Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

eu nu le am cu astea, am facut o presupunere, tot colegii cu vcds trebuie sa stie...imi pare rau

daca vrei sa faci un test, sa nu pui bricheta sau ceva pe el ca distrugi butonul, da si tu cu o oglinda cu soare in el si vezi daca mareste ventilatia si racoarea....zic si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian fa un output test si un basic setting pe motorase. Sterge si eroarea, daca tot apare si clima nu functioneaza trebuie schimbat motorasul V71

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS facut si degeaba, eroarea o sterg si apare in 2 secunde la loc.. output test nu am facut si nici nu știu sa fac, dar incerc maine.

M ar interesa sa stiu daca actuatorul V71 poate fi de vina pentru problema mea.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V71 este clel de la recirculare. Este posibil sa faca simptomele ce le-ai zis. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Adriannnnn said:

@WooZie cred ca ar fi dat eroare la diagnoza, dar uite ca nu m-am gandit ce ai zis tu, o sa incerc maine.

Doar ce am fost cu vcds la masina, revin cu poze/log in 10 min.

Dar ca idee am eroare pe v71 si apare instant cum o sterg, iar valoarea lui sta fix 75 si nu se modifica nicicum.. desi specified are zero.

Ce face acest actuator ? Cred ca din cauza lui nu am nici aer rece in torpedo.

Sa fie de acolo problema cu racirea ?

Iar v158 nu da eroare dar valoarea lui se tot modifica plus minus 10-20 unitati in jurul specified. De v158 stiam ca e dus, imi pocneste intr-una sub bord 

Am revenit cu pozele. Clima a fost pe low mereu, dar de data asta nu am mai asteptat pana obtin cele mai mici temperaturi la evaporator.. mai scadea.

Am facut basic settings si din vcds si din butoane, nada.

Pareri ?.

@F l o r i n ? :D

20170704_204142.jpg

20170704_204405.jpg

20170704_204556.jpg

 

20170704_205825.jpg

LOG-08-016-012-xxx.CSV

V71 - este air flow flap. V113 este recirculare - lucreaza in tandem.

Incearca cu alt V71

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi,

Intrucat este mai usor accesul la el decat la V158, ma bate gandul sa incerc sa-l curat pe acesta (V71). Din diagnoza imi pare blocat.

Trebuie sa scot borna de la baterie inainte de a-l demonta ?

Am vazut ceva pe topic de aprindere martor airbag, si nu as vrea sa fac vreo boacana.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba - nu trebuie sa scoti borna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate confirma ca cele 2 coduri de mai jos corespund celor 2 piese ?

1K0907511C - v71

1K0907511D - v158

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2016 at 7:00 PM, d3Mon said:

Salut deenman,

Nu pot intra pe Measuring Blocks, o am ca optiune indisponibila (vezi poza atasata).

Da, era pornita clima cand am facut screenshoturile de mai sus.

Am mai atasat un screenshot facut astazi la ora 18.30 cu motorul pornit, clima pornita la 19 grade si afara temperatura undeva la ~ 27 de grade (in bord si pe telefon)

 

vcds2.png

 

 

 

Va salut,

Am schimbat de curand supapa regulatoare a compresorului instalat pe masina si totusi masina nu pare sa raceasca cum ar trebui. Am sa ma intorc la serviceul unde am efectuat schimbarea sa lamuresc situatia.

Senzorii de la gurile de aerisire pot influenta/deregla temperatura aerului in masina? am senzorii de la gurile frontale care de multe ori afiseaza  intre 0 si 5 grade Celsius iar cei de la picioare afiseaza ~ aceiasi temperatura ca in interior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai intre 0 si 5 la air vents at trebui sa raceasca f bine.. pe evaporator cat ai ?

Am cumparar v158 si v71 din dezmembrari, scrie pe ele si bosch si valeo, sunt originale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt ok alea care arata intre 0 si 5...atunci celelalte pot sa fie defecte?

am atasat printscreen cu valorile inregistrate acum 5 minute..

Cum as putea masura temperatura iesita pe gurile de aerisire? merge cu un termometru normal?

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1Pai acum vad ca ai 8 pe evaporator si 0 la grile ceea ce e imposibil. Eu la 8 pe evaporator am cam 10 la grile pe vcds.

Mergi la cei care pun freon si roaga i sa iti imprumute termometrul lor. Un termometru normal nu vad cum il bagi in grile.

Oricum, nu ma pricep foarte bine nici eu, mai asteapta pareri de la colegii mai experimentati.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista termometre cu fir si in capatul firului e senzorul, eu cu de ala am masurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei 2 senzori stanga dreapta nu au cum sa arate zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ajung mâine la service.. .

Pot sa influențeze temperatura aerului care iese pe gurile de aerisire cei doi senzori care afișează valorile zero? 

Sa fie senzorii defecți? Sau sa fie unitatea de climatronic? 

Modificat de d3Mon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vreau sa inlocuiesc v158 si v71, le-am cumparat deja (v158 fiindca face zgomot si nu mentine valoarea iar v71 pare muertes). Pentru v71 treaba e mai simpla, am citit cum se demonteaza torpedo-ul. Insa la v158 treaba devine complicata, cineva care l-a inlocuit imi poate da mai multe detalii ?

Din ce am vazut in poze, parghia actionata de rotita actuatorului este in spatele lui - cum ajung la ea sa o declipsez ca sa pot scoate actuatorul ?

E mai bine sa dau jos scaunul soferului pentru acces mai usor, sau nu ma ajuta foarte mult ?

Daca prin absurd nu mai reusesc sa-l pun la loc, pot merge cu masina fara el ? cu clima off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, 

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu un raspuns in mare parte cam la ce sa ma astept pana gasesc pe cinevacum vag com ... momentan aflanduma in italia si or sa ma ucida la un service normal.

Este vorba despre un Golf 5 1.9 TDI 105 Cp (BXE) ... am probleme cu climatronicul, problema intalnita si de alti utilizatori gasiti printre cele 65 de pagini.

Daca dau clima pe LOW sau chiar si aproape de 17 C merge in jur de 20 - 30 de secunde dupa care nu mai baga deloc aer pe gurile de ventilatie decat ca se aude acelasi sunet in bord cum ca ar baga aerul doar ca in bord si nimic pe gurile de ventilatie

... si la fel ca la alti utilizatori daca ridic temperatura la 23 - 24 depinde de temperatura de afara incepe sa sufle aer din nou pe gurile de ventilatie si pot sa o tin asa pe 24 si din timp in timp sa mai cobor temperatura 0.5 C

IN TIMPUL acesta cand functioneaza totul ok ... daca scad temperatura mai subit , i. 20 de secunde se opreste suflul pe gurile de ventilatie cum va zisesem... iar dupa ce citisem aici am mai tot bibilito si testato si daca pun pe recircularea aerului in timp ce functioneaza corect la respectiv 24C cum va zisesem mai sus taie instant suflul de pe gurile de ventilatie si se aude doar in bord. ... daca dezactivez recircularea aerului imi sufla instant aer pe gurile de ventilatie ...

De aici am dedus cu ajutorul celor ce am citit aici la voi ca ar fi ceva cu servomotorasele de recirculare nu imi vin acum exact numele lor... cele de sub torpedou.

Precizez ca am facut testele cele ECON+RECIRCULARE  si ECON + -> ... dupa testul clapetelor sau de aliniere al acestora precizez ca incepe sa sufle normal aerul pe gurile de ventilatie doar ca dupa aceleasi 20 sec se opresc.

Toate erau bune si frumoase intelesesem de la voi care imi e problema si cam ce o sa am de facut dar azi stand putin mai mult la un semafor mi-am dat seama ca se aude si sub torpedou si udeva pe sub volan intr-una unele motorase sau cv de genul miscanduse intr-una ca si cum si-ar face Test la nesfarsit ... daca opresc clima la 2 minute inceteaza si sunetul acela. 

Daca ma puteti ajuta cu o idee si daca sunt sanse sa se arda cv sistem pana algasesc un specialist cat de cat in zona.

Atasez si poza cu ce imi iesise pe display-uri la ECON + RECIRCULARE ca nu am gasit nici o explicatie nici unde la ce ar fi codurile aparute.

 

PS: mai am o problema la masina se duce ambreiajul cu volant dar nu cred ca ar trebuii sa afecteza asta clima.

 

Va multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa torpedoul, dirijeaza aerul astfel incat sa ai flux de aer in masina si apoi scoate mufa de l;a servomotoras si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ajung la v71 ? Primul este v113 dar unde e v71 ?

nw0ef4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L am găsit si inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai in spate fata de cel care se vede in poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce scoti actuatorul ii scoti parghia de actionare, nu inainte, la montare, clipsezi pargia si apoi montezi servomotorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Am reusit sa schimb doar v71 deocamdata, ma apucasem si de celalalt dar se lasase seara si nu aveam o sursa de iluminat mai ok decat telefonul. Oricum.. din ce am vazut.. este munca de contorsionist cu abilitati de ginecolog. Dupa ce ca e bagat aiurea, mai e prins si in suruburi, surubul din spate nici macar nu se vede, si mai este si acoperit de o tabla, parca si aia prinsa in suruburi.

Pentru v71 e simpla treaba (o sa povestesc in caz ca mai vor si altii sa schimbe v71, ori v113), se demonteaza torpedoul din cele 7 torx-uri de 10, 3 inauntru, 3 sub, si unul deasupra scrumierei. Prima data se vede motorasul v113, care trebuie dat jos pentru a ajunge la v71. Din fericire, niciunul nu e prins in suruburi, sunt tinute doar de un plastic prins in 2 cleme. Cu sculele necesare dureaza maxim 15 minute.

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Adriannnnn said:

L am găsit si inlocuit.

amandoua sunt prinse in aceelasi suport.

V71 este cel dinspre motor

V113 este cel care il vezi in poza - primul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, am reusit intr-un final. Am descris putin procedura in caz ca mai vrea cineva sa le schimbe, dar pe celelalt topic. Mai ramane de schimbat nesuferitul ala de v158.

Astept sa se incalzeasca afara sa vad daca am scapat de problema cu racirea.

 

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!