Jump to content

Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI


BeciAcustic

Recommended Posts

acidone77

Nu stiam ca merge si asa, doar cu documente... ciudat totusi.

Link to comment
BeciAcustic

Aici e o discutie mai ampla daca stam sa ne gandim la rece: eu platesc tot ce inseamna taxe si asigurari pentru masina. Daca mie ieri mi-a expirat RCA si ma opreste azi politia iau amenda si suport toate consecintele. In schimb daca ai azi un incident pe RCA iti repari masina peste 3 luni. E corect? Pai mu prea....

Asa ca mi se pare normal sa existe astfel de portite atunci cand sunt documentate.

Eu ar fi trebuit de pe data de 15 iulie(cand expira ITP) sa trag masina pe dreapta pana pe data de 3 august cand era parbrizul schimbat si ITP efectuat. Asta im conditiile in care sunt un om corect si achit tot la timp. 

 

Link to comment
adrian001

Lasand la o partea treaba cu ITP-ul, nici nu ar fi trebuit sa mergi cu masina asa pana nu ti-o reparai, dar in RO fiecare e cu legille lui. Banuiesc ca te cunosti cumva cu aia de la ITP, ca altfel nu vad cu ai lua ITP-ul asa cu promisiunea (chiar si in acte) ca o repari tu in viitor. 

 

Ma amuza faptul ca te mai si "lauzi" ca mergi cu masina asa. 

Link to comment
BeciAcustic

Nu stiu unde vezi lauda, daca era vorba de asa ceva nici nu il mai schimbam si ma mandream cu el in continuare🤦‍♂️.

Asta cu "te cunosti cu cineva" sper sa nu mai existe la statiile ITP si sa mai scapam din rablele de pe sosea. Usor usor poate depasim mentalitatea asta. Nu stiu cand ai fost ultima data la ITP dar acum totul este filmat, pozat etc dupa care astepti acceptul de la R.A.R ca masina trece itp, ca pica itp din start sau iti opreste masina pentru supracontrol r.a.r. 

Si da, in RO multi merg dupa legile lor dar aici nu e cazul, sunt al naibi de corect si riguros la acest aspect al legalitatii, drept dovada in 16 ani de permis am doar un avertisment, fara puncte pe permis. 

Si inca un aspect, de cand am aceasta problema am trecut prin multe filtre de politie de prin Mamaia, mai ales ca misuna de politie prin Constanta in sezonul estival, am teecut de cel putin 10 ori prin filtrul de la Fetesti, am trecut de 2 controale cu R.A.R mobil, nimeni nu a avut nimic de zis. 

Link to comment
adrian001

Pai atunci gandeste-te logic, din moment ce nu treci ITP-ul cu parbirzul spart, de ce ar fi OK sa conduci asa cu premisa ca ti-l repari tu in viitor si oricum nu a fost vina ta. Daca era ceva mai minor ziceam, dar in cazul tau are o avarie destul de mare. Eu as merge cu o masina ca a ta doar in situatii exceptionale (gen sa o duc la reparat).  

Link to comment
BeciAcustic

Nici nu am mers mult, oricum cu masina asta se merge mai rar, km multi se fac cu alta. Totusi, exagerezi, daca te uiti ce masini circula pe langa tine cu grave avarii sau probleme iti dai seama ca o ciobitura in parbriz nu te pune in pericol fata de unul fara frane, cu dpf off care prinde 3-4 semafoare in fata ta sau cum a fost mediatizat cazul de suspensie prinsa cu fasete. Totul este in regula, si in siguranta, sa depasim momentul. Pana marti oricum nu mai circul cu ea, urmarorul drum este direct la Avia.

Link to comment
BeciAcustic
Posted (edited)

Gata, azi am luat masina de la Avia. 

@adrian001 sper sa stai linistit acum :)

Au pus la loc corect senzorul de geam spart, au pozotionat mult mai bine avertismentul luminos cu "viper" iar camera de bord a fost conectata corespunzator.

Multumit de lucrare!

 

Iar ca o gluma, eu eram cu lamele originale si dupa 3 ani am schimbat parbrizul cu tot cu stergatoare, opulenta maxima :))

Stergatoarele vechi oricum s-au tor frecat pe parbrizul spart si s-au deteriorat asa ca era neaparata inlocuirea.

 

Daca tot am primit si un voucher ca membru Avia Motors ca am reparat masina la ei am comandat 3 accesorii care urmeaza sa vina zilele urmatoare. 

20220803_081320.jpg

 

 

20220803_180537.jpg

 

 

Screenshot_20220803-205012_Gallery.jpg

 

Concluzie: Deci da, se poate schimba parbriz pe RCA ba mai mult cu asigurator extern. 

Edited by BeciAcustic
Link to comment
BeciAcustic

Au venit "bunatatile" de la Avia :)

Acum urmeaza montajul :)

20220805_153834.jpg

Link to comment
BeciAcustic
Posted (edited)

 

Gata si montajul, stiu este mizerie dar urmeaza spalare si detailing interior.

Palnia foarte foarte utila, am reusit sa nu mai dau pe langa la alimentare :))

 

 

20220809_201057.thumb.jpg.229305dd13dade95ed0b97af008cdf33.jpg

 

 

20220809_200805.jpg

 

 

20220809_200815.jpg

Edited by BeciAcustic
Link to comment

Super! Nu-i pui si pedale ?

Edited by dvidoe
Link to comment
BeciAcustic

@dvidoeba da, acum ca am vazut cum arata clar trebuie completare. Urmeaza....

Link to comment
halamadrid

Nu contest ca ar arata mai bine cu ornamentele cromate, dar protectiile pedalelor din fabrica sunt mult mai practice.

Footrest-ul e ok ca l-ai montat.

 

Link to comment
  • 2 weeks later...
BeciAcustic

Azi masina a primit putina atentie la interior. Am fost la un atelier de deteiling si am curatat partea de tapiterie, mocheta si scaunul lui bebe.

Cand am intrat in ea am simtit ca plec cu masina din showroom. Totul arata ca in prima zi. 

Cred ca o sa fac acesta operatiune in fiecare vara, merita pe deplin.IMG-20220822-WA0035.thumb.jpg.fa39712b7beb2940512a7c0b4f72bc36.jpg

 

 

IMG-20220822-WA0036.thumb.jpg.c1b431f8c21e591546b4b9e68a4c8cc2.jpg

 

 

IMG-20220822-WA0038.thumb.jpg.887c597a44e6ca83c7a11ffd93529991.jpg

Link to comment
cxr2test

Ar merge si un simplu retrofit la capota:

 

 

IMG-20220330-WA0005.jpg

Link to comment

scaunul copilului iti recomand sa il speli in cada.

daca nu spalat, macar clatit cu multa apa pt a elimina reziduurile de detergent ramase.

husa respectiva e gandita sa poata fi demontata de pe schelet.

Link to comment
BeciAcustic

@cxr2test Mersi de sfat. Stiu, am in gand asa ceva si inca sunt uimit ca nu are asa ceva din fabrica. Cand am deschis prima data capota am zis ca imi rup mana cu gandul ca o ridica singura :)). Ce m-a tinut in loc este ca deschid foarte rar capota sa pun lichid de parbriz.

@Muale Vad ca e suuuper curata acum, pe viitor voi incercca sa o scot, eventual sa ma uit in indicatii daca o pot baga la masina de spalat si uscator.

Link to comment

@BeciAcustic Le-am luat si au stat in portbagaj cam 1 an de zile, pana intr-o zi cand am mers la un coleg dp forum in vizita si a aparut martorul de lichid parbriz si mi-am adus aminte ca am "batz" si la Octavia e si perfect pozitionat, ca e chiar in fata la capacul de la lichid pe post de despartitor de oceane ca nu imi explic cum au gandit-o dar 1 torx si si 10minute mai tarziu am rezolvat si nici nu iti dai seama ca e AM si nu OEM, bineinteles am scos si "batzul" afara ca nu mai are rost.

 

Am avut revizia la reprezentanta, in afara de tipul care mi-a facut programarea/predarea masinii, nimeni nu a bagat de seama ca nu vine cu telescoape din fabrica, totusi fiind in garantie ma asteptam sa comenteze dar nimic :D

 

Link to comment
  • 3 weeks later...
BeciAcustic

Nu am mai scris de ceva timp aici asa ca vin cu unele aspecte si mai bune si mai rele.

 

Acum 2 saptamani am fost in plimbare la Bucuresti la RedBull Showrun iar pana a inceput acel show am vizitat Tiriac Collection. Pe drum am ajuns la pragul de 39000km:

 

20220910_092845.thumb.jpg.72a36a20b7d3f44380323ab3783086cd.jpg

 

Dupa aceasta plimbare(nu ca ar avea legatura) au aparut 2 probleme la masina:

1. Agata in tr1 de viteza, problema semnalata si la revizia din Aprilie dar atunci nu au gasit nimic urmand sa mai folosesc masina si sa vedem cum evolueaza. E bine, se pare ca nu a disparut acel efect si intra sacadat in tr1 dupa care totul este in regula.

2. La franare pe denivelare se aude un huruit in partea dreapta fata, ceva care freaca fier pe fier sau fier pe ceva plastic. Pe loc daca ma apas pe masina nu face, doar la franare.

 

Am lasat masina in service pentru cercetari asa ca astept....

Link to comment

1. Sincroane duse -> cutie noua

2. Disc ovalizat/rulment.

Link to comment
BeciAcustic

Auci, asa grav pana in 40000km? Sa vedem.....

Link to comment

@BeciAcustic lichidul de frana l-ai schimbat? 

Ca nu mai tin minte daca:

- tr 1 si R au sincroane (parca erau nesincronizate)

- ambreiajul tau e hidraulic (patit cu @baba.. intra greu in viteza, dupa ce am schimbat lichidul de frana (circuit comun cu ambreiajul) brusc aveam alta masina. Avea vreo 9 ani lichidul ala…)

 

 

Link to comment
halamadrid

Cutiile de viteza manuale de pe O3 FL  chiar nu au avut probleme din ce spun cei de la reprezentanta,   La O4 au fost ceva probleme, alegeau sa puna cutie noua.

Ar trebui sa ai ghinion ca sa fie probleme la cutie.

Am avut timp de povesti, daca am schimbat 3 faruri.😁

 

Placutele de frana in ce stare sunt? Intreb pentru ca ale mele erau duse la 40.000 km.

 

Edited by halamadrid
Link to comment
BeciAcustic

Lichidul de frana a fost schimbat in primavara pe la 33000km, e posibil sa nu fi fost schimbat "corect" din ce spui....

Placutele au fost verificate si sunt in stare foarte buna, le mai verifica revizia viitoare.

 

Link to comment
BeciAcustic

Hai sa va zic, am luat azi masina de la Avia.

 

Problema 1. Nu au gasit nimic la prima vedere unde sa se vada ceva probleme la cutie sau schimbator. Masina a fost programata pentru joi la o investigatie mai amanuntita in prezenta cuiva de la porsche care o sa urmeze procedurile de demontare/gresare/identificare. Vom vedea, masina o sa ramana acolo 1-2 zile.

 

Problema 2. Au desfacut tot pe la roti si au gasit o piatra infipta in taler care freca. A fost inlaturata contra cost bineinteles, 92lei.

 

Am plecat de la Avia si am facut 40000km

20220920_154414.thumb.jpg.a08cc476c7a04a14803ec56da82b5f43.jpg

 

Daaaaar, in drun spre casa am auzit iar acel huruit si am sunat imediat la consilierul de service ca sa stie despre situatie. Urmeaza sa mai investigam joi cand duc iar masina.

 

Ce sa zic, masina merge ok, zgomotul nu este grav dar este ceva acolo totusi iar tr1 ca agata nu este exagerat de deranjant dar nu imi place sa las probleme nerezolvate.

Vedem ce rezolv dupa urmatoarea vizita in service.

Link to comment

Cutia de viteze manuala de pe O3 e slabuta fata de ce era la generatiile mai vechi. Am si eu si se simte ca e de proasta calitate. Habar n-am exact ce e, angrenaje, timonerie (plastic), rulmenti, toate sunt de calitate slaba si in timp fac joc, nu mai merge finut, ai sirenaj.

 

Pe fosta masina, o Bora, schimbatorul era de 10 de ori mai fain si de la cutie nu se auzea absolut niciun zgomot, zero, nimic. Se simtea totul "strans" la ea, dintr-o bucata. La 300000km. 

 

Bine, comparativ cu alte marci, tot e mai buna, dar se simte ca VAG a facut economii la cutia asta.

Edited by yeeeeman
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!