Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

@Adrianu2016 problema descrisa de tine nu are legatura cu switch-ul din usa, trebuie sa porneasca si fara el functional, verifica releul pompei de benzina, cablajul si chiar pompa.

@florin_gti Verifica inainte de prima pornire, temperatura aer si antigel, g62 are prostul obiocei de a se decalibra in timp, verifica regulatorul de presiune benzina din rampa injectoarelor, verifica presiunea de benzina din rampa, verifica senzorul map.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers 2 zile pe benzina , fară a mai trece pe gaz si acum totul funcționează impecabil .Asta făra a înlocui piese sau alte intervenții.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, injectoarele le-ai curata vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.11.2022 at 20:17, florin_gti a scris:

Am mers 2 zile pe benzina , fară a mai trece pe gaz si acum totul funcționează impecabil .Asta făra a înlocui piese sau alte intervenții.

Ok, in cazul asta trebuie calibrata instalatia GPL, se pare ca merge cu un amestec ceva mai bogat pe gpl si din cauza asta, corectiile pe termen scurt si lung pe care le face ECU, sunt in balari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara, am si eu o problema cu un golf 4 1.6 16v aus .. am pornit motorul  azi dimineata, l am lasat la relanti 1min 2 si dupa am pornit la drum , iar dupa 10 metri masina s- oprit brusc si nu a mai pornit..  mai ciudat mi se pare ca am pus dimineata ulei cam 500ml maxim (si dupa ce am completat era intre minim si maxim uleiul )pentru ca am verificat expres inainte toata masina deoarece trebuia sa fac un drum mai lung.. cand s-a intamplat boacana de curiozitate am verificat si uleiul culmea nu mai avea aproape deloc ulei.. ce ar putea fii as dori daca se poate o parerere.. multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check engine e aprins in bord? Sa inteleg ca invarte electromotorul dar nu porneste? Pompa de benzina se aude cand pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kimura 23 Incepe cu verificarea sigurantelor, vezi daca la punerea contactului se aude pompa de benzina, daca zici ca sa oprit in mers mai poate fi senzorul de pozitie arbore cotit, bobina de inductie, eventual poti face si o diagnoza poate are vreo eroare pe ECU in acest sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu update... aparent s-a rupt distributia , supapele sunt in vacanta... distributia era schimbata anul asta.. avea 40.000 km ..am inteles ca s-ar putea sa nu fii fost pusa bine ...superb cadou de sarbatori :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... nasol rau, daca ai de gand sa ma tii masina fa un efort si reconditioaneaza motorul calumea sa nu mai consume ulei. Eu am avut motorul asta si nu consuma deloc intre schimburi.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gindesc asa,daca a pornit masina,si apoi a mai si mers cu ea 10 metri,nu avea cum sa fie distributia pusa prost,asta ar fi fost vizibila la prima invirtitura de motor probabil altceva sa blocat si a rupt distributia,si cum zicea ca minca ulei,sau il pierdea si nu si-a dat seama,poate sau lipit cuzinetii si a blocat motorul,iar rezultatul a fost ruperea curelei de distributie...dupa logica mea,ca asa pare din spatele tastaturii e greu sa ghicesti ce sa intimplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 11/28/2022 at 2:10 PM, xmisterx said:

@Adrianu2016 problema descrisa de tine nu are legatura cu switch-ul din usa, trebuie sa porneasca si fara el functional, verifica releul pompei de benzina, cablajul si chiar pompa.

@florin_gti

Azi nu am mai putut sa o pornesc deloc. La punerea contactului nu se mai aude pompa de benzina, nici releul sa cupleze/decupleze. De obicei dupa cateva incercari de pus/luat contact isi revenea si pornea pompa...azi am incercat vreo 20 de minute fara rezultat.

Acum vreo 2 sapt am dat jos releul 409 de sub bord/volan si i,am curatat contactele.

Atasez poza cu releul.

Cautand pe internet am vazut ca sunt 2 modele de releu ptr pompa combustibil, cel cum am eu si un model mai simplu. Modelul meu costa peste 200lei din cate am vazut iar cel simplu incepand cu 35 lei...

Care sunt diferentele intre ele si daca pot pune varianta mai ieftina in loc de ce am eu?

Multumesc.

images.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul mai simplu este un simplu releu, iar ce ai tu pe BCB este un releu mai complex care conţine şi un modul electronic. De asta ăla simplu are 4 sau 5 pini iar al tău are 7. Deci nu merge un releu simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

IMG_20230203_130518.thumb.jpg.4e41e05a9d09692cdbe78e5aaba91fa6.jpgIn cauză Golf 4 1.6 16v euro 2 ATN sauasa ceva ...nu pornește ...benzina am ...scânteie am ....învârte dar nu da nici un semn...nici o bâlbâială .

Distribuția e noua de 1000 km ....e ok e la punct am verificat ...bujiile bune dar cat i-am dat la automat s-au udat (le-am ars ...deci s ok)... benzina e ....bateria am voltaj 12.54.

Singura eroare el la clapeta de accelerație ...

DE LA EA sa nu pornească ? 

Dati-mi o soluție 

Împinsă ar fi o soluție ? 

O fi ceva electric ?

Daca incerc sa calibrez clapeta nu vrea în căsuța 4 scrie eroare 

IMG_20230203_140329.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că din cauza clapetei nu porneşte. De obicei dacă benzineşte şi scânteieşte, dar nu porneşte este din cauză că scânteia nu este dată la timp din diverse cauze sau nu este compresie (cum ar fi în situaţia distribuţiei sărite). Bujiile se umezesc în continuare?

Dacă ar fi ceva electric cred că ai avea vreo eroare care să indice cauza nepornirii.

Aş zice să măsori compresia în primul rând.

Când dai la automat se aude normal sau are turaţie mai mare ca atunci când ai bujiile scoase? Turometrul indică turaţia?

Împinsul nu cred că este o soluţie bună, este posibil să pornească dar şi să faci pagube mai mari în cazul unui defect mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit și să "repar" clapeta și nu mai da eroare .....deci pe tester totul e ok.

Sa vad compresia ....nu am cu ce o masura. Caut un manometru de ăla .

Distribuția e la punct . 

Da da a insist la automat de mai multe ori găsesc bujiile ude . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bujiile dau scânteie ok, cauze pentru umezirea bujiilor și imposibilitatea pornirii ar putea fi:

- problema ECU: deschide injectoarele atunci când nu trebuie. A fost o situație aici pe forum cu un AZD parca la care se deschideau injectoarele când se amorsa pompa la deschiderea portierei. Când urca prin dreapta mașina pornea ok.

- probleme mecanice cum ar fi lipsa compresiei sau distribuție sărită (am citit că ai verificat-o, dar am enumerat-o ca sa fie la inventar)

Deci ar trebui să scoți injectoarele sa le bagi in niște sticluțe/eprubete și să urmărești când pulverizează și cum pulverizează. Apoi sa verifici daca scânteia este suficient de puternică și în ultimă instanță să verifici compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am căutat ceas pt compresie .

compresie 0 pe toți cilindrii.

distribuția e la punct 

cred că s-au lipit segmenții ....nu știu ....mă cam dau bătut 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa alte incercari esuate de a porni am observat ca daca lovesc in coloana de la volan(ca si cum as vrea sa-l reglez pe adancime) am vazut ca porneste pompa de benzina si pot porni si motorul. Astfel mi s-a adeverit ca problema este releul 409, mai exact contact slab undeva...

L-am desfacut si cu greu se pot observa cateva dintre lipiturile cu probleme. Am refacut lipiturile si eu zic ca ar trebui sa fie rezolvata problema, o sa urmaresc zilele urmatoare.

Atasez poze sa vedeti ce am gasit:

 

Carcasa releului:

1094421755_Releu409.thumb.jpg.1f56c53f4894c446b248d56bfc049e5d.jpg

 

In poza de mai jos este principala problema, daca apasam pe pinul mare se putea observa crapatura din cositor

1646905136_Lipiturarece.thumb.jpg.7d898a1e0e73f84503f259ce79a562cc.jpg

 

Lipiturile slabe de la bobina releului in poza de mai jos. Se poate observa crapatura in cositor la pinul de jos.

1959893618_lipituribobina.thumb.jpg.5c11f93a26c5366f00cef5a0e1720c24.jpg

 

3 dintre lipituri refacute:

1389387144_lipiturirefacute.thumb.jpg.2e16b8c8f61fbb35bc78d81911f4c6d7.jpg

 

Cu ocazia asta am refacut toate lipiturile de la pinii releului.

Modificat de Adrianu2016
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Alexandrum98MMM

Salut

Dețin un golf IV 1.6 16 v de aproximativ 2 ani. La o săptămână după ce am luat mașina am mers să o spăl (menționez că lapovița). După ce am spălat mașina și am dat să pornesc, nu mai pornea, învârtea dar nu pornea, după câteva chei a pornit dar turometru era pe 0 iar când am pișcat accelerația puțin a apărut în bord STOP și senzorul roșu de ulei. După câteva încercări (porniri/opriri) mașina și-a revenit și sa și să comportat normal. După 1 luna de la incident la prima ploaie la fel a făcut numai că de data aceasta pornea dar îi tăia din accelerație când pișcam pedala. După iar câteva porniri și opriri și-a revenit mașina mergând. Timp de aproape 2 ani mașina nu a mai făcut probleme chiar mergând și pe ploaie, zăpadă. Acum a început din nou, chiar dacă nu merg cu ea pe ploaie și e nemișcată, când dau să plec sa o pornesc îmi dă aceleași simptome. Dacă e umezeala afară la fel se comporta.

Dacă îi dau cheie nu pornește deloc dar învârte ,iar dacă pornește se oprește deodată și dacă o pornesc din nou și ciupesc accelerația moare. Dacă o las pornită un sfert de oră și nu ciupesc accelerația deloc își revine și merge.

Scuze că am scris așa mult.

Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Golf 4 1.4 16v BCA, schimbat pompa de benzina marca pierburg, pun contactul am presiune 0 uneori si porneste greu in acel moment. Se mai intampla sa am 3 bar sau 2.8 si scade brusc la 0 si dau 2 secunde sau 3 la automat pana pleaca. Am verificat furtunele si nu scapa presiune. Am inlocuit inclusiv supapa aceea de pe rampa de presiune combustibil. Erori pe Vcds nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releu pompa este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci
în urmă cu 11 ore, opleistul23 a scris:

Golf 4 1.4 16v BCA, schimbat pompa de benzina marca pierburg, pun contactul am presiune 0 uneori si porneste greu in acel moment. Se mai intampla sa am 3 bar sau 2.8 si scade brusc la 0 si dau 2 secunde sau 3 la automat pana pleaca. Am verificat furtunele si nu scapa presiune. Am inlocuit inclusiv supapa aceea de pe rampa de presiune combustibil. Erori pe Vcds nu sunt.

Mergi la electrician. Cauta pe aria de Servicii,daca sunt colegi cu anunturi, in orasul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi defect nu ar memora vcdsul vreo eroare?

Cand deschid usa nu se aude mereu bazaitul acela cum ca baga pompa si m-am gandit ca se mentine presiunea si de aia nu pleaca pompa.

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am un golf 4 1.9 TDI AJM, care porneste extraordinar de greu, dupa 10-15 secunde de invartit.. uneori se aude doar un bazait de la electromotor. A fost reconditionat, insa problema persista.. Am cateva filmari cu sunetele pe care masina le scoate in timp ce invarte:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare că demarorul nu livrează turația necesară pornirii. Bateria in ce stare este? Ai un vcds sau un multimetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!