Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

5 minutes ago, Daniel Marinciu said:

Daca era radiatorul infundat banuiesc ca baga macar aer la temperatura normala, asa se aude aeroterma mergand dar pe guri nu iese nimic.

 

Probleme cu servomotor - cel mai probabil la air flow flaps sau recirculare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Marinciu
2 minutes ago, F l o r i n said:

Probleme cu servomotor - cel mai probabil la air flow flaps sau recirculare

Motorasul pentru recirculare are vreo legatura cu butonul de recirculare a aerului? acesta functioneaza dar la fel...baga doar rece, la cald aceeasi problema. O sa fac o diagnoza si revin cu detalii. Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are.

da, fa o diagnoza intai, verificati cum lucreaza servomotoarele, in blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine dupa ce opresc climatronicul tot baga caldura/rece prin gurile de aerisire. Cateodata chiar daca inchid climatronicul e asa de cald ca trebuie sa-l deschid, dau pe rece, iar apoi il inchid.. E normal sa faca asa? Parca nu tin minte sa fi avut problema in trecut...

 

Are legatura eroarea asta?

 

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No: 1K0 907 044 AC Component: ClimatronicPQ35 066 0404 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 68DF5E2B5B86005E3C3-803D 1 Fault Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 000 - - - Intermittent

 

Sau asta

 

1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 
            014 - Defective

Modificat de traian_stc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de pe stanga sigur are. Cealalta are legatura cu faptul ca nu-ti baga caldura imediat dupa pornirea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde naiba stiu cand vine iarna piesele astea? :)

In vara am schimbat v159-ul, acum v158..asta e..

Din ce am citit a doua problema e reparabila..nu trbuie schimbata piesa..

Modificat de traian_stc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau schimbi piesa - nu mereu le poti repara - cumperi SH sau Valeo noi - sunt la pret ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V158 se schimba, cam 200 lei pe valeo la epiesa.

Z35 se repara, nu e nevoie de schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat - eu de V158 am zis, cand m-am referit la inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca pe 159 am dat vreo 100 ron sh, o sa caut si noi sa vedem.

A doua reparatie aveti idee cam cat ar costa, aproximativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare revin  cu o problema mai veche (cred ca acela a fost inceputul), odata cu venirea frigului clima mea s-a gandit sa imi faca cadouri :( 

 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 
            000 -  - 
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 -  -  - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 -  -  - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V2) 
            000 -  - 

Ce patesc eu e ca: dau drumul la caldura( daca am noroc) incepe sa sufle in habitaclu si dupa un timp se opreste si varianta a 2-a cand pornesc caldura la maxim si nu sufla deloc aer .

Ventilatorul l-am curatat l-am incercat pe direct (pe direct adica alimentat in mufa cu doua fire a ventilatorului )  si merge perfect dar vad ca eroarea persista .Sa caut un alt controler ( cred ca asa se numeste , accea chestie metalica in care intra mufa de la instalatia masinii si mufa ventilatorului )?

Basic settings la clapete am dat dar raman erorile astea care acum 2 saptamani nu erau ! 

Va raman recunsocator daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba clapetele si curata colectorul ventilatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , multumesc Al Bundy pentru raspunsurile tale . Am o mare dilema am citit toate cele 60 de pagini de aici si vreau sa intreb ce inseamna incercare de reparare clapete ? adica desfacute suflate dat cu spray de contacte eventual vaselina siliconica pe la rotitile alea ? Si mai am o rugaminte ...daca are cineva un pdf cu asezarea si numerotarea acestor clapete prin bord as fii recunoascator daca mi l-ar da si mie ....ca m-am zapacit v 113 e tot una cu v71 ca tot ce am aflat e ca sunt prin spatele torpedoului ....daca tot nu merg o sa le comand am gasit ceva pe valeo 200 si ceva de lei sunt ok ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, 

am o intrebare legata de caldura in masina. de ceva timp am observat ca desi fac dimineata aproximativ 5-6km prin oras, niciodata nu imi vine caldura la maxim in masina, chiar daca din comanda e pus pe HIGH. totodata, motorul nu prea ajunge sa fie incalzit la 90grade, sa fie de aici problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, yayu said:

Salutare , multumesc Al Bundy pentru raspunsurile tale . Am o mare dilema am citit toate cele 60 de pagini de aici si vreau sa intreb ce inseamna incercare de reparare clapete ? adica desfacute suflate dat cu spray de contacte eventual vaselina siliconica pe la rotitile alea ? Si mai am o rugaminte ...daca are cineva un pdf cu asezarea si numerotarea acestor clapete prin bord as fii recunoascator daca mi l-ar da si mie ....ca m-am zapacit v 113 e tot una cu v71 ca tot ce am aflat e ca sunt prin spatele torpedoului ....daca tot nu merg o sa le comand am gasit ceva pe valeo 200 si ceva de lei sunt ok ? 

Unde ai gasit tu de reparatie clapete, alea se schimba si gata. Cele VALEO sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy: Pai din posturi mai vechi scriau mai multi ca au incercat desfacerea si curatarea ...nu ma tenteaza chestia asta fiindca vreau sa scap  si de tic tacurile de prin bord dar ma gandeam ca e o solutie temporara . Ajutama te rog putin si cu localizarea lor si cate sunt in totatal la  golf 5 dublu climatronic , V113 cu V71 e comuna ( acceasi clapeta ) ?

Incepatorcj: pai acuma fiind rece nu are cum motorul sa se incalzeasca la 90 de grade in 5 km iar daca nu ajunge la 90 nici caldura nu va venii calumea . nu inteleg ce inseamna "nu imi vine caldura la maxim " adica nu vine fluxul de aer pe gurile de ventilatie la maxim ( sufla slab)? 

Daca ori cat ai merge cu masina ,apa nu sta pe 90 poate sa fie termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, yayu said:

Incepatorcj: pai acuma fiind rece nu are cum motorul sa se incalzeasca la 90 de grade in 5 km iar daca nu ajunge la 90 nici caldura nu va venii calumea . nu inteleg ce inseamna "nu imi vine caldura la maxim " adica nu vine fluxul de aer pe gurile de ventilatie la maxim ( sufla slab)? 

Daca ori cat ai merge cu masina ,apa nu sta pe 90 poate sa fie termostatul.

La drum lung e ok, apa sta totdeauna la 90, nu oscileaza.

Nu vine asa cald, fluxul e mare pe laterale (probabil si din cauza ca il las pe auto)...
Fiind pe auto, se regleaza singur cat de tare sa fie fluxul, acele trepte de ventilatie de pe comutatorul din mijloc, dar sunt perioade cand parchez masina, atunci parca se porneste mai tare ventilatia.. mi se pare un comportament foarte ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal.La mersul cu spatele climatronicul trece automat pe recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Vreau sa schimb butonul OFF de pe panoul de clima (cel de pe mijloc). E sters scrisul si l-as schimba cu altul de pe un alt panou.

Stie cineva daca se scoate prin tragere? Adica e la fel ca la panoul de AC? 

Am cautat pe net, dar tot ce gasesc face referire la butoanele de pe panourile cu AC.

O varianta mai simpla ar fi sa scot doar plasticul cu scrisul OFF cu un card. Se poate asa sau rup ceva?

Multumesc.

panou-climatronic-vw-golf-5-4efe52c210b5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Golf 5 1.9 TDI si intampin urmatoarea problema cu climatronicul: il pornesc si pe gurile de ventilatie laterale ( de la sofer si  de la pasager ) scoate aer cum este setat, la fel si pe gura de ventilare pentru deaburire parbriz, dar pe cele doua guri de ventilatie din mijloc in consola centrala nu scoate aer indiferent cum este setata din rotita pe maxim sau minim. Iar daca il las in treapta a 2 a de putere se aude si o mica pocnitura periodica.

Imi puteti recomanda o solutie sau o persoana din Bucuresti care o poate rezolva ?

Va multumesc.

Modificat de crysstef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un sunet ca de fluier in bord (passat cc). Este de la clima, daca dau pe off se opreste. Partea dubioasa este ca nu se aude cum pornesc masina, trebuie sa merg ceva cu ea, sa mai umblu la grade, putere, etc. Astazi de ex am dat pe MAX si atunci a inceput fluieratul. Este foarte enervant sunetul. Sunetul para sa vina din partea dreapta (undeva dupa compartiment??) Stiti ce ar putea fi exact si cunoasteti pe cineva in TM care m-ar putea ajuta?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!