Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

In primul rand, esti sigur ca motorul tau e 1,4 16v? Eu am tot BCB, dar e 1,6 16v.

In primul rand, problema ta poate veni de la senzorul de impulsuri de pe volant. Nu stiu totusi de ce nu iti da eroare, mie mi-a aparut eroarea cand am avut problema asta. Daca nu-ti da scanteie pe nicio bujie, ori sunt toate bobinele arse(ceea ce nu cred ca poate fi posibil), ori poate e de vina firul de masa. Pe langa bobine apare un cablu cu papuc prins cu surub de blocul motor. Eu zic sa verifici intai senzorul ala.

Daca ti-a aparut martorul galben care seamana cu un robinet, el transmite mesajul "Check engine" si e o eroare generala, nu are neaparat treaba cu sonda lambda. El se aprinde atunci cand sunt probleme la motor sau anexe care sunt inspectate de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca se alimenteaza ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu apare nici o eroare pe ECU inseamna ca se alimenteaza, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, ca ECU nu se alimenteaza, deci nicio eroare pe Engine - ECU.... erorile apar pe alte componente - instrument cluster, ABS, climatronic, etc... ca nu comunica cu ECU.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se alimenteaza ecu atunci nici nu poate fi scanat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact - nu se poate intra pe Engine.... si cand se poate intra, nu vezi nicio eroare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze... Ai dreptate "alexanderdj", este BCA, am avut BCB inainte, de aici si confuzia, multumesc pentru pareri o sa verific si revin cu cele constatate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am verificat pompa de benzina/filtru de bewnzina, baga benzina cum trebuie, am verificat toate sigurantele inclusiv cele de pe baterie... Am verificat fiecare bobina in parte si nu dau scanteie, exceptie a treia bobina, care mi-a dat la prima cheie scanteie dupa care nu a mai vrut sa dea... De aici cred eu ca este un contact imperfect undeva... Imi pare rau ca am uitat sa verific masa de la bobine... Maine seara sunt programat la un electrician, maine dim o sa verific si masa la bobine... Va multumesc inca odata pentru sfaturi, sper sa-i dau maine de cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu intrebarea: ce erori ai pe ecu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am verificat pompa de benzina/filtru de bewnzina, baga benzina cum trebuie, am verificat toate sigurantele inclusiv cele de pe baterie... Am verificat fiecare bobina in parte si nu dau scanteie, exceptie a treia bobina, care mi-a dat la prima cheie scanteie dupa care nu a mai vrut sa dea... De aici cred eu ca este un contact imperfect undeva... Imi pare rau ca am uitat sa verific masa de la bobine... Maine seara sunt programat la un electrician, maine dim o sa verific si masa la bobine... Va multumesc inca odata pentru sfaturi, sper sa-i dau maine de cap...

salve...................aceasi problema dar cu eroare clapeta de acceleratie la diagnoza

pana acum am sckimbat cu alta (clapeta de acceleratie tot de 1.4 16 v akq motor)....fara rezultat ......se chinuie sa porneasca invarte si nimik.....pareri multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus masina din nou pe tester si mi-a dat eroare la senzorul "G28" (senzorul de rotatie), este cel care citeste direct pe volant... Am dat jos: filtru de aer, injectoare, ansamblu clapeta, galerie admisie... Senzorul are un cablu si in celalalt capat o mufa cu trei pini, am gasit mufa rupta cu pinii iesiti afara si automat nu mai faceau contact cum trebuie... O sa lipesc mufa, practic este rupta carcasa aia in care sun pinii.. Luni o montez la loc (sper sa nu-mi fi stricat si senzorul aceasta defectiune), daca nu merge va trebui sa schimb senzorul.... Oricum nu am cum sa-mi dau seama pana nu il montez la loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis de acum 10 zile de senzorul asta. Poti sa-l verifici cu un aparat de masura daca ti-a iesit bine lipitura. Ti-i contactele aparatului pe pinii mufei si treci o cheie sau ceva metalic de sus in jos prin fata capului senzorului. Avand un magnet in cap, metalul il excita si astfel da curent. Daca nu-ti porneste dupa ce-l pui la loc, trebuie inlocuit. Ma gandesc ca daca lipesti firele, e posibil sa se compromita datele trimise de senzor catre Ecu si sa nu mai dea randamentul dorit. Mie nu-mi mergea nici turometrul cand aveam problema asta, deci e posibil ca el sa trimita si turatia motorului dupa rotatia volantei ceea ce creste sansele sa nu-ti mearga bine dupa lipitura.

Ma rog, pune-l la loc si vezi daca porneste. Daca nu, pot sa-ti spun ca eu am platit 350 de lei pe asa ceva prin 2010. Uita-te si tu pe autokarma si vezi cat mai e un senzor de-asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au fost firele rupte, eu am lipit doar carcasa in care se aflau cei trei pini... Pretul actua este de 370 lei... Maine urmeaza sa pun senzorul la loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am probleme cu pornirea cand este motorul cald. Daca merg o perioada cu masina si opresc motorul, ca sa-l repornesc trebuie sa dau mult la automat. A mai patit cineva asta ? Ceva idei ? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca se discuta aici problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema... Am lipit mufa, senzorul era ok, am sters toate erorile din computer, a pornit fara probleme... Multumesc inca odata pentru sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am si eu o problema cu pornirea la Golful meu 4 16 AZD. Am citit in mare topicul dar nu am gasit nimic similar. La mine se intampla asa:

Dimineata porneste la prima cheie. Nu face figura decat dupa ce folosesc clima, si nici atunci imediat. Intr-o zi am mers vreo 50 de km prin oras, multe opriri si porniri si nu a facut probleme. Dar seara la ultima pornire nu a mai vrut. Electromotorul invartea dar pur si simplu nu pornea. Dupa vreo 10 incercari acul de turatie a urcat pe la vre 200, s-a plimbat pana la 3-400 si inapoi, si apoi a urcat la 1000.

Mi-a facut problema asta de vreo 5 ori, si de fiecare data folosisem aerul conditionat in prealabil in ziua respectiva. Chiar si cand il tin pe econ tot la fel face. Daca nu pornesc aerul nu imi face probleme.

Mentionez ca am schimbat bujiile si distributia recent, dar si dupa ce le-am schimbat tot la fel face. Tipul de la service mi-a zis ca o bujie era uda de ulei cand le-a schimbat. Alta problema pe care o mai are e cu ambreiajul de la compresorul de clima: cand pornesc clima se aude un suierat scurt, si fulia din capul compresorului patineaza putin. In rest baga aer rece si nu face alte probleme.

Momentan nu am timp sa ma ocup de ea, dar saptamana viitoare sper sa ajung la un service si sa-i dau de cap. Daca v-ati mai lovit de problema asta va rog sa-mi spuneti si mie cum ati procedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu cu aceeasi problema la masina din semnatura. In mod total aleator ,cand motorul este cald face figuri la pornire, atat iarna cat si vara. Nu cred ca are legatura cu AC.Nu sunt erori stocate. Pe la service-uri dau din umeri.Cand se intampla acest lucru inainte de a porni, se balbaie pe la 300-500 de ture si apoi dupa vreo 5 secunde urca la 1000 de ture. Dupa ce porneste apare si un miros puternic de benzina....si in habitaclu. Ce are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem de mirosul de benzina. Intr-adevar, aceleasi simptome. Am facut o diagnoza imediat dupa ce a facut probleme si tipul de la service mi-a zis ca EGRul era dereglat.

Modificat de GeorgeV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, nu are legatura cu clima. Aseara iar mi-a facut figura si nu pornisem aerul conditionat. Luni ma duc la service si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de link. Tocmai am facut o diagnoza si cred ca am dat de vinovat:

EGR System: Excessive Flow P0402

O sa incerc intai sa-l curat si daca nu vrea o sa cumpar piesa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

S-a rezolvat problema ?

De ceva vreme am sesizat ca nu mai face probleme la pornire cu motorul cald...cam de cand m-am intors de la Felix...850 km , turatii pana in 5000 si benzina 98. Sa fi ajutat cu ceva "jarul" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut forumistilor!sunt nou pe forumul acesta si va rog sa ma iertati daca scriu gresit!am o problema cu golfuletul meu golf IV 1.4 motor axp ,nu mai vrea sa porneasca!deci am intrat in masina am introdus cheia in contact am pus contactul am lasat sa se stinga luminile dinn bord si cand sa invart sa porneasca nu se intampla nimic...nu-mi apare nici o eroare am incercat si cu cheie de rezerva si nimic!va rog ajutati ma ca nu stiu ce are!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu invarte deloc motorul ? Sau invarte si nu porneste ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!