Jump to content

Audi RS4 4.2 Fsi 420 cp Daytona Grey - My Beast!


superalfi

Postare recomandată

Pai fiabilitatea e invers proportionala cu pretul. Modele impinse la maxim crapa mai repede decit cele cu motor 1.4 cu tehnologie simpla si verificata pe zeci de mii de masini. Sa nu ma intelegi gresit (VAG-ul sta bine la fiabiliate) dar clasele mica / medie continua sa fie cele mai fiabile. Modelele scumpe / sport - in special imediat dupa lansare (indiferent de producator - a se vedea problemele de la mercedes) dau rateuri.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • superalfi

    104

  • CT-87-ADY

    20

  • di0

    18

  • zGb

    13

Top Posters In This Topic

indiferent ce fel de masina este - de unde este si cum importata - clientul (adika eu in cazul de fata) nu am de gand sa fiu tzepuit in vreun fel, direct sau indirect de proasta functionare sau mai bine zis nefunctionare a RS4-ului

asa ca o sa ma lupt pentru drepturile mele cu orice e cazul (pentru cei care cunosc - legea privind garantiile la produsele de folosinta indelungata, unde intra si masinile) este foarte mult de partea clientului -a celui care beneficiaza de bunul respectiv

astept sa vad masina gata - e posibil sa mearga perfect de acum inainte 100k km sau e posibil sa nu mai fie ce a fost niciodata si sa tot apara in continuare probleme - caz in care se vor lua bineinteles masurile corespunzatoare - dar pana atunci nu am decat sa stau si sa astept - nici macar nu stiu cand o sa imi trimita motor din Germania - poate dura si cateva luni

Link către comentariu

CUM asa, ce sa negociezi? Garantia e internationala si se aplica la orice dealer autorizat! Am un prieten care si-a facut de exemplu in Austria niste chestii, fara niciun fel de problema!

Chestia asta cu garantia tot la dealeru care a vandut masina e o tampenie specific romaneasca :D De ex, am si un Megane 1.5dci, luat de la IPSO (ca era mai aproape reprezentanta). E, cand am vrut sa ma duc la Serus in service, PRIMUL lucru intrebat de aia a fost de unde am luat masina. E, in momentul ala i-am inchis frumusel, spunand ca nu ar trebui sa conteze acest lucru. Si am fost in alta parte, unde au nevoie de banii mei.

Link către comentariu
CUM asa, ce sa negociezi? Garantia e internationala si se aplica la orice dealer autorizat! Am un prieten care si-a facut de exemplu in Austria niste chestii, fara niciun fel de problema!

Chestia asta cu garantia tot la dealeru care a vandut masina e o tampenie specific romaneasca :D De ex, am si un Megane 1.5dci, luat de la IPSO (ca era mai aproape reprezentanta). E, cand am vrut sa ma duc la Serus in service, PRIMUL lucru intrebat de aia a fost de unde am luat masina. E, in momentul ala i-am inchis frumusel, spunand ca nu ar trebui sa conteze acest lucru. Si am fost in alta parte, unde au nevoie de banii mei.

corect! dar multe lucruri care sunt la noi nu sunt cum ar trebui asa ca...

Link către comentariu

Corect ! nu ar trebui sa conteze. E de datoria lor sa schimbe motorul si tot de datoria lor sa o faca bine. Daca nu o fac isi merita soarta;

In plus daca nu se incadreaza intr-o perioada rezonabila esti indreptatit sa soliciti alta masina.

Link către comentariu

si nu numai - pot sa le cer si banii inapoi in anumite conditii - legea e dupa cum am spus mai sus cateva posturi foarte favorbaila clientului de buna credinta

Modificat de andrei-rs4
Link către comentariu

motanule, si altii au fost indreptatiti sa ceara alta masina. Avea porsche carrera omu` la reparat de 6 luni si-i dadea polo ....... :D

Bun, cum zice Vlad pe care-l cred pentru ca stie cum sta treaba, e clar ca motorul nou de pe RS4 e prea nou si are ceva hibe. E normal, orice motor nou are probleme la inceput

Link către comentariu

Eu nu cred ca e normal (chiar daca motorul e nou), sa faci teste pe banii si timpul oamenilor. Mai ales la masinile de top (si nu numai). E cea mai sigura cale, ca usor, usor sa-ti pierzi potentialii clienti.

Link către comentariu
Bun, cum zice Vlad pe care-l cred pentru ca stie cum sta treaba, e clar ca motorul nou de pe RS4 e prea nou si are ceva hibe. E normal, orice motor nou are probleme la inceput

sa stii ca nu e chiar asa - motorul are deja 1 an si jumatate de cand a aparut pe piata - masina fiind lansata la Salonul de la Geneva din 2005 - asa ca nu e chiar asa de nou - si ce e culmea e ca nu am mai auzit de un alt motor picat pana acuma nici pe forumurile de afara - sau cine stie - se apuca de acuma inainte sa aiba probleme? greu de tras o concluzie

macar daca era la Audi la Quattro division - cum e la AMG la Mercedes - fiecare motor AMG este asamblat manual si are placuta cu serie cu tot si datele mecanicului care a dat ok-ul final - acolo mi se pare ca se lucreaza mai profesionist

Link către comentariu

nefericit eveniment ! sper sa ti se rezolve.chiar nu mai inteleg nimik din industria asta auto! cred ca or sa ajungem toti sa ne luam masini japoneze la cum se strica europenele!

Link către comentariu

sa stii ca ai mare dreptate cu masinile japoneze - eu cel putin nu am avut nici o problema cu LC120 - ul pe care l-am avut si nici cu LC100-ul pe care il am acuma - absolut nimica

dar tot absolut nimic nu am avut nici cu BMW-ul 530 xd pe care l-am avut inainte de RS4 - si nici pana in ziua de azi nu are nici o problema masina aia

s-au nimerit la mine la RS4 toate bubele: discuri frana, motor si sa vedem daca se termina aici

Link către comentariu

Nu ma starni ca nu stiu germana si imi este greu sa gasesc; dar la nivel de 2004 audi a6 era peste bmw si mercedes la fiabilitate.

Este trist dar adevarat - japonezele erau in top si in germania (ii bateau la ei acasa ca sa zic asa + restul europenelor). A6 la grupa lui era peste japoneze / nemtesti. A2 in schimb imi amintesc ca era dezastru... la fiabilitate. Doar 3-4 clase scapasera japonezii. (per total indiscutabil ai dreptate). Nemtii trag cu ochii la rezultate (A4 nu statea la fel de bine ca A6).

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu

andrei nu are rost sa iti spun ce simt eu in legatura cu problema asta a ta ca nu vreau sa te amarasc mai tare, insa cati kilometri ai facut cu masina , cat ulei ti-a consumat , ce consum de benzina are , impresii si restul :)

Iti doresc sa ti se rezolve cat mai repede si cat mai bine masina , sa fie totul atat de bine incat sa uiti de incidentele care le-ai patit si sa te bucuri total de masina.

Nu exista posibilitatea ca masina sa fie dusa direct la Audi in Germania sa fie reparata?... cred ca era mai "ortodox" asa , nu vreau sa jignesc mecanicii si specialistii de la noi din Ro dar tinand cont de incidenta redusa de RS4 din Ro cred ca era mai indicat sa trimita masina pachet in Germania , sa o rezolve si apoi sa ti-o livreze ca si noua inapoi , cred ca era mai sigur ca se facea un lucru bun asa. Parerea mea. ;)

Link către comentariu

Asta chiar e o chestie urat de auzit despre o masina atat de scumpa. Totusi sa terminam odata cu chestia aia cu masinile pentru Romania sunt rebuturi.....

Link către comentariu
Nu ma starni ca nu stiu germana si imi este greu sa gasesc; dar la nivel de 2004 audi a6 era peste bmw si mercedes la fiabilitate.

Este trist dar adevarat - japonezele erau in top si in germania (ii bateau la ei acasa ca sa zic asa + restul europenelor). A6 la grupa lui era peste japoneze / nemtesti. A2 in schimb imi amintesc ca era dezastru... la fiabilitate. Doar 3-4 clase scapasera japonezii. (per total indiscutabil ai dreptate). Nemtii trag cu ochii la rezultate (A4 nu statea la fel de bine ca A6).

Te inseli cu A2-ul... hai aici sa ne uitam http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18421

Link către comentariu
andrei nu are rost sa iti spun ce simt eu in legatura cu problema asta a ta ca nu vreau sa te amarasc mai tare, insa cati kilometri ai facut cu masina , cat ulei ti-a consumat , ce consum de benzina are , impresii si restul :)

Iti doresc sa ti se rezolve cat mai repede si cat mai bine masina , sa fie totul atat de bine incat sa uiti de incidentele care le-ai patit si sa te bucuri total de masina.

Nu exista posibilitatea ca masina sa fie dusa direct la Audi in Germania sa fie reparata?... cred ca era mai "ortodox" asa , nu vreau sa jignesc mecanicii si specialistii de la noi din Ro dar tinand cont de incidenta redusa de RS4 din Ro cred ca era mai indicat sa trimita masina pachet in Germania , sa o rezolve si apoi sa ti-o livreze ca si noua inapoi , cred ca era mai sigur ca se facea un lucru bun asa. Parerea mea. ;)

nu se pune problema de trimis si reparat in Germania - asta e clar - poate daca era Carrera GT sau mai stiu eu ce

kilometrii facuti: 4200 km

consum ulei: cred ca in jur de 2.5 - 3 litri

consum benzina: intre 17-25 l/100 km - depinde

impresii: sunt destule cateva pagini in urma pe forum - acu nu mai am nici o impresie - o sa am dupa ce mai merg cu ea cand va fi gata

Link către comentariu

Este inacceptabil ce sa intamplat cu o asemenea masina. Eu cred ca ma imbolnaveam de nervi daca pateam una ca asta. ;)

Din pacate nu cred ca masina va mai fi ce a fost atat timp cat va fi facuta in Ro, ceea ce e foarte trist....

Ar trebui sa ti se ofere o explicatie in ceea ce priveste defectarea motorului, de preferinta niste cauze concrete - asta in caz ca stiu.....

Imi pare tare rau pt ce sa intamplat si itzi doresc multa bafta si nervi de otel.

Link către comentariu

Din ce am inteles nu repara nimic. Aduc motor nou cu totul. Explicatii?? Tu ai asculta explicatiile de la cei din service?? Masina e produsa / gandita in germania. Daca ajunge motorul vechi acolo - as asculta ce explicatii dau inginerii de acolo.

Link către comentariu

e extrem de putin probabil ca cei de aici sa ofere o explicatie de ce s-a stricat - singura care poate este fabrica - probabil dupa ce face niste teste mai complexe - daca era ceva mai evident poate dar asa nu cred -

oricum nu prea ma mai intereseaza "de ce?" - ma enerveaza ca s-a intamplat tocmai la a mea asta ma roade si ca nu stiu daca mai iese cum trebuie - oricum inca nici nu stiu clar cand trebuie sa vina motorul - adica pot sa mai astept si 1 saptamana dar si peste 1 luna lejer

Link către comentariu

Se stie de atata timp ca modelele noi, ca si caroserie sau motor si tren de rulare, sunt predispuse la probleme. S-a intamplat in cazul lui Andrei din pacate, se va intampla si in cazul altora...sa ne bucuram ca macar a rezolvat problema unei masini cu care sa mearga si ca s-a aprobat schimbarea motorului. Mult succes.

Link către comentariu

imi pare rau ca ti s-a intamplat asta...dar eu sunt 100% sigur ca masina va fii ca inainte...cat de complex poate sa fie sa montezi un motor nou? doar exista demult v8 pe audi si sunt convins ca au mai schimbat motoare...multa bafta!

Link către comentariu

Andrei imi pare rau s-aud ca ai patit asa ceva si sper sa-ti iasa bine masina.

Am patit-o si eu dupa 3 zile si 400 Km efectuati , RS-ul meu imi da batai de cap.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!