Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Posibil e pompa.verifica înainte de prima pornire presiunea pe sistem.și verifica apoi și după pornire.și verifica și dacă presiunea se menține și după ce oprești motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, danielvw2 said:

salut am un vw bora 14 16 v cu gpl si porneste la a doua cheie in fiecare dimineata la prima niciodata,am schimbat pompa, senzor de temperatura, fise ,buji.Doar dimineata face asa.Ce are prieteni?

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 4, motor 1.9 asz si am o problema la pornire, mai exact cand dau la automat totul e ok, porneste si imediat se opreste, nici nu ajunge la 700 rpm si se si opreste. Am inlocuit senzorul de la ax cu came, verificat instalatie motor.. ca erori imi spune de senzor turatie(pe motor), si am dat si la imobilizator si imi spune de senzor ulei.. 

imi poate spune cineva de ce nu ajunge sa porneasca? Bateria este buna din moment ce da sa porneasca si imediat se opreste. si dupa fiecare data cand dau la atomat se intampla asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuie citite exact errorile care le ai si functie de asta iti poti determina cauza. De la imobilizator nu iti porneste daca ai vreo eroare care e legat de acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cipribadic la tine macar ai erori si stii pe unde sa verifici, la mine nimic si nu porneste la prima cheie dimineata nici daca spun o rugaciune, eu nu stiu ce sa mai verific, sau sa schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

beckhamhunters

Buna seara , daca ma poate ajuta cineva cu un sfat pana luni cand duc masina la un electrician , am un golf 4 1.6 16v AZD din 202 , problema masini este ca numai porneste , defectul se manifesta astfel: ii pun contactul se aud 2/3clickuri, se aprind martori ABS si controlul traciuni intermintent pentru aproximativ 10 secunde apoi dispar , martorul EPC , Check Engine raman aprinsi , in computerul de bord primesc mesaj Service now si Emissions Workshop iar cand ii dau cheie se aud 2-3clickuri si se reseteaza tot bordul , luminile functioneaza,geamul stanga spate nu se mai lasa in joc decat maxim jumatate de cm, tin sa mentionez ca ultima data am inlocuit la masina urmatoarele Sonda lambda de dupa catalizator si filtru de aer pentru sistemul de climatizare(nu baga rece) 

Pana acum am incercat deconectare de baterie pentru 20 de minute si resetarea erori de service now dar fara nici un rezultat , orice sfat este bine venit , sper ca am postat unde trebuie

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca de proba cu o baterie sigur buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

beckhamhunters

Teoretic daca nu am curent necesar in baterie si o imping ar trebuie sa porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu impins /tras doar in caz de urgenta majora (ramii pe coclauri,etc),dauneaza motorului.Alta baterie sau o incarci pe a ta sau curent cu cabluri de la cineva.Da ce face-invirte ? pompa se aude ? Da mai multe detalii pt a putea fi ajutat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

beckhamhunters

Acum a inceput sa invarte cand ii dau cheie ,pt 2-3 secunde...am duso la service si astept sa se ocupe maine de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

beckhamhunters

Am tractato ieri aproximativ 3 km pana la service pe roti , si azi s-a apucat electicianul de ea , ma sunat si a spus ca a pornit la prima cheie... numai apare nici o eroare in bord , e posibil sa fi ramas pompa de benzina blocata , sa fi prins aer din cauza ca nu avea suficienta benzina? cu toate ca acul era la a-3-a [cenzurat]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza daca tot e in service si poti afla eroarea daca e stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era din baterie , imi puteti recomanda o baterie care se potriveste la acest model? am vazut ca sunt de dimensiuni diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai puternica care intra in tavita/suport si buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buget-ul ar fi de 300 de lei , una care sa se potriveasca si sa mearga cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian dumitrascu

Am un golf 4 101 CP si dacă o las parcata cu botu in sus nu mai porneste .ce credeți ca ar fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baietii! am si eu un golf 4 1.6 sr an 1999 cod motor APF si nu porneste decat atunci cand are chef. Nu conteaza daca e cald /rece motorul. Imi face probleme de vreo 2 ani dar acum face tot mai des acest lucru. Nu mai pot merge cu ea asa. Cam asa arata problema : Dau la automat si invarte dar fara pic de scanteie exact ca si cum nu as avea benzina. Are momente cand o ia din prima fara nici-o problema sau nu porneste deloc si porneste dupa 30 min . Am incercat cu ambele chei si nimic! (au baterii noi)

-Am schimbat: termostat si senzor de temperatura apa am verificat ceasurile si nu am lipituri reci pe ele

-Am urmatoarele erori dupa scanare cu vag-com :


                Address 01: Engine       Labels: 06A-906-033-APF.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 033
  Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2VG00HS3087
           Software Coding: 00231
            Work Shop Code: WSC 01317  
                      VCID: DCB7F2F24C8B0AFE28B-517A
3 Faults Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
18056 - Powertrain Data Bus
            P1648 - 35-10 - Failure - Intermittent

Readiness: 0010 1101
Friday,23,September,2016,20:57:37:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


                Address 17: Instruments       Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl
Control Module Part Number: 1J0 920 822 A
  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V22
           Software Coding: 01143
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1310661
                      VCID: 2345090EB175F506A91-5198
1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermitent

Are cineva idee care ar putea fi problema? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca ai eroare intermitenta pe ECU, la treaba cu conectivitatea. Ai umblat la el sau altceva? Niste interventii pe acolo? Curata foarte bine firele de la ecu si pune-l inapoi si revin-o cu un rezultat. Si daca nici asta nu functioneaza am mai auzit la cateva persoane ca dupa schimbare senzor turatie arbore au rezolvat problema asta. 

Ce mai poti verifica: Vezi ce valoare ai pe map, cu masina pornita ar trebui sa ai intre 250 si 500 mbar

Verifica si toate sigurantele te rog

Inca ceva, in astia doi ani ai avut distributia schimbata?

Am uitat =)) da ar fi chiar culmea, bateria e buna? Dupa asta, bujii, fise, bobina? ceva schimbat/verificat?

Modificat de 4l3x3y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incepem cu sfarsitul: Bateria zic eu ca ar mai fi buna pe jumatate, este destul de veche dar nu am avut probleme cu ea ultima oara am dat la automat aprox 20 min cu mici pauze intre ele. Bujiile au cam 20 mii km si distributia la fel. Atunci nu aveam probleme cu ea (acum 3 ani) deci ea a mers 1 an fara a face probleme. Sigurantele le-am mai verificat acum 1 an pe toate si erau bune. Fisele si bobina nu le-am verificat dar o voi face. mentionez ca nu sunt mecanic. stiu ca pot masura fisele si presupun ca acelasi lucru pot face si cu bobina. Momentan nu pot porni masina pt ca am dat si corpul de clapeta acceleratie jos sa-l curat. Incerc sa dau si EGR-ul. Voi verifica si ECU mufe si fire. O sa revin si cu alte detalii cand mai avansez cu ele. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, crisscopp said:

Sa incepem cu sfarsitul: Bateria zic eu ca ar mai fi buna pe jumatate, este destul de veche dar nu am avut probleme cu ea ultima oara am dat la automat aprox 20 min cu mici pauze intre ele. Bujiile au cam 20 mii km si distributia la fel. Atunci nu aveam probleme cu ea (acum 3 ani) deci ea a mers 1 an fara a face probleme. Sigurantele le-am mai verificat acum 1 an pe toate si erau bune. Fisele si bobina nu le-am verificat dar o voi face. mentionez ca nu sunt mecanic. stiu ca pot masura fisele si presupun ca acelasi lucru pot face si cu bobina. Momentan nu pot porni masina pt ca am dat si corpul de clapeta acceleratie jos sa-l curat. Incerc sa dau si EGR-ul. Voi verifica si ECU mufe si fire. O sa revin si cu alte detalii cand mai avansez cu ele. Multumesc!

Am uitat sa mentionez, cand dau la automat si nu porneste mi se aprinde in bord si martorul de ABS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai verificati alimentarea ECU. Firele de + si masa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema. Pun contactul, astept sa se stinga martorii, invart de cheie sa porneasca motorul si nu se intampla absolut nimic. Nu se aude nimic, nu incearca sa invarta ceva, nimic. De cand s-a facut mai frig a inceput sa faca mai des si desi nu vad cum ar putea sa aiba vreo legatura, de fiecare data dupa 3-4 incercari daca nu merge incerc sa pornesc motorul fara sa calc ambreiajul si atunci merge perfect. Sincer cred ca e o coincidenta, dar am zis sa mentionez si asta. Are cineva idee de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca nici electromotorul nu invarte(trebuie verificat in acest caz...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Wolf_PoPPosibil parte electrica din spatele contactului.Bruscheaza putin volan,sus/jos-stg/dr-spray si poate scapi usor.Eu am cam inundat contacul cu spray cu borna luata...si nu a recidivat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!