Jump to content

POLO 1.4 BNM, probleme relanti


Mune
 Share

Postare recomandată

Film pornire

Salut! Prima mea postare, deci cer clementa din start. 

 

Am un polo bnm, motor schimbat (tot cu bnm) dupa ce s-a distrus intinzatorul de pe lantul pompei de ulei. Am oprit imediat, dar service-ul la care am dus masina nu a crezut ce am spus asa au pornit-o (dupa 3 zile in care masina a stat, 0 lubrifiere - pistoane prin baia de ulei, turbo doar in statistici, bloc spart, biele rupte... Frumos) 

Asa, divaghez... . Motorul e schimbat, distributia e cea veche (avea doar ~10k km la momentul ala, printre putinele lucruri ce au putut fi mutate). Nu am avut nicio problema in primii 15k km, insa acum vreo 2 luni a inceput sa porneasca greu. Injectoarele aveau valori ok atunci cand le-am montat, mecanicul zice ca si acum. Am fost la el cu masina, simptomele initiale au disparut aproape complet la inceput, dar in scurt timp (1sapt) a inceput sa imi moara motorul la relanti, scos din viteza, in probabil 1% din cazuri. Din cand in cand, cu masina pornita, scoasa din viteza si fara (am testat si cu) consumatori porniti, relantiul se schimba (exact ca atunci cand intra compresorul de AC) si in cateva ocazii, cand nu a murit, acul turometrului a picat pana spre 5-600 rpm.

Dupa ce moare, porneste de la 'un pic mai greu' pana la '20s de dat la automat', maximul fiind vreo 3 sau 4 incercari a cate 10s.

Rezolvarea acelei porniri la rece, mecanicul a zis ca a fost ceva electric, insa nu stiu detaliile.

O sa incerc sa uploadez si un filmulet cu pornirea in speranta ca un doctor priceput o sa vada/auda ceva, eventual sa primesc vreun mesaj cu 'suna-ma si o rezolvam repede.

 

Momentan sunt foarte confuz, nu stiu daca sa o vand si sa imi iau vreun 1.9 asz, arl...ale caror probleme sunt stiute sau sa caut in continuare sa ii rezolv problemele ca mai apoi sa pot apela la Voinea sau un alt coleg pentru o remapare pe la 100 cp. 

 

 

Cu stima, 

Alex

Modificat de Mune
Adaugat video
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi destule. Eu cred că problema este la alimentarea cu combustibil. În primul rând verifică, atunci când se opreşte, dacă mai ai motorină în filtru.

Presupun că problema este pe la oringurile injectoarelor sau pompa tandem, dar înainte de a umbla la ele fă testul din link-ul de mai jos

https://vwforum.ro/topic/127226-diytestare-pompa-tandem/

Preventiv, înlocuieşte şi oringurile alea de la supapa termică de la filtrul de combustibil pentru că poate lua aer fals şi pe acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru reply, tot la partea de alimentare ma gandeam si eu, dar nu stiam de unde sa incep. 

Am cautat aici, insa am gasit doar probleme legate de pornire, niciunul care sa se planga de murit motorul in mers (si pornire aproape normala acum). Un indiciu pe care am uitat sa il precizez este ca, de obicei pot sa simt inainte sa inceapa sa faca figuri si daca o las sa moara prima data, o sa se mai repete de cateva ori (in bucuresti, semafoare...). De ceva saptamani am inceput sa o tin usor turata la semafor, pe la 1000-1200si nu se opreste. Imediat dupa, porneste greu (daca se intampla in mers, atunci cand schimb mai lejer vitezele sau cand o scot din viteza) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi începe cum ţi-am zis: verifică filtrul, apoi găseşte un service care are posibilitatea să efectueze verificarea indicată de mine.

Nu este simplu de diagnosticat treaba asta, dar trebuie să începi să elimini dintre cauzele posibile pe cele cu costurile cele mai mici. De obicei dacă se opreşte în mers şi cauza sunt oringurile aproape sigur vei găsi filtrul de motorină gol. Şi pompa tandem poate da simptomele astea şi faptul că dacă o ţii turată nu se mai opreşte ar fi un indiciu (presiunea asigurată de pompă este direct proporţională cu turaţia). Opţional poţi măsura şi debitul pompei din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!