Jump to content

Alegere anvelope de iarna 2019 / 2020


Ex member
 Share

Postare recomandată

Legat de CrossClimate, am unele de 4 ani pe o dacia sandero cu care am mers 31k km. Nu s-au uzat foarte mult, masina a mers in mare parte in oras, rar drumuri de 200 km in exterior, de 2-3 ori pe an inainte sa iau superb-ul. 

Ca si feedback pentru 185/65r15 sunt foarte bune ca anvelope de vara, 2 ierni au fost bune ca anvelope de iarna, anul trecut cam slabe pe gheata (am prins o singura data in parcare) si in rest, sa vedem si anul asta cum sunt. Oricum pentru Craiova unde ninge rar si daca nu ma duc la munte chiar sunt foarte ok iar ca uzura as tinde sa zic ca mai tin inca pe atat deci daca nu stii ca mergi pe zapada/gheata mult pentru 2-3 zile cat ninge sunt super ok, si asa anul trecut am prins sa merg prin oras cand ningea destul de tare si erau portiuni cu zapada si pot sa spun ca nu am avut probleme pe zapada amestecata cu antiderapant sau ce se da pe drum.

 

Calculele mele atunci au fost ca daca tin putini km masina si oricum am luat-o ca a fost un chilipir o sa se strice anvelopele de stat nu de uzura si nu au sens 2 seturi iar ca feedback mi se par destul de putin uzate dupa km astia, 10k sigur mai duc, masina nu stiu daca o mai tin atat...

Ca sa intaresc ce a spus colegul mymike, este destul de relaxant cand se duc toti sa schimbe rotile si tu nu esti fortat sa faci nimic pentru ca o echilibrare o poti si iarna cand este super frig si zapada sau in mijlocul verii iar in timpul schimbarilor normale nu trebuie sa stai la cozi.

 

La superb, am preferat sa cumpar 2 seturi ca intentionez sa tin mult masina si este si mai mare, mai grea si mai puternica, parca ma simt mai in siguranta asa desi nu planuiesc sa merg pe zapada cu ea.

Modificat de geopsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa vinzi anvelopele de vara la un pret decent.

 

Cele mai bune aprecieri pe allseason le are Goodyear Vector  4seasons.

 

La 400 de lei/anvelopa pe 17"  iti cumperi cauciucuri de iarna doar ca sa  respecti legea, Debica, Tigar, Kelly, cel mult un Barum Polaris.

 

Macar  Kleber, BF Goodrich, desi si cu astea nu esti cu mult deasupra nivelului de respectare a legii.

Pe la 450 de lei gasesti si Falken EuroWinter.

 

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kleber sau BF Goodrich sunt mult mai ok decat oricare din anvelopele mentionate ( Debica, Tigar, Kelly, Barum, Falken, etc... poate chiar si decat Nexen! )

Eu le-as alege fara sa stau pe ganduri daca se pot gasi la un pret ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pentru 215/55 R17 eu am in vedere BFGoodrich g‑Force Winter 2 si Vredestein Wintrac Pro. Vredstein par a avea cel mai bun raport calitate pret, iar BFGoodrich au iesit in unele teste mai bine decat Continental sau Michelin. Inca mai astept ceva reduceri de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pentru viitoarea masina Skodiaq am luat 235/55/18 Barum Polaris 5 noi noute(380 ron buc) freshly made dot 4020.La fosta masina Audi A6 am avut timp de 5 ani Barum de iarna cat si de vara si nu am avut o situatie in care sa zic ca m-au dezamagit aceste anvelope.Si cel putin ca si review-uri Barum nu sunt deloc Low-Cost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa pastrati discutia on topic. Pentru parareri despre anvelope all season, exista topic separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 11/4/2020 at 4:34 PM, acidone77 said:

Kleber sau BF Goodrich sunt mult mai ok decat oricare din anvelopele mentionate ( Debica, Tigar, Kelly, Barum, Falken, etc... poate chiar si decat Nexen! )

Eu le-as alege fara sa stau pe ganduri daca se pot gasi la un pret ok.

Legat de Falken Eurowiner, daca vei cauta informatii, ai sa observi ca sunt superioare gramezii in care le-ai bagat, cu Debica, Kelly, Barum. Asta la anvelope de iarna.

 

Ca sa nu aduc in discutie  in detaliu anvelopele de vara Falken, ca nu e locul aici pe topic, spun doar ca se situeaza ca perfomante la nivelul celor premium.

 

Nexen nu ar intra pe lista de cumparaturi niciodata.

 

Teste pe 17 2020, ADAC.

 

 

image.thumb.png.9f9f981ea866006449c2fc48b6df67b1.png

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minutes ago, halamadrid said:

Nexen nu ar intra pe lista de cumparaturi niciodata

Este ca vorbesti din povesti si credinte personale?

 

Intru in a 4a iarna cu nexen pe 2 masini si pana acum sunt inca viu si nevatamat. Dpdv confort acustic nimic nu se compara cu ele, dpdv al performantelor la temp scazute sunt exact cum trebuie, dpdv al comportamentului pe mazga/zapada uda sunt decente si atat iar cand vine vb de zapada normala/mare iti cauzeaza 0 emotii.

 

Ps: vorbesc de 2 modele diferite de anvelope ce echipează 2 masini total diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@halamadrid chiar si din testul postat de tine ( care oricum nu contine anvelopele Falken de iarna ) vei vedea ca anvelopele recomandate de mine ( Kleber - sau BF Goodrich, care sunt cam acelasi lucru, ambele fiind sub brandul Michelin ) stau foarte bine alaturi de branduri premium, sau chiar mai bine ca Pirelli sau Continental - in dimensiunea testata! 

Conteaza si dimensiunea, testul si rezultatele cu siguranta vor fi alte in dimensiunea 215/55/17 sau 205/55/16, sau oricare alta dimensiunea.

Chiar daca un pneu e bun sau foarte bun intr-o dimensiune, asta nu inseamna ca e bun sau foarte bun in toate dimensiunile de anvelope :)

Eu am luat in calcul tot timpul si impresiile utilizatorilor.

Ca sa-ti faci o idee despre Falken de iarna:

https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/Eurowinter-HS449.htm

VS

https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kleber/Krisalp-HP3.htm

https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/BFGoodrich/gForce-Winter-2.htm

Despre Falken de vara, nu vorbim, ca nu e cazul, si nici locul potrivit :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele spuse de @cristi511 legat de anvelopele Nexen de iarna.

Pe QQ am nexen winguard sport 2 si sunt exact ce trebuie la calitate-pret.

La fel de multumit sunt si de semperit master-grip 2 care este echipat golful de 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca sunteti multumiti, dar raman la   credinta mea personala legat de Nexen si Falken si putem sa  depasim momentul.

 

Putem lua in calcul parerile celorlalti utilizatori si cand acestea nu coincid cu parerile noastre.

 

 

 

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Continental WinterContact 860TS in iarna a 4-a... 

 

EOACNq1.jpg

 

Rezista eroic dar e ultimul an. 

Modificat de zidanne
Poza gresita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzate nu sunt, dar se vede dupa microfisurile din jurul profilului ca a imbatranit cauciucul.

Tot Conti va fi alegerea pentru anul viitor?

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@halamadrid de vara am Conti PC5 cu FR care teoretic ar mai merge vreo 2 veri. 

Probabil voi trece in toamna lui 2021 la all weather (asta e masina a doua, nu trece de 15.000/an) si voi vedea atunci ce pun. Ideea e ca în 3-4 ani de acum sa o mărit (face 14 ani).

@acidone77 vreo 20.000. 

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanneSincer arata destul de rau conti dupa 3 ierni pt o anvelopa premium si la rulajul acela de 20000km.

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum au fost folosite si la ce temperaturi, pentru ca sunt multe moduri in care poti distruge anvelopele. Ale mele dupa patru ierni aratau foarte bine, cu uzura minima, dar au fost folosite mai mult extraurban. Mergeau inca doua-trei ierni fara probleme ca profil, dar s-au intarit vizibil. Michelin Alpin sunt si mai rezistente, dar tot tari se fac. Dupa prima iarna se intaresc vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te stresa, aia nu e imbatranire, e socul la stres al materialului, (microfisuri de suprafata) prea moale de pe banda de rulare, sunt garantate de fabricant 8 ani. O sa vezi chestia asta si dupa 2 ani de la folosire, asta nu inseamna ca e depasit materialul, e inca moale profilul stai linistit, preferi sa fie lucios si tare ca plasticul cum sunt la cele chinezesti low cost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos București si prin împrejurimi (unde aruncă primăria pe strada si cu conținutul din toaletele ecologice) și ceva plimbări pe Transbucegi/Hotel Peștera. Mai ales in prima iarna. Deci au văzut de toate. Si -25 si +25.

 

@calin.g la prima zăpadă pe Tranbucegi era sa nu urc la Piatra Arsă. Acum 3 ani faceam partie și la urcare si la coborâre. 

Deci pentru mine sunt cam... EoL. 

La primăvară daca vrea cineva roțile... le dăruiesc ;)

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michelin Alpin a4 au fost rulate 9 ani fără probleme. Anul ăsta am decis să le înlocuiesc cu Bridgestone Blizzak lm 005, pe dimensiunea 205/55 R16, sunt un model mai nou și au A pe ud. 

Pe 215/55 R17 am luat Vredestein Wintrac Pro, le consider foarte bune în raport calitate/preț și aș fi luat aceleași anvelope și pe 16, dar nu există modelul ăsta la dimensiunea respectivă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.11.2020 at 20:40, calin.g a scris:

Nu te stresa, aia nu e imbatranire, e socul la stres al materialului, (microfisuri de suprafata) prea moale de pe banda de rulare, sunt garantate de fabricant 8 ani. O sa vezi chestia asta si dupa 2 ani de la folosire, asta nu inseamna ca e depasit materialul, e inca moale profilul stai linistit, preferi sa fie lucios si tare ca plasticul cum sunt la cele chinezesti low cost.

Daca dupa 3 ani de utilizare si 20000km arata asa, in 8 ani se alege praful de ele cred, ne furam caciula singuri daca credem ca este normal sa arate asa dupa 3 ani niste anvelope premium, asta este doar parerea mea.

Uite cum arata si niste debica d-astea ieftine dar totusi fabricate in germania dupa 2 ierni si tot cam 20000km rulaj, mentionez ca materialul este in continuare moale, nu s-au intarit sau altceva .

Spor in alegeri.

IMG_3671.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram, anvelopele se pot distruge intr-o saptamana, daca mergi brutal sau te tin mult si bine, daca mergi normal.

Uite Continental TS 860 in a treia iarna, nu se vede nici cea mai mica uzura.

20201119_142313.jpg

Si uite o anvelopa Michelin Alpin, produsa in 2011.

 

20201118_112407.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!