Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

De fiecare data cand pornesc masina am probleme . Nu mi se incalzesc bujiile. Am fost la service, am bagat vag si am gasit "Engine Coolent Temperature Sensor (g62)". Am schimbat si a ramas eroarea in continuare(am pus vagul din nou dadeam sa stearga si iar aparea , apare si la instruments si la Engine). Faza e urmatoare Cand pun contactul nu da tensiune in bujii dar cand porneste motorul vine tensiune in bujii si stau aprinse aprox 1 min(martorul in bord sta 2 sec si se stinge nu ramane aprins sa indice vreo eroare ). Ce poate fii? Releul de bujii e bun, dar nu inteleg faza cu senzorul acela , cumparat nou si sa nu mearga? Este fabricat de HELLA. Cei din service habar nu au despre ce e vorba, au dat vina pe Calculator... ca s-ar fi ars un circuit din el. Este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate un pic mufa la ecusi verifica trseul, e posibil sa ai pusa o dioda pe traseu, se mai practica asa ceva pt a cupla releul sa porneasca mai usor, iar daca aceasta dioda s-a ars numai comunica g62 cu ecu, sau e posibil sa fie intrerupt un fir de pe traseul sonda-ecu

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai unde gasesc o schema de la ecu la sonda? sau ar trebui sa ma duc la cineva care stie?

a la eroare scria "short to ground"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"short to ground" inseamna "scurt la masa"....verifica babeste traseul de la senzor la ecu...ai un fir intrerupt sau dezizolat si iti face scurt pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un pic in topic-ul "cereri de manuale" si cred ca ai sa gasesti acolo "Volkswagen.Golf.Jetta.R32.Official.Factory.Repair.Manual.1999-2005" unde exista o schema :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic nu e din cauza calculatorului nu?( am luat manualul dar nu gasesc o schema electrica sa imi arate traseul de la mufa la ecu pt ca e locul foarte stramt, unde este senzorul.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba service-ul !

eu in locul lor as fi confectionat un semireglabil cu 2 sarme si as fi cuplat vag-com pe el si in grupuri de valori ai fi vazut cum se modifica temperatura si pe bord si in motor ,in acea mufa ai 4 fire 2 sunt legate la masa 2 sunt legate una la calc de motor si una la bord(g2),asa se putea testa instalatia daca e buna sau are fir intrerupt...

ps semireglabilul se face de la 100 ohm la 1 k pt ca astea nu sunt ca alea vechi pui firu la masa si sare acu la 120 C , astea raspund la o anumita valoare de aia da la test '' scurt la masa ' sau ''intrerupt' :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic nu e din cauza calculatorului nu?( am luat manualul dar nu gasesc o schema electrica sa imi arate traseul de la mufa la ecu pt ca e locul foarte stramt, unde este senzorul.)

deci:

scoti mufa la senzor si masori intre fiecare pin si masa

faci aceleasi masuratori si cu mufa mare de la ecu scoasa

asa o sa afli daca e scurt pe traseu in ecu sau in sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eheeeeee,,,,, nene Vioelectric ...... ce le ceri tu celor de la service implica sa GANDEASCA,,,,,,ori nu e asa usor .... :Driver: ........DA ...... metoda descrisa de Vio te va scuti de multa munca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc. Foloseam un service de acasa(Tecuci) renumit... dar maine ma duc la unul din BV . Sper ca astia mai stiu ce sa faca.

Prima oara cand am vazut ca a aparut eroarea m-am gandit ca totusi e un fir intrerupt sau de la un spalat motorul :D dar cei de la service au spus ca e ECU are circuitul bulit sau ca trebuie resoftat. in fine maine ii fac astia o diagnosticare sa vada despre ce e vorba . oricum multumesc mult pt ajutor.

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

- precizez inca de la inceput ca am dat curent de la bateria mea unei alte masini.

- am schimbat toate cele 4 bujii incandescente

- am schimbat filtrul de combustibil

Toate acestea le-a schimbat un mecanic care e specializat pe Diesel, nu m-am bagat eu.

Am una sau mai multe probleme la masina mea si anume:

Porneste foarte greu, la a 6-a, a 7-a cheie si la turatie mica, motorul tinde sa moara.

Pana cand se incalzeste motorul merge bine, dupa incalzirea lui incepe sa smuceasca cand accelerez, parca s-ar ineca. Daca o las pe liber, nu smuceste.

La accelerare, schimbare de trepte de viteza, masina se comporta de parca nu as stii sa calc ambreiajul concomitent cu schimbrea vitezei si acceleratia. La opriri in trafic, semafor etc, motorul moare si greu mai porneste, dar porneste. Din ce am observat problema cu smucitul apare dupa incalzirea motorului. De asemenea se mai aude un zgomot in plus, ma voi documenta azi si voi reveni cu descriere completa

Daca aveti vreo idee, va rog.

(Scuze ca nu am folosit mai multi termeni tehnici, nu sunt cunoscator)

Azi voi incerca sa ajung cu masina "pe picioarele" ei la service si am sa revin cu completari. Faza e ca deocamdata nici mecanicul meu nu a putut depista problema si deoarece nu poate vedea masina cu motorul pornit pe tester, dintr-un alt motiv pe care nu il cunoastem

Multumesc !

Modificat de JuniorVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa la debitmetru. Asa imi facea mie cand au uitat mecanicii sa bage mufa. (al meu e benzinar, dar nu ai de unde sa stii, verifica). De asemenea ar fi binevenita o scanare sa vezi ce erori da. Poate nu sunt bune bujiile, sau cine stie.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa la debitmetru. Asa imi facea mie cand au uitat mecanicii sa bage mufa. (al meu e benzinar, dar nu ai de unde sa stii, verifica). De asemenea ar fi binevenita o scanare sa vezi ce erori da. Poate nu sunt bune bujiile, sau cine stie.

Multa bafta.

Din pacate , din nu stiu ce motiv, nu permite diagnoza cu motorul pornit. Nu am reusit niciodata sa fac diagnoza decat cu contactul pus. Mesterul meu spunea ca o sa incerce direct sa reinstaleze softul computerului, dar acum o sa ii transmit sa veirifice intai mufa de la debitmetru.

Multumesc mult de idee !

Am dus masina la service , a pornit foarte greu (cu a doua cheie, la a 14-a incercare, nu zgomote nu nimic la motor, cand a pornit motorul se comporta perfect , torsul acela specific diesel-ului), a mai smucit cand acceleram, dar am mers constant cu 40 km/h si in cei 5,6 km parcuri nu mi s-a oprit deloc motorul.

Va tin la curent cu diagnoza si remediul defectiunii.

Modificat de JuniorVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o verificare amanuntita, o fi ceva banal. Nu te gandi de prima data ca e grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am preceput din ceea ce s-a relatat:s-a scanat masina sau nu?adica motorul nu se poate scana numai oprit,dar celelalte module?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina s-a scanat numai cu contactul pus.

Mecanicul mi-a zis clar ca debitmetrul este defect si dupa ce l-a scos masina s-a comportat normal.

Azi o sa trimit pe cineva cu un debitmetru ca sa se monteze pe masina, sa vedem ce probleme ar mai fi dupa.

O sa facem o diagnoza dupa si sa vedem ce erori mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat si cu Bora mea in proportie de 90%.

Am schimbat si debitmetru si senzorul de turatie, am pus motabond in ulei si in motorina (dupa ce initial schimbasem toate cele 4 bujii + filtrul de carburant).

Tot se ineca de parca nu as fi schimbat nimic pe masina.

Pana la urma mecanicul meu a scos computerul de bord si l-a pus la loc dupa cca 15 min. Asta a fost rezolvarea.

Dupa resetare computer, masina a putut fi diagnosticata cu motorul pornit, ceea ce nu s-a putut inainte. Doar o eroare , senzor de ulei, care nu a putut fi stearsa.

Dupa aceasta manevra nu mai merge ceasul de bord de la vitezometru, restul de ceasuri functioneaza normal (la prima vedere).

Aveti idee ce costuri implica si unde se poate rezolva problema cu ceasul ce indica viteza in mers? trebuie demontat tot bordul ca sa ajunga la acel ceas sau exista si alte variante? Dupa demontarea bordului se spune ca nu mai reuseste nimeni sa ti-l puna la loc cum trebuie astfel ca incepe sa tacane cu timpul.

Modificat de JuniorVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Florin

Am un Golf 4 Tdi care nu porneste decat cand vrea el!!!

Preblema este ca nu se mai aprinde ledul de la bujie incandescenta. Dupa mai multe incercari (pun contact , iau contact) se aprinde ledul si atunci porneste. Am observat ca problema apare in special cand masina este in soare, dar face fite si dimineata. Am facut testul si nu gaseste nici o eroare (mecanicul spune ca nu o poate gasi daca nu este defectul activ - pai daca nu porneste n-o pot duce la el !?). Ce poate fi? si ce-ar trebui sa fac?

Am vazut ca problema a mai fost postata dar nu am gasit raspuns la problema.

Va rog ajutati-ma!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa faci o scanare cu Vag Com-ul. Daca o sa completezi si orasul de unde esti se va gasi cineva sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi de la releul de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Florin
ar putea fi de la releul de bujii.

Care este releul de la buji? am inteles ca este un releu incrucisat care comanda si pompa?

Cel mai bine e sa faci o scanare cu Vag Com-ul. Daca o sa completezi si orasul de unde esti se va gasi cineva sa te ajute.

Am facut scanarea si nu a gasit nici un fel de eroare!

Sunt din Zalau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu gresesc ,dar si eu am intilnit ceva asemanator la o bora si la un golf 4 si era de la clapeta de la admisie care ramanea blocata pe inchis si capsula care o comanda nu reusea sa o mai miste din cauza mizeriei din galerie...dar daca se aprinde si becul in bord poate este de la altceva , oricum ar trebui o scanare si atunci ar trebui sa gasesti ceva care nu merge...oricum sunt mai multe de verificat de cineva care se pricepe...bafta si spor la lucru. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Florin
sper sa nu gresesc ,dar si eu am intilnit ceva asemanator la o bora si la un golf 4 si era de la clapeta de la admisie care ramanea blocata pe inchis si capsula care o comanda nu reusea sa o mai miste din cauza mizeriei din galerie...dar daca se aprinde si becul in bord poate este de la altceva , oricum ar trebui o scanare si atunci ar trebui sa gasesti ceva care nu merge...oricum sunt mai multe de verificat de cineva care se pricepe...bafta si spor la lucru. :beerchug:

Problema este ca NU se aprinde ledul de la bujie incandescenta, iar de tras trage foarte bine. Sunt complet debusolat!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in acest caz este aproape sigur de la releu...uitate pe schema si vezi care e si misca-l un pic pana se aprinde becul si vezi daca porneste si dupa aia il desfaci sa vezi daca nu este ars contactul. sau in momentul cand nu se aprinde misti de toate releele pana se aprinde becul si atunci l-ai gasit pe cel cu problema...mai tinem legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!