Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

@lupo_bvAm cumparat totusi un alt releu fiind doar 40 de lei si fiind si ok sa-l schimb preventiv, dar nu a fost de la el.
Am cumparat si un filtru de motorina (deodata cu releul) care oricum trebuia sa-l schimb si baiatu' de la Autokarma mi-a spus ca in ultima perioada foarte multe pompe a vandut ceea ce mi-a cam dat de gandit.
Am umplut noul fitru cu motorina pana in gat, am schimbat si acele 2 garnituri si dupa 2 chei a pornit iar acum la oprirea motorului nu mai scutura absolut deloc, se opreste perfect lin, nu stiu daca are sau nu legatura.

Filtrul vechi cand l-am dat jos si l-am golit, era plin cam jumatate - 3 sferturi, deci nu era chiar gol dar posibil sa fi fost infundat complet, voi testa de curios cu pompa vacuum sa vad.

Pe testa Injection Quantity avea valoare, nu mai stiu cat mg/str dar avea, Injection Quantity masoara cat combustibil intra in injectoare sau de fapt afiseaza ce cantitate comanda sa injecteze si de aia sa fi avut valoare si de fapt sa nu ajunga motorina?

 

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil că acele două garnituri sa fie cheia succesului 🙂

30 minutes ago, DaLyR said:


Pe testa Injection Quantity avea valoare, nu mai stiu cat mg/str dar avea, Injection Quantity masoara cat combustibil intra in injectoare sau de fapt afiseaza ce cantitate comanda sa injecteze si de aia sa fi avut valoare si de fapt sa nu ajunga motorina?

Nu este relevant în cazul tau. Valoarea aia reflecta cat timp tine ECU injectoarele deschise dar daca nu vine motorina la ele le tine degeaba deschise. Nu este un senzor care sa măsoare cantitatea injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 17.12.2024 at 21:40, lupo_bv a scris:

Posibil că acele două garnituri sa fie cheia succesului 🙂

Nu este relevant în cazul tau. Valoarea aia reflecta cat timp tine ECU injectoarele deschise dar daca nu vine motorina la ele le tine degeaba deschise. Nu este un senzor care sa măsoare cantitatea injectata.

Acum 15 minute am pornit-o la 0 grade, a pornit ok, supa 3-5 minute de relanti am plecat, la vreo 500 de metri la un demafor pe cand sa incep sa opresc, mi-a murit motorul si iar nu a mai pornit, exact ca si data trecuta.

 

Nu am apucat sa verific filtrul de motorina sa vad daca e plin, dar ce naiba sa aiba? Sa prinda oare aer fals pe undeva, putin cate putin si pe urma dintr-o data sa nu mai mearga? Cu toate ca nu tare cred, banuind ca nu merge ok cu niciun gram de aer pe instalatie, ca ar merge in suturi etc

 

Avand un ELM 327 din ala mic in masina am verificat da vad de am erori si nu aveam, tot la fel ca si data trecuta... 

 

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este nici o eroare stocata tot pe la partea de alimentare cu combustibil este problema. Aici nu este nimic monitorizat de ECU și nu o sa dea niciodată eroare. Acum că se dezamorsează pe undeva, că nu mai face pompa tandem presiune când se încălzește, că oringuri injectoare, greu de spus. Oricum prima chestie care trebuie verificata ar fi daca este motorina in filtru. Eventual daca poți prelungi cumva turul și să îl bagi într-un recipient cu motorina sa vezi daca pornește așa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau  un pic de spray,  dat cu grija.  Daca pornește, problema este de alimentare cu combustibil 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, lupo_bv a scris:

Daca nu este nici o eroare stocata tot pe la partea de alimentare cu combustibil este problema. Aici nu este nimic monitorizat de ECU și nu o sa dea niciodată eroare. Acum că se dezamorsează pe undeva, că nu mai face pompa tandem presiune când se încălzește, că oringuri injectoare, greu de spus. Oricum prima chestie care trebuie verificata ar fi daca este motorina in filtru. Eventual daca poți prelungi cumva turul și să îl bagi într-un recipient cu motorina sa vezi daca pornește așa 


Data trecuta doar am luat un filtru nou, l-am umplut cu motorina pana in gat si a pornit dupa 3-5 secunde de dat la cheie, acum am umplut filtrul iar pana in gat (nu mai era pana ingat) si au intrat cam 100-200 ml MINIM dar tot nu porneste, s-ar putea deja ca si bateria sa fi fost prea slaba, dar nu cred.... Daca era problema ca si data trecuta de la aerul din filtru de motorina cred ca ar fi trebuit totusi sa dea niste semne cand dadeam la cheie, ca si cum as incerca sa pornesc un tractor ca asa a facut si ultima data, dar acum nimic.

Am incercat sa dau jos acel furtun care are si valva unisens (care nu se poate cumpara separat este cu tot cu cablurile cele 2 de alimentare) si nu am reusit, este prea lipit de acea conducta metalica care merge spre pompa tandem si nu am vrut sa risc sa rup furtunul, valva unisens nu o pot da jos de pe furtun, nu are cleme detasabile ci cleme din acelea fara urechi... ca am vrut sa verific daca valva mai este unisens sau merge in ambele sensuri fiind defecta... 
Numarul 16 de pe schema am incercat sa o dau jos sa o verific 
image.thumb.png.368f645b79605a84229c9e656d627b26.png

In schimb, observ ca tot clickuieste ceva releu cand dau la cheie, nu stiu daca cumva e de la bateria prea slaba sau e ceva releu sau alimentarea vreunui releu (in special 109) cu probleme

Aici video cu zgomotul de releu 



Deja m-a terminat psihic problema asta si automat si tot cotetul asta, si bateria e relativ noua (1 an) si o omor si pe ea cu atatea incercari

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus. Încearcă cum a zis Florin mai sus cu spray de pornire. Ca să o ia mai repede scoate mufa de la senzorul de temperatură lichid racire (doar până pornește, după aia o pui la loc) astfel încât să acționeze bujiile la perioada maxima și să îmbunătățească condițiile în camera de ardere. Dar vezi și bateria trebuie sa fie relativ bine încărcată pentru că bujiile cam consumă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incarcat bateria full si am umplut iar filtrul cu vreo 20-30ml de motorina si am dat la cheie de vreo 3 ori dar nu a vrut sa porneasca deloc... Pana la urma am reusit dupa vreo alte 2 chei sa o pornesc cu spray de curatat contacte, am adus-o acasa (vreo 500 de metri de casa), am oprit-o si am repornit-o si a pornit la sfert

 

Partea grea e sa imi dau cumva seama daca prinde aer fara sa mai risc da merg cu ea si sa ma lase...

 

O varianta ar fi sa pun un furtun transparent pe tur ca sa vad daca vin bule de aer? Sau cum?

Daca e de la garniturile de la injectoare e vreo sansa sa imi dau seama?

 

Pe langa ca o sa verific cu vcds injectoarele si avansul, dar presimt ca 100% e vorba de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Valorile injectoarelor par sa fie ok, nu? Exceptie primul dar care si ala e in limite, primul mereu asa a fost, si acum 3-4 ani tot asa avea valori mai diferite fata de celelalte 3

 

Daca oringul de la injectoare era bulit, ar fi afectat valorile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bvDin pacate nu am manometru special de genul, dar pompa tandem este foarte transpirata, jegoasa, unsuroasa, scursa... deci absolut toate sansele sa scape pompa tandem
Merita kit de reparatie sau sa caut o pompa tandem in dezemembrari? Am una in oras care ofera garantie 6 luni (la piese), cinerva mi-a zis ca pe el l-a tinut kitul de reparatie doar 1-2 luni, acuma nu stiu daca el a facut ceva gresit sau sunt proaste kiturile


Si totodata voi cumpara si acea valva unisens de pe filtru, ca nu e scumpa ca totusi, filtrul nu era plin, lipseau 100-200ml

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu este cu manometrul in sine ci cu adaptorul ăla. Poate găsești un service care are așa ceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!