Jump to content

Probleme dupa reconditionarea turbinei


zyzutopboss
 Share

Postare recomandată

Salut, am reconditionat turbina la mine in Timisoara la K-Turbo , numai ca acum dupa o zi de la montare am intrat pe autostrada cu masina si am condus-o mai agresiv vitezele 1 2 3 4 5 schimbat doar in 4500 rpm la limita cu rosu... am dat a6a si am calcat pedala la maxim si undeva la 3500rpm la xxx km/h a intrat in limp mode... am oprit am sters eroarea si i.am dat iar ... la fel 1 2 3 4 5  in a6a am accelerat normal fara pedala la podea din prima si s.a dus la 4200 rpm pe la xxx km/h dar in momentul cand am ajuns cu pedala la maxim iar limp mode dar am mers constant cam un minut la 4200rpm xxx km/h sa zic ca era 95% calcata pedala la maxim si cum am calcat-o dintr-o data toata pedala gata limp mode... eroarea pe vcds este :

P0234 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition).

 

In turbina a fost schimbat mizeul pentru ca avea joc fata-spate (miez melett) , geometria a fost verificată si curatata la fel si capsula si mi-a spus domnu de la K-Turbo ca totul e in regula .

 

Intrebarile mele ar fi... Oare este o probleme a turbinei , n-a fost reconditionata ok?

Sa fie vrun furtun cu probleme (dar nu ar fi facut si in restu vitezelor tinand cont ca am schimbat in 4500rpm) ?

Sa fie supapa de control N75?

Sau sa fie altcv? Astept sfaturi si poate s-a intalnit cineva cu problema asta

Audi A4 B8 2.0TDI CAGA 143CP 105kw an 2008

 

Multumesc frumos !

 

 

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul  il ai in eroare ,regulatorul de presiune .E nevoie de ceva recalibrare,mergi inapoi peste ei ,doar ai garantie. Sa sti ca pedala la podea mai ales in treapta de croaziera nu e lucru sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok pai si iar trebuie data jos turbina? Ca iar platesc manopera :( ca cel la care am reconditionat nu era al service.ului ei mi.au dat.o jos sa o fac ... regulatoru de presiune care e ? Acea capsula de la turbina sau supapa de langa acel n75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minutes ago, zyzutopboss said:

Oare este o probleme a turbinei , n-a fost reconditionata ok?

turbina ta a fost reparata in nici un caz reconditionata,la reconditionare se schimba toate piesele de uzura,miez,geometria variabila si actuatorul

mergi inapoi si le spui ca turbina intra in limp mode,singura nu se va repara,o sa iei din ce in ce mai des limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A curatat geometria si a verificat capsula si a zis ca nu au nicio problema ... turbina mea nu a picat doar ca avea ceva joc fata spate si am vrut da fiu preventiv si sa o repar... deci nu a fost distrusa sau ceva ... a fost schimbat miezu si curățată... pe masina nu se poate regla? Trebuie data iar jos nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea afla de unde pot cumpara una noua ca ma dispera deja masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!