Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

am facut acum dupa masa si alte teste:

-am verificat din nou sa vad daca imi vine motorina la injectore si am constat ca vine dar incet adica cand dau la automat doar curge nu spritue ,nu stiu daca e bine sau nu?

-am dat cu sprai de pornire direct la clapeta si a pornit aproximativ 1 minut dar sa oprit, am pornito de cateva ori si tot asa a facut,dar am constat ca atunci cand se opreste pe furtunul care vine din filtru de motorina (tururl) se face ca o spuma ,care a fie cauza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ta bd said:

doar curge nu spritue

Nu prea este bine, trebuie să fie pulverizată motorina.

1 hour ago, ta bd said:

dar am constat ca atunci cand se opreste pe furtunul care vine din filtru de motorina (tururl) se face ca o spuma ,care a fie cauza?

Cauze posibile:

- sorb înfudat

- neetanşeităţi pe partea de alimentare cu motorină între rezervor şi filtru

- aer fals

În mod normal atunci când este oprit motorul furtunul trebuie să fie plin cu motorină şi eventual să fie prezetă o bulă de aer mai mult sau mai puţin mare. La mine uneori rămâne o bulă de vreo doi centimetri, dar porneşte la sfert. După pornire nu trebuie să fie nici o bulă, cel puţin la ralanti.  În accelerare am observat că se mai formează nişte bule mici, dar în nici un caz spumă. Deci ori nu poate trage motorină din rezervor ori trage aer fals. Aer fals poate proveni de la valva termică (oringuri incorect montate - ăla negru trebuie să fie spre motorină deci în vărful valvei, ăla albastru către aer sau a fost zgâriată valva când au fost montate şi nu mai etanşează), pe la furtunaşele de retur sau din pompa de injecţii (mai puţin probabil). 

Ca să izolezi problema pune motorină într-un recipient şi introdu turul care vine din pompă în acel recipient. În cazul ăsta se elimină cauzele de mai sus (mai puţin pompa) şi ar trebui să pornească

1 hour ago, ta bd said:

am dat cu sprai de pornire direct la clapeta si a pornit aproximativ 1 minut dar sa oprit,

Asta indică clar o problemă de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
VolkswagenManagement

Salutare, de cateva luni am o problema la pornire la Bora 1.9Tdi 115CP Ajm 2001 daca o las de seara pana dimineata.

Dimineata porneste si se opreste imediat dupa pornire si la a doua cheie invarte de vreo 4-5 ori si porneste cu putin fum alb din esapament.

 

Am pus testerul si imi da urmatoarea eroare: 19466 Releu pompa combustibil Racire combustibil circuit intrerupt scurt la masa 

Ceva de genul imi da pe tester.

Am schimbat releele 109 si 167 care tin de pompa de combustibil dupa care am mai schimbat si senzorul de temperatura motorina si eroarea nu a disparut..

 

Ceva solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

S-ar putea sa fie in scurt ceva contact de la mufa unde se introduce releul? 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi aduc exact aminte din cap si nu am acces la Elsa acum, sa iti verific, dar G4 2001 AJM are pompa motorina in rezervor ? Passat B5 2000 AJM nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am o bora 1.6 16v AUS. De ceva timp intampin urmatoarea problema:

Motorul cald porneste perfect

Cand motorul este rece sau sta mai mult de 5-6 ore,nu porneste din prima. Adica porneste putin mai greu si dupa ce porneste moare motorul. Apoi la a 2 cheie porneste sfert.

Constatari:

1.Nu are importanta daca pun contactul de mai multe ori,aceiasi poveste

2.Daca la prima cheie ii dau scurt(jumate de secunda),apoi iau contactul,la a 2 cheie porneste sfert.

3.Imobilizatorul nu clipeste,in sensul ca la punerea contactului se aprinde si cand dau la contact se stinge

Am testat masina si uneori imi da P1570,dar nu de fiecare data.Am adaptat clapeta de acceleratie,egr cu succes si le-am curatat.

Daca era ceva pe imobilizare,de ce porneste la a 2 cheie perfect. Si daca ar fi sa se dezamorseze pompa,la punerea contactului de mai multe ori nu ar trebui sa manifeste problema.

Ce as mai putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai la automat  imobilizatorul se stinge datorita curentului mare pe care-l ia demarorul, eu zic sa verifici cablajul  cititorului din jurul contactului sau poate chiar inlocuirea cititorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce spui dar ma mira faptul ca de ce la a 2 cheie porneste imediat. Pun contactul si martorul de imobilizare se stinge intai sa dau la automat,semn ca citeste cheia.Si cand este cald motorul porneste la fel de usor la prima cheie. O sa verific cablajul,ca cititorul nu cred ca se poate verifica daca este bun sau pe moarte. La masina am 3 chei, la fel face cu toate.

Modificat de ciuca2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti acesta eroare 17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer, clar ai o problema si pe acesta linie.

Postati erorile complete, nu doar codul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este singura eroare care imi apare. Nu prea ma pricep eu dar gandind logic daca nu ar citi cipul din cheie ar face asta mereu,nu doar la prima pornire dupa ce sta nepornita cateva ore. Si eroarea apare cam la 5-6 porniri greoaie.

Update:

-Vizualizand parametrii live ai motorului, la relanti STFT sta undeva pe la -3,iar cand accelerez, scade drastic pana pe la -30 chiar si -50, apoi se stabilizeaza.

-Dupa prima pornire greoaie miroase a benzina nearsa timp de 1-2 minute.

-Daca la prima pornire la rece incerc sa o ajut din acceleratie pana la urma porneste putin intrerupt si apoi merge normal.Este de ajuns sa porneasca 2 secunde ca la a 2 cheie porneste imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Pentru a diagnostica motivul nepornirii la un 1.9 TDI PD ASZ și totodata a mai elimina din cauze, as vrea să vă întreb:

1 - Dacă la pornire, campul IQ din grupul 001 are o valoare diferita de 0, asta înseamnă ca ECU "a comandat" injectoarelor să pulverizeze motorină ? 

2 - Dacă câmpul IQ, nu este relevant pentru pornire, aș putea să masor cu un voltmetru, o tensiune de 12 v la oricare din injectoare, atunci cand dau la automat ?

Vă intreb aceste aspecte pentru a putea clarifica daca motorul nu porneste pentru ca injectoarele nu primesc comanda de la ECU sau, sunt infundate, așa cum mi sa spus la service.

Presupunem că tot ce inseamna senzori, mufe si cabluri sunt in regulă. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să lămureşti problema asta cel mai bine este să faci un log pe timpul pornirii. În momentul în care ECU consideră că se întrunesc condiţiile atunci injectează motorina. Spre exemplificare am pus un log de la o maşină care avea pornire grea la cald, am marcat momentul pornirii.

LOG-01-001-004-012.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Conform logului facut pe un alt topic, reiese faptul ca motorul trebuia sa pornească drept pentru care, as vrea sa verific/reconditionez injectoarele. Intrebarea mea ar daca daca atunci cand scot injectoarele, este normal ca acestea sa fie ude cu motorina ? Inclusiv in cilindri, cât am putut sa invart de arbore, parca se aude bolborosind ceva, care nu poate fi decât motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! 
Lovit de necaz, in lipsa de ajutoare specializate, apelez la voi pentru sugestii. 
Golf 4, 1.4 benzina, o am de 4 ani, zero probleme pana acum. Distributia schimbata de un an, ITP si schimb ulei+filtre de o luna, totul ok pana ieri. 
Am plecat cu masina la job, totul ok, la plecarea spre casa nu porneste. Invarte foarte "viguros", niciun martor suspect pe bord, dar nu porneste. S-a comportat ca si cum n-ar avea benzina(sunt afon, din pacate). Am pornit-o cumva dupa vreo 10 incercari, benzina era pe rosu, deci am mers sa alimentez, motorul nu mergea ca inainte, chiar aveam impresia ca "merg pe aburi". La benzinarie a pornit lejer, am umblat cu ea putin prin oras, fara probleme, mergea ca inainte. 
Azi dimineata aceeasi problema. Insa n-am mai pornit-o. N-am mai insistat dupa vreo 10 incercari. 
Imi luasem un scanner din ala ieftin, OBDII, si din momentul cumpararii avea aceleasi doua erori, ceva legat de EGR(P0401 - EGR flow insufficient, si inca una, nu mai retin care). Dar n-aveam  probleme, mergea ok pentru nevoile mele, plus ca mecanicul mi-a zis ca EGR-ul e riscant de schimbat, ca se pot rupe ceva suruburi, etc. Si ca se poate si fara inlocuire. 

P.S. Pana acum, cand deschideam portiera auzeam un zumzait usor, ca o pompa sau ceva similar. Acum nu-l mai aud deloc. 

Daca aveti vreo idee ce sa verific(ca un nepriceput, repet), as aprecia orice ajutor. Multumesc!

Modificat de Dorian78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Dorian78 said:

Pana acum, cand deschideam portiera auzeam un zumzait usor, ca o pompa sau ceva similar. Acum nu-l mai aud deloc. 

Daca nu se aude nici la contact, verifica pompa de carburant din rezervor

 

Daca se aude la contact....e switch usa defect, trebuie inlocuit si recondiționare yala, dar nu are legatura cu faptul ca nu porneste deloc....porneste...dar mai lung, dupa o stationare de durata.

 

Posteaza eroarea...inca una...e posibil sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back. :) Masina impinsa pana la un amic "care se pricepe", dar n-are tester. Alta solutie de moment n-am avut. A desfacut/curatat releul pompei, a alimentat pompa de benzina separat, scos bujii, curatat bujii, pana la urma a pornit greu, subturata, cand accelerezi ai impresia ca se ineaca si uneori moare motorul. A dat vina si pe combustibil, condens in rezervor, etc. Nu stie clar care-i problema, evident. In fine, a "luat-o", si o folosesc de atunci in regim aproape normal. De doua zile asta. La prima pornire insa, dimineata, face figuri, o ia din prima insa cand accelerez pe loc, parca n-are putere si are "scapari". Astept cateva minute, pana simt ca se tureaza normal, si abia dupa asta plec la drum.
Cu OBD-ul meu amarat+Torque pro am observat o posibila problema, pe bord acul de la lichidul de racire ajunge la 90 si sta corect acolo, insa in soft imi arata 126 de grade, chiar si dupa ce opresc motorul si astept cateva minute. Pare sa fie senzorul de temperatura lichid de racire defect, nu? Ar putea afecta acesta comportamentul masinii? 
Multumesc! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da afectează funcţionarea motorului. Pe G62 îţi indică 126 grade, ce îţi arată în bord vine de la G2 care este în aceeaşi carcasă cu G62. De obicei nu damblagesc amândoi senzorii. Temperatura aia de 126 grade indică scurt la masă care poate fi în senzor, în mufa, în cablaj sau ECU defect (asta mai rar).

Înainte de înlocuirea senzorului ar trebui verificat cablajul. O verificare sumară ar fi să scoţi mufa de la senzor. Dacă ECU sesizează asta (o să apară o eroare pe G62), iar temperatura indicată pe Engine este o valoare de înlocuire (de obicei este preluată valoarea de la senzorul de temperatură) poţi să presupui că este ok cablajul şi să înlocuieşti senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui vazut cat indica g62  cu motorul oprit la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa si vezi daca porneste cu ea scoasa.... daca da e problema senzor, daca nu, problema cablaj sau ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare,

Bora 1.6 16V cod BCB

De vreo luna a inceput sa faca probleme la pornire. Mai exact am patit de 3 ori sa nu porneasca, nici macar semn de pornit.

In mod normal dupa ce pun contactul si se sting becurile in bord, dupa aprox 2 sec aud un releu cum cupleaza sau decupleaza.

In momentul in care nu porneste nu aud nici acest releu cupland/decupland si pana nu aud cuplarea/decuplarea la releu nu porneste.

Precizez ca am probleme cu broasca de la usa soferului, switch cu probleme. In momentul cand nu porneste nu aud nici pompa de benzina pornind(nici cand pun contactul).

Ma gandesc la releul de la pompa de benzina sau la switch broasca usa sofer. Nu am pus tester inca pe ea.

Ce pot sa verific in primza faza sau care sunt conditiile/pasii ptr pornire...switch broasca, releu pompa..?

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza,  ce erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, F l o r i n said:

La diagnoza,  ce erori ai?

Inca nu am facut diagnoza.

Am uitat sa precizez ca de invartit invarte, doar ca se manifesta ca si cand nu are benzina, scanteie...

Incerc sa fac zilele astea o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Idem si la mine .De ceva vreme a inceput acelasi balamuc .Diferența o face faptul ca la mine este pe gpl.Dimineata porneste iar dupa 10_15 secunde motorul balbaie si se opreste.In rest masina toata ziua funcționează perfect .Se manifesta doar la pornirea la rece .Am mai avut acest episod si in urma cu 3 ani ,ma tinut asa 2 luni dupa care a mers perfect până în momentul de fața când a inceput iar balamucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!