Jump to content

Aer conditionat Lupo 1.0,motor auc


sk100it
 Share

Postare recomandată

SSP_201_1.pdf

Asta e schema de la tine. Nu ai senzor de temperatura exterioara ci ai un switch.

 

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ar trebui sa gasesti switch-ul care trebuie sa fie inchis (in scurt) la temperaturi mai mari de 5°C

vw-lupo.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce verifici switch-ul de temperatura ambientala, eu as incerca si cu un alt senzor de presiune freon care nu poate fi verificat in conditii de amator. Fara acestea functionale nu porneste AC-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, z e n i t h said:

Cat ai platit pentru cele 3 constatari si cat timp ai pierdut?

Timp o grămadă, că de bani nu mă mai plâng, sunt făcuți să circule 

10 minutes ago, florilar1 said:

Dupa ce verifici switch-ul de temperatura ambientala, eu as incerca si cu un alt senzor de presiune freon care nu poate fi verificat in conditii de amator. Fara acestea functionale nu porneste AC-ul.

O sa cumpăr acest senzor de freon și cel de temperatura exterioara. E cam 80 de lei cel de freon și v re o 25 celălalt. Ca o părere proprie este și lipsa totala de interes. Sunt foarte multe rable pe străzi și prea puține unități service. De aceea își permit să trimită la plimbare oamenii 

10 minutes ago, florilar1 said:

Dupa ce verifici switch-ul de temperatura ambientala, eu as incerca si cu un alt senzor de presiune freon care nu poate fi verificat in conditii de amator. Fara acestea functionale nu porneste AC-ul.

O sa cumpăr acest senzor de freon și cel de temperatura exterioara. E cam 80 de lei cel de freon și v re o 25 celălalt. Ca o părere proprie este și lipsa totala de interes. Sunt foarte multe rable pe străzi și prea puține unități service. De aceea își permit să trimită la plimbare oamenii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pentru tine timpul nu este important, te asigur ca pentru mecanicii aia timpul inseamna bani

Ce cauti tu este o reparatie ieftina (sa nu ii zic carpeala) si din cauza asta nu esti bagat in seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, florilar1 said:

Dupa ce verifici switch-ul de temperatura ambientala, eu as incerca si cu un alt senzor de presiune freon care nu poate fi verificat in conditii de amator. Fara acestea functionale nu porneste AC-ul.

Acel senzor imi arata 560 de ohmi.Trebuie sa fie zero?ok,am inteles,voi pune un strap pe acel senzor si voi cumpara acel senzor de freon si incerc asa

54 minutes ago, z e n i t h said:

Daca pentru tine timpul nu este important, te asigur ca pentru mecanicii aia timpul inseamna bani

Ce cauti tu este o reparatie ieftina (sa nu ii zic carpeala) si din cauza asta nu esti bagat in seama

Stimate coleg,eu am un principiu.Daca nu pot ajuta pe cineva,trec mai departe.Eu nu am cautat o carpeala.Masina este de valoare sentimentala,deci nu se pune problema de bani.Comentariile sunt absolut neavenite.Eu astept niste idei,sfaturi.Dar,ma rog,nu stau fac aici teoria chibritului ,deoarece timpul inseamna bani,cum bine ai spus dumneata.Mai mult sau mai putin ortodox,voi reusi sa pun troaca asta la punct.Deci,stimate coleg,iti doresc o zi minunata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune strap. E posibil sa fie senzor la tine. Poti pune codul care este scris pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

senzorul g65 trimite semnal pwm catre j293, cu compresorul oprit si preiune ok in sistem, trebuie sa ai intre 30-35% duty cycle semnal....e simplu de testat,eu folosesc osciloscopul dar cred ca merge cu un aparat de masura pus pe HZ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/28/2023 at 3:07 PM, florilar1 said:

Nu pune strap. E posibil sa fie senzor la tine. Poti pune codul care este scris pe el?

poate pune linistit strap. la masinile cu climatronic, e strap de fabrica.

23 hours ago, vlahdacoroman said:

senzorul g65 trimite semnal pwm catre j293, cu compresorul oprit si preiune ok in sistem, trebuie sa ai intre 30-35% duty cycle semnal....e simplu de testat,eu folosesc osciloscopul dar cred ca merge cu un aparat de masura pus pe HZ

LA el, ECU nu primeste acest semnal, ori nu trimite senzorul ori are fire intrerupte.

 

CAnd o dori, il astept pe la mine sa vedem ce e defect pe masina lui. eu banuiesc senzor presiune sau fire intrerupte.

LE: Rectific, senzorul e bun, deoarece daca scoate firul ce pleaca de la releu la ecu porneste compresorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Al Bundy said:

poate pune linistit strap. la masinile cu climatronic, e strap de fabrica.

LA el, ECU nu primeste acest semnal, ori nu trimite senzorul ori are fire intrerupte.

 

CAnd o dori, il astept pe la mine sa vedem ce e defect pe masina lui. eu banuiesc senzor presiune sau fire intrerupte.

LE: Rectific, senzorul e bun, deoarece daca scoate firul ce pleaca de la releu la ecu porneste compresorul.

 

Stimate coleg,Sigismund Beria mi-a recomandat sa merg la Al Bundy,deci,ne auzim zilele astea,deoarece m-a disperat masina asta.Din pacate unii oameni nu inteleg ca sunt nostalgici ca mine,de exemplu,care vor ca vechiturile lor sa functioneze.Asta chiar e una din masinile mele de suflet,deoarece are o valoare sentimentala foarte mare,de aceea nu vreau sa renunt sau sa-mi bat joc de ea

On 7/28/2023 at 3:07 PM, florilar1 said:

Nu pune strap. E posibil sa fie senzor la tine. Poti pune codul care este scris pe el?

O sa-i fac poza,nu stiu exact ce scrie.Stiu doar ca am masurat firele 5 si 14 care pleaca de la el la modulul de ventilatoare si sunt ok.Cineva mi-a spus ca e posibil sa fi fost schimbat calculatorul masinii iar acesta nu se "conecteaza "cu modulul de ventilatoare.Sincer mi-e frica sa mai umblu sa nu stric ceva mai rau.Cred totusi ca a fost schimbat calculatorul,deoarece am vazut o eroare pe imobilizator.Mai pe scurt,masina a fost cumparata de la un samsar de catre tata,iar cel din urma a gasit de cuviinta sa "plece " de pe lumea asta.De aceea aceasta masina are o valoare mare sentimentala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifice daca ai avut din fabrica climatronic sau aer conditionat si ce  ECU ai pe masina. Din 2001 - 2002 au avut sau contact sau senzor. Al Bundy te ajuta sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!