Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Care este releul de la buji? am inteles ca este un releu incrucisat care comanda si pompa?

Am facut scanarea si nu a gasit nici un fel de eroare!

Sunt din Zalau

trebuie sa faci scanarea atunci cand nu se aprinde becul la bujii ,eu zic ca in acel moment pe vag-com nici nu o sa fie identificat calculatorul de motor ,trebuie verificat poate fi releul care se ocupa cu gestiunea ecu sau mai poate fi senzor g62 care sa arate la calculatorul de motor ca e temperatura in motor peste 40 C desi el are 15 C si atunci nu o sa intre acel releu in functiune(g62 se vede cu vag com in grupuri de valori)

ps la asta nu o sa gasesti releu ca la golf 2 sau 3 ,la asta este releu de protectie separat care e comandat de ecu,deci releul este un releu simplu fara electronica in el.

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Florin
trebuie sa faci scanarea atunci cand nu se aprinde becul la bujii ,eu zic ca in acel moment pe vag-com nici nu o sa fie identificat calculatorul de motor ,trebuie verificat poate fi releul care se ocupa cu gestiunea ecu sau mai poate fi senzor g62 care sa arate la calculatorul de motor ca e temperatura in motor peste 40 C desi el are 15 C si atunci nu o sa intre acel releu in functiune(g62 se vede cu vag com in grupuri de valori)

ps la asta nu o sa gasesti releu ca la golf 2 sau 3 ,la asta este releu de protectie separat care e comandat de ecu,deci releul este un releu simplu fara electronica in el.

Multumesc mult,

Din pacate defectul apare cand vrea el, iar scanarea... numai la service. Eventual am sa incerc sa schimb acest senzor, si apoi sa vad daca defectul apare in continuare. Inca o data multumesc.

PS unde este localizat senzorul G 62? si daca vreau sa-l cumpar cer la magazin direct senzor g62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul g62 il gasesti pe traseul de racire la aapa. In dfreapta jos pe sub carcasa de aer. daca il iei din magazin sa iti iei de la Hella sau sa fie la culoare Verde .

"Engine Coolent Temperature Sensor (g62)"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ideea lui vioelectric...daca masina porneste doar atunci cind se aprinde martorul de la bujii,iar atunci cind acesta nu se aprinde,masina nu porneste,problema este la releul care se ocupa de gestiunea ecu....nu cauta cu vag-com ca nu vei gasi nici o eroare....100% din experienta proprie,am lucrat 3-4 ore la un astfel de defect...sau vei gasi erori care nu au legatura cu acest defect...posibil sa nici nu poti intra pe engine in acele momente cind face figuri...asteptam amanunte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Florin Florin

Am schimbat senzorul G 62, timp de cca 10 zile nu am avut nici o problema. Acum reapare defectul, in special dupa amiza dupa ce masina sta in soare si se incalzeste. Cum as putea sa verific releul care c-da ecu? ce-as putea face pentru ca din analiza nu iese nimic (sau nu stie sa citeasca!!!) ce-ar trebui sa fac?

P.S. acum daca pun contact si nu se aprinde indicatorul de bujii, dupa 5-6 incercari isi da drumul!!! Ce sa fac?

Mersi

Modificat de Florin Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se accepta bump-uri pe ariile tehnice! Data viitoare iei warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Florin
Nu se accepta bump-uri pe ariile tehnice! Data viitoare iei warning.

sorry nu asta era intentia, merci oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Florin
subscriu la ideea lui vioelectric...daca masina porneste doar atunci cind se aprinde martorul de la bujii,iar atunci cind acesta nu se aprinde,masina nu porneste,problema este la releul care se ocupa de gestiunea ecu....nu cauta cu vag-com ca nu vei gasi nici o eroare....100% din experienta proprie,am lucrat 3-4 ore la un astfel de defect...sau vei gasi erori care nu au legatura cu acest defect...posibil sa nici nu poti intra pe engine in acele momente cind face figuri...asteptam amanunte...

Am reusit astazi sa fac o scanare cu Vag - Com si mi-a dat urmatoarea eroare

18027 - Glow Plug Relay (J52) open or sort to ground P 1619 - 35 - 00

01314 - Engine Control Modul 49-10 No comunication Intermitent

Ce pot sa fac?

Unde pot gasi releul sau ce-o fi pentru bujiile incandescente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit astazi sa fac o scanare cu Vag - Com si mi-a dat urmatoarea eroare

18027 - Glow Plug Relay (J52) open or sort to ground P 1619 - 35 - 00

01314 - Engine Control Modul 49-10 No comunication Intermitent

Ce pot sa fac?

Unde pot gasi releul sau ce-o fi pentru bujiile incandescente?

01314 ar zice ca ecu e mort dar eu zic ca este doar problema de alimentare si in acest sens te sfatuiesc sa verifici acele sigurante tip platband care se afla pe baterie sub un capac care vine pe borna + a bateriei (strange acele piulite ca sa faca contact sigur)

18027 eu zic ca nu ar fi asta problema deoarece pe aceasta caldura un golf 4 trebuie sa porneasca la sfert de cheie chiar cu bujiile arse .deci sub bord deasupra pedalelor se afla un tablou cu relee si multe conexiuni (pe care te sfatuiesc sa le verifici daca sunt stranse bine),releul de bujii este in partea de jos a tabloului in pozitia 4 (de la stinga la dreapta) si se poate verifica simplu cu o lampa de control daca vine + in mufa releului in dreptul piciorului 30 si cu contactul pus in dreptul piciorului 86(pe 85 iti trimite ecu -- si se poate verifica cu un aparat de masura sub temperatura de 20 c). daca acestea sunt bune atunci se face sc ci cu o sarma intre picioarele 30 si 87 iar daca bujiile nu sunt arse ai sa vezi ca face o flama de ajuns sa topeasca capatul sarmei,daca nu ai + pe piciorul 30 atunci tre sa cauti in acea zona o siguranta de 50 amp si sa o inlocuiesti,dar cum am mai spus nu cred ca acesta ar fi motivul pt care nu porneste masina.eu am explicat doar in mare cam ce poate fi, dar altfel e la fata locului si daca nu te descurci hai la sighet ca o rezolvam 100% :lol:

ps daca ai vag com poti sa dai test actuatori pe motor si poti sa vezi cum lucreaza releul de bujii :lol:

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Florin

Mersi foarte mult

Am sa fac ce mi-ai zis, si tinem legatura.

Pana atunci am facut o alta chestie care nu stiu cat de bine a fost dar a datr rezultatae. Am desfacut panoul de sub bord si am scos releul 190, la-m curatat cu spray, am bagat spray si la contacte si l-am pus inapoi. Pana acum e OK. putea fi si chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut

Si eu ma confrunt cu acceasi problema ca a lu Florin.

Exact la fel face si masina mea, porneste cand vrea ea (cand apare martorul, cand nu apare)

Desigur ca atunci cand nu apare nu porneste.

Am fost la service si mi sa spus ca este releul de pornire.

Acuma dupa ce am citit cele scrise mai sus sunt in dubii.

releu pornire este acelasi lucru cu releu de bujii?

Va multumesc si astept sfaturile dvs.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am gasit un seat ibitza cu aceeasi problema, unde este defectul pana la urma?

problema este la releul care se ocupa de gestiunea ecu....
Unde este situat acest releu, si sub ce denumire il gasesc pe o schema electrica?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, hai sa a spun ce am patit azi, pe strada mea se dezapezeste mai deloc, si incerca sa plec si imi facusem poteca si pt ca parcase unu' prost am incercat sa fortez putin prin zapada si am ramas blocat de nu mai mergea nici fata nici spate, era zapada cam de 30 cm in ambele parti, dupa ce am coborat, cand am incercat sa reporneasc moroul nu mia pornea, parea ca se chinuie ca bateria e ok ( bateria e schimbata de 1 sapt, Rombat de 75), dar nu pornea, am remarcat pe bord ledul cu ABS, sincer e normal sa se fi aprins? in fine a venit un vecin si mi-a zi ca u porneste pt ca e acoperita teava de esapament, am sapat in juru ei, am impins-o intr-o zona mai curata si acum nu mai pornea si bateria dadea semne de oboseala apoi ceand cu totul!

aveti idee ce s-a intamplat, multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga, cum te uiti din fata la motor, foarte aproape de geam(undeva in spatele motorului) este o capsula cu o tija. Trage/impinge de tija aia de 2/3 ori si apoi da din noula cheie.

Sa ne spui daca a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca clapeta de la EGR este inchisa atunci masina porneste dar se opreste dupa 1 sec, asa am patit eu , credeam ca e de la contact , de la releul 109, dar a fost clapeta din EGR care se inchide la oprirea motorului si nu se mai deschidea, ramanea agatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut,...am un vw passat 1,9 tdi din 1996, 90 cp,..masina functioneaza f bine,.a pornit f bine pe frig,..dar.....de ceva vreme imi face figuri martorul galben cel de bujii din bord ,...cind pun contactul acel martor pe bujii nu se aprinde,...ce ar putea fi?,....am patit o de citeva ori figura asta,.. am lasat o citeva ore buna pe dreapta si apoi am venit si s a aprins am pornit si am plecat dar acuma murit de tot,..am verificat siguratze sunt bune toate,... cred ca pe undeva acel martor imi taie si motorina ,...asa am inteles de la unii,...se aprinde ulei apa mai putin cel de pe bujii,...acum nu mai vrea de lok sa se aprinda si sa se stinga ca sa pot porni masina,.....

VA ROG MULT DE TOT CINE STIE CUM SE POATE REMEDIA SITUATIA,..... sa ma ajute ,..poate stiti vreun mekanik-electrian,..care se pricepe sa remediez situatia,...am nevoie de masina zilnic servici casa,..copii- doctor,....astept de la voi un semn un nr de tel sau un service unde pot merge si remedia problema,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci pana la urma nu a remediat nimeni problema?

Am patit acelasi lucru si eu: se aprinde martorul bujii - porneste, nu se aprinde martorul bujii - nu porneste!

Are cineva o rezolvare?

Ajutati-ne fratilor!!! :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am o problema am un golv IV 1,9 TDI 96kW 2003 si am dat vreo 7 chei ca sa-mi porneasca precizez ca afara era vreo 15 grade si a pronit iar seara cand am vrut sa plec a pornit la a doua cheie si apoi mi-a murit in intersectie nu stiu ce sa-i fac sunt disperat ca s-a fi intamplat ceva nasol .In bord imi arata daca tot dau cheie (presione fuelo motto) i-am schimbat uleiul acu 2 zile in urma am pus AGip 7004 5w40 masina cred ca este PD (oare nu-i bun uleiul) si nu stiu ce are se mai aprinde si becul de la bujii cand dau contactul habar n-am ce sa-i fac dati-va cu parerea pls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA Am rezolvat-o pana la urma era doar pompa de motorina din rezervor si sonda .I :lol: in primul rand sonda care era stricata si care imi indica 53 L dar defapt nu aveam deloc si apoi toate s-au dus la pompa care s-a ars datorita impuritatiilor din rezervor ne mai avand motorina .Toata afacerea ma costa vreo 1100 Ron e din Praga pompa astept vreo 3 zile aaaaaa nu e originala .acuma sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi!

Va dau rezolvarea eu la aceasta problema : deci daca nu se aprinde martorul de bujie, este defect releul N 109, care se afla langa cutia cu sigurante, undeva sub volan. Am patit de mai multe ori chestia ca nu pornea masina, mai ales cand era cald afara, pot sa va spun ca e nasoala tare chestia, stai langa masina, si nu vrea sa porneasca, ca si cum nu ar primi motorina, de fapt releul asta comanda si pompa de motorina. O data tin minte ca s-a oprit motorul in mers, eram cam la 110km/h, am tras dreapta, am dat cheie, am pornit parca nu s-ar fi intamplat nimic, dupa vreo 20 km parcursi aceeasi treaba, dar nu a mai vrut sa porneasca. Cu ajutorul unui cunoscut am tractat-o la reprezentanta(Seat Sighisoara), si in 10 minute am plecat cu problema rezolvata.Releul a costat 140 lei. Tipul de la reprezentanta mi-a spus ca in ziua respectiva la 3 Passaturi a avut acelasi defect, releul N 109.

post-17334-1209746439_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare tuturor

Si eu m patit ceva asemanator cu ATY69, si al meu motor se oprea in mers, dar la pornire de cate ori puneam contactul se auzea sub bord in partea stanga un bazait, iar martorul bujiei ori se aprindea intermitent ori nu se aprindea deloc, parca era un releu conectat la curent alternativ. Pe tester nu aparea nici o eroare. Cand am desfacut bordul am vazut ca era vorba despre relul 109, care in afara de bazait se si incalzea.

Acum merg sa cumpar unul sa vad daca din cauza lui nu porneste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!

Va dau rezolvarea eu la aceasta problema : deci daca nu se aprinde martorul de bujie, este defect releul N 109,

da acesta este releul care se ocupa de alimentarea ecu ! am spus de pe la inceputul topicului si eu si maumau ;)

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 2 luni mi-am cumparat un Golf IV 2003 1.6 16v motor tip BCB

Am cateva probleme poate stie cineva.

Dimineata la pornire masina se tureaza de parca ar merge in 3 pistoane, stiu ca ar trebuii sa se tureze dar nici chiar asa, stie cineva de la ce o fii problema?

In urma cu cateva saptamani am schimbat bujiile si cateodata mi se opreste motorul in mers si se aprinde EPC dupa o prima pornire masina merge bine dar nu dispare EPC, la a doua pornire imi dispare EPC stie cineva de la ce o fii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie de la bobinele de inductie. alea sunt direct pe bujii la modelele noastre. :rolleyes: A fost un recall la masini din cauza asta. Verifica-le sa vezi, contact imperfect sau fire aproape intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o diagnoza nimeni nu poate sa-ti spuna ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!