Jump to content

Ralanti instabil - se opreste motorul aleatoriu


Executron
 Share

Postare recomandată

Revin cu concluziile (care, desigur, pot fi unele ”intermediare”). 

A fost schimbat senzorul G28 (OEM) și lucrurile au revenit la normal. Erorile au dispărut (inclusiv P0605) și nu mai sunt întreruperi/poticneli/opriri ale motorului. 

Cablul pe care îl vedeam dezizolat și cu ecranarea expusă era exact cablul care duce la senzorul G28. Cablul era într-o stare f. precară. Probabil senzorul era în regulă (de aceea funcționa și cu intermitențe), dar nu ajungea semnalul la destinație. 

Cel mai probabil anterior când a fost schimbat senzorul G40 (dintr-o eroare de comunicare, să spunem) fusese mișcat/strâns cablul și a permis funcționarea fără probleme a motorului pentru această lună când, după ”manevrarea” celor de la ITP, s-a mișcat din nou poziția sa. 

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible signal

Se da un passat b5 1.9 avb tdi pd. 

Nu sta la relanti, nu trece de 3000 rot/ min. Eroarea de mai sus. Nu merge cu nici un alt senzor de turatie, am probat 5, noi si second. Cu alea noi nici nu porneste. Am schimbat senzor ax cu came, acelasi simptom. Distributia pe + pe - acelasi simptom. Am bagat o camera in motor, roata dintata e ok, intreaga, dreapta.am masurat cablaj de la senzor la ecu, ok. Am taiat firul de masa si l am legat suplimentar. 

Nimic nu a schimbat situatia. 

Problema a aparut dupa ce a reusit sa fiarba motorul

Alte idei? 

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai verificat cablajul cu ohmetrul si e ok,in limite atunci ai probleme cu partea ,,citita" de senzor.Nu stiu cum e la tine...e pe volant sau pe pinion..dar acolo trebuie sa ai o pastila care da impulsuri senzorului.Si acolo e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o coroana montata la capatul arborelui cotit.

Verificarile facute sunt cele indicate. Totusi tind sa cred ca la vreuna din ele, a scapat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad logica la faptul ca nu merge cu nici un alt senzor g28. Luat de pe alta masina identica chiar. 

Coroana aia de tabla daca ar avea o problema, nu ar merge deloc. Masina merge f bine, doar ca trebuie sa schimbi vitezele pana in 2500...3000 rot 

Am rezolvat si relantiul, i l am marit din vag, acum sta la 930rot nu se mai opreste la deccelerare. 

Peste 3000 rot, ecu nu mai intelege semnalul dat de g28. 

Ceva asemanator am patit la un fiat, unde acel g28, nou, trebuia "invatat" de ecu, dar la vag nu stiu sa fie asa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi merg pe coroana defecta. Am mai intalnit un motor pe un A4 aceeasi generatie, care functiona identic cu al tau. Se tura greu si se limita la 2500-3000rot/min.

Problema s-a identificat abia dupa demontarea baii, cand s-a vazut clar un dinte indoit.

Eu zic ca ai si tu unul (sau mai multi) din dinti indoit si nu vezi asta uitandu-te pe gaura senzorului.

Demonteaza baia si vezi sa fie toti la acelasi nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu feedback!

Partea buna este că motorul nu se mai oprește și nu mai are poticniri puternice.

Partea mai puțin bună este că... ”din când în cand”... În primele 2 minute de funcționare mai înregistrează ”mici întreruperi” la relanti. (1-2-3). După cele 2 minute, indiferent cât aș merge, merge normal.

Nu înregistrez, ca de obicei, erori.

Tind să cred că este vorba de vreun contact imperfect la ECU (coroziune) sau chiar un defect la ECU, cum a arătat și FLORIN, anterior :) ȘI problema cu G28 a fost probabil o coincidență.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi ceva de natura electrica, ai avea erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu știu Cosmin, dar în afară de deficiențe electrice sau de comunicare, nu îmi explic altcumva comportamentul trecut și cel actual ( a se vedea ce erori am înregistrat în trecut și ce-am înlocuit).

Îți reamintesc că în trecut mi se oprea motorul și nu înregistram niciun fel de eroare. Oprirea motorul s-a curmat prin schimbarea, intr-un final, a G28.

Deci să conchid că nu mai am incredere în ECU-ul mașinii să-mi raporteze erori când sunt probleme.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Se pare ca problema a fost rezolvata Regland cursa tijei de vaccum la turbina. Nu vad logica, masina avand eroare de senzor arbore.... Dar..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!