Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Vezi dacă nu s-a descarcat iar bateria. Daca e ok, fa o scanare /diagnoza și postează erorile 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea invarte dar nu mai porneste deloc. 1.6 16v AUS. Am facut scanare cu o diagnoza delphi si nu am erori. Pompa de benzina, filtru benzina, bujii le-am verificat. Poate ca diagnoza delphi sa nu citeasca erorile de senzori? Ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza si cu un vcds nu este exclus sa dea cu virgula delphi. Verifica daca vine benzina daca ai scanteie, trigger la injectoare etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutari!

In primul rand vreau sa imi cer scuze ca am deschis un topic nou dar nu am reusit sa gasesc un raspuns in cele deschise deja. Asa cum e specificat in titlu detin un golf 4 2002 1.6 SR automat. Am efectuat revizia de curand ( filtre mann + ulei castrol ) , la doua zile de la revizie mi s-a oprit motorul in mers ( ca si cum mi-a dat in nas ) am tras pe dreapta am incercat sa pornesc dar degeaba... nu mai pornea, motorul invartea dar nu pornea ca si cum as fi ramas fara benzina, am pus contactul de mai multe ori, am scos cheia am bagat-o ... nimic... dupa mai multe incercari am reusit sa o pornesc ( a pornit pur si simplu ) fiind aproape de un prieten ce are un service ma-m dus direct la el, a pus tester-ul ( DELPHI ) pe ea si mi-a iesit cod eroare 18010 = +30 tensiune / intermitent si 16725 = circuit senzor pozitie arbore cu came semnal nefazabil / intermitent .
Bun.... am cumparat senzorul l-am schimbat ( groaznic ... se da distributia jos ) fericit ca am scapat de problema am plecat acasa. De atunci sunt cam doua saptamani nu s-a mai oprit in mers in schimb are momente cand pur si simplu nu mai porneste... repet aceleasi simptome, invarte si nu porneste ca si cum nu as avea benzina.... cateodata da sa o ia da degeaba moare imediat... face chestia asta de cateva ori 10-15  ori adica pun contact il iau, incerc sa pornesc nu o ia si deodata porneste ca si cum nu s-a intamplat nimic.... o opresc si porneste perfect dupa aia.... pur si simplu are momente cand nu vrea sa porneasca .
In acest timp am schimbat pompa de benzina si regulatorul de presiune.... fara nici un efect.... cand o apuca nu mai vrea sa porneasca..... va rog daca puteti sa imi dati orice sfat.... am citit ca ar putea fi un releu sau poate chiar o siguranta, altii spun de bobina, alti de fise.... precizez ca pe tester nu imi mai apare nici o eroare........

va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris, stiu ca este cam mult dar am vrut sa va impartasesc cat mai multe detalii in speranta ca ma puteti ajuta,

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica și releul la pompa de benzina, deși slabe șanse sa fie de acolo.

Pe tester nu îți mai da nimic? Ce marca ai pus senzorul ala? Sper ca nu cel mai ieftin. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

In urma cu ceva timp am avut un eveniment cu masina din semnatura, turnina a luat-o pe ulei. Dupa reparatie motorul porneste destul de greu, atat la rece cat si la cald, chiar daca opresc motorul si incerc sa pornesc imediat.

Din ce am verificat pana acum nu pare sa fie o problema de baterie, alimentare cu motorina sau avans.

Aveti idee ce ar trebui sa mai verific, unde ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~26 bari pe toti cilindri. Dupa ce porneste, dupa vreo 7-8 secunde de dat la automat, tremura putin motorul insa isi revine dupa vreo 20 de secunde si apoi totul pare in regula.

Am mai observat ca atunci cand pornesc masina turometrul sare repede la vreo 500rpm apoi coboara din nou. Nu stiu daca are vreo legatura sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Am si eu o problema cu un golfuleț, motor 1.4 , 16v . Are momente cand nu porneste , nu invarte deloc, dar daca insist de mai multe ori , porneste si nu mai are nicio problema . Nu stiu exact ce ar avea .. merg cu ea , apoi dupa ce o opresc si incerc sa plec iar , face la fel ca si cum nu as avea baterie si se reseteaza bordul , dar daca insist sau tin mai mult timp cheia la automat , invarte cate o tura si pana la urma o ia . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bate în electromotor cand ti dar la automat.vezi porneste?.

Verifica si cablurile si la baterie si la electromotor sa nu fie ocupate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat cablul rosu care duce la el si cel negru cap coada si degeaba ... am verificat bateria aveam 14volti in ea dar tot nu mergea ... pana la urma am lasat-o 5 min pe redresor si dupa aceea a pornit la sfert ... e ciudat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai da quote postării anterioare pt că nu este permis de regulament.

14V cu motorul oprit, greu de crezut (după oprirea motorului se duce repejor spre 13V urmând să se stabilizeze undeva la 12.7-12,8V la o baterie bună). Posibil să ai probleme cu bateria. Verifică ce tensiune ai pe baterie în momentul când acţionezi demarorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut,un golf 4 motor 1.6/16 valve,cod atn...nu mai vrea sa porneasca ,ultima data cam scotea fum alb si am gasit filtru de aer imbibat cu ulei. Am schimbat valva egr, senzor presiune galerie....degeaba.

as dori sa fac o segmentare si sa schimb ghidurile la supape. Mai exista alta cale ca uleiul din baie sa ajunga in piston si in filtrul de aer?

ar trebui sa fac un test de compresie motor? inainte sa ma decid la SEGMENTARE?

un pret relativ pt manopera unde as putea afla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gazele de carter reintoarse din epurator alea iti imbiba filtrul...verifica bujiile.Cauta si scapa de cazan ca fara minin 700 de euro nu scapi la ce ai vrea sa faci si ea in stare buna nu face 1500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am cumparat alt motor,sper sa fi luat decizia potrivita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat alt motor,sper sa fi luat decizia potrivita

dar nu reusesc sa aerisesc cilindrul de ambreiaj

nu inteleg unde gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens nu reusesti?Aerisesti si ai pedala moale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

I-am facut si eu o scanare mai ales ca tot asa de greu imi porneste la cald.cam aceeasi eroare g62 o am.Cealalta de la ce este oare?

WhatsApp Image 2019-05-28 at 19.33.27.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

De la clapeta shut Off. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! O problema cu care ma confrunt de vro cateva zile si anume :dau la automat si nu se intampla nimic nici cel mai mic zgomot , dupa vro 2-3 incercari porneste . Ati avut vro experienta asemanatoare ? Ce ar trebui sa verific ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/28/2019 at 9:22 PM, reddacy said:

I-am facut si eu o scanare mai ales ca tot asa de greu imi porneste la cald.cam aceeasi eroare g62 o am.Cealalta de la ce este oare?

WhatsApp Image 2019-05-28 at 19.33.27.jpeg

trebuie sa rezolvi problema senzorului de temperatura daca vrei sa ai o pornire buna si o functionare corecta a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Nelsson said:

Salutare! O problema cu care ma confrunt de vro cateva zile si anume :dau la automat si nu se intampla nimic nici cel mai mic zgomot , dupa vro 2-3 incercari porneste . Ati avut vro experienta asemanatoare ? Ce ar trebui sa verific ? Multumesc!

electromotor, cablaj electromotor, contact. Cam asta ai de verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma inclin spre electromotor ? Deoarece cand dau la automat un zgomot finut "tic" foarte subtil prima data nici nu mi am dat seama .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Probează-l - da curent direct și vezi dacă acționează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua 
Am un golf 4 , benzina, motor BCB, 1,6 litri, 16 V;
Am probleme cu pornirea. O data la 2-3 zile, citeodata mai rar , citeodata mai des,   nu vrea sa porneasca motorul indiferent daca e cald sau rece.
dau la automat, se invirte motorul dar nu porneste 
Am schimbat, bateria ,  2 pompe de benzina, clapeta de acceleratie, bujiile, canistra cu vapori, filtru de benzina ! citeodata nu vrea sa porneasca indiferent cata benzina as avea in rezervor;
Am fost la service au pus testerul pe ea, chiar au prins-o  pe defect (cind nu pornea)  si testerul nu arata nimic ; Au montat manometru pe instalatia de combustibil , degeaba.. Au dat jos calculatorul l-au curatat , i-au curatat contactii, mufele etc dar degeaba; mentionez ca fenomenul se manifesta in special vara si cind sta masina in soare;  Nu s-a intimplat  niciodata dimineata cind plec la serviciu. Mentionez ca zilnic merg cu masina.
VA ROG AJUTATI_MA !
va Multumesc 

Modificat de Aurelian1974
greseala de scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!