Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Recommended Posts

On 9/28/2020 at 6:39 PM, Alex Lucian said:

Am un vw bora 2005 1.9 TDI Diesel. E cumparata recent si are 190,000 km. Dupa aproape o luna de la cumparare am observat ca atunci cand sunt in mers cu ea si calc ambreiajul pe la jumatatea cursei se aude un zgomot ce seamana cu un ciocnit. Nu prea ma pricep si sunt ingrijorat! Stie cineva ce poate avea si cam cat e reparatia? Va multumesc!

Poate sa fie rulmentul de priza directa, din cutia de viteze. Te obisnuiesti cu el, mai merge asa. Ca sa il inlocuiesti trebuie sa desfaci cutia de viteze. 

Asa arata piesa ca în poza. 

preview.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Ciordas Josua

Buna am o problema la motor Golf 4 1.9 tdi motor AXR 

   La rece porneste perfect dupa ce se incalzeste la 65-70 chiar si 90 dupa ce o presc si se raceste putin nu mai porneste pana nu se raceste complect !! Ce ar putea fi ?am schimbat  senzor turatie de la distributie senzor vilbrochen si senzor temperatura si tot aceasi problema 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Va salut,

 

Am probleme cu senzorul de la axa cu came G40. Masina la rece porneste perfect, la cald porneste si se opreste imediat. Cateodata dau si 5 chei pana sa ramana pornita. Precizez ca am schimbat senzorul eu personal, iar inainte sa il schimb simptomele erau putin diferite, si anume pornea greu, adica invartea mult la cald, iar dupa ce pornea in primele 5 minute mi se oprea o data in mers, apoi mergea ok. Acum de cand am schimbat senzorul se opreste doar imediat dupa pornire, iar pornirea e usoara.  Nu am niciun martor in bord.

 

Eroare pe VCDS: - 19463 - Senzor poziþie axa cu came (G40) 
            P3007 - 35-10 - lipsã semnal - intermitent.

 

Cunoaste cineva un electrician care m-ar putea ajuta in Bucuresti sau prin apropiere? Ma intereseaza sa imi verifice circuitul de la senzor pana la calculator. As incerca eu sa verific, dar nu am multimetru si am observat ca sunt intr-un tub de plastic firele si nu le pot verifica doar vizual.

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
mihai96pru

Salut,

 

Am rezolvat problema la al meu AXR cu senzor G40 axa cu came OEM (475 lei). Toate astea dupa ce m-am chinuit cateva luni cu un senzor Delphi la 90 lei, masina pornea tot greu la cald.

 

Sfat: prima data mergeti la un electrician care va verifica continuitatea firelor de la Ecu la senzor. Daca totul e ok, abia apoi cumparati doar senzor OEM. Intr-adevar, ceva mai costisitor, dar frunctioneaza.

 

Multumesc @lupo_bv pentru link-ul de mai sus, acolo l-am gasit pe Florin care m-a ajutat cu verificarea circuitelor.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am un golf 4 1.9 tdi axr si am o limitare la aproximativ 3000 ture si uneori cand o calc imi tremura foarte tare masina dar rar. Pe tester imi da codul p1556 regulator de presiune de supraalimentare. Am fost am curatat egr in prima faza a fost ok eroarea nu a mai aparut, cam o saptamana a mers ok a tras bine. Initial mecanicul a zis ca la cum arata egr ar trebui schimbat, dar i-am zis sa-l curete poate isi revine. Acum iar s-a limitat iar la 3000 ture si iar apare p1556. Pana in 2500 ture trage foarte bine dupa se plafoneaza. Am facut un test si la turbina in treapta a-3 a poate ii de la turbina 

92897FC8-EAC8-453C-9FB7-354F1ED77DCC.jpeg

Link to comment
Share on other sites

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

Possible Causes

Boost Pressure too Low

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am golf-ul 4 1.9 TDI AXR din 2006 ..  De  cam aproape 4 ani si 30k Km injectorul de la cilindru 3 are corectie mare (initial  0.4-0.8  si daca  era lasa la relanti urca chiar la 1.5>2) ... la un moment dat chiar trepida masina.  I-am inlocuit garniturile de 2 ori  cam la 1 an si ceva si a mai mers  fara vibratii .  De 1 saptamana ... cate odata dimineata are pornirea greoaie si scoate mult fum dupa ce a pornit. ( injectorul are din nou valori mari)

 

Probabil de la injector ... ca alte errori nu are stocate.

 

Acum am gasit  local  la un parc de dezmembrari de pe un audi  un motor AXR  ce are injectoare ca  ale mele dar cu alte coduri in coada . De ex eu am 038 130 073 AG    RB3  ,  Iar celelalte injectoare gasite au alte coduri. ( Acum probabil daca nu ai aceleasi ultime 3 cifre ma gandesc ca s-au schimbat injectoarele) .

 

Intrebarea mea ... ce semnifica acele ultime 3 cifre/litere ... si daca pot monta doar un  injector diferit pe motorul meu .  Tipul ma lasa sa le testez pe masina mea sa aleg unu care imi comvine ...

 

Legat de reconditionarea injectorului meu  ce parere aveti ?

AXR.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Golf 4 1,9 tdi, axr. Îmi limitează puterea și imi apar erorile din foto, uneori vreo 5. Am probat cu o electrovalva pentru turbo și tot asa face. ștuțul care iese din pompa de vacuum are joc, fiind ambutisat in corpul pompei. La output tests nu o mai oprește din clapetă. Refacut lipituri reci la ecu motor cu vreo 3 ani in urmă.. A mai avut cineva problema  asta!? Multumesc!

IMG-20230125-WA0000.jpg

IMG-20230125-WA0001.jpg

IMG-20230125-WA0002.jpg

IMG-20210506-WA0016.jpg

Edited by johnny83
Link to comment
Share on other sites

On 2/22/2022 at 9:43 AM, WNT89 said:

Am golf-ul 4 1.9 TDI AXR din 2006 ..  De  cam aproape 4 ani si 30k Km injectorul de la cilindru 3 are corectie mare (initial  0.4-0.8  si daca  era lasa la relanti urca chiar la 1.5>2) ... la un moment dat chiar trepida masina.  I-am inlocuit garniturile de 2 ori  cam la 1 an si ceva si a mai mers  fara vibratii .  De 1 saptamana ... cate odata dimineata are pornirea greoaie si scoate mult fum dupa ce a pornit. ( injectorul are din nou valori mari)

 

Probabil de la injector ... ca alte errori nu are stocate.

 

Acum am gasit  local  la un parc de dezmembrari de pe un audi  un motor AXR  ce are injectoare ca  ale mele dar cu alte coduri in coada . De ex eu am 038 130 073 AG    RB3  ,  Iar celelalte injectoare gasite au alte coduri. ( Acum probabil daca nu ai aceleasi ultime 3 cifre ma gandesc ca s-au schimbat injectoarele) .

 

Intrebarea mea ... ce semnifica acele ultime 3 cifre/litere ... si daca pot monta doar un  injector diferit pe motorul meu .  Tipul ma lasa sa le testez pe masina mea sa aleg unu care imi comvine ...

 

Legat de reconditionarea injectorului meu  ce parere aveti ?

AXR.jpg

La cilindrul 4 aveam 0,9, după ce am mers un plin cu aditiv motorină meta.. a scazut la 0,5.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!  

Nu sunt de acord (nu vizitez)