Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Starea de shut off a compresorului care este, in momentul cand se decupleaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa ai probleme la servomotoare - verifica in blocurile de masura, cum lucreaza acestea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Multumesc pentru implicare si suport in problema mea. Am fost la service, VCDS arata doua valori diferite ale compresorului , valori de alimentare? 

post-134827-0-83278200-1437036857_thumb.

 

Am gasit o improvizatie cu un fir, releu si siguranta trase de sub baterie pana la compresor, alimentare directa pe 12V. 

post-134827-0-85267600-1437036869_thumb.

 

Am refacut traseul initial al alimentarii compresorului, iar acum valorile sunt egale.

post-134827-0-67800100-1437036883_thumb.

 

Se pare ca acesta a fost fortat sa mearga in blana fara sa aiba control de la calculator, motiv pentru care conductele inghetau in momentul in care motorul era in sarcina si automat turatia compresorului crestea si ea. Evaporatorul avea 0 grade.

 

Ori a fost valva blocata la compresor si au vrut sa o forteze prin alimentare directa si mers liniar al compresorului, ori s-a dorit sporirea confortului.

 

Voi ce parare aveti?

 

Ies cu masina la un test si revin cu concluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit dupa 100 km pe A1, totul pare sa functioneze normal. Nu a mai inghetat nimic, debitul de aer este constant in functie de treapta ventilatorului, ambientul in masina s-a schimbat total in bine fata de acel frig ucigator :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAre tiganie facuta cu acel releu, la un compresor la care electrovalva lucreaza variabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gustidarius55

Bună am si eu o problema cu compresorul de ac cred ca merge continu dar rece nimic am verificat siguranțele și sunt bune nu mai știu ce sa fac cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza si in blocurile de masura ce apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, ma alatur si eu grupului cu probleme la clima.

Pe scurt baga aer rece doar in mers, altfel in stationare baga doar cald. Azi am facut "plinul" cu freon proaspat si am reusit sa "prind" clima mergand( baga aer rece in stationare) asa ca am lasat masina pornita in parcare ceva vreme, timp in care m am jucat cu butoanele: temperatura si viteza ventilator.

Atasez poza cu info din vcds. Care sa fie cauza?

post-47000-0-21474500-1437223332_thumb.j

post-47000-0-30462700-1437223420_thumb.j

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat presiunea compresorului dupa umplere, sa vezi cat scoate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, ma alatur si eu grupului cu probleme la clima.

Pe scurt baga aer rece doar in mers, altfel in stationare baga doar cald. Azi am facut "plinul" cu freon proaspat si am reusit sa "prind" clima mergand( baga aer rece in stationare) asa ca am lasat masina pornita in parcare ceva vreme, timp in care m am jucat cu butoanele: temperatura si viteza ventilator.

Atasez poza cu info din vcds. Care sa fie cauza?

MAi bune ne pui poze din momentrul cand NU functioneaza, acum cand merge, nu e nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e ideea...instalatia merge( cel putin asa arata toate semnele) dar NU baga aer rece in masina doar (iar asta nu e obligatoriu) dupa ceva minute 5-10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba electrovalva daca baga rece doar dupa 10 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

am si eu o problema cu clima. Am schimbat toate servomotorasele care erau cu problema (V71 si V159). In acest moment nu am nici o eraore la Aer conditionat la VCDS. Astazi am fost la un drum mai lung, (400 km dus-intors) si am observat urmatoarele:

- cam dupa 40 km facuti (ma gandesc cand se incalzeste ceva) simt ca incepe sa fie caldura in masina (afara sunt 29-30 grade). Ma uit la aer si parca nu mai baga nici asa rece cum baga la inceput si nici cu puterea acea cu care ar trebui. Am tras sa bage aerul la puterea maxima (nivel 7 daca tin eu bine minte) si se aude ca baga tare dar nu iese aerul cu acea putere prin grile!

Iese prin grile cam cum iese normal la viteza 2 din 7. Si nici nu e foarte foarte rece. Se simte ca e aer rece de la compresor.

- Degeaba las asa ca se incalzeste numai masina si nu isi revine. Oprest cu butonul on/off aerul conditionat. Cu masina merg in continuare fara sa ma opresc. Simt si cand e oprit (cam dupa 3-4 minute dupa ce am oprit si am pus mana la grile) ca iese aer rece cap asa cum baga la viteza 1. ....

- Dupa vreo 5 minute oprite repornesc cu butonul on/off si porneste si baga normal aerul rece, cu viteza normala. Asa merge inca vreo 10 minute dupa care iarasi simt ca nu mai are putere sa bage aerul prin grile si incep din nou...

- Dupa ce am ajuns acasa am observat ca dupa o ora si jumatate de cand am oprit masina inca tot picura apa de sub masina. S-a facut o balta destul de maricica sub ea.. Nu stiu daca e normal asta sau nu.

Ma gandeam ca oare s-ar fi infundat teava prin care iese apa si se adauna apa si din cauza asta sa se intample ce se intampla?

Sau sa duc la verificat nivel freon? Am fost anul trecut si nu trebuia completat atunci... Dar ma gandesc ca daca nu ar fi freon nu ar functiona bine nici in primele 40-50 km...

Ore ce ar putea fi problema? Testerul nu da nici o eroare la aer conditionat...

 

Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Va supun atentiei urmatoarea problema intalnita la un VW Jetta 1.9 TDI, an fab 2008, motor BXE:

Aerul rece(nu normal de rece) e furnizat alternantiv cu un flux de aer ceva mai cald. S-au exprimat pareri cum ca

ar trebui schimbat compresorul. Aceeasi problema, gasita aici pe forum, s-a rezolvat doar cu schimabarea electrovalvei.

Totusi la alimentarea electrovalvei direct la baterie se aude un tacanit din directia ei. Deci, ea lucreaza in legea ei.

Sa se fi exclus posibilitatea de electrovalva blocata sau defecta? Ar trebui sa iau direct compresor, fara a mai cheltui 

inutil pe schimbatul electrovalvei si incarcare freon?

Multumesc anticipat pentru recomandari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca iei compresor (care e destul de scump) nu trebuie si freon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am probleme cu clima la golful meu (golf plus), mai exact baga foarte putin aer rece la pornire, apoi, mai ales daca este foarte cald afara, vine aer cald. Am fost in service si am verificat freonul si mecanicul a zis ca are freon insa vorbea ceva de joasa presiune si de supapa de la compresor. Tot citind pe aici pe forum am vazut ca mai sunt si altii care s-au ,,lovit" de acesta supapa. Cum pot afla ce compresor am, sa ma pot interesa de supapa, fara sa ma mai duc in service sa demonteze..... Multumesc anticipat pentru raspuns!

Astăzi am schimbat supapa la compresor (denso, ge 7seu17c) si problema s-a rezolvat... Pret supapa 300 lei, manopera 35 lei. Nu am mai plătit freonul ca era instalatia plină.

Modificat de Poștașul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la auto-testul de pe climatronic imi da in stanga 771 si in dreapta 00h...stie cineva ce ar putea sa insemne asta? cand incerc sa o sterg revine imediat, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine fa o diagnoza cu VCDS sa vedem exact ce erori apar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mi-ai facut tu si ai zis ca nu era nimic, o sa mai trec pe la tine, dar momentan vad ca recircularea nu se simte deloc si codul asta nu prea l-am gasit pe tot netul, de aia am zis ca poate stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Detin un golf 5 1.9 tdi la care climatronicul are urmatoarea problema : ponesc masina, pornesc ac (mereu pe 19-20 de grade) si in cateva minute incepe sa bage aer rece. Totul merge perfect pana in momentul in care, de exemplu, opresc la semafor si stand cu motorul la relanti ( consumul instantaneu la 0.8-0.9 l/h ) primesc o usoara trepidatie (consumul instantaneu coboara la 0.4 l/h ca atunci cand ac nu e pornit ) si nu mai baga aer rece deloc. Pornesc de la semafor si in cateva minute isi revine, bagand aer rece. Si treaba asta se repeta la fiecare stationare. Ca sa fiu mai scurt in exprimare, cat timp masina ruleaza AC-ul merge, daca o las la relanti, trepideaza un pic si nu mai baga aer rece, decat la vreo 2-3 minute dupa ce plec de pe loc. La fel si daca o pornesc si o las cu Ac-ul pornit sa se racoreasca inainte sa plec la drum, dupa ce pornesc masina, pornesc si AC, merge cateva minute si apoi intrerupe si iar nu mai baga aer rece. 

vreo solutie pentru problema mea ? 

Va multumesc !

Modificat de just_clausz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat incarcarea cu freon - cat mai ai in instalatie ?

 

erori stocate pe climatronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Postez si eu o problema atipica aparuta la masina din semnatura. 

Climatronicul meu o lua razna cand il taia capul. Practic de la 22 de grade sau pe cat era setat, incepea sa bage aer cald si trebuia sa dau in low ca sa isi revina. Pleca din nou pe AC si functiona normal. Asta se intmpla cam o data pe zi. Si in special in zilele acestea cu canicula. Am cautat pe forum, am vrut sa inteleg ce se intampla si nu am descoperit nimic. nici magar la diagnoza. Totul era ok.

Singura solutie a fost sa merg cu ea la service atunci cand facea figuri. Si asa am aflat ca senzoruld e temperatura interioara citea cca 7 / 11 / 13 graqde in interior in conditiile in care erau de fapt 29/30. Drept urmare, climatronicul baga aer cald.

Cautand sheme sa aflu unde este zenzorul, am vazut pe forum ca Al Bundy este priceput si l-am contactat. A fost singurul care mi-a spus ca senzorul este in unitatea de comanda a climatronicului, asta dupa ce am mers la 3 service-uri: AD Garage, Avia Pantelimon si un service de cartier. Practic am inceput cautarea unitatii de comanda cuc odul 1KO 907 044 BM - an de fabricatie 2007 masina, unitatea din 2006. Otriginala pe masina are BH. 

Doar cateva unitati prin RO si niciuna care sa fie ca a mea, cu ECON. In Polonia pe Allegro am gasit una dar nu a vrut sa o trimita. Drept urmare, am luat una cu AC in loc de ECON si am fost aseara la Al Bundy. A mers pentru cateva minute si apoi a inchis toate gurile de ventilatie. Ce se intampla: masina mea are motor si pe clapa de recirculare si pe aer cald / rece. Unitatea cumparata era prea noua, 12.2007 si avea comanda doar pentru un motor. Asa ca am demontat-o. Si Al Bundy a avut ideea geniala de a o desface, oricum o cumparasem, nu o puteam returna. Si astfel a mobservat ca se poate schimba senzorul - bumbul mic din centrul butonului de la mijloc, ON/OFF + DUAL. Am facut switchul si am putut sa pastrez comanda originala. Am parte din nou de adrenalina. Si cand am fiori reci pe spate, este si de la clima :)

Si totul la superpret, in conditiile in care la VW costa 2100 lei DOAR unitatea si cca 400 manopera :)

O sa postez in folderul de feedback!

Drumuri bune sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mi-ai facut tu si ai zis ca nu era nimic, o sa mai trec pe la tine, dar momentan vad ca recircularea nu se simte deloc si codul asta nu prea l-am gasit pe tot netul, de aia am zis ca poate stie cineva

Ciudat ca apare la selftest si ca nu apare la diagnoza.

Va salut ! Detin un golf 5 1.9 tdi la care climatronicul are urmatoarea problema : ponesc masina, pornesc ac (mereu pe 19-20 de grade) si in cateva minute incepe sa bage aer rece. Totul merge perfect pana in momentul in care, de exemplu, opresc la semafor si stand cu motorul la relanti ( consumul instantaneu la 0.8-0.9 l/h ) primesc o usoara trepidatie (consumul instantaneu coboara la 0.4 l/h ca atunci cand ac nu e pornit ) si nu mai baga aer rece deloc. Pornesc de la semafor si in cateva minute isi revine, bagand aer rece. Si treaba asta se repeta la fiecare stationare. Ca sa fiu mai scurt in exprimare, cat timp masina ruleaza AC-ul merge, daca o las la relanti, trepideaza un pic si nu mai baga aer rece, decat la vreo 2-3 minute dupa ce plec de pe loc. La fel si daca o pornesc si o las cu Ac-ul pornit sa se racoreasca inainte sa plec la drum, dupa ce pornesc masina, pornesc si AC, merge cateva minute si apoi intrerupe si iar nu mai baga aer rece. 

vreo solutie pentru problema mea ? 

Va multumesc !

Nu o sa gasesti erori pe clima in cazul asta. Cand nu merge vezi ce cifra ai la shut off compresor, si de aici ne dam seama.

 

Dupa ce cuplezi AC, pleaca ambele ventilatoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!