Jump to content

supape admisie si evacuare


Traian rab
 Share

Postare recomandată

buna ziua . am tot cautat pe forum acest subiect , am folosit modul de cautare SEARCH dar nu am gasit 

intrebare de ce pica supapele sau care sunt cauzele ?

eu am un polo 1.2 12v din 2006 cu probleme la supape , acuma ii rezolvata problema am trimit chiulasa la timisoara la planare 

dar am intrebat mecanicul care ar putea fi cauzele si mi-a spus ca nu stie clar de ce sau defectat . multumesc astept pareri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amestec sarac, detonatii, misfire pe cilindru. Sau mecanic se pot rupe daca pistonul loveste in supape (distributie sarita de la punct)

daca ai GPL pe masina ai grija sa fie reglata corect instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am GPL si nici nu o sa imi pun mi-se pare foarte ciudat la km 144.000 sa se duca asa repede supapele dar na depinde si cum a fost exploatata masina 

am avut misfire pe cilindrul 3 . si am facut test de compresie 

cilindrul 1 -14 bar 

2- 14 bar 

3 - 9 bar 

Modificat de Traian rab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 bar e cam la limita. Ori semeringuri supape ori segmentii de compresie pe acel cilindru cedeaza. Daca tot ai desfacut motorul, segmenteaza-l  si schimba semeringurile supape toate.

golf 4 din 2001 numai 144.000??? cam trasa de par, dar tu stii mai bine :).

se verifica si aprinderea in proces la final.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minute în urmă, jhonutz a scris:

9 bar e cam la limita. Ori semeringuri supape ori segmentii de compresie pe acel cilindru cedeaza. Daca tot ai desfacut motorul, segmenteaza-l  si schimba semeringurile supape toate.

golf 4 din 2001 numai 144.000??? cam trasa de par, dar tu stii mai bine :).

se verifica si aprinderea in proces la final.

am doua masini un golf 4 din 2001 are la bord 210k , si un polo din 2006 

acuma este vorba de polo 1.2 12 v asta are 144k 

credema ca pana acuma nu am avut probleme cu golf 4 decat ce iam schimbat consumabile distributie , ambreiaj  si telescoape atat in rest merge ata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai asa...ca spui de supape defecte/rupte sau care nu etanseaza...de aici si compresia mai slaba ...nu am fost chiar atent. Schimba semeringurile supapelor si cu chiulasa buna+supape bune ar trebui sa fie ok.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 6/8/2019 at 1:26 PM, Traian rab said:

 

intrebare de ce pica supapele 

 

Pica din cauza ca motoarele nu sint exploatate potrivit,adica merg cu amestec foarte bogat,proprietarii abuzind de coeficientul de elasticitate al acestui motor,coeficient care nu prea se gaseste la motoarele in 4 cilindri.Mai pe scurt,in loc sa mearga cu a 2-a lejer,omu' merge cu a 4-a ca poate,avind temperatura foarte mare in camera de ardere,datorita excesului de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina aproape îi gata toată lucrarea mă costat 4.100 de lei , dar acuma mai trebuie pus alt prezon la chiulasa pentru o pocnit când l-au desfăcut,  și face alt prezon la strungar pentru gaura îi mai mare un pic ca nu o putut să îl scoate cu extracție 

Restul persoanelor îs noi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai omule,cu 4100 de lei cumparai alt motor,faceai si RK la el si il puneai pe masina,era ca noua.La banii astia pui prezoane facute pe la colt?Pacat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu motoarele din dezmembrari îi ca la loterie , ... m-am lamurit cu motoarele din dezmembrari,  se poate proba adevarat , dar orice motor porneste 

Modificat de Traian rab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ai inteles...Cumparai un motor din dezmembrari,puneai segmenti si simeringuri la supape,dadeai mai putin de 1000 de euro si aveai un motor functional,nu ce ai acum pe masina...Un motor e 200 de euro,segmentii ,simeringuri supape si garnitura chiulasa inca 100,manopera rk si schimbare motor inca 300.Nu mai spun ca aveai piese de schimb de pe al tau...

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma fapta îi consumată,  am luat masina si merge destul de ok  , cel mai mult ce ma costat a fost kitul de distribuție lanțul 

1450 lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si segmentul acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un kit de distributie e in jur de 400 de lei,nicidecum 1450.Nici cu manopera nu ajungi la suma asta.Cascati ochii mai bine,altfel se casca portofelul,mai ales ca acum e o revolutie in rindul astora care au depistat ca se pot face bani si fara sa ai habar prea mult...Cind mai zici ca "merge destul de ok",e clara treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene , este pe lant nu pe curea , si am luat si lanțul de distribuție l-am luat original nu aftermarket.

Si eu nu am incredere in motoarele de la dezmembrari cat km , ce uzura are , garantie nu primesc . I ușor din gura...

Ce fac din 2 motoarele 1 singur cand pica una dupa alta si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!