Jump to content

Zgomot motor/evacuare in relanti 3.0 TDI (Touareg 7P)


Dragoselu
 Share

Postare recomandată

Salut. Am un 3.0 204cp 210k km. In relanti se aude un zdranganit...ca o sita de la o toba sparta. Si cand opresc motorul din cauza vibratiei de la oprire se mai aude putin timp sunetul.  A mai patit cineva asa ceva? Masina merge foarte bine...dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Zgomot motor/evacuare in relanti 3.0 TDI (Touareg 7P)

Cauta prinderile liniei de esapament sa fie in regula, scuturile termice sa nu fie indoite. Incearca sa identifici zona zgomotului mai precis, langa motor, mai pe la mijloc, la spate. Am un cunoscut care s-a dat de  ceasul mortii sa gaseasca un zornait la esapament. Pana la urma s-a dovedit ca ii bagasera niste copii (?) pietricele pe teava de esapament. A avut noroc ca au iesit dupa ce a demontat toba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu aveam aceeași problema. Era pe la mijlocul eșapamentului o tăbliță de aluminiu pentru protectie termică probabil care avea o urechiușa rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Bună tuturor 

Am o problemă la care sper Să primesc un răspuns aici

După înlocuire distribuție și etanșări la motor,curățat admisia,verificat turbina,revizie completă cu grupuri și cutie,adică o servisare completă în valoare de aproape 6000 euro făcută la mașina din descriere,după 1000 de kilometri s‐a blocat un injector pe deschis pe pistonul nr 2.

Eu am continuat sa merg cu mașina aproximativ 100-150km.

M-am întors cu mașina pe platformă la service unde am făcut toate cele de mai sus, și s-a constatat ca toate injectoare erau slabe pe parte electrica!

S-au înlocuit injectoare s-a schimbat uleiul deoarece era amestecat cu motorină și se auzea un țăcănit când și când.

Sa recomand schimbarea tachetiilor fiind unii blocați(așa m-i s-a spus).

Au desfăcut capacul și s-au gândit să dea și chiulasa jos în caz de….. și au descoperit pistonul nr.2 topit!

Ca soluție service-ul recomandă înlocuire motor,cilindrul nu este zgâriat sau afectat!

La măsurători cu șublerul cilindrul este cu 1mm aproximativ mai larg decât celelalte neafectate!

Intrebarea mea pentru voi este: Se poate înlocui doar pistonul și să fie bine ?

As evita schimbarea motorului fiind foarte costisitor deoarece am investit destul pana acum!

Imi cer scuze daca am postat greșit,sunt nou pe forum și nu prea știu cum merg lucrurile aici!!

Multumesc tuturor!!

 

Modificat de Vasi3112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar care e cauza ?

Ca doar nu e coincidenta sa se intample asa ceva imediat dupa acea lucrare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema comuna la V6 tdi /bitdi,dar destul de rara.

E o serie de injectoare cu problema asta ,e de preferat inlocuirea lor cu codul actual dupa 200.000 km .

Daca blocul este afectat trebuie inlocuit ,daca nu …se inlocuieste doar pistonul respectiv ,se verifica chiulasa,supape …

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Vasi3112 said:

Eu am continuat sa merg cu mașina aproximativ 100-150km.

Problema vine insotita de eroare low pressure.

Era bine daca nu mai mergeai in continuare sau macar anulai alimentarea injectorului respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

NU MAI DA QUOTE LA POSTUL ANTERIOR !  ESTE IMPOTRIVA REGULAMENTULUI ! 

 

Mecanicii au măsurat cu un șubler și au spus ca e mult peste limita acceptata fiind circa 0,09-0,10 mm!

Cilindrul nu este deloc afectat și nici cuzineții sau arborele!!

Nu pot atașa poze ca sunt mai mari decât cele acceptate aici!

Un mecanic mi-a spus ca sunt ceva segmenti mai mari care se montează pe piston și atunci nu ar fi o problema!!!

chiulasa și supapele îs în regulă nu au fost afectate 

 

 

Mecanicii au spus ca injectoare le is de vină și ca nu avea de unde să se știe ca ele o sa pice!

Ideea e ca nu mi-a propus sa le trimit la probă ca arătau bine

 

Nu aveam nici o eroare in bord!

In schimb nu puteam verifica nivelul uleiului și avea acea bătaie inițial nesesizabilă,dar după cei 100-150 km parcurși bătaia era mai puternică însoțită de fum negru și trepidații cu ascilatii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As pune un piston  cu segmenti noi .

Cred ca pt 2 trebuie data doar prima baie jos .

Segmenti R2 …. Sanse minime de reusita

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia este ca pana sa se dea chiulasa jos să se vadă pistonul topit mergea perfect cu injectoarele noi,se auzea când și când un țăcănit care se credea a fi tacheții, într-adevăr unii dintre ei fiind blocați!

Cred ca ar fi o soluție asta cu schimbarea pistolului!!

Vb cu mecanicul sa văd ce zice și el 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/31/2025 at 10:24 AM, EEXCALADE said:

Problema comuna la V6 tdi /bitdi,dar destul de rara.

E o serie de injectoare cu problema asta ,e de preferat inlocuirea lor cu codul actual dupa 200.000 km .

Daca blocul este afectat trebuie inlocuit ,daca nu …se inlocuieste doar pistonul respectiv ,se verifica chiulasa,supape …

 

Daca e CRCA masina vreau si eu sa stiu care injectoare au problema asta sa verific si la mine ( care am 340k )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vasi3112

Cumpara un set de segmenti noi si vezi daca se incadreaza in gap-ul dat de producator.

Pentru asta ai nevoie de un mecanic cu adevarat bun. 

Iti atasez procedura

Measuring piston ring gap.jpg

Checking piston and cylinder bore.pdf

@tavitara Da-mi codul de pe inj de pe masina .

Cele cu probleme au fost  fabricate doar  2-3 ani si poi inlocuite cu coduri noi ,actuale .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , cand ajung la service o sa ii rog sa verifice codurile sa le pozez si eu 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!