Jump to content

vw Passat B8 2.0 150 DSG 7


danieldb

Postare recomandată

Salutare

Va prezint auto Passat R Executive B8 2018, 7500 km, 2.0 150 cp, DSG 7, Adblue Faruri led Hight cu AFL

ACC+ front asist ,Discovery Media , Navi

Parbriz incalzit - care apropo noaptea este deranjant datorita firicelelor

 

Intrebare. De unde pot achizitiona protectii praguri 

Cum se conduce corect acest dsg 7 

Cum se foloseste aplicatia de pe mobil car net -momentan doar am bagat doar codul de activare 

Multumesc

 

64771191_386544261969729_7930502948507877376_n.jpg

64439125_305668450381245_2795536016159539200_n.jpg

64569769_692218027904018_8431566146930475008_n.jpg

Link către comentariu

Salut, bine ai venit.

Sa o stapanesti sanatos.

Daca e deranjant, e din cauza firicelelor. Datorita o sa fie la iarna cand te ajuta sa scapi repede de gheata.

 

Unele intrebari le poti gasi discutate aici, frunzareste forumul.

Link către comentariu

B8 are firicele in parbriz ? Am crezut ca au renutat la ele, nu are doar incalzire prin inductie ? Stiu ca pe B7 se puteau alege ambele tipuri. 

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Am trecut la anvelopele de iarna. Nokian WRD4 DOT 2019 215/60/16 JANTE oem tabla Et 41 greutate 18.6 kg/ buc

Jantele oem pe 17 cantaresc 22.3 kg buc

Prima concluzie cu anvelopele de iarna pe 16 este ca masina se simte mai confortabila.20191026_160301_compress55.thumb.jpg.51e80f2facc3edce829bc1857f6acd59.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Jurnal 18.000 km 

Cateva mici accesorii

Covor cauciuc protectie tunel skoda superb 3  56 lei

Solutie protectie chedere oem vw 23 lei

20200107_134244_compress46.jpg

10 minutes ago, danieldb said:

 

 

20200107_134307_compress96.jpg

Modificat de danieldb
Link către comentariu

Retrofit pedale r line vw OEM

Coduri: acceleratie 5Q1 721647 A made in DE

  Frana 5Q0 723 131 A made in DE

Foot rest : 5Q1 864 551 A made in Italy

Pret Ebay 425 lei

20200109_122200_compress43.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Sa o porti sanatos!

Fa ceva cu interiorul de CL, nu merge deloc cu ce este pe exterior (in opinia mea).

Ce cod ai la dsg?

Modificat de theo
Link către comentariu

PRIMA REVIZIE la 2 ani sau 30.000 km 

Km bord 20.100

Am fost nevoit sa fac revizia pt ca nivelul ulei pe joja era sub jumatate.

ULEI OEM  4.7 litrii

cartus filtru ulei +filtru aer  OEM 

Buson baie ulei 

UDATE soft la calculator coloana directie- am avut de 2 ori martorul volan aprins rosu  in momentul cand pornea masina cu start stop activ

Urmeaza update soft la unitatea MIB2

Pret 940 lei Darius Motors Ploiesti. 

20200316_162027_compress24.jpg

20200316_161955_compress50.jpg

20200316_162213_compress82.jpg

20200316_162231_compress83.jpg

20200316_164913_compress92.jpg

On 13.03.2020 at 18:35, theo a scris:

Sa o porti sanatos!

Fa ceva cu interiorul de CL, nu merge deloc cu ce este pe exterior (in opinia mea).

Ce cod ai la dsg?

Interior de CL? la ce te referi ?

nu stiu cod dsg probabil sr

Modificat de danieldb
Link către comentariu

CL = Comfortline.

Cod sau serie DSG, ai spus ca ai 7 + 1, eram curios ce serie are.

Daca ai DQ350 sau DQ500 (putin probabil).

Link către comentariu

Nivelul de ulei il poti vedea si cu VCDS ul. Ti se aprinsese vreun martor prin bord?

Deci filtrul original este Hengst... eu am ocolit Hengst la revizie ca nu auzisem de ei :)

 

Link către comentariu

Nu aveam martor in bord  am verificat joja de ulei  pe la 15.000 km am constatat ca era la jumatate nivelul  iar la 20.000 km sub jumatate.

Tot pe la 15.000 km am completat si cu antigel avea nivel la rece pe minim.

Cu ocazia reviziei am observat ca acest 2.0 150 cp are 2 pompe electrice pt circuitul de racire ,iar pe toba de esapament are o clapeta actionata de un motor servo care se deschide si inchide gradual in functie cat de rece este motorul(din spusele mecanicului vw)

Link către comentariu

F interesante detaliile pe care le dai la fiecare postare, se vede ca esti un pasionat.

Cam prin ce zona e clapeta pe teava de esapament? Probabil va constitui inca o belea care se blocheaza.

Mai sus nu am reusit sa atasez poza, asa arata datele despre nivel ulei pe VCDS, ma gandesc ca de acum o sa stai cu ochii pe nivelul de ulei ca pe butelie, si poate te ajuta. A mea are 177000 dar nu scade nivelul decat nesemnificativ.

oil2.jpg

Link către comentariu

nu am vcds cel mai simplu este joja. Clapeta este prinsa pe toba cam in dreptul usilor spate

Link către comentariu
  • 4 months later...

Salut la ce te referi ?  DM?

On 3/20/2020 at 11:51 PM, detinator said:

F interesante detaliile pe care le dai la fiecare postare, se vede ca esti un pasionat.

Cam prin ce zona e clapeta pe teava de esapament? Probabil va constitui inca o belea care se blocheaza.

Mai sus nu am reusit sa atasez poza, asa arata datele despre nivel ulei pe VCDS, ma gandesc ca de acum o sa stai cu ochii pe nivelul de ulei ca pe butelie, si poate te ajuta. A mea are 177000 dar nu scade nivelul decat nesemnificativ.

oil2.jpg

Clapeta se afla cam la jumatate din traseu teava de esapament.

Link către comentariu
On 8/10/2020 at 1:51 PM, Miky_1 said:

@danieldb Ai făcut update la soft-ul DM? Ce versiune de firmware ai instalată?

ce reprezinta DM?

Link către comentariu

Stiu ca exista un update pt Discovery Media de la Darius Motors Ploiesti dar nu am fost sa il fac.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Jurnal de bord.

30.000 km fara probleme deosebite,am observat de cand au venit temperaturi scazute,la prima pornire dimineata palpaie luminile din bord.

20210129_194724_compress84.jpg

Link către comentariu

Cred ca ai acumulatorul usor slabit.

Daca circuli rar, sau faci doar drumuri scurte, este normal.

Daca nu, pune l pe un redresor cu incarcare pt AGM.

Link către comentariu

Intradevar circul pe drumuri scurte gen 22 km maxim, in zone cu localitati,implicit turatii joase dupa cum tine dsg 7 in mod D in S o folosesc doar dupa ce ajunge apa la 80 grade si uleiul la 70

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!