Jump to content

Revizii Karoq - ce operatiuni, ce consumabile, cat costa


vdragos
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

Primul schimb de ulei. 0w20. Cam ciudat. Ma asteptam la 5w30. Total 466 lei.

20190907_113903.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Asa zic ei ca ar avea gpf. De ce?

Modificat de GCI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala e uleiul de GPF, 0W20. Cititi ca s-a mai discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manualul NU indică in mod clar, după mine, norma de ulei, citez "puteti completa pînă la 0,5 litri de ulei cu norma VW 502 00, 504 sau 508 00" citat aproximativ. La precedentele VW am avut specificat clar norma 505 01 respectiv 507 00 in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manualul nu e nici clar si nici neclar in privinta uleiului pentru ca NU indica DELOC tipul de ulei pentru modelul unui proprietar specific (si asta e logic pentru ca motorizarile au norme foarte diferite de ulei, spre deosebire de trecut cind erau in genere 2 norme, una pentru interval fix si una pentru LL), indica doar, foarte clar, tipul de ulei pentru completare, dar nu mai mult de 0,5 l.

Scrie tot foarte clar ca pentru aflarea tipului de ulei aplicabil unui vehicul determinat trebuie intrebata reprezentanta. Mai clar de atita nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am tot citit (aici si nu numai) si eu despre ulei VW 504 00 sau VW 508 00. Ca sa nu ma complic inainte de plecarea in concediu am fost la dealer si am primit VW 504 00 pentru completare (motorul este cu GPF) ....Oare chiar asa de "zapacititi" au ajuns cei de la VAG??? Inca nu l-am folosit desi am ajuns la 15.000 km si sper sa nici nu trebuiasca sa il folosesc (la Octavia nu am completat niciodata nimic intre schimburi in cei 11 ani si 250.000 km). Cel mai probabil la primul semn de reducere a nivelului voi schimba uleiul si voi pune VW 508 00 (0W20). Macar sa stiu despre ce este vorba...

Am vazut ca in manualul din iulie 2019 au limitat normele de ulei la motoarele pe benzina "Dacă nu este disponibil ulei cu specificația corectă, până la următorul schimb de ulei se pot utiliza max. 0,5 l cu următoarele specificații. Motoare pe benzină: VW 504 00, VW 508 00, ACEA C3, ACEA C5 ..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat pe joja cum stai cu nivelul după 15.000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt deasupra minimului cam cu 1-2 mm.

Nu stiu daca e locul potrivit sa continuam discutia asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Iata si inspectia.

Schimbat filtru de polen. Verificat baterie , daca motorul prezinta scurgeri, discuri placute, etc. 

Total 260. Un fleac.

Apropo; sunt disponibile actualizari de soft pt unitatea multimedia si pt motor.

20191021_123706.jpg

Ca si curiozitate- filtru de polen

 

20191021_124602.jpg

Modificat de GCI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînțeles că la 2 zile după postarea de mai sus s-a aprins becul pentru nivel scăzut de ulei (am completat cu 0.5 l), așa că, am făcut programarea pentru schimb de ulei.

  • km la bord - 16525
  • am ales opțiunea de inspecție + schimb de ulei (nu doar schimb de ulei) pentru că nu strică - cost 160 RON
  • consumabile 567 RON din care uleiul Mobil 1 ESP x2 0W-20 - 482 RON (bidon 5L) și restul pentru filtru ulei, bușon + garnitură. La programare am specificat eu ca uleiul să fie VW 508 00. Just in case! Diferența rămasă de la cei 5L am primit-o în portbagaj.

Am să mă uit de curiozitate unde este nivelul în acest moment și cum evoluează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

de ce ai pus 0w-20? la mine 1.5 TSI a venit cu 504 00 5w30

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0w20 e norma pentru motoare cu GPF. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.onu94
On 24.10.2019 at 23:47, pongo73 a scris:

uleiul Mobil 1 ESP x2 0W-20

Deci la revizie ti-au pus ulei cu norma 508.00 si cand ai fost sa cumperi cu o luna inainte au zis ca iti trebuie 504.00. Ambele s-au intamplat la aceeasi reprezentanta? 

L.E. Acum am vazut ca ai cerut tu norma noua. 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni - eu am 1.5 TSI luat in aug-sept 2019 (euro 6D sau cum era inainte de wlpt- inmatriculata cu dispensa aia pana la sfarsitul anului). Astazi a aparut un martor de ulei pe bord. Eu ce ulei ii pul 507 00 507 00 sau 508 00 509 00 ? nu mai inteleg nimic...

"Deci la revizie ti-au pus ulei cu norma 508 00" - a cerut el expres asa ceva...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0w20, VW 50800, livrat în iulie 2019, mers cu talon la reprezentanta și verificat norma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Revizia 2 - 42.227 Km, (deci vreo 26.000 km de la revizia anterioară)

 

- schimb ulei, filtru aer, filtru polen, și restul operațiunilor implicite

- manoperă - 255.26 RON

- materiale - 866.30 RON

  • ulei ... același ca la prima revizie ? Mobil 1 ESP x2 0W-20 - 5L - 421.78 RON  
  • filtru ulei - 70.21 RON
  • filtru aer - 155.89 RON
  • filtru polen - 169.58 RON
  • altele (bușon, garnitură, materiale "mici" ?) - 48.84 RON

un pic off topic.... nu vreau să deschid discuția pentru că există topic pe subiect de consum ulei la 1.5 TSI, dar am rămas restant de la postul anterior... De la revizia anterioară unde nivelul a fost la maxim, am completat 250 ml acum vreo 3 luni și asta doar pentru că mă apropiam de minim, aveam un drum mai lung de făcut, la volan era co-pilotul, eu trebuia să fiu online vreo 4 ore și am zis să nu cumva să se apuce să facă scandal "bordul" ...  

 

La 40.000 Km am schimbat și lamele ștergătoarelor față și spate - 380 RON setul complet.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

aceasta este prima revizie la 13.000km image.thumb.png.43eaa38e6c79a257b6088a57d130e110.png a doua revizie este la 27.000kmimage.thumb.png.b52d4be8a3f01028354fdb4a7c849231.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia de 13.000km a fost facuta la PVB IN APRILIE 2020, a doua revizie facuta la 27.000km in aprilie 2021 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Revizia 3 - 62.712 Km, (deci vreo 20.500 km de la revizia anterioară)

  • schimb ulei, filtru aer, filtru polen, și restul operațiunilor implicite + schimb bujii
  • manoperă - 366.52 RON
  • materiale - 1506.50 RON

Total 1873.02 RON minus 430.89 discount Club Skoda - am platit efectiv 1442.14 RON

  • ulei același ca la reviziile anterioare Mobil 1 ESP x2 0W-20 - 5L - 382.37 RON  
  • filtru ulei - 83.30 RON
  • filtru aer - 168.39 RON
  • filtru polen - 227.29 RON
  • 4xbujii Long Life - 580.72 RON
  • altele (bușon, garnitură, materiale "mici") - 64.44 RON

Am schimbat și lamele ștergătoarelor față și spate pe la vreo 61.000 km - 430 RON setul complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revizia 1 la 14.600 Km

 

la reprezentanta :

- ulei 5 litri la bidon +  filtru = 375 lei   (  Castrol Edge Professional  LongLife III  5W-30  )
- manopera schimb ulei + citire defecte pe tester = 118 lei

 

in regie proprie :

- filtru aer            MAN  C28043   = 58 lei
- filtru habitaclu  MAN  FP26009  =  57 lei 
- plus la 20.000 km set lamele stergatoare parbriz  BOSCH 3397007863  = 107 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee changed the title to Revizii Karoq - ce operatiuni, ce consumabile, cat costa
  • 1 month later...
On 8/20/2021 at 12:31 AM, pongo73 said:

Revizia 3 - 62.712 Km, (deci vreo 20.500 km de la revizia anterioară)[...]

  • 4xbujii Long Life - 580.72 RON
  • [...].

Bujiile au avut vreun defect sau era in manual necesara schimbarea lor? Eu la Fabia mea de 17 ani si 102k km merg cu bujiile originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vyk conform manualului de service, bujiile se schimba la 60.000/4ani  (1.0TSI, 1.2TSI, 1.4TSI, 1.5TSI, 2.0TSI si 1.6MPI) si 90.000/6ani pentru 1.8 TSI.

Pana si la pompa cu care imi ud gradina (GX160) schimb uleiul anual si bujia la 2-3 ani si nu vrei sa stii cum arata dupa 100h de functionare (motorul se apropie de 700h)

 

Imi amintesc de un coleg ce intreba acum niste luni unde gaseste un bec H7 care sa tina cel putin cat cel original (vreo 14 ani... ) in conditiile in care un bec (lampa cu incandescenta) standard H7 (Bosch, Osram) e vreo 30 de lei setul.

 

PS Bine ca mi-ai amintit e timpul sa schimb becurile la baba :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vyk s-au schimbat conform planului de service. Nu a fost nici o problema cu bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!