Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

salut!

Am o problema cu golful 1.4 16v.Dimineata sau dupa cateva ore de stationare masina nu-mi mai porneste la prima cheie.

Electromotorul pare sa invarta 2-3 secunde dupa care scoate un sunet ciudat(ca si cum ai atinge ceva pe elicea de la un ventilator mergand)

Bateria este foarte buna,bujiile au maxim 10 mii(ngk bkur6et cu 3 electrozi),fisele de asemeni se prezinta foarte bine,bobina de inductie nu e crapata,pompa de benzina bazaie si la deschiderea usii si la punerea contactului.Mentionez ca intotdeauna la a doua cheie porneste perfect si masina merge la fel de perfect :icon_thumright:

orice sfat/idee sunt binevenite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wv golf 4 1.9tdi 101 cp nu porneste an 2002 km 180000

Am un golf 4 1.9tdi 101 cp care nu mai vrea sa porneasca de ceva timp, am adus doi "mecanici" co testare si alte scule dar nimic. Masina a mers normal pana in seara in care a functionat ultima data, in acea seara sa aprins martorul esp de vreo 2 ori dar la repornire se stingea in rest nici o simtoma motorul se tura totul parea ok, seara am ajuns acasa am oprito si a doua zi cand am vrut sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca deloc , in momentul in care dau la cheie se aprind martori ESP si ABS daca o las pe contact dupa ce am dat la cheie incepe cam dupa 4-5 min sa palpaie martorul de spirala de la buji. problema e ca a venit un "mecanic cu testar Bosch cu program original+licemta din ce mi-a spus si nu ii da nici o eroare si la incercari repetate de al conecta la masina a refuzat sa se mai conecteze daca e cineva care ma poate sfatui ce ar putea sa aibe? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata asta, cand am vrut sa plec, i-am dat contact, martorii s-au aprins si stins normal, dupa care a asa a incremenit... am masurat tensiunea la borne; este de 11,9V, am incercat sa o pornesc de la alta masina si acelasi rezultat. Precizez ca este un diesel AHF 1,9 TDI, 110CP. Nu imi pot da seama ce poate fi....

Mai facea probleme la pornirea la cald, in sensul ca ii trebuiau circa trei, patru secunde sa porneasca, dar cam atat....

Modificat de Alex GM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,la masina din semnatura am o problema la pornire,cand o pornesc si e rece motoru(adica masina a stat si nu am mers cu ea)chiar daca e cald afara sau frig trebuie sa tin cheia invartita mai mult ca sa porneasca sau sa o accelerez eu un pic ca sa nu moara motoru,daca s-a incalzit un pic motoru pot sa opresc si sa pornesc motoru de 1000 de ori si porneste la cheie fara nici o problema,doar la inceput face figuri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti.

Golf 1.6 16V 105CP 77 KW tip motor BCB 165.000 Km

De circa 2 luni am urmatoarea problema:

O data la 2 zile, ba la 3 zile, ba de 2-3-4-5 ori pe zi, nu vrea sa porneasca.

Electromotorul invarte mult si bine( nu l-am fortat mai mult de 2-3-4 ture..)...simptomele arata ca nu ar avea benzina...bineinteles ca are.

Am schimbat acum o luna bujiile, dar degeaba...exact aceeasi problema.

Am pus masina pe un tester...nu indica nici o erroare...mentionez ca testerul este un model mai vechi Bosch...

In mers nu am nici un fel de problema, masina merge perfect...iar pe bord nu imi indica nici o erroare...

Va rog ma ajutati si pe mine in rezolvarea problemei.

As dori va rog sa ma indrumati catre un service bun si ieftin bineinteles.

id: whiskydanniell tel: 0749.550.629 va rog sa ma contactati daca ma puteti ajuta cu un sfat.

Va multumesc.

Modificat de Whisky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand o curatare de clapeta.. si o readaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal baieti.

Am curatat clapeta. Era fff murdara. Am facut-o luna.

Am pus-o la loc.

Am urmat pasii pentru a realoca clapeta manual. Borna scoasa, pusa la loc dupa 10 min, contact pus un minut apoi masina pornita.

Problemele sunt urmatoarele:

Motor turat la 1100 la relantii iar in timpul mersului la decelerare oscilatii mari intre 800 si 2000 ture.

Am toate becurile aprinse la bord. + errorile Emisions Workshop, Motor Workshop.

Am pus-o pe tester la colegul Turbocip. Acesta a facut si realocarea din tester. DEGEABA.

Aceleasi probleme...

Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Ce fel de problema e ? Mecanica sau electrica... Incotro sa o apuc...la un terster sau la un service...

Astept orice fel de sfat. URGENT :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbocip nu si-a dat cu parerea?Si eu am dupa ce motorul este cald cresterea turatiei la relanti si mult fum alb.In functie de cat e de cald motorul relantiul este la 1200 sau 1400.La inceput era la 1000 dar cu timpul a crescut.Banuiesc ca nu este in regula amestecul si astept sa schimb sonda lambda sa vedem rezuiltatele.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept orice fel de sfat. URGENT :icon_thumright:

Adaptare clapeta cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor.

Am o mare problema si sper sa ma puteti ajuta.

Acum o luna am dus masina la service pt o scanare cu vag-com-u. Mi-au depistat 4 erori la senzorul vilbrochen si mi-au spus ca trebuie schimbat.

Am lasat-o atunci 3 sapt in parcare, timp in care mi-a murit si bateria(mare gresala). Dupa multe tentative cu alte baterii ma hotarasc sa mai fac o scanare cu vag-com-u si primesc o mare palma!

Calculatorul motorului imposibil de gasit. De atunci nu am reusit sa o mai pornesc cu nimic. Am chemat un mecanic care mi-a zis ca nu imi da scanteie si ca ar putea fi si bobina de inductie.

Are cineva idee ce poate fi? Multumesc!

Mentionez ca e un golf IV, 2001,Motor: 1.4 AXP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ,dupa ce ai schimbat bateria, a pornit motorul sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la "Nu imi mai da scanteie in buji" nu este neaparat de la baterie. Exista un senzor langa cutia de viteze ( nush exact cun se numeste si unde exact este pozitionat) care daca nu este bine bagat in papuc nu iti mai da scanteie in buji deloc. Am avut problema asta si am umblat aproape o luna la diverse service'uri si nimeni nu stia de la ce. Acel senzor la mine era scos din papuc ( cum o fii iesit , nu stiu). Incearca si vezi sa nu fie la fel. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul motorului imposibil de gasit.

Cu ce interfata ai facut scanarea? Ce aveai setat la baud rate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu! De cand am schimbat bateria nu a mai pornit!

O sa incerc si chestia cu senzorul de la cutie dar ma doare ca nu se poate conecta nimeni la calculatorul motorului prin vag-com-u.

Iar in legatura cu interfata nu am idee setarile pe cale le avea calculatorul dar cert este ca alta data totul a fost ok.

Acum chiar nu stiu ce sa fac? ce poate sa fie? o piesa? sa se fi dus calculatorul motorului(ECU)?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai niste sigurante arse poti sa cauti calculatorul mult si bine.Cat timp ai pb la alimentare nu sari direct la calculator cu concluziile ca iti creste tensiunea :o.

Pana la urma mai descrie ce inseamna "nu am reusit sa o mai pornesc cu nimic"?Electromotorul invarte?Cu contactul pus se aprinde bordul?Se aude pompa de benzina?Mecanicul a zis ca e bobina de inductie dar nu a masurat la ea nimic?

Verifica siguranta F29 de 15A pentru inceput.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz de intarzire dar nu primesc pe mail raport ..nush ce are ca e setat.

Am verificat toate sigurantele si sunt bune.

Mai exact conectez bateria. Cand pun contactul se aprind toti martorii cum e normal(martorul ESP ramane aprins iar eu imi aduc aminte ca se stingea odata cu celelalte), se aude pompa de benzina, incerc sa pornesc, electormotorul se invarte dar nu porneste sub nici o forma.

Mecanicu mi-a zis ca e bobina dusa pentru ca nu face scanteie(a scos o fisa, dar nu partea care acopera bujiile si a pus o surubelnita sa vada daca face scanteie).

Ma gandesc sa nu fie ceva electric .

Chiar nu imi permit acum sa-mi cumpar piese degeaba.

Nici nu vreau sa ma ganedesc daca ar fi calculatorul cat ar trebui sa mai investesc in ea....

Nu stiu unde sa ma mai uit. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepe pas cu pas vezi daca da benzina , scoate o bujie si pune pe cineva sa de la automat sa vezi daca da scanteie, daca bujia e uda insemna ca da benzina, cel mai concludent ar fi un tesc cu vag com, asa lucrezi dupa ureche, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Salutare,

As vrea sa stiu si eu cum o bujie arsa, o bobina dusa nu porneste motorul ca eu nu pot sa inteleg. Detonatia ar trebui sa aiba loc in celelalte 3 pistoane si masina sa mearga in 3. Ca nu porneste fie are Immo imobilizatorul adica activat si nu mai citeste cheia, fie nu mai ajunge benzina la injectoare, neavand ce sa se aprina pentru a porni masina.

PS: transmite-i te rog mecanicului ca masina ta nu e dacie cu o bobina :251: ai 4 bobine de inductie pe fiecare bujie.

Fa-i o scanare ca sigur vezi ce nu ii place

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz de intarzire dar nu primesc pe mail raport ..nush ce are ca e setat.

Am verificat toate sigurantele si sunt bune.

Mai exact conectez bateria. Cand pun contactul se aprind toti martorii cum e normal(martorul ESP ramane aprins iar eu imi aduc aminte ca se stingea odata cu celelalte), se aude pompa de benzina, incerc sa pornesc, electormotorul se invarte dar nu porneste sub nici o forma.

Mecanicu mi-a zis ca e bobina dusa pentru ca nu face scanteie(a scos o fisa, dar nu partea care acopera bujiile si a pus o surubelnita sa vada daca face scanteie).

Ma gandesc sa nu fie ceva electric .

Chiar nu imi permit acum sa-mi cumpar piese degeaba.

Nici nu vreau sa ma ganedesc daca ar fi calculatorul cat ar trebui sa mai investesc in ea....

Nu stiu unde sa ma mai uit. Mersi!

Asemenea problema am avut si eu. Am crezut ca era de la sigurantele care se afla in compartimentul bateriei. Desfaceam capota...le scoteam, le stergeam putin, le schimbam intre ele le puneam la loc si gata problema. Pana intr-o zi cand mi s-a intamplat din nou sa nu imi invarta electromotorul si din intamplare am avut un aparat de tensiune la mine. Am masurat tensiunea pe fiecare siguranta si am descoperit ca sigurantele erau bune :)) Desigur, am miscat putin de firele alea de pe acolo si a pornit, dar sunt sigur ca exista vreun contact imperfect acolo, deci trebuie sa ma duc sa verific :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema la la golfu' meu 1.6 fsi din 2002. Pe langa ca imi lipseste termostatul (dar pe timp de vara nu deranzeaza, il schimb pana da frigul), dimineata cand pornesc masina scoate (de cele mai multe ori) un sunet nasol tare, zici ca-i motorina. Acest sunet dispare imediat sau dupa maxim 5 secunde. Chiar si ralanti-ul o cam ia razna, oscileaza pana se incalzeste putin si, foarte rar, sare peste 1500 pt. cateva momente. Am probat cu VAG aprinderea si restul de parametri si nu e nimic in neregula. V-ati confruntat vreo unul cu asa ceva? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms divinewind.

O sa masor bobina zilele astea sa vad daca nu e dusa. Alta solutie nu mai vad.

M-am tot uitat pe forum zilele astea si am gasit pe cineva cu un golf III benzina cu aceleasi simtome ca ale mele (nu porneste + nu ii poate citi ECU cu vag-com-u) si omu isi cauta acum calculator(ECU).

Zicea ca mecanicul lui ii spusese ca de la prea mult stat s-a incarcat cu nu stiu ce electroliti si ca a pleznit cand a incercat sa o porneasca.

Sper ca nu e cazul si la mine. :|

Ms de sfaturi dar am postat un mesaj inainte si am precizat ca la diagnoza nu imi poate citi calculatorul motorului(ECU).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaHa.problema care o ai tu am avut-o si eu.mi-a murit masina in mers si nu am mai putut sa o pornesc nici cu slujbe.dupa ce am verificat sugurante,relee,am pus vag pe ea si surpriza....nu poate comunica cu ecu.meseriasu recomanda sa verific mufa de alimentare ecu sau releul si sigurantele din cutia de la ecu.verific la un electronist totul in regula(si releul din cutia ecu si si sigurantele)concluzia:e dusa memoria de la ecu.rezolvare: schimbat memorie,bagat soft nou(nu au mai putut sa scoata softul vechi din ea)=100 euro.poate te ajuta cu ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms menumorut.

Inca nu am rezolvat nimic. Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am alta problema.Am mai postat si la sectiunea audi dar se pare ca nimeni nu stie sau nu are nici o idee.Dupa ce in prealabil am descarcat bateria uitand pozitiile aprinse 28 de ore,am incercat sa o mai pornesc si...pauza nu vrea nicicum.Mentionez ca am dat jos bateria am dus-o la incarcat la redresor 14 ore,am pus-o pe masina si degeaba.Electromotorul invarte cu putere dar nu porneste deloc.Am veificat furtunul de tur sa vad daca baga motorina pompa si..baga.Am schimbat filtrul de motorina si..degeaba.Am masurat fisele de la bujii si nu intra curent in ele(cred ca pe caldurile astea nici nu trebuie...sau trebuie?)Am citit in topicul asta ceva de releul de pornire(109).Le-am scos pe toate sa le verific( cu toate ca pe niciunul nu scria 109)si totul ok.Clapeta de la egr deblocata.Deja sunt disperat..pe test nimic....babeste nimic...la mecanici nu ma risc ca aia ma pun sa schimb jumate de masina(experiente anterioare).Speranta e la voi acum..Este vorba de masina din semnatura(AJM)

Modificat de menumorut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!