Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Am reusit sa descopar ce are.Mufa de la electromotor era roasa ai era tinut firul in numai cateva lite.Nu-mi pot da seama cum sa putut intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal ,va rog sa ma ajutati cand am vrut sa pornesc motorul sa aprins tot bordul si a inceput sa clipeasca ca un brad de craciun si nu se stig si nu porneste

multumesc

am uitat sa precizez ca am o bora 16/16v aus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie mai multe informatii...

- da la demaror

- se aude ceva, cand actionezi cheia

... s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema. Am pornit masina (1.9 TDI ALH), am mers in regim de oras 10 km dupa care am parcat 2 ore. -15 grade afara. Dupa 2 ore am pornit am mers cam 5 km dupa care simteam ca pierde putere. Am scos pe liber am turat putin dupa care am bagat a 2a, a accelerat si cand am calcat ambreiaju pentru a a3a s-a oprit. Motorina in furtunul dintre filtru si motor nu mai era. Dimineata: cumparat filtru nou, pompita manuala ca sa trag motorina in filtru si sa bag in pompa. Acum se aprinde si becul de la ulei in bord. Electromotorul invarte foarte bine. Pur si simplu nu o ia... A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi acum este motorină în furtunul dintre filtru şi motor? Pompa se aude cum lucrează?

Probabil că becul de ulei s-a aprins pentru că ai încercat să porneşti de multe ori şi a scăzut presiunea de ulei, după pornirea motorului ar trebui să se stingă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua! am o problema cu bora mea 1.9tdi ALH,la frigul de zilele trecute nu a vrut sa porneasca deloc,cu o zi inainte de geruri a pornit fara probleme.am crezut ca poate motorina congelata ar fi problema dar acum am coborat in parcare si am incercat sa o pornesc tinand cont ca afara sunt -0,5 grade m-am gandit ca ar trebui sa porneasca dar are aceleasi simptome: invarte o singura data electromotorul dupa care nimic.

mentionez ca iam pus contactul de mai multe ori inainte de a-i da cheie pt a-se incalzi bujiile,am incercat si i-am dat si curent de la alta masina crezand k poate bateria e de vina dar aceasi problema.

Imi fac griji.aveti vre-un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rând nu prea rezolvi mare lucru punând contactul de mai multe ori. Dacă bateria este mai veche nu faci decât să o omori de tot. Mai util ar fi ca după ce se stinge martorul de bujii să aştepţi vreo 10 secunde să-şi mai revină bateria.

Dacă zici că ai incercat şi cu altă baterie atunci sunt 2 posibilităţi: ori ai probleme cu electromotorul, ori contacte imperfecte.

Mai fă o încercare cu ajutorul altei maşini, dar să pui fişa de minus la caroseria maşinii tale (în mod normal aşa se face, dar majoritatea pun direct pe borna minus) şi dacă porneşte atunci ai o problemă cu legarea la masă a bateriei. Oricum ar fi bine să verifici starea punerii la masă atât al electromotorului cât şi a bateriei iar la electromotor să te uiţi puţin şi la borne să nu fie oxidate.

Şi era să uit: vezi şi ce cabluri foloseşti, sunt unele atât de proaste încât nu te ajută cu nimic. Măsoară cu un instrument de măsură după ce te-ai legat la maşina donoare şi cam cât indică la bateria acesteia cam tot atât să indice şi la tine. Dacă să zicem la maşina donoare tensiunea la baterie arată 14,2v iar când măsori la tine la baterie arată 12,5 poţi arunca respectivele cabluri.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ceva prin acest topic si am si eu o intrebare: la masina mea VW Bora 2000 115cp 1.9TDI AJM atunci cand opresc masina dupa ceva timp de mers, adica motorul este cald, apa etc, porneste foarte greu. Stau si 3-4secunde pana porneste. Asta se intampla doar cu motorul cald.

Are cineva vreo idee de ce se intampla asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui să verifici în primul rând senzorul de temperatură al lichidului de răcire şi pompa de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema la golful unui prieten,are urmatoarele erori:

16990 - Modul comanda defect

P0606 - 35-00 - procesor

18088 - Interdictie reset

P1680 - 35-10 - program de rezerva activ - intermitent

16985 - Modul comanda defect

P0601 - 35-00 - eroare check summe

porneste cand si cand,dar in cea mai mare parte a timpului nu,

posibil sa fie ECU terminat?

cu multumiri!

motorul este 1,6 benzina.

Modificat de soimica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa aiba probleme de conectica pe la mufe sau sigurante.

Sa verifice mai intai starea mufei de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are soft,masina e de 74kw/100cp,benzina

Modificat de soimica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o intrebare si sper sa gasesc rezolvare la tine ...sper sa nu te superi..masina mea un lupo 1.2 tdi motoru de 3l dimineata porneste la cheie chiar si cand e foarte rece afara ...merg cu ea ce merg max 2km sau stau pe loc 10 min sa se incalzeasca si se opreste brusc ca si cum as scoate cheia din contact ..dau la automat si porneste foarte chinuit de parca nu ar avea motorina apoi iar nu merge coerent.si ambalata se opreste din turatie ..iar ma chinui porneste si merge bine motoru am verificat toata instalatia de alimentare toate pompele sunt bune etc filtre etc ..mentionez ca in moment ce se incalzeste numai am treaba ...intrun final porneste ..la tester cu 2 diferite nu a aratat nimic ...

salut am si eu o intrebare si sper sa gasesc rezolvare la tine ...sper sa nu te superi..masina mea un lupo 1.2 tdi motoru de 3l dimineata porneste la cheie chiar si cand e foarte rece afara ...merg cu ea ce merg max 2km sau stau pe loc 10 min sa se incalzeasca si se opreste brusc ca si cum as scoate cheia din contact ..dau la automat si porneste foarte chinuit de parca nu ar avea motorina apoi iar nu merge coerent.si ambalata se opreste din turatie ..iar ma chinui porneste si merge bine motoru am verificat toata instalatia de alimentare toate pompele sunt bune etc filtre etc ..mentionez ca in moment ce se incalzeste numai am treaba ...intrun final porneste ..la tester cu 2 diferite nu a aratat nimic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sunt nou pe aici asa ca nu ma luati tare

am un golf 4 1.6 16v 105cp BCB 2002 il am de 2 ani si pana acum nici o problema pana ieri cand am vrut sa pornesc si nimic,dupa ce dau de 4-5 ori la automat imi apare martorul la ulei si STOP oil presure stop motor.mentionez ca bateria si bujiile sunt schimbate in vara si ca masina na fost pornita o zi.ce parere aveti?sa mai intalnit cineva cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un 1.9 tdi ALH si DOAR dimineata, si asta in anumite dimineti mai friguroase, dupa ce a stat nepornita toata noaptea, imi porneste la cheie lungaaa, dar 2 din chei si atunci cu ceva smucituri in primele cateva secunde. In dimineti mai negeroase invarte cam cu cateva ture in plus fata de normal si porneste.

La cald porneste absolut normal, sau daca opresc motorul dupa jumatate de ora de la pornire de la rece porneste usor. Chiar si daca las mai mult bujiile aprinse, bateria invarte dar o ia dupa cateva secunde bune de rotire. Repet, altfel o ia usor, numai in anumite dimineti mai friguroase porneste greu. Care sa fie problema?

PS Nu am erori pe grupul de motor, g62-ul fiind schimbat acum 2 ani.

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FrEsH999 pot fi mai multe cauze şi cel mai bine ar fi daca ai putea să faci o diagnoză ca să ai un punct de plecare. Fără tester trebuie să determini mai întâi de ce nu porneşte: nu vine benzină sau nu ai scânteie sau ambele şi în funcţie de situaţie se încep verificările. Acum nu ştiu ce îndemânare ai ca să faci verificările, dacă eşti dispus spune şi o să primeşti îndrumările necesare.

@rares v după cum descrii mie îmi pare că ai ceva probleme cu bujiile. S-ar putea ca la tipul tău de maşină (nu ştiu sigur, doar presupun) să nu fie monitorizată starea lor şi atunci nu apare la diagnoză. Verifică-le cu un ohmetru sau cu un bec şi vezi daca mai au continuitate

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu apar la diagnoza bujiile, la Octavia 1 - ca eroare.

G62- ... daca nu ai pus OEM, ai toate sansele ca el sa fie de vina.

verifica daca sunt comandate bujiile si daca sunt ok - cel mai bine, cu ohmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna!!!am un golf 4 1.9, alh 90 de cai...si m-a lasat pe autostrada!!!treaba e ca a inceput cu pierdere de putere si apoi a murit de tot!partea cea mai proasta e ca s-a blocat motorul!care ar putea fi problema?am verificat ulei...este...cureaua de distribuite e la locul ei...ce-ar putea fi?s-a gripat?s-a rupt ceva in el?daca mi-ati putea da niste sfaturi as fi fff incantat!va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica s-a blocat motorul? Motorul sau cutia, care din ele? Merge trasa masina? se invart rotile de pe fata?

Daca e cum ai zis tu si ai motorul blocat, cel mai probabil ai ramas fara ulei si s-au blocat piesele in miscare din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pur si simplu s'a blocat motorul!am verificat uleiul si e un pic peste nivel...sa se fi putut gripa cu ulei in ea?sa nu fii facut pompa presiune?toata treaba e ca sunt in franta si as vrea sa imi dau seama cam ce are si cat de grav!pt.ca aici astia te ''tund'' la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema.am schimbat pompa de benzina si o bobina de inductie.acum merge foarte bine :D

inca ceva,as vrea sa schimb switchul din portiera din dreapta fata ca nu mi se mai aprinde becul,stiti unde pot gasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ar fi trebuit sa te avertizeze in bord daca n-ai ulei destul sau daca ai probleme cu presiunea...Ma gandesc ca poate e electromotorul blocat...

Asta cred ca ar fi cea mai ieftina varianta cu electromotorul gripat...In rest, daca e problema de interne, e grav. Pana n-o duci la service sa-ti dea un diagnostic, e greu de zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Si eu sunt nou , cumnatul meu are un golf 4 din 2003 1.9 tdi si de multe ori nu porneste. Cite o data cind da la cheie porneste si de mai multe ori nu face nimic. Poate sa fie contactul sau un releu. Cine ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!