Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Multumesc Florin ; momentan o sa mai pasuiesc putin electrovalva..cred ca nu afecteaza cu nimic inafara de confortul meu ? La surubul acela am acces usor ? Pe elevator sa zice? Caci zilele astea oricum ii voi face revizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pe elevator, cel mai usor

nu afecteaza cu nimic, daca electrovalva lucreaza prost/deloc - doar pe tine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.  La al meu g5+, nu mai baga aer rece.. Anul trecut am bagat freon si acum de cand cu caldurile, nu baga deloc..  Ma poate ajuta cineva, va rog, ce ar putea avea si ce ar trebui sa schimb..

 

 

 

 

Untitled.jpg

Untitled14.png

Untitledv1.png

Untitledv2.png

Untitledv3.png

Untitledv4.png

Modificat de ciprickoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca electrovalva - înainte verificare șurub fulie, dacă este strâns. Și servomotor pe dreapta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu AC-ul la un golf 5 din 2004. De cateva zile nu mai baga rece deloc si nici ventilatoarele din fata nu se invart cand cuplez AC-ul (aerul ce intra in masina e fix ca afara). Mentionez ca anul trecut am completat cu freon si am si verificat instalatia...totul fiind in regula. Am atasat mai jos erorile si valorile ce le obtin pe VCDS (cu AC ON).

Erori:

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 -  - 
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 -  - 
01273 - Fresh Air Blower (V2) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus

ac on.jpg

Modificat de draxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva se poate schimba sau trebuie schimbat compresorul cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate schimba doar electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare forumisti am si eu o problema la AC pe al meu Golf 5


Am urmarit topicul de pe Octavia 2 gasind acolo persoane care au acelasi compresor ca al meu..
Am verificat valorile de pe AUTO HVAC si le-am atasat aici in sperata ca cineva sa imi poata spune o parere daca ar fi daor de la electrovalva sau nu.
Modelul de compresor este Sanden PXE16 - 8676F Cod 1KO820803Q
Modelul de electrovalva fiind cel cu gaura prin care trece surub (poza atasata)
Pe scurt incepe sa bage un aer semi rece doar dupa ce motorul se incalzeste si doar daca clima este pe low, altfel baga aer caldut.
Cu motorul rece baga doar aer cald indiferent daca clima e pe low sau nu. 
Aerul rece incepe sa vina dupa aproximativ 5-10 minute daca am noroc altfel poate dura si mai mult :)

Mai jos puteti vedea ce valori am eu pe respectivele canale, Coolant Pressure ajunge la 14 bari doar dupa ce motorul se incalzeste si ajunge la 90 grade, de asemenea aerul bagat pe gurile de ventilatie este semi rece dupa cum am spus si nicicum rece cum ar trebui sa fie atunci cand clima este setata pe low.
Evaporator Temperature ajunge undeva la 12 13 grade.
Temperatura exterioara era de 34 grade, freonarea a fost facuta vara trecuta pentru ca am avut exact aceasi problema dar nu s-a rezolvat nimic, Pierderi de freon nu am, ventilatoarele pornesc amandoua.

Ideea este ca baga putin rece doar pe low, daca urc la 17, 18 etc etc grade baga caldut. A venit vara si mor de cald pana porneste acel aer putin rece :))

Daca ar putea @Al Bundy sau altcineva sa imi spuna o parere daca ar fi electrovalva de vina sau nu. Mersi anticipat !

Motor oprit clima oprita.png

motor cald clima pe low la max.png

MOTOR CALD LOW MAX DUPA 15 MINU APROXIMATIV.png

motor pornit clima pe low la max motor rece.png

20160525151148.thumb.jpg.502dcb9f9d3308f8edfed738ef9e80fc.jpg

Modificat de nilatac22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Băieți. Am si eu un golf 5 2005 1.6 benzina si de ceva timp nu mai porneste ventilatorul mic cand dau drumul la clima. După câteva secunde porneste cel mare ca sa suplinească. Am VCDS dar nu am vazut vreo eroare si nici nu stiu cum sa il testez sa vad daca merge, am vazut doar teste pentru FAN 1 nu si 2. Am incercat sa il lovește putin dar nu merge(la început mai pornea asa 2-3 secunde). Dacă ar fi modulul acela de pe radiatorul mare ar da eroare pe vcds nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/24/2019 at 12:24 AM, nilatac22 said:

Salutare forumisti am si eu o problema la AC pe al meu Golf 5


Am urmarit topicul de pe Octavia 2 gasind acolo persoane care au acelasi compresor ca al meu..
Am verificat valorile de pe AUTO HVAC si le-am atasat aici in sperata ca cineva sa imi poata spune o parere daca ar fi daor de la electrovalva sau nu.
Modelul de compresor este Sanden PXE16 - 8676F Cod 1KO820803Q
Modelul de electrovalva fiind cel cu gaura prin care trece surub (poza atasata)
Pe scurt incepe sa bage un aer semi rece doar dupa ce motorul se incalzeste si doar daca clima este pe low, altfel baga aer caldut.
Cu motorul rece baga doar aer cald indiferent daca clima e pe low sau nu. 
Aerul rece incepe sa vina dupa aproximativ 5-10 minute daca am noroc altfel poate dura si mai mult :)

Mai jos puteti vedea ce valori am eu pe respectivele canale, Coolant Pressure ajunge la 14 bari doar dupa ce motorul se incalzeste si ajunge la 90 grade, de asemenea aerul bagat pe gurile de ventilatie este semi rece dupa cum am spus si nicicum rece cum ar trebui sa fie atunci cand clima este setata pe low.
Evaporator Temperature ajunge undeva la 12 13 grade.
Temperatura exterioara era de 34 grade, freonarea a fost facuta vara trecuta pentru ca am avut exact aceasi problema dar nu s-a rezolvat nimic, Pierderi de freon nu am, ventilatoarele pornesc amandoua.

Ideea este ca baga putin rece doar pe low, daca urc la 17, 18 etc etc grade baga caldut. A venit vara si mor de cald pana porneste acel aer putin rece :))

Daca ar putea @Al Bundy sau altcineva sa imi spuna o parere daca ar fi electrovalva de vina sau nu. Mersi anticipat !

 

 

 

PAre a fie electrovalva.

4 hours ago, Aladin26 said:

Salut Băieți. Am si eu un golf 5 2005 1.6 benzina si de ceva timp nu mai porneste ventilatorul mic cand dau drumul la clima. După câteva secunde porneste cel mare ca sa suplinească. Am VCDS dar nu am vazut vreo eroare si nici nu stiu cum sa il testez sa vad daca merge, am vazut doar teste pentru FAN 1 nu si 2. Am incercat sa il lovește putin dar nu merge(la început mai pornea asa 2-3 secunde). Dacă ar fi modulul acela de pe radiatorul mare ar da eroare pe vcds nu? 

DAi ventilatorul jos, il sufli de praf, il ciocanesti putin, eventual il decapsulezi sa vezi starea carbunilor, ii dai cu ceva spray si vezi daca mai merge. daca nu, altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Aladin26 said:

Salut Băieți. Am si eu un golf 5 2005 1.6 benzina si de ceva timp nu mai porneste ventilatorul mic cand dau drumul la clima. După câteva secunde porneste cel mare ca sa suplinească. Am VCDS dar nu am vazut vreo eroare si nici nu stiu cum sa il testez sa vad daca merge, am vazut doar teste pentru FAN 1 nu si 2. Am incercat sa il lovește putin dar nu merge(la început mai pornea asa 2-3 secunde). Dacă ar fi modulul acela de pe radiatorul mare ar da eroare pe vcds nu? 

#Aladin26 - la mine a fost un carbune sarit din locas, Am desfacut motorul electric (decapsat) de la ventilatorul mic, l-am curatat, rearanjat carbunele in locas.. iar la final capacul fixat prin hefturi.. si asa am salvat vreo 1000,00 RON (un ventilator + manopera la reprezentanta), totul in regie proprie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
ionut.vidrighin

salutare
va rog ajutati-ma cu un sfat
incerc sa identific daca problema cu aer rece iarna pe partea dreapta (pasager) este legata de motorasul v71 sau de radioator interior infundat.
azi am verificat cu testerul si nu apare nicio eroare la servomotorase.
am salvat si aceste screenshots:

vreau sa rezolv problema asta in vara asta neaparat
multumesc de ajutor

11111111111.PNG

222222222222.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V 158 și v 159 se ocupa de schimbul de temperatura. Dacă lucreaza, dacă senzorii sunt ok, atunci e vb de Calorifer parțial infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Multumesc din nou pt promptitudine. 

Cumva acest radiator difera (AC manual vs. Climatronic)? Pentru ca n-as vrea sa-l desfac doar pentru a-i vedea codul de piesă.

Din ce-am vazut prin poze, toate arata la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda piesa noua, după seria sașiu. Recomand un Denso 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am fost plecat in concediu o saptamana, iar climatronicul s-a gandit sa nu mai functioneze.

Pe texter mi-a dat urmatoarea eroare:

VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Ediţie în Română Rulează pe Windows 10 x64
Versiune VCDS: ROJ 15.7.1.1
Versiune date: 20150904
www.vcds.ro


Număr VIN: WVWZZZ1KZ6P002381   Nr.înmatriculare: BC11CNB 29 IUL 2019
rulaj: 189430km   Număr foaie de lucru: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Tip şasiu: 1K (1K0)
Adrese de scanat: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 76

Număr VIN: WVWZZZ1KZ6P002381   rulaj: 189430km

00-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000
01-Motor -- Status: OK 0000
03-ABS frâne -- Status: OK 0000
08-Clima automată -- Status: Malfuncţie 0010
09-Electr. centrală -- Status: OK 0000
15-Airbaguri -- Status: OK 0000
16-Electronică volan -- Status: OK 0000
17-Instrumente bord -- Status: OK 0000
19-Poarta CAN  -- Status: OK 0000
25-Blocare pornire -- Status: OK 0000
42-Uşa electr. şofer -- Status: OK 0000
44-Asistenţă direcţie -- Status: OK 0000
46-Confort -- Status: OK 0000
52-Uşa electr.pasager -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfuncţie 0010
76-Asistenţă parcare -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------

 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automată        Eticheta: ROJ\1K0-907-044.clb
   Număr VAG: 1K0 907 044 AT
   Componenta: ClimatronicPQ35 066 0606  
   Atelier: WSC 00000 000 00000
   VCID: 79F23D5A300891F61B-802C

1 cod a gasit:
00229 - Presiune refrigerant 
            002 - limita inferioară depăşită 

Vreau sa va intreb, am oprit in Arad la un service si mi-a fost verificata instalatia daca are pierderi, a fost inlocuita o garnitura si atat ( pe acolo s-a pierdut freonul in opinia lor). Nu a fost introdus freon pe motiv ca dupa finalizarea testului cu substanta, clima nu a functionat (compresorul nu a cuplat). Va intreb compresorul porneste dupa efectuarea unui text de instalatie daca are pierderi, daca nu e introdus freon?
Multumesc anticipat.

 

 

Modificat de bogocnb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai freon, nu porneste compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu rezolvarea.

Am inlocuit compresorul, a crapat saracul. Am montat Denso, sper sa am viata buna cu el. Alta viata cu clima acum pe canicula. Toate bune va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am un 2004 VW Golf 5 1.6 FSI si am probleme cu motorasele de la flapsuri la climatronic. Imi tremura clapetele deci motorasele incearca sa deschida si sa inchida flapsurile si imi scoate un sunet foarte ciudat si cand pun contactul nu doar cand dau drumu la aer. Am demontat tot bordul sa ajung la toate motorasele 6 am vazut care tremura si am incercat sa schimb unu cu altul care merge dar face acelasi lucru si tind sa cred ca nu este de la motorase poate de a o rezistenta sau un releu care baga tensiune pe cabluri. Stau cu masina demontata de o saptamana si nu po gasi niciunde care este problema. Azi am spus ca iau toate firele le desfac sa vad poate sunt rupte undeva si fac contact intre ele. Cine a poate ajuta va rog din suflet scrietimi pe mail. M L E C A 8 5 @ H O T M A I L . C O M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Sa va povestesc o patanie si sa va cer un sfat. Am un golf 5 2005 1.6 benzina cel mpi. Mi s-a spart pe undeva pe jos radiatorul de apa al masini si pierdeam antigel si am zis sa nu pun eu solutie pentru radiatoare stop leak ca poate pateste ceva masina. Am zis ca ma duc in concediu si o rezolv pentru ca plecam la mare (Craiova - Constanta). Am comandat bujii noi (cu iridium pentru gpl = o mare prostie este doar marketing) eu avand ngk pe masina si am luat bosch (dupa un drum la mare si inapoi le-am pus pe cele vechi care aveau 10.000 de km inapoi), am luat radiator nou am luat antigel am luat ulei filtre etc. Si acum incepe treaba inloc sa vina piesele vinerea cum era programat au venit sambata si eu luni plecam la mare si cel de la service nu a mai avut timp in fine am chemat un baiat acasa (care lucra la un service) sa facem radiatorul pentru ca pe restul le-am facut singur. In stanga jos la radiator este un surub destul de lung (cred ca prinde radiatorul de o teava de la a/c sau caroserie nu stiu exact) care are un plastic mic ce distanteaza radiatorul ca sa nu intre surubul in el (pai baiatul meu a bagat prima data surubul si dupa a realizat ca pe radiatorul cel vechi este acel mic plastic deci l-a intepat). Va imaginati ce a trebuit sa fac nu? sa pun acea solutie "minune" de raditoare (cea lichida nu acea praf pentru ca am citit ca e cea mai buna) cu radiator nou pe masina. Am pus solutia s-a oprit pierderea de antigel (pierdea destul de tare) , am fost la mare m-am intors si antigelul este la nivel. Acum cand am ajuns iar la bucuresti si era seara mai frig afara am observat ca baga caldura doar grila de la sofer si urmatoarea din mijloc cea de la pasager si cea din mijloc indreptata spre pasager baga rece. Am facut test vcds si nu sunt motorasele de vina ramane doar radiatorul de caldura(caloriferul masini) . Intrebarea este se poate ca de la acea solutie sa fi infundat radiatorul de caldura? Oare daca bag o solutie de curatare si dupa dau tot antigelul jos se va desfunda sau nu? Dar in urma solutiei de curatare se va desprinde si acea "lipitura" pe care facut-o solutia pentru radiatorul de antigel? Imi pare rau ca radiatorul e nou si apa sta la 90 nu am o problema cu el. Daca ultima solutie este sa il schimb dinou o sa o fac si asta e dar vreau sa stiu daca pot face ceva in situatia asta. Va multumesc

Modificat de Aladin26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm da, ai de schimbat si caloriferul din habitaclu acum si de spalat intreaga instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, 

Am schimbat saptamana trecuta radiatorul de caldura (caloriferul), din interior. N-am reusit sa recuperez tot lichidul de răcire ce s-a scurs cu ocazia acestei operatiuni. 

Am insa o nelamurire si de asta intreb aici. 

Nivelul lichidului de racire cu motorul rece ajunsese sub minim, aproxmativ cât grosimea unui deget. Am mers cu masina sa cumpar antigel iar cand am parcat-o se simtea un miros ca de ars de sub capotă. Am completat cu antigel iar acum nivelul este la maxim cu motorul cald. 

Cand am scos afara vechiul calorifer, avea lipit un burete pe mărgini, ceea ce n-a avut caloriferul cel nou, asa ca l-am pus asa. Intrucât nu m-am apucat sa desfac iar pe acolo, cumva exista șansa ca el sa se incinga atat de tare incat sa topeasca plasticul din zona in care este incadrat? 

Multumesc. 

Modificat de ionut.vidrighin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca nu s-a aerisit si de aia pute a incins, buretii aia sunt ca sa nu treaca aerul pe langa el in loc prin el, de etansare adica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de parere. Aerul n-ar trebui sa iasa singur dupa o vreme? Sau trebuie facuta o aerisire? Asta sincer, n-am habar cum se face..

Modificat de ionut.vidrighin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!