Jump to content

Skoda Scala


 Share

Recommended Posts

Salutare,

 

Nu am gasit un topic dedicat, asa ca am scris aici. Rog moderatorii, daca nu e potrivit, sa-l mute la locatia corecta.

 

Acum doua saptamani am dat si eu comanda de o Skoda Scala, echipare Style, cu motorizarea 1.0 TSI, cutie manuala, iar ca optionale am mai adaugat cotiera spate si jate Volans pe 17". Culoarea, Steel Grey, am primit-o cadou din partea dealerului. Timp de livrare 16 saptamani, iar ca pret final, in care este inclus tichetul rabla si discount-ul dat de dealer, 15650 euro.

 

De acum, sper ca RABLA sa inceapa in luna septembrie, cum a fost si anul trecut, si cum a preconizat si dealer-ul, si sa ajunga cat mai repede, sa ma pot bucura de jantele pe 17, pana da zapada.

 

Cei care ati intrat deja in posesia masinii, imi puteti da ceva impresii?

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Nu ai apucat sa faci test-drive cu ea la reprezentanta? Asteptare usoara!

Link to comment
Share on other sites

Am facut test drive cu ea, si am ramas placut surprins de motoras. Pentru o masina de familie, iti poate oferi surplusul de putere, cand ai nevoie. Daca vrei adrenalina, atunci, nu e alegerea potrivita.

Link to comment
Share on other sites

Are cineva idee cand va intra pe piata in RO motorul pe benzina 1.5 tsi ?( ma refer la Scala, evident)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Din cate stiu va mai dura ceva timp, iar posesorii de O3 FL, nu au fost asa de multumiti de el. Unii au relatat ca se misca mai greoi decat vechiul 1.4 TSI. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Doc Morelli

Salutare,

Rasfoind putin catalogul Skoda Scala am observat ca motorizarile 1.0 TSI vin cu frane pe tambur pe spate. Doar 1.6 TDI si 1.5 TSI au frana pe disc pe spate. Mai jos gasiti detalii pentru fiecare motorizare.

https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/01/TD-SCALA-en-1.pdf

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dețin Scala cu motorul 1.0 Tsi și are disc pe puntea spate. 

Link to comment
Share on other sites

Doc Morelli

Nu stiu ce sa zic, ai vazut ce spune producatorul. Probabil ca doar versiunea de 85 CP are tambur sau la o schimbare de MY au trecut la discuri pe toate versiunile de putere.

Edited by Doc Morelli
Link to comment
Share on other sites

Eu as înclina spre o eroare. Eu nu am văzut nici un exemplar cu tambur. Mașina mea e producție 2019 și nu cred ca s a schimbat pentru cele 2020. 

Ce s a schimbat la cele MY 2020 e ca nu mai au torpedou refrigerat și priza de 12v în portbagaj. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hello. As avea ceva nedumeriri legate de anumite dotari ale masinii. Sper sa ma puteti ajuta.

1. Diferenta intre BASIC LED si TOP LED este doar de faza lunga halogen/led si semnalizrea halogen/led?

2. Pachetul drumuri grele vine cu garda inaltata. Aveti idee cu cat?

Multumesc :D 

Link to comment
Share on other sites

Doc Morelli

@alexs_

1. Basic LED este full LED (ambele faze). Top LED este Full LED + lupa + LED-uri mai puternice. Nu stiu exact ce tipuri de semnalizari sunt si care sunt diferentele.

2. Maxim 1.5cm inalta pachetul de drumuri grele.

 

Edited by Doc Morelli
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru raspuns.

In lista de dotari pe site ul skoda este precizat.

Faruri Basic LED:

- lumini de zi LED

- faza scurta LED

- faza lunga Halogen

In acest filmulet se vede cum este faza lunga cu halogen si faza scurta cu led, chiar daca el zice ca e halogen pe scurta. Dar garantat acea lupa are un adaos mare. Mersi frumos de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Garda la sol standard este de 149 mm...

Garda la sol pentru sasiul sport( optional), este de 135 mm

Garda la sol pentru pachet drumuri grele( optional), este de 161 mm...adica aduce un plus de 12 mm fata de standard, scut motor de otel si suspensia este mai rigida.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Clar si limpede acum :D

Mai vreau sa punctez un pic pe subiectul faruri.

Acest link mentioneaza ca farurile top led dispun de tehnologia AFS, pe scurt se adapteaza in functie de viteza si viraj. Am gasit acest night pov si nu prea am observat. Voi ce parere aveti.

Edited by alexs_
Link to comment
Share on other sites

Eu am Top LED cu Dynamic Light Assist la Golf si pe viraje vizibilitatea e mult mai buna (chiar daca nu folosesc DLA-ul). Adaptarea in functie de viteza nu am remarcat-o, probabil ca lumina bate mai mult in departare. Sistemul e acelasi si la Octavia sau la alti producatori ca mod de lucru.

 

Link to comment
Share on other sites

Alexs_ Basic led e asa cum l ai enumerat, leduri pe lumina de zi și pentru faza scurta, faza lunga și semnalizare e cu halogene clasice. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Petrochimist

Bună dimineața,

 

Dacă astrele se aliniază, vreau să iau o Skala Scala 1.5 TSI cu DSG. Mă interesează să aflu părerea dvs a cutiei dsg din pdv al fiabilității pe acest model (întrucât am avut un prieten care a schimbat o la 90000km pe un Golf 2013, mai exact după vreo 4-5 de la achiziționarea de nouă).

 

Vă mulțumesc anticipat.

 

#freebump

Edited by Bebeee
Link to comment
Share on other sites

Doc Morelli

La 1.5 TSI ai parte de DQ200, adica fix acea cutie care iubeste mersul in oras si accelerarile bruste.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa studiezi acest topic  🙈

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare, și bine v-am găsit 

Mașina în cauza Skoda Scala 1.5 TSI DSG 150 Cp STYLE, Steel Gray

Ca dotări, avem asa :

-Full LED

-Oglinzi pliabile, încălzite și heliomate 

-Front/side/lane/park assist 

-Virtual cockpit 

-ACC

-Scaune parțial piele/ încălzite 

-Bolero 8" cu android auto și mirror link 

Și ce o mai fi pe acolo ca nu mi le aduc aminte dacă ar mai fi 😂😂

Am momentan 23k km, liniștit, și mulțumit pana în prezent... 

IMG_20210806_163426-01.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Seara buna natiune!

Voi posta aici in speranta ca poate unii din voi deja au un raspuns!
Am incercat cu un vecin sa achizitionam jante pe 18' cu anvelope 225 40/45 R18.(amandoi cu Skoda Scala 1.5TSI)
Maxim admis in acte este 205 , dar daca cautati pe net veti gasi Skoda Scala prin Turcia/China si alte 'judete limitrofe' cu jante pe 17'-18' si cu anvelope 225....masinile standard--nemodificate structural!!! Am incercat prin mailuri si chaturi sa obtinem niste carti de identitate sau certificat de conformitate ,sa ne dumirim daca este configuratie ca si la noi dar nici un raspuns de mai bine de 8 luni!(acusica se fac 15)
Moartea caprioarei si ma jur ca nu inteleg........Fabia/VW Polo 2020-2021 pe aceasi platforma(daca nu gresesc) are in certificatul de conformitate trecute pe janta de 16'-17' anvelope cu latimea de 215!!!
O intrebare rapida si am fugit. A incercat cineva din Romania pana astazi sa puna pe masina anvelope mai late de 205? (ma refer la cei cu motorizare de 1.5TSI!)
Va pup si aveti grija de voi....lasati si voi un raspuns pentru 2 oameni 'blocati in sistem' :D

Link to comment
Share on other sites

Pai in bosura oficiala (nu pentru RO) maxim se poate configura cu jante de 18 si anvelope de 205 mm, deci nu sunt sigur ce cautati voi de fapt. Tehnic pe jantele 7J, cum sunt cele stock de pe Scala, se poate monta si avelope de 225 mm latime fara probleme, doar ca eu as evita sa pun jante pe 18 sau mai mari cu anvelope late pe o masina de 150 HP. 

Link to comment
Share on other sites

Am avut o problema asemanatoare, in documentatia oficiala latimea maxima specificata este 215, fara nicio problema se pot monta anvelope de 225, insa esti in ilegalitate. Am intrebat la RAR si mi s-a raspuns ca este nevoie de omologare , cost undeva intre 4 si 5 mii de ron. Sau va mutati in alt "judet", unde dimensiunile sunt legale :)

Link to comment
Share on other sites

In primul rand 225/40 R18 nu sunt pt Fabia/Polo/Scala, nu s-au pus vreodata din fabrica. Dimensiunea este pt clasa compacta.

Apo 215 este pentru jantele de 17", mai exact 215/45 R17. In COC sunt mentionate jante 18"?

 

225/40 R18 sunt roti mai mari decat 215/45 R17, de asta necesita omologare de la 0 pt ca altereaza si vitezometru + caracteristicile masinii.

Edited by The_Ego
Link to comment
Share on other sites

image.thumb.png.4af0a1f65d38203e376cf532b5d3ca47.png

exact, deci daca vreti sa mergeti mai repede , folositi dimensiunea cea mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept