Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu,la baterie slaba,se aprinde clipeste ABS cand dai la demaror,insotit de semnul bateriei.Initial cauta un binevoitor sa imprumute bateria 5 minute si daca tot nu vrea,o diagnoza.In rest faruri,claxon,etc ai?Sigurantele sunt in regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozițiile sunt destul de slabe, iar c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat mai sus in legatura cu acea clapeta care ramasese blocata. aceea e clapeta EGR sau cum se numeste? astazi a pornit fara probleme, dar ce e de facut pe viitor, trebuie schimbata? ma gandesc ca odata ce a ramas blocata e ceva in neregula cu ea. eventual cam cat m-ar costa schimarea ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria originala a dat semne de oboseala (Varta 70 A), asa ca am cumparat o Varta Silver Dinamic 77 A, noua. Dar de cand am pus bateria noua, a inceput sa caraie cand dau la cheie. Caraitul apare chiar dupa ce "o ia" motorul si lasi cheia de pe pozitia de pornire. In toamna am fost la mecanic si a curatat electromotrul pentru ca facea un carait asemanator. Dar pana sa pun bateria noua, nu a mai facut sunete asemanatoare.

Intrebarea mea este, de ce face acest sunet? Nu cumva faptul ca e mai puternica bateria ar putea sa fie problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat parțial, se pare că bateria este de vină.

Azi am pornit-o cu altă baterie.

Dar, totuși cred că am un consumator puternic sau vreun scurt care a ucis-o așa repede.

Dacă aseară pozițiile le aprindea, azi după amiază abia mai p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ffind vord de peobleme la pornire azi am scos masina din service este vb de un Golf 4 TDI 101 hp i-am schimbat turbina si 1 piston, masina merge bine mai bine ca inainte :D doar ca acuma seara cand sa plec pun contactu se sting martori din bord porneste si face timp de vreo 5-8 secunde ca un tractor, dupa care nu se mai aude zgomotu ala ciudat si merge normal, intre timp mai opresc stau vreo 2 ore si porneste normal. Acuma vreau sa vad dimineata daca tot asa face, eventual daca aveti cunostinta de cauza despre asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danneata84,masuratorile le faci cu un multimetru,la bornele bateriei.Cu motorul pornit ar trebui sa ai undeva 14v.Psoibil sa fie probleme la alternator.O supraincarcare,ceva...cealalta baterie era cumva "fiarta"?(cursese lichid din ea?)

paul84,sa nu fie vreun tachet sau injector mai degraba.O diagnoza zic eu ca ar lamuri treburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu o problemuta. Dupa ce pornesc motorul (nu conteaza cand, rece sau cald), se aude un fel de "harjaiala, scartaiala", un zgomot ciudat.....a mai avut cineva problema asta?...un mecanic, in care nu am incredere, mi-a spus ca ar putea fi de la electromotor. astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa scape bendixul de la electromotor...

mai patesc si eu la cald asa, am zis ca imi fac timp de cand da caldura sa dau jos electromotorul si sa-l curat, sa nu mai scape bendixul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aude doar 1-2 secunde e bendix 100%.Nu scapa,are uzura pe ax sau bucse iar la retragere ramane agatat pe volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica "asa face toate". E boala VW cu ramasul bendixului in urma.

Unii cica l-au schimbat dupa primii 30k (masina noua) si cel nou facea mai rau...

Si a mea face la fel.

Sponsoru se lauda ca la dat jos, curatat si uns, si cica ii merge bine...cit timp cine stie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...un mecanic, in care nu am incredere, mi-a spus ca ar putea fi de la electromotor. astept si alte pareri.

Poate a vrut sa spuna "alternator"...sau nu ai inteles bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis sigur electromotor.....si stiu care-i diferenta dintre ele (electromotor/ alternator)....si intradevar sta cam 2 sec si parca este luat de ceva inainte.....

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o pornire mai grea in zilele reci

dar mie mi se aprinde cand pun contactu uneori cand e rece si martoru ala ca o sarma galbena si ramane apins pana dau cheie?

ala e de la buji sau releu

cand mi'a facut cineva test a zis ca am erore la releu de pe buji sau ceva de genu si m'a intreabat daca mi'a pornit la rece si atunci am pornit tinant mai mult cheia si la -14 grade:D

si acuma la -9 mi se pare ca incepe sa porneasca din ce in ce mai greu:D

sa fie de vina ca nu o mai pornesc zi de zi doar tot a2a zi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incadescente?Altceva nu prea ar avea ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inaintea bujiilor eu as verifica senzorul de temperatura G2/G62, a carui inlocuire nu e costisitoare. Exista un topic dedicat acestui subiect aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lesky

Ti-am atasat o poza. Verifica zonele marcate cu verde. Daca se blocheaza acea clapeta, motorul nu porneste.In dreapta jos este comanda clapetei.

cam cat ar schimba inlocuirea ei? in ultimul timp se blocheaza cam des! trebuie sa ma dau jos mereu sa pornesc masina. si cam ce dezavantaje imi aduce cat timp merg cu ea asa, am auzit ca imi creste consumul si scade puterea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut in primul rand pe toata lumea

am si eu o problema in legatura cu pornirea si anume: de fiecare data cand spal masina ori atunci cand ploua nu mai porneste decat atunci cand vrea ea. Dau la automat de doua trei sau zece ori fara rezultat.Raman aprinsi pe bord martorii de la evacuare gaze E.S.P. si cel cu spirala care clipeste incontinuu.Dureaza un timp pana ce se sting si anume 3 ,4,5 zile.Mi-a zis cineva ca ar fi vorba despre un fir care s-ar fi ros de la trepidattiile masinii si ar da la masa cu masina atunci cand se uda.Firul ar fi sub motorasul de la stergatoare sub capota langa geam.

Masina e un golf 4 pd 2010 motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA intai o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu nevoie de ajutor.

Masina: VW Bora 1,9 TDI ALH, 2001.

Problema: bineinteles, porneste greu dimineata.

Acum sa insiram simptomele:

- in primul rand am verificat cu vag-u' (desi nu ma pricep deloc) si-mi apare eroarea la instruments legata de G2 - 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

- daca e cald afara si n-a mai fost pornita de minim o zi, porneste greu. A doua cheie minim, si dat mult la automat

- daca e frig afara (sub 0) este aproape imposibil de pornit. M-am incapatanat o data, si cu o solenza tinuta in 3000 de ture si cu fire de la baterie la baterie, am reusit sa o pornesc dupa vreo 30 de minute.

- dupa ce porneste masina, merge absolut perfect. Zici ca n-a avut nimic, scoate un pic de fum primele secunde dupa ce a pornit (probabil motorina nearsa de la atata automat) dar dupa este impecabila.

- bujiile sunt bune, se incing, etc.

- problema o are de vreo 2 ani cred. a facut asa mereu inclusiv dupa ce i-am facut revizia la filtre si ulei, revizia la distributie, etc. Indiferent ce-i fac, ea tot la fel de greu porneste.

- un mecanic mi-a zis sa schimb Supapa de sens unic (asa-i zicea el, e supapa aia de pe filtrul de motorina). La magazin mi-au zis ca se numeste de fapt Supapa de preincalzire. Mecanicul a zis sa o schimb pt ca scapa aer in sistem si dupa ce trece o anumita perioada de timp se retrage motorina de pe unde-ar trebui sa fie si ramane doar aer - si a zis el asta pt ca a vazut bule de aer pe conductele de combustibil - bineinteles ca era un bou, n-avea nicio legatura si am luat degeaba supapa respectiva.

- la engine cu vag-com-ul erau niste erori, le-am sters, nu a mai aparut nimic, e curat.

- martorul de bujii din bord se aprinde, si daca e mai frig afara sta un pic mai mult, daca e mai cald , mai putin - am presupus ca functioneaza corect si asta

Mi-a fost teama sa dau auto diagnostic la Vag-Com pt ca am auzit ca pot aparea probleme la airbag sau mai stiu eu ce.

G2-ul am inteles ca nu face altceva decat sa indice temperatura in bord a apei deci nu cred ca are legatura cu pornirea motorului la rece.

Va rog sfatuiti-ma in vreo directie, un mecanic bun, niste verificari pe care le pot face, ce sa mai verific cu vag-comul pt mai multe informatii, etc. ceva, orice :)

La cati mecanici am fost, atatea pareri am primit.

Alt mecanic s-a uitat el pe nu stiu ce soft si mi-a zis ca e nu stiu ce la avans. Mi-a zis si ca se vede ca de pe undeva de la motor de-acolo (nu ma pricep) se vede ca e dat avansul la maxim, probabil ca sa compenseze o distributie pusa gresit - astea fiind cuvintele mecanicului. Cand am pus din nou distributia l-am rugat pe cel ce-a pus-o sa dea un dinte mai inapoi, apoi un dinte in plus, numai sa vedem daca porneste cu avansul normal - si n-a pornit decat cu distributia pusa exact la fel ca inainte.

Cam astea-s toate informatiile pe care le am - pls help.

Alex.

instruments2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un print si cu avansul, il vezi asa:

01 engine, mesuring block 000, switch to basic setings, TDI timming.

TYrebuie cu motorul cald, peste 80 grade, Si pana se incalzeste urmareste si indicatiile senzorului G62 pe blocurile de masura de pe engine.

Bujiile pot sa fie toate arse si nu o sa ai eroare nici pe VCDS. Trebuie masurate sau scoase si alimentate pe direct si vazut daca se inroseste varful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea.am citit si eu topicul si vreau sa va spun ca pana acu 3 saptamani ma regaseam si eu in lista celor care se rugau de masina sa porneasca(golf 4 1.9tdi).am fost la mecanic am facut diagnoza,verificat filtre,bujii ba chiar mi s-a recomandat sa bag in rezervor un aditiv ptr motorina cam de 44 lei,si in cele din urma am avut o surpriza masina nu pornea bine la rece din cauza carbunilor si a unei bucse in foma de verigheta la electromotor.am efectuat schimbarea carbunilor si respectivei bucse (110 lei cu tot cu manopera)si acum masina porneste super,incomparabil chiar si la -25 grade.sper sa va ajute si pe voi experienta mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!