Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Revin cu problema de la pornire, inca nu am reusit sa ii dau de capat.
La prima cheie se comporta ca si in video de mai jos, si nu porneste oricat as lasa la automat. La a doua cheie porneste insa dupa vreo 3-4 secunde.

Vreo sugestie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, am si eu o problema cu un golf 4 1.9 tdi 2003....scoate fum albastru la pornire,indiferent daca e frig sau cald afara ,deci doar la pornire,1-2 secunde si se mai intampla cate o data sa nu pornesca nici la prima cheie si nici la a doua abia la a treia cheie.... la fel indiferent daca e frig sau cald afara ...cel mai des porneste la sfert desi are 300 de mii de km...care ar fi problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/18/2019 at 4:12 PM, Aurelian1974 said:

Buna ziua 
Am un golf 4 , benzina, motor BCB, 1,6 litri, 16 V;
Am probleme cu pornirea. O data la 2-3 zile, citeodata mai rar , citeodata mai des,   nu vrea sa porneasca motorul indiferent daca e cald sau rece.
dau la automat, se invirte motorul dar nu porneste 
Am schimbat, bateria ,  2 pompe de benzina, clapeta de acceleratie, bujiile, canistra cu vapori, filtru de benzina ! citeodata nu vrea sa porneasca indiferent cata benzina as avea in rezervor;
Am fost la service au pus testerul pe ea, chiar au prins-o  pe defect (cind nu pornea)  si testerul nu arata nimic ; Au montat manometru pe instalatia de combustibil , degeaba.. Au dat jos calculatorul l-au curatat , i-au curatat contactii, mufele etc dar degeaba; mentionez ca fenomenul se manifesta in special vara si cind sta masina in soare;  Nu s-a intimplat  niciodata dimineata cind plec la serviciu. Mentionez ca zilnic merg cu masina.
VA ROG AJUTATI_MA !
va Multumesc 

Am avut fix aceeasi problema, cand statea in soare pornea extrem de greu la prima cheie. Asta pana cand am descoperit ca pe traseul de admisie exista o clapeta mecanica, antrenata de aerul cald de pe galeria de admisie. In cazul meu clapeta se blocase si motorul nu mai primea aer. Rezolvare: scos clapeta de acolo

un video care explica mai bine:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 recent am cumparat  golf 4  motor 1600  , 16 v   an fabricatie  2001 , mentionez ca locuiesc in Italia , si apelez  la forumisti  pentru  a rezolva o problema  cu pornirea , cand porneste bine  cand nu vrea sa porneasca , pleaca greu la a 3-a  , 4-a cheie dar doar daca o ajut din acceleratie , si vine si miros de benzina in masina , aceasta problema o face  si la rece si la cald ,  masina a fost controlata in toate felurile dar  nu reusesc sa gaseasca de unde provine defectiunea,  compiuterul nu da nici o eroare ,    clapeta a fost schimbata , injectoare  curatate c ultrasunete ,  sonda lambda schimbata,   este cineva care a mai avut o problema asemanatoare si a rezolvat , va multumesc , cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am si eu o problema in legatura cu pornirea la un  vw golf iv, 1.9 tdi, cod motor AXR.

Mai precis cand pun contactul se aprind toti martorii in bord, apoi se sting asa cum este normal si cand pun contactul nu face nimic... (nici cea mai mica urma ca ar da sa porneasca).

Am scanat computer-ul si am primit urmatorul raport:

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestor erori?

896668008_CodurieroriVWGolf_001.thumb.jpg.abec92ff9ab423c3693307521c87eaae.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Șterge erorile, scaneaza iar și postează numai erorile care raman.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciuna din cele demai sus nu impiesdica pornirea. daca dai la automat si nu invarte, verifica contact, releu, electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.   Aceiasi problema am si eu la pornire, pun contactul se aprind martorii astept sa se stinga si cand invart cheia se aude doar un "tac" nimic mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica baterie, cabluri, electromotor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria am schimbato de trei luni. Sambata dimineata a pornit am mersc cam 10 metri sa auzit un zgomot la motor si sa oprit. Am incercat sa pornesc din nou dar nimic , doar "tac". Am ridicat capota si sarise cureaua de la alternator " din cauza unui pisoi care intrase la motor" Am pus cureau la loc dar de atunci motorul este mort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O parere in legatura cu post-ul meu de mai sus, 29-August?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi spune ce ai verificat pînă acum ca să nu ne repetăm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, F l o r i n said:

Verifica baterie, cabluri, electromotor 

Florin cum verific electromotorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am vericat: compresie cilindrii, valori injectoare, baterie, electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În video-ul ăla mi-a atras atenţia că acul turometrului sare prima dată la 2000 rpm. Nu prea este normal, electromotorul nu atinge turaţia decât poate în gol. Deci ar trebui văzut prima dată ce este cu senzorul de pe arborele cotit.

Apoi ar mai trebui verificate pompa din rezervor şi senzorul de temperatură lichid răcire. În legătură cu ultimul verifică cum porneşte cu mufa de la el scoasă. Felul cum porneşte cu mufa scoasă de la senzorul de temperatură ar da mai multe indicii.

Ai vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa scot mufa si voi vedea cum se comporta. Mi se pare ca motorul porneste mai usor atunci cand ii putin rece afara, daca motorul este cald porneste mai greu, uneori la a doua cheie.
Am VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă întâi cu senzorul scos, apoi pune o poză cu grupul 004 să vedem avansul şi una cu grupul 007 dimineaţa până să porneşti doar cu contactul pus să vedem temperaturile..

Cu mufa de la senzorul de temperatură scos bujiile vor avea timpul de acţionare maxim ceea ce îmbunătăţeşte condiţiile de pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu informatii , dupa aproape 20 de zile  de incercari  inca nu am reusit sa rezolv problema cu  pornirea , dupa ce in ultimul rand am avut calculatorul la testul pe banc , ( in urma testului rezulta  calculatorul fara probleme ) , mecanicul are in servis un seat cu aceleasi caracteristici  , a schimbat prin rotatie toti senzorii , injectoare , bobine , pompa benzina ,a verificat  presiunea pe pistoane la rece , dar tot asa nu porneste la prima cheie , porneste foarte greu si ajutata din acceleratie , dupa pornire daca opresti si repornesti pleaca imediat ,  s-a intamplat sa plece si la prima cheie dar mai rar , ce sa mai zic ? ultimul lucru pe care trebuie sa-l faca este inlocuirea senzoruliu de faza (hall) ,  dupa a spus ca nu prea mai este nimic ,  singurul lucru care se mai poate face este la un electrician auto bun , sa masoare semnalele ce pleaca de la toti senzorii spre calculator , si alte masuratori pe cablurile electrice , credeti ca a-r pute fi ceva si la instalatia electrica , ? multumesc cu respect:ROflag::ROflag::ROflag:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/3/2019 at 11:47 PM, tonu said:

Salut.   Aceiasi problema am si eu la pornire, pun contactul se aprind martorii astept sa se stinga si cand invart cheia se aude doar un "tac" nimic mai mult

Salut,

La mine problema a fost alternatorul stricat (rulmentii dusi si nu mai stiu ce) si astfel se bloca intregul angrenaj... cel putin asa mia zis mecanicul...

De cand am reparat alternatorul nu mi-a mai facut probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 26.09.2019 at 21:22, tarox a scris:

 recent am cumparat  golf 4  motor 1600  , 16 v   an fabricatie  2001 , mentionez ca locuiesc in Italia , si apelez  la forumisti  pentru  a rezolva o problema  cu pornirea , cand porneste bine  cand nu vrea sa porneasca , pleaca greu la a 3-a  , 4-a cheie dar doar daca o ajut din acceleratie , si vine si miros de benzina in masina , aceasta problema o face  si la rece si la cald ,  masina a fost controlata in toate felurile dar  nu reusesc sa gaseasca de unde provine defectiunea,  compiuterul nu da nici o eroare ,    clapeta a fost schimbata , injectoare  curatate c ultrasunete ,  sonda lambda schimbata,   este cineva care a mai avut o problema asemanatoare si a rezolvat , va multumesc , cu respect

Ai verificat pompa benzina? La mine asta a fost. 

Posibil sa mai fie regulatorul de presiune, are o garnitura ce pierde presiunea din rampa. 

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu un prieten care are un golf 4 an 1998 motor 1,9 tdi alh si acum citeva zile a plecat cu masina la servici si dupe vreo 500 metri i sa oprit motorul a dat la cheie(automat) dar masina nu a mai vrut sa pornesca,am tractato pana in fata blocului si am inceput sa verificam mufe fire contact nu am gasit nimic intrerupt,el a mai incercat de cateva ori  sa deie la automat si dintro data a pornit dar a mers aproximativ 1 minut si  sa oprit iarasi si de atunci nu a mai reusit sa pornesca,am inceput sa verificam din nou,am verifcat valva care opreste masina cea de pe pompa de injectie tesiune ii vine se aude cum cupleza si cum decupleza,am verificat daca vine motorina la injectoare si ii vine,am vericat releul 109 si este bun,a chemat si un prieten si ia pus testul pe masina si nu ii arata nici o eroare nu mai sitim ce sa verificam daca aveti vreo sugestie si puteti sa ma ajutati,

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificaţi

- dacă clapeta de pe admisie (aia din corpul EGR  se deschide complet)

- admisia să nu fie obturată/colmatată

- înlocuiţi filtrul de motorină şi neapărat oringurile de la valva termică (am citit că vine motorină la injectoare, dar trebuie eliminată şi cauza asta, pe la valva aia se întâmplă să tragă aer fals dacă nu se înlocuiesc oringurile la schimbarea filtrului)

- dacă se aprinde becul de bujii pentru scurt timp la fiecare punere a contactului

- nu în ultimul rând distribuţia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-clapeta de pe admisie se deschide

-filtru e schimbat recent si inclusiv oringurile

-da becul de la bujii se aprinde de fiecare data cand pun contactul

la distributie nu stiu ce asi putea sa ii fac,doar daca este sarita de la punct .

iti multumesc oricum

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, ta bd said:

doar daca este sarita de la punct .

Da, la asta ma refeream.

În principiu dacă pe parte electrică nu este nici o problemă (ar fi fost un cod de eroare), distribuţia este la locul ei şi nu sunt obturări pe admisie atunci pe undeva pe partea de alimentare de combustibil sau de injectie este problema (pompa de injecţie, injectoare). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!