Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Buna seara!

Am avut azi accident urat cu masina si mi-a fost lovita partea stanga spate...dupa impactul violent, mi s-a oprit masina si apoi nu mi-a mai pornit...imi tot arata in bord ca nu am motorina desi este aproape jumate rezervorul....m-am uitat la rezervor si nu e spart, nu curge motorina, pare intact...care credeti ca e poblema?se poate sa fie din ceva senzori?sa fi inchis (stiu eu), alimentarea cu motorina ca masura de siguranta...sau ceva?va rog, ajutati-ma cu un sfat...o parere..e binevenit orice!masina a fost tractata si acum e in garaj...si inca nu am gasit pe ceva specialist sa vina la fata locului sa vada care e problema sa ma pot deplasa la un service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu masina are un sistem care taie alimentarea cu carburant in caz de accident. Vezi ce eroare ai stocata pe motor sau in alta parte legat de acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi s-a ars din nou siguranta 29, evident s-a oprit masina unde nu trebuia.

Are cineva idee cum se masoara/ testeaza rezistenta modulului de aprindere (infasurarea primara) de la bobina?

Am o banuiala ca din cauza asta se arde. Cand am schimbat bobina nu am mai schimbat si modulul asta pentru ca vizual parea OK. Nici o eroare in VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am avut azi accident urat cu masina si mi-a fost lovita partea stanga spate...dupa impactul violent, mi s-a oprit masina si apoi nu mi-a mai pornit...imi tot arata in bord ca nu am motorina desi este aproape jumate rezervorul....m-am uitat la rezervor si nu e spart, nu curge motorina, pare intact...care credeti ca e poblema?se poate sa fie din ceva senzori?sa fi inchis (stiu eu), alimentarea cu motorina ca masura de siguranta...sau ceva?va rog, ajutati-ma cu un sfat...o parere..e binevenit orice!masina a fost tractata si acum e in garaj...si inca nu am gasit pe ceva specialist sa vina la fata locului sa vada care e problema sa ma pot deplasa la un service!

In primul rand imi pare rau sa aud asta... Stiu ce nasol e sa ai masina lovita! Intr-adevar cred ca alimentarea cu motorina a fost inchisa in momentul impactului. O resoftare ar putea rezolva temporar problema dar numai daca fizic vorbind masina nu are probleme la sistemul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ieri mi-a aparut pe bord, dupa mai multe probleme la pornire in trecut, martorul de bujii (arcul gaben), acesta clipea, am citit in cartea masinii ca trebuie sa vizitez un mecanic cat de rapid posibil.

Am lasat masina, azi fiind mai cald am incercat sa vad ce mai arata, martorul nu mai clipeste, se stinge in 3 sec cum e normal insa se aude dinstre motor un "click" si apoi masina nu mai reactioneaza deloc cand dau sa o pornesc.

e ca si cum cineva deconecteaza cheia de motor.

In mod normal mai pateam asa ceva cu alarma, e deconectata cu totul in acest moment si tot nimic.

Multumesc!

Modificat de nou_pe_aici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spirala care clipeste+ switch frana sau becuri stop frana arse.

Sa inteleg ca dupa ce se aude click si dai la cheie nu invarte electromotorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa click nu se intampla nimic, nu face absolut nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema cu pornirea,la rece porneste foarte bine dar la cald trebuie sa dau cam 10-15 sec sa porneasca.Stie cineva din ce cauza este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai este vorba de vechea si mult discutata problema a acestor motoare si ar cam fi cateva rezolvari, marirea cantitatii injectate la pornire,rescrierea plajei de injectie la cald si varianta reprezentantei schimbarea electromotorului si a bateriei...tu alegi ce este mai bine sau mai ieftin pentru tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema cu pornirea,la rece porneste foarte bine dar la cald trebuie sa dau cam 10-15 sec sa porneasca.Stie cineva din ce cauza este?

Salut andrei!Eu sunt nou pe forum,dar am avut si eu aceeasi problema cu golful meu 1.9 tdi din 2000.Am rezolvat problema montand un releu identic al bujiilor pe bulbul de apa al motorului in asa fel ca bujiile sa incalzeasca si cand motorul este cald.Rezultatul este ca masina porneste la fel si la cald si la rece fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut andrei!Eu sunt nou pe forum,dar am avut si eu aceeasi problema cu golful meu 1.9 tdi din 2000.Am rezolvat problema montand un releu identic al bujiilor pe bulbul de apa al motorului in asa fel ca bujiile sa incalzeasca si cand motorul este cald.Rezultatul este ca masina porneste la fel si la cald si la rece fara nici o problema.

Despre ce releu este vorba, cat costa si de unde as putea sa il iau? Pentru ca si la mine am aceeasi probema, daca merg ceva timp cu ea pana ajunge apa la 90 de grade si o opresc, porneste foarte greu. MERCI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce releu este vorba, cat costa si de unde as putea sa il iau? Pentru ca si la mine am aceeasi probema, daca merg ceva timp cu ea pana ajunge apa la 90 de grade si o opresc, porneste foarte greu. MERCI!

Salut alex!Deci releul este facut de seful meu(eu lucrez in italia ca si tinichigiu in reprezentanta audi),este un releu exact ca si cel al bujiilor acesta vine legat la bulbul de apa de la motor,exista schema electrica si releu in functie de seria de motor.Acest modul costa 50 euro si este simplu de montat.Eu iti dau exemplul meu,deci scoti priza de la bulbul de apa de la chiulasa apoi mufa mea are 4 picioruse (sunt si cu 3)doua picioruse sunt aurii si doua argintii,unul din cele aurii se taie si se leaga modulul acesta care se mai leaga la o masa si la electromotor pe plus.Modulul respectiv are 4 fire unul maro(masa)unul rosu(plusul pe electromotor si 2 fire albe care vin legate la firul de la bulb unul care intra la priza si celalalt cel care mere in matasa de fire.Normal vw da ca si solutie inlocuirea electromotorului cu unul modificat care are puterea mai mare.Am sa fac rost de aceasta schema electrica si am sa o postez aici poate este careva care este electrician auto si este capabil sa faca un astfel de modul.Tu uita-te la priza de la bulb si imi zici cate fire are sau macar imi dai seria motor sa iti pot da schema electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ce face modulul, cand dai la automat se intrerupe circuitul senzorului de temp care trimite informatia la ecu, astfel ca el il vede defect si seteaza -55 grade la pornire si baga motorina mai multa. Nu e o solutie corecta.

Mai bine o folosesti pe aia cu rezolvarea din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ce face modulul, cand dai la automat se intrerupe circuitul senzorului de temp care trimite informatia la ecu, astfel ca el il vede defect si seteaza -55 grade la pornire si baga motorina mai multa. Nu e o solutie corecta.

Mai bine o folosesti pe aia cu rezolvarea din soft.

Salut!Eu nu stiu de alta solutie,am zis si eu cum am rezolvat problema din punct de federe financiar cel mai economic.VW da ca si reparatie inlocuirea electrmotorului cu unul modificat pt astfel de defecte si costa aproape 400 de euro.Eu prin montarea acestui modul care activeaza si la cald si la rece bujiile incandescente masina porneste la sfert de cheie.Bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

am o problema la golful 4 1,9tdi , 101 hp,motor axr din 2003.Dupa ce se stinge ledul de la bujiile incandescente invart cheia si nu se intampla nimic.Reusesc sa o pornesc dupa ce pun contactul si invart cheia de 4-5 ori Masina nu porneste si nici motorul nu se invarte , acest lucru se intampla doar dimineata,dupa care in restul zilei porneste foarte bine . Ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog?.La ultima testare care a fost acum o luna ,am avut o singura eroare G62 (senzor temperatura )pe care l-am schimbat.Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand dai la cheie si nu se intampla nimic, pune pe cineva cu o lampa de control sa masoare daca vine curent pe firul de comanda al electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sant posesorul unui golf 4 1.6 16v si la pornire trebuie sa tin mai mult cheia invartita ca sa porneasca,precizez a bateria are 1luna(este noua)daca nu tin cheia mai mult invartita moare motoru nu porneste normal??????????????? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.. am o problema mare.

Azi dimineatza cand am vrut sa plec mi s`a intamplat ul lucru foarte ciudat.

Am bagat cheia .. si i`am dat contact.. in acel moment s`au aprins becurile respective.. au inceput sa se stinga asha cum trebuie.. dar mi`a mai ramas aprins ABS si ESP..

am zis ca asta e .. tre sa porneasca.. cand i`am dat cheie complit.. canci.. s`a auzit cun releu cum tot lucra incontinu.. s`au stins toate becurile, s`a resetat ora.. si au inceput sa vibreze acele de la turometuru si viteziometru.

Am mai tot incercat si s`a stricat din ce in ce mai rau..

iar acum am fost nevoit sa cot borna de la baterie.. pt ca s`a ajuns in asha fel incat releul respectiv cupleaza si decupleaza in continu.. iar in bord, unde imi ara ceasul si km se tot reseteaza..

nu stiu ce sa fie.. poate fi contactul? sa aibe vre`un scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

S-ar putea sa fie din cauza bateriei, sa fie moarta. Exact acelasi lucru mi-a facut si mie asta iarna, mi-a murit bateria si cand incercam sa o pornesc imi reseta tot bordul si imi vibrau acele de la indicatoare. Incearca cu o baterie noua si vezi ce se intampla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri nu a mai pornit, dau la automat, invarte dar nu vrea sa porneasca ca si cum nu ar primi motorina; dar motorina primeste am verificat la filtru. Cineva mi-a spus ca ar fi de vina senzorul de la volant ; golf IV TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza cu Vag-Com-ul sa vezi ce erori ai !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri nu a mai pornit, dau la automat, invarte dar nu vrea sa porneasca ca si cum nu ar primi motorina; dar motorina primeste am verificat la filtru. Cineva mi-a spus ca ar fi de vina senzorul de la volant ; golf IV TDI

Daca ar fi senzorul de pe volant g28. NU primeste motorina deloc, nu vede turatia

Se misca turometru cand dai la automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o problema de ceva timp la pornire(masina din profil).toata iarna mi-a pornit de la prima cheie la sfert.de ceva timp porneste la prima cheie doar cand vrea ea.daca tin cheia m-ai mult sa invarta imi ramane ESP aprins sau porneste la 3 sau a 4 cheie.tot de cand a inceput sa faca asa imi tot trepideaza motorul la relanti parca ar merge fortat.bateria eu zic k e buna k invarte bine si daca era ceva de la bujii imi ramanea aprins martoru la bord.astept un sfat ceva ce ar putea avea.

va multumesc

Modificat de bigsnake79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ti-ar spune daca e ceva pe partea electrica defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!