Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

9 hours ago, tzopu said:

M am uitat la compresor si nu cupleaza

la modelul tau, nu are ce compresor sa cupleze - este cu electrovalva, compresorul se invarte permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu racirea de cateva zile.

Pe partea stanga si parbriz a inceput sa-mi bage aer cald, iar pe centru, dreapta si spate functioneaza cum trebuie, imi baga aer rece.

 

Voi merge cu ea la service dar as vrea daca aveti idee sa-mi spuneti care ar putea fi problema, ca sa stiu la ce sa ma astept :unsure:

golf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapete,actuatoare cu probleme-blocate,gripate,rotite rupte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • 11 months later...

Salut,

Problema este la motorasul v158 acesta face un zgomot , un fel de zornait, am desfacut plastice-le am incercat sa il desfac dar surubul nr. 3 de langa mufa nu il pot desface sau mufa sa o desfac il fata este o tabla groasa.

Se poate remedia sa nu mai joace motorasul inainte inapoi sau trebuie altul?

Si cum se poate demonta, este foarte incomod si ca spatiu si ca manevre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ala de la picioare dinspre partea soferului de langa calorifer, se taie la surubul respectiv si se scoate, la fel se pune altul nou, cu urechea respectiva taiata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ceva efort se poate scoate fara a taia ceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se taie surubul, se desfileteaza 1/2 tura si se rupe urechea de pe motoras. Apoi, la noul motoras se face crestatura in ureche cat sa intre surubul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cine a zis de taiat surubul, am zis ca se taie urechea la surubul respectiv, ai citit din fuga :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Recent am facut swap de la un climatronic (ECON) de pe un golf mk5 1.9 tdi BXE fara optiunea de incalzire in scaune cu un panou climatronic (AC in loc de ECON) cu optiuni de incalzire in scaune. Problema e ca dupa ce apas pe AC masina incepe sa faca zgomotul obisnuit atunci cand cuplezi AC'ul compresorul functioneaza incepe sa dea aer rece numai ca dupa 5 10 sec nu mai baga aer deloc nici cald nici rece si totusi aeroterma se aude ca baga si reactioneaza cand îi modific treptele. Daca decuplez AC'ul incepe sa bage aer la temperatura de afara. Trebuie programat cu VCDS sau sunt alte problema de natura diferita? Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica electrovalva cum lucreaza, in blocurile de masura de pe AutoHvac, cu VCDS-ul. Asta daca montezi clima veche si face tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Marian P. said:

Va salut ! Recent am facut swap de la un climatronic (ECON) de pe un golf mk5 1.9 tdi BXE fara optiunea de incalzire in scaune cu un panou climatronic (AC in loc de ECON) cu optiuni de incalzire in scaune. Problema e ca dupa ce apas pe AC masina incepe sa faca zgomotul obisnuit atunci cand cuplezi AC'ul compresorul functioneaza incepe sa dea aer rece numai ca dupa 5 10 sec nu mai baga aer deloc nici cald nici rece si totusi aeroterma se aude ca baga si reactioneaza cand îi modific treptele. Daca decuplez AC'ul incepe sa bage aer la temperatura de afara. Trebuie programat cu VCDS sau sunt alte problema de natura diferita? Multumesc ! 

din ce an este masina ta?

Din ce an este climatronicul pus ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am schimbat panou climatronic si cand porneac AC nu mai baga aer pe nicaieri da ventilalotrul merge, pe vechiul panou aveam Econ si pe asta e AC, ce sa aiba oare? 

Vechiul panou era an 2004 iar cel nou e 2008,cand dezactivez AC revine la normal directionarea aerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta a ramas un servomotorasnealimentat, deoarece panoul din 2008 nu il mai comanda, in 2008 nu mai exista acel servomotoras. Ori il reglezi pe o alta pozitie, ori schimbi ansamblul cu unul mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, care e acel servomotoras? Unde se afla? Ms. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu un Golf V 2004, 1.4 16V 75 CP si de 2 ani am probleme cu clima. Initial a dat fail total, am dat jos compresorul la un service si mecanicul de acolo mi-a zis ca a gasit shpan inauntru si ca normal trebuiau inlocuite mai multe chestii si curatat instalatia dar ca putem incerca sa schimbam doar compresorul si un filtru de la radiator ceea ce am si facut. O perioada a mers ok AC-ul dar de anul trecut functioneaza numai cand vrea. Am incercat sa imi dau seama de un pattern, dar nu pot sa zic ca am identificat unul, de obicei nu merge cand temperature este peste 25 grade afara sau merge si atunci dar dupa 5-10 minute se opresete (nu mai baga rece) si daca il opresc/pornesc posibil sa mearga din nou. Cand nu mai merge se aude on zgomot, un uruit undeva in partea drapta fata. Uruitul se aude ca si cum ar fi de la ceva care se invarte si din cand in cand (la o revolutie) freaca de ceva.

Please ajutati-ma cu un sfat sau un specialist/service care ar putea repara clima in mod profi chiar si daca trebuie schimbata cu totul, eventul sa nu ma coste cat mai costa masina in intregime. :)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

dar o diagnoza ai facut ? verificare valori electrovalva, sevomotoare, senzori, in blocurile de masura... ? cam de aici trebuie plecat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am masurat, presupun ca ar trebui facut de pe AutoHvac cu VCDS-ul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, pe 08=AutoHvac, in blocurile de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, 

La un Golf 5 2005, motor 1.9 TDI BRU, am urmatoarele valori:

hursday,30,May,2019,16:32:17:10074
VCDS Version: Release 10.6.4 (x64)
Data version: 20110418


16:32:09
  0.0   Compressor Shut-Off Code
  800 /min   Engine Speed 
  0.810 A   Compressor Current (actual)
  0.820 A   Compressor Current (specified)
  1000 /min   Compressor Rotations
  3.2 Nm   Compressor Load 
  7.8 bar   Coolant Pressure
  24.8 %   Radiator Fan Activation (actual)
  30.0 %   Radiator Fan Activation (spec.)
  ON    Engine Speed (increase)
  29.0°C   Outside Temp. Unfiltered
  26.5°C   Outside Temp. Regulation
  29.5°C   Fresh Air Intake Temperature
  89.0°C   Coolant Temperature
  25.0°C   Left Outlet Blower Temperature
  23.0°C   Right Outlet Blower Temperature
  25.0°C   Left Footwell Blower Temp.
  26.0°C   Right Footwell Blower Temp.
  13.0°C   Evaporator Temperature
  27.0°C   Interior Temperature
  0.0   Left Sunlight Intensity (G107)
  0.0   Right Sunlight Intensity (G134)
      Turbine Voltage (actual)
  12.00 V   Turbine Voltage (specified)
  94.4 %   Turbine Load 
  14.30 V   Voltage (Terminal 30)
  14.10 V   Voltage (Terminal 15)
  21.0   Current Value 
  22.0   Specified Value 
  22.0   Minimum Position (Lower Stop/Close)
  230.0   Maximum Position (Upper Stop/Open)
  220.0   Current Value 
  221.0   Specified Value 
  232.0   Minimum Position (Lower Stop/Close)
  26.0   Maximum Position (Upper Stop/Open)
  21.0   Current Value 
  22.0   Specified Value 
  22.0   Minimum Position (Lower Stop/Close)
  230.0   Maximum Position (Upper Stop/Open)
  220.0   Current Value 
  221.0   Specified Value 
  232.0   Minimum Position (Lower Stop/Close)
  26.0   Maximum Position (Upper Stop/Open)
  42.0   Current Value 
  0.0   Specified Value 
  0.0   Minimum Position (Lower Stop/Close)
  0.0   Maximum Position (Upper Stop/Open)
  si 


                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-907-044.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 044 AC
  Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0404
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 68DBBC9322E3
2 Faults Found:

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
        000 -  -  - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
        000 -  - 

Simptomele sunt:
- baga aer nu foarte rece rece dar  doar cand dau pe low  si ventilator la maximum;
- in multe situatii suna de parca aerul se opreste undeva in bord;
- daca dau pe recirculare debitul de aer e f mare, daca scot recircularea dupa ceva vreme revine debitul de aer;
- ventilaroarele de pe radiator pornesc la 10 min dupa ce pornesc motorul si conductele care intra in radiator nu se reacesc decat foarte putin;
Am vreo sansa sa scap doar cu inlocuirea servomotoarelor si a electrovalvei de la compresor sau tb sa inlocuiesc compresor cu totul?
Va multumesc anticipat!

11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Din valori, pare ca electrovalva e de vina. Schimba și motoraș recirculare pt problemele cu fluxul/volumul de aer introdus în habitaclu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult!

Adica V71? Sau V159?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V71.  V159 este pentru reglarea temperaturii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am citit cateva pagini din acest topic si cred ca am ajuns la concluzia ca si electrovalva mea isi da duhul. Am pus si eu acum 20 min vcds dar nu ma pricep asa bine in interpretarea valorilor ; am masurat curentul si NM si ce se mai discuta in acest topic, daca se poate va rog niste pareri, o sa va explic si simptomele mai jos si atasez si pozele :

 

dupa ce sta mult timp in soare, la temperaturi de peste ~ 23 grade sa zic, cum au fost azi, 30 grade, masina baga aer rece dupa abia ~ 10 min de functionare ; dupa ce incepe sa bage rece, nu alterneaza ( gen rece cald sau se opreste etc ) ci baga doar rece. Ieri am fost sa bag freon cu acel aparat, si cica aveam 300 gr din 550 ; deci freon pot sa zic ca am 100% si filtrele le schimb regulat ; atasez si pozele cu scanarea ; tin sa precizez ca scanarea am facut'o dupa ce mersesem deja cu masina pe ziua de azi si ea deja baga rece ; cred ca ideal ar fi sa mai fac un scan maine, dupa ce sta in soare si sa vad valorile cand nu baga rece in primele 10 minute, dar astept si parerile voastre. 

multumesc anticipat

p.s in ultima poza masina deja functionase aproximativ 4-5 minute ( timp in care facusem primul rand de poze ).

 

20190609-170400.jpg 20190609-170411.jpg 20190609-170419.jpg 20190609-170425.jpg 20190609-170434.jpg 20190609-170440.jpg 20190609-170500.jpg 20190609-170512.jpg 20190609-170518.jpg 20190609-170521.jpg 20190609-170524.jpg 20190609-170900.jpg 20190609-171204.jpg 20190609-171211.jpg 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva are , normal trebuie sa bage rece dupa maxim 1minut. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva. Verifica și dacă este bine stand șurubul fuliei de la compresor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!