 1-2 prieteni o puteti da jos voi, si remnonta.

Atenție de preferat demontare in P sau N. La remontare cele 4 pistoane se scot in afara,fiecare, 25mm.

 

Modificat de icoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Revin cu update legat de eroarea 001378 - System Voltage P0562 - 000 - Too Low.

 

Am fost la service si au demontat mecatronicul, se pare ca TCU e ars (partea de plastic a fost strapunsa).

Solutiile ar fi:

- modul complet nou (TCU + partea hidraulica) cu soft ~8000 ron

- TCU second si apoi clonat

 

Am gasit unul TCU cu un senzor crapat, dar se pare ca nu se pot schimba nici senzorii.

Am incercat sa il demontez dar pare a fi sudat intr-o parte si nu am reusit sa vad ce s-a intamplat sub partea de plastic.

2.jpg

4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

               Stai putin, sa intelegem ca e busit calculatorul mecatronicului si atat ? 

 

               Iar variantele de rezolvare sunt un mecatronic nou complet sau alt calculator SH si clonat ? 

 

               Pe forum relatau unele persoane cum ca au schimbat doar calculatorul mecatronicului si l-au programat evident. 

 

               Costul unui calculator de mecatronic am inteles ca se invarte la peste 2000 si ceva de lei sau pe acolo.

 

               Chiar si pe aliexpress vad ca se gasesc ( la alte preturi, poate or fi si diferente de calitate ) :

 

              https://www.aliexpress.com/item/1005001271065142.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6db13bb0mUIbli&algo_pvid=08de158b-f4d8-45ad-9993-a231eb99b5bc&algo_exp_id=08de158b-f4d8-45ad-9993-a231eb99b5bc-1&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000022465604073"}

 

              https://www.aliexpress.com/item/1005002214967972.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6db13bb0mUIbli&algo_pvid=08de158b-f4d8-45ad-9993-a231eb99b5bc&algo_exp_id=08de158b-f4d8-45ad-9993-a231eb99b5bc-0&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000019323894932"}

 

              

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_n 

Asa mi s-a spus ca e ars TCU si dupa cum arata tind sa cred ca asa este. Pentru partea hidraulica mi s-a spus in prima zi (inainte sa desfaca modulul) ca exista kit de reparatie.

Calculator as putea gasi SH luat de pe o masina ca a mea. Peste cele din china (mersi de linkuri) am dat si eu cand cautam dar observ ca sunt compoatibile pentru Golf max 2007 -2010  + e riscul sa il primesti rupt din transport (scriau unii in comments pe Alix).

 

@dionescux

Pretul mi-a fost spus de catre tipul de la service ca ceva aproximativ, nu stiu insa de unde il comanda. Banuiesc ca daca este vandut cu software inclus, doar VW poate sa il vanda fiind vorba de licente. La cei 8000 se adauga din ce am inteles si o "invatare" la reprezentanta din cauza ca softul vine calibrat pentru piese/cutie noua, iar daca il pui pe o cutie veche cu piese uzate trebuie compensat din programare uzura.

 

Sunt totusi curios daca un meactronic nou, fara soft (~6000 ron) se poate clona fara pasul extra de programare la reprezentanta, de vreme ce toti parametrii "invatati" in timp de mecatronicul vechi o sa fie copiati/clonati pe cel nou.

 

Ati lucrat careva cu ecutest . ro? Par a fi o ramura a unei firme din UK care repara TCU. Inca astept raspuns de la ei.

Am mai incercat la Mercom Arad sa vad daca pot repara calculatorul, am primit un pret de ~3000 fara prea multe detalii "mekatronic reconditionat cu alt calculator".

 

In final tot la un mecatronic nou cred ca ajung. Problema e ca mai am si joc la volant (de cand am cumparat masina !6 ani) si probabil ca va trebui sa schimb si volant si poate si ambreajele. Deja ma apropii de pretul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@patashnik am citit mai bine, cele de pe aliexpress sunt refurbished/reconditionate, nu noi. De acolo pretul scazut.

 

              Nu recomand neaparat aliexpress, mai ales pentru componente asa de importante. Eu imi iau diverse accesorii de acolo.

              

              Ar trebui sa poti lua calculatorul si din alta parte, gen stoauto.ro, oemvwshop.com, cred ca depinde ce piesa ai.

 

              La mine de exemplu este trecut codul hardware 0AM 927 769 E cu soft 0CW 300 049 H, doar ca sunt multe serii de cutii ( eu am RRD de exemplu, se gaseste informatia sub podeaua portbagajului ).

 

              Succes in rezolvarea problemei. Cautam sa ajut in rezolvarea problemei. E cel mai usor sa schimbi tot, dar si cel mai costisitor. Ori la o masina veche de 10 ani ......

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_n

Quote

Succes in rezolvarea problemei. Cautam sa ajut in rezolvarea problemei. E cel mai usor sa schimbi tot, dar si cel mai costisitor. Ori la o masina veche de 10 ani ......

Apreciez ajutorul, multumesc. Ai dreptate, masina e destul de veche desi 90% km sunt reali (190k cand am luat-o), incep sa cada piese destul de scumpe, in cazul meu s-a dus poate printre cele mai scumpe piese. Totusi intre a lua o masina noua, care din cate am auzit nu mai este ce era odata (planned obsolescence + probleme cu electronica) si alta second care sa o tot duc lunar la service, parca inclin mai mult sa o repar pe asta.

 

Mersi de siteurile cu piese, o sa caut si acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se mint singuri cei care isi iau masini SH si tot asta ziceau si pe vremea cand aparent sa faceau masinile "bune". Posesor de masina SH aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001

Probabil nu trebuia sa ma exprim legat de masini noi/SH. Si eu tot SH am, si-a cam facut treaba SH e ok si cele noi sunt ok. 

Vorbesc dpdv al unuia care nu se pricepe sau e fan masini si am nevoie doar de ceva sa merg din A in B, deci, what do i know.  Parerea mea e că, ca sa imi iau masina second trebuie ori sa am prietenul acela impatimit care stie, ori sa fiu eu o enciclopedie de cunostinte in domeniu.

 

Revenind la subiectul threadului, e ok cutia ca si confort si consum, daca as fi stiut ce stiu acum despre cutie nu mi-as mai fi luat automata. Cel putin nu cu DQ200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exiata o penalizare la consum fata de manuala, dar nu e mare. Ca si comfort e super, dar tot nu pot impaca cu faptul schimba foarte jos in ture vitezele si strica experienta de condus. Practic masina nu face ce mi-as dori eu, trebuie sa te adaptezi tu dupa ea, nu invers. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, patashnik said:

@Adria_n 

Asa mi s-a spus ca e ars TCU si dupa cum arata tind sa cred ca asa este. Pentru partea hidraulica mi s-a spus in prima zi (inainte sa desfaca modulul) ca exista kit de reparatie.

Calculator as putea gasi SH luat de pe o masina ca a mea. Peste cele din china (mersi de linkuri) am dat si eu cand cautam dar observ ca sunt compoatibile pentru Golf max 2007 -2010  + e riscul sa il primesti rupt din transport (scriau unii in comments pe Alix).

 

@dionescux

Pretul mi-a fost spus de catre tipul de la service ca ceva aproximativ, nu stiu insa de unde il comanda. Banuiesc ca daca este vandut cu software inclus, doar VW poate sa il vanda fiind vorba de licente. La cei 8000 se adauga din ce am inteles si o "invatare" la reprezentanta din cauza ca softul vine calibrat pentru piese/cutie noua, iar daca il pui pe o cutie veche cu piese uzate trebuie compensat din programare uzura.

 

Sunt totusi curios daca un meactronic nou, fara soft (~6000 ron) se poate clona fara pasul extra de programare la reprezentanta, de vreme ce toti parametrii "invatati" in timp de mecatronicul vechi o sa fie copiati/clonati pe cel nou.

 

Ati lucrat careva cu ecutest . ro? Par a fi o ramura a unei firme din UK care repara TCU. Inca astept raspuns de la ei.

Am mai incercat la Mercom Arad sa vad daca pot repara calculatorul, am primit un pret de ~3000 fara prea multe detalii "mekatronic reconditionat cu alt calculator".

 

In final tot la un mecatronic nou cred ca ajung. Problema e ca mai am si joc la volant (de cand am cumparat masina !6 ani) si probabil ca va trebui sa schimb si volant si poate si ambreajele. Deja ma apropii de pretul masinii.

Ceva e ciudat. Nu poate sa coste 8000 lei o componenta a unui mecatronic de 6000 lei. Nu vrei tu sa ceri un deviz si la reprezentanta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dionescux Cred ca se refera ca a gasit mecatronic la 6000 lei si separat a mai primit o oferta orientativa de 8000 lei cu montaj+adaosuri presupun.

 

în urmă cu 6 ore, patashnik a scris:

e ok cutia ca si confort si consum, daca as fi stiut ce stiu acum despre cutie nu mi-as mai fi luat automata. Cel putin nu cu DQ200.

   

               Asa am zis si eu la inceput, pana am inceput sa rasfoiesc si despre celelalte cutii DSG. Toate au costuri, mai ales dupa ceva km: unii spun ca merita, altii nu. 

               Cine nu vrea costuri ar trebui sa isi ia manuala.

 

 @adrian001 acelasi sentiment de adaptare dupa masina l-am avut si eu. S-a rezolvat cu resoftarea cutiei. Mi se pare cea mai inspirata/non-invaziva/reversibila modificare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/15/2021 at 9:45 PM, dionescux said:

Ceva e ciudat. Nu poate sa coste 8000 lei o componenta a unui mecatronic de 6000 lei. Nu vrei tu sa ceri un deviz si la reprezentanta? 

Am primit intre timp si un deviz de la una din reprezentante si de la o alta reprezentanta doar un pret estimativ.

~7000 cu o reducere destul de mare la mecatronic dar din ce am fost informat de cineva de la service, dat faptul ca mecatronicul a fost deja desfacut, nu pot verifica in detaliu cauza si deci trebuie un mecatronic nou, apoi vazut daca ambreajele sunt ok. Exista deci o sansa destul de mare sa trebuiasca schimbate si ambreajele.

Aici nu stiu in ce masura pot ambreajele strica mecatronicul, pentru ca cumva mi s-a dat de inteles ca poate de la ambreaje a crescut presiunea prea mult si a stricat mecatronicul.

 

Stiu deja ca am probleme la volant deci ma astept ca daca merg la ei sa imi spuna ca trebuie schimbat tot ori ei nu o sa garanteze ca plec cu masina pe roti de la ei.

 

La cealalta reprezentanta, ~7500 pentru inlocuire + adaptari/calibrari.

 

Pe scurt, in cazul meu:

- eroare System Voltage P0562 - 000 - Too Low => calculator mecatronic ars, ireparabil

- fisura la partea hidraulica a mecatronicului (nu ajuta nici nu incurca pentru ca TCU meu nu poate fi reparat, second nu am gasit, nou nu se vinde decat complet)

- mecatronic nou (fara soft) se poate softa doar in reprezentanta (aici posibil sa se loveasca si altii de "mai trebuie sa schimbi si x sau y", sau "daca nu il montam noi nu garantam")

-mecatronic nou cu soft inclus pus pe masina si incercata adaptare, daca nu se poate adapta, clonat cu info de pe TCU vechi (banuiesc ca e vorba de parametrii doar)

Modificat de patashnik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@patashnik acum lucrurile sunt mai clare putin : aveai calculatorul ars + celebra fisura a carcasei mecatronicului. 

 

                       La ambreiaje si volant totul tine de uzura lor, daca trebuie sa le schimbi sau nu. Vad ca pe diagnoza aveai 270 mii km. Toate componentele sunt cele originale (ambreiaje, volant, cutie) ? 

 

                       

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_n Da, totul e original, nu am schimbat pana acum decat distributia originala, acum 5 ani, bine ca si consumabile mai "mari".

Va trebui sa schimb si restul la cutie daca vreau sa mai tin masina. Probabil ca asta o sa si fac doar ca sper sa mai pot intarzia cateva luni, macar pana la al 13-lea.

Posibil ei EGR sa pice in curand dar da, referitor la cutie, cred ca e timpul ei sa ceara bani.

Cu un mecatronic nou, tot nu elimin riscul cu fisura dar sper sa mai duca macar cat a rezistat cel vechi si ar fi super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@patashnik Nu pot decat sa ma bucur ca sunt masini care ajung la 270 mii km cu ambreiaje si volant din fabrica. 

 

                       Din cate frunzaresc eu on-line, generatia mai noua de mecatronic nu mai are riscul ala asa mare sa fisureze. E un link prin topic, daca nu ma insel (cu mai multe detalii).

                       Eu, in prostia mea, as incerca un TCU (nou/refurbished) + kitul de reparatie, mai ales daca mai am de schimbat suplimentar ambreiaje+volant. Nu mai zic de EGR :(.

                       Este strict parerea mea de ne-specialist si te rog sa o tratezi ca atare. Aici doar ne dam cu parerea pe un forum.

                       Vad ca esti din Timisoara, in Bucuresti iti puteam recomanda cate ceva (ca un 2nd,3rd,4th opinion). Succes ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/15/2021 at 10:57 AM, patashnik said:

Ati lucrat careva cu ecutest . ro? Par a fi o ramura a unei firme din UK care repara TCU. Inca astept raspuns de la ei.

 

ce raspuns ti-au dat? par specializati pe ce ai tu nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!