Jump to content

Skoda Octavia 3 FL 2.0 TSI 190CP DSG7 4x4


tetea

Postare recomandată

Dupa aprox 6 saptamani de asteptare, azi a fost ziua cea mare. Comanda data pe 28.02, ajunsa la dealer pe 12.04 si ridicata azi 15.04.

Dupa un an jumatate cu 1.4 cutie manuala, m-am hotarat sa o schimb cu 2.0 TSI 4x4 190CP DSG7 DQ381 echipare Style cu urmatoarele dotari:

 

  • Adaptive Cruise Control + Front Assistant
  • Airbag-uri laterale spate
  • Blocuri optice spate TOP LED
  • Conexiune USB pentru locurile din spate
  • Driving Mode Selection
  • Duze stropitoare parbriz incalzite
  • Elemente suplimentare protectie sasiu
  • Faruri cu tehnologie LED
  • KESSY
  • Oglinzi exterioare pliabile electric cu efect antiorbire
  • Parbriz incalzit
  • Pregatire telefon cu Bluetooth si comanda vocala
  • Scaune fata / spate incalzite
  • Senzori parcare fata/spate
  • Bolero + Smartlink
  • Virtual cockpit
  • Volan incalzit multifunctional cu padele DSG
  • Spatare scaune fata
  • Stergator luneta
  • Jante Trius 17 antracit (cu anvelope Dunlop Sport Maxx, DOT 2019, Made in Germany)


Deocamdata am facut un drum de 250 km, DN + autostrada, masina s-a comportat excelent iar DSG-ul e wow. Nu am condus DSG decat la test drive si este uimitor ce plus de confort aduce iar combinatia cu ACC este excelenta.

Incerc sa fac un rodaj cat mai eficient si in afara orasului pe cat posibil. Mi-am propus sa nu depasesc 2000 rpm pana la 1000 Km, dupa care incep sa cresc turatia progresiv.

De cateva luni am tot cautat informatii despre aceasta configuratie si nu am gasit mare lucuru iar pe Youtube absolut nimic. De exemplu nu stiam ca 4x4 vine cu evacuare dubla iar rezervorul este de 55 litri.

Totodata am ramas placut surprins de consumul pe autostrada. La 110 km/h aveam consum instant de 4.8/5.5 litri. Sincer, ma asteptam la mai mult fiind si 4x4. Consumul de azi a iesit la 5.9 cu o medie de 58 km/h, mers usor pe DN cu 70 - 80 km/h, pe autostrada 100 - 110 km/h si putin in oras la plecare si la sosire.

 Am urcat si cateva poze facute pe repezeala, vor urma si altele pe parcurs cu mai multe detalii.

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

44.jpg

3.jpg

88.jpg

Modificat de tetea
Link către comentariu

Si pentru ca eram curios cum arata dedesubt, am rugat dealerul sa urce masina pe elevator ca sa fac cateva poze ?

 

Scuze, pentru dublu post dar nu am putut atasa toate pozele.

11.jpg

22.jpg

33.jpg

44.jpg

55.jpg

66.jpg

Link către comentariu

Al doilea jurnal de 2.0 TSI pe Octavia din Aprilie. Sa o stapanesti sanatos !

3 hours ago, tetea said:

. Sincer, ma asteptam la mai mult fiind si 4x4

Haldex-ul e destul de eficient si la mers constant repartizeaza cuplul 90/10 fata/spate.

Link către comentariu

Nu stiu ce s-a intamplat in ultima perioada, ca vad ca apar doar masini “serioase” pe aici, dar ma bucur! :)) 

Felicitari si... rodaj scurt! :)) 

Link către comentariu
Bogdan Stoica90

Să o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea, ai să vezi pe timp de iarnă ce frumos este cu 4x4 și eu am O3 FL 2.0 TDI 150 cp 4x4 același DSG dq381 însă la mine nu este cu evacuare dublă, oricum să o stăpânești sănătos!!!!

Link către comentariu

Ohooooo :) sa o stapanesti sanatos!!! 

Nu o sa poti sa nu depasesti 2000rpm... 

@Rave ce sa iti fac bre daca ai vrut logan?

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru urari!

@zidanne am ajuns la 470 km si inca nu am depasit 2000/2200 rpm. In D daca apas usor acceleratia, putin cate putin, schimba intre 1200/1500 rpm, daca apas putin mai brusc, retrogradeaza si schimba mai sus. Probabil ca, dupa ce se aduna mai multi km o sa schimbe mai sus.

Azi am verificat nivelul uleiului si joja a iesit un pic mai greu. Am observat in partea de jos ca este rasucita. Asa trebuie sa fie sau...? Am atasat poze cu joja.

Sunetul mi se pare mult mai slab fata de fosta care avea aceleasi boxe/infotainment/echipare. M-am jucat la setari, la balans si degeaba, boxele din spate se aud foarte prost si incet. Ceva idei?

12.jpg

13.jpg

j1.jpg

j2.jpg

Link către comentariu

@tetea am verificat o singura data  uleiul si da, si eu am injurat, iese mai greu. Si intra si mai greu. Joja. N-am observat insa sa fie rasucita. Cu toate ca la introducere “onstromentul” face un zgomot... infiorator... putin spus.

Inca 59 de rate si scap.

De asemenea in primii 500 de km cutia a cam subturat... a cam trebuit sa ii dau 2-3 trepte in jos (din padele) uneori ca incerca sa urce cu 1200rpm. Apoi, usor, usor a inceput sa schimbe mai sus. 

Manualul zice sa nu treci de 3/4 din turatia maxima (care e doar 5000 rpm) in primii 1000 de km.

 

Link către comentariu

Azi am scos-o putin prin oras, i-am pus folie pe faruri, proiectoare si infotainment. Consumul foarte ok pana acum, traficul nu foarte aglomerat. Am trecut de 500 km iar la sfarsitul saptamanii sper sa trec de 1000 km.

 

@zidanne rugaminte, cand ai timp, nu e graba, mai uita-te odata cum este la tine. Inainte sa o scot, am miscat usor stanga, dreapta, ma gandesc ca am strambat-o eu cu toate ca este destul de tare...

Intr-adevar, asa zice manualul dar eu vreau sa-i fac un rodaj mai lung cu toate ca ma manaca talpa rau de tot.

 

info.jpg

Modificat de tetea
Link către comentariu

@tetea daca nu ma blocheaza vreun istet (s-au inmultit precum ciupercile dupa ploaie) fac o poza cand ajung la scarbici. 

Vezi ca, legat de sunet, ai prin optiuni ceva cu modul de “dispersie” a sunetului: sofer si toata masina. Poate ajuta.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie ! 

Aceasta motorizare are si filtru de particule ? Si daca are, stii la ce intervale isi face regenerarile ?

Multumesc ! 

Link către comentariu

@zidanne mulțumesc, m-am liniștit acum ?

@Darboare filtru de particule (GPF), cam tot ce este fabricat începând cu 01.09.2018 ar trebui să aibă filtru de particule. 

Din cate am înțeles, este un pic diferit cu regenerarea față de diesel. Nu stiu încă mai multe detalii, în manual nu am găsit mare lucru.

Am aproape 1500 km, nu am observat ceva legat de regenerare pana acum.

Consumul in cei aproape 1500 km este 7.8, majoritatea km făcuți in afară orașului. Continui cu rodajul, am început să schimb aproape de 3000 rpm. Dupa 2000 km voi schimba la 3500 rpm si tot asa la fiecare 500 km făcuți mai urc in ture cate 500 rpm.

Voi reveni cu mai multe detalii despre comportamentul mașinii dupa ce voi termina cu rodajul. 

Câteva poze din weekend-ul trecut:

 

20190423_214649-2016x1134.jpg

20190420_141551-1134x2016.jpg

20190420_141512-2016x1134.jpg

Modificat de tetea
Link către comentariu

Faina masina. Daca ar fi fost sa ma inscriu la ceva nou, aceeasi alegere cred ca as fi facut-o si eu ( Octavia - dar combi - 2.0TSI 4x4 DSG ).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa un mini concediu fara masina deoarce nu a venit cartea masinii si nu am apucat sa o inscriu, a trebuit sa plec din tara fara masina. Aseara am venit iar azi am fost la o mica plimbare dupa cateva zile de pauza, traseul a fost Bucuresti - Pitesti - Rm Valcea (plimbat putin prin oras) - Horezu (plimbat putin prin oras, vizitat manastiri, etc.) si retur. Consumul foarte ok, il aveti in poza atasata. Pana acum consumul fata de fostul 1.4 este cu maxim 1l in plus in exterior iar in Bucuresti cu aprox. 1- 2l mai mult.

Dupa o plimbare frumoasa cu multe insecte ramase pe botul masinii si pe parbriz, trebuie o spalare racoroasa si o ploaie torentiala ?

Tot azi am reusit sa activez cu OBD11:

- enable fan level display when auto

- refuel quantity in dashboard

- lap timer

- mirror dip - am pus butonul in pozitia R si oglinda nu coboara, apare setarea in infotainment dar nu functioneaza, probabil trebuiau oglinzile cu memorie, mai cercetez...

 

In Driving Mode Selection la Octavia Scout sau Kodiq am vazut ca exista si modul Offroad sau Snow, eu nu am nici unul din cele doua. Aveti idee daca este ceva software si se poate activa usor, sau necesita alte componente?

 

20190504_174242-01.jpeg

20190504_175219-01.jpeg

20190504_180122-02.jpeg

20190504_180554-01-01.jpeg

Link către comentariu

Din cate stiu trebuie să îi setezi si pozitia in care vrei sa coboare. Dacă nu ai facut asta...ea nu stie ce vrei tu. 

Stiu ca eu am folosit manualul ca sa imi dau seama ce si cum :)

Frumoasa masina !

Link către comentariu

Sa nu fie ca la Seat ... la Ateca am activata mirror-down, insa si dupa setarea pozitiei, nu functiona corect (la revenire, urca doar 1/2 cursa), am lasat dezactivata optiunea (insa Seat nu are scaune cu memorie)

Link către comentariu
1 hour ago, tetea said:

Tot azi am reusit sa activez cu OBD11:

 

Salut! Care obdeleven ii folosesti? Cel simplu sau cel PRO?

Link către comentariu

@florinpbvam facut, poate ca nu am respectat pasii, o sa incerc din nou...

@andrei0241este posibil sa nu mai revina la pozitia initiala dar macar sa vad ca functioneaza.

@ska cel PRO il am, momentan am umblat doar din aplicatii...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Vineri, după aproape o lună a sosit cartea de identitate iar începând de luni ma voi ocupa de înscriere. Nu am înțeles de ce a venit atât de greu, cartea fiind eliberată pe 18.04.

Mai jos aveți poze cu cartea si certificatul de conformitate, pentru cine intereseaza detalii tehnice, cod motor, greutate, dimensiuni anvelope, etc.

Sâmbătă am dat o fuga pana la Sibiu, traseul a fost A1 - Valea Oltului - Rasinari - Gura Râului - Păltiniș - Sibiu si retur. Cu 4 adulți și AC on, consumul a fost de 7.5 (poza mai jos).

Cu ocazia asta am început să folosesc modul Sport atât la plecare cat si la întoarcere.
Alta viata, schimba mult mai bine iar cand o calci motorul/toba scoate un sunet plăcut si in cateva secunde, fara efort, ajungi mult peste viteza legală.

Dupa 2700 km ma declar super multumit, singurele puncte negative ar fi suspensia destul de rigida.

Las si cateva poze de sâmbătă, m-am jucat putin cu filtrele, spre sa va placă. 

O săptămână ușoară va doresc!

 

20190513_005729-01.jpeg

20190513_005940-01.jpeg

20190513_010037-01.jpeg

20190511_225617-01-01.jpeg

20190511_160208-01-02-01.jpeg

20190511_160203-01-01.jpeg

20190511_160131-01-01.jpeg

20190511_160019-01-01.jpeg

    Poze part. 2

20190511_155957-01-01.jpeg

20190511_155927-01-01.jpeg

20190511_155936-01-01.jpeg

20190511_155908-01-01.jpeg

20190511_155808-01-01.jpeg

20190511_155747-01-01.jpeg

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Pentru cine este interesat ( @zidanne ) de Workshop Manual pentru 2.0 tsi si 1.8 tsi cat si de alte manuale, le puteti descarca din linkul de mai jos. Manualele sunt ultimile editii care se gasesc pe erwin skoda si sunt in limba engleza.

Daca ne poate ajuta un moderator sa le adauge in topicul Manuale Octavia 3 deoarece linkul este valabil doar 7 zile.

Am atasat o poza cu ce gasiti in arhiva de 272 MB.

https://we.tl/t-uHd9m8iucv

 

lista_manuale.jpg

Link către comentariu

Mega.co.nz, Microsoft One Drive, Google Drive, Dropbox, toate astea ofera stocare fara limita de timp, in caz ca forumul e limitat de spatiu :) 

Link către comentariu

Ce s-a notat? Sa intelg ca, colegul @tetea este cel care a furnizat si pe FB manualele pe care le-am pasat lui @zidanne.

Misto masina. Culoare imi place ca e ca a mea :)) si cu ocazia asta vad cum dau si jantele "negre" pe un BlueDenim....niceeeeee.

Sa te vad cat stai cu folia pe faruri si mai ales baga o verificare in service ca nu se stie daca ti-au venit reglate ok. La mine bateau in papusoi.

Eu am reusit cu mirror dip dar tot asa nu revine la pozitia initiala. OBD11 Pro. NU am scaune cu memorie.

De display-ul tau digital nu ma iau :) @zidanne ramane singurul pe care-l amenint.

Drumuri bune si multe

Link către comentariu

@valyemil81 da, tot eu le-am pus si pe Facebook.

Aceeași folie pe faruri am avut si pe fosta mașina (tot 1.4 ca a ta) si dupa un an jumătate cand am vandut-o era ca in prima zi. Are garanție 2 ani iar daca se face urat, o schimb.

Momentan noaptea nu am mers foarte mult iar farurile par să bată mai ok ca la fosta...

In ultimile doua saptamani mașina a stat mai mult in parcare, doar cateva drumuri in aglomerația din București ?, consum fara număr...

 In weekend urmează să dau o tură pe Transalpina ca sa ne racorim, dar sper sa nu fie zăpadă ?

 

Weekend frumos, ca e aproape...

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!