Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Am incercat si setarile de baza si degeaba.Problema apare frecvent cand este cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tzacane in bord ceva non-stop de cand ai pus contactul, chit ca inchizi aerul si playerul audio. Nici o eroare pe tester. E adevarat ca trebuie sa schimb modulele V158 si V159? Sunt scumpe? Se rezolva problema sau nu se stie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stonecold00

Salutare! De curand pe partea pasagerului nici mie nu imi mai baga aceeasi temperatura ca pe partea soferului. Am desfacut torpedoul, motorasul de recirculare al aerului pare sa intepeneasca uneori dupa cateva actionari. La o scanare au apararut urmatoarele:

9473298 - Motor for Right Temperature Flap

B108D 12 [009] - Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 49

Mileage: 109872 km

Date: 2000.00.00

Time: 20:15:44

9473394 - Motor for Right Temperature Flap

B108D 72 [009] - Actuator stuck open

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 49

Mileage: 109872 km

Date: 2000.00.00

Time: 20:15:44

9472786 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap

B108B 12 [009] - Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 49

Mileage: 109872 km

Date: 2000.00.00

Time: 20:16:05

9472882 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap

B108B 72 [009] - Actuator stuck open

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 49

Mileage: 109872 km

Date: 2000.00.00

Time: 20:15:44

13701456 - Function Restricted due to Missing Message(s)

U1111 00 [009] - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 49

Mileage: 109872 km

Date: 2000.00.00

Time: 20:15:43

Poate fi vreun fir intrerupt (short to plus) sau sunt pe duca motorasele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

Salutare tuturor.am si eu o problema cu ac-ul si va rog sa ma sfatuiti ce ar trebuii sa fac.masina din semnatura am cumparat-o in oct 2013 de la un vecin care aducea masini din germania, la cumparare am pus tester pe ea si meseriasul din service mi-a zis ca nu am presiune in instalatia de ac.m-am inteles cu vanzatoru si am scazut 200 € din pretul masinii invocand problema compresorului, pana aici totul ok.insa a venit vara 2014 si m-am hotarat sa descopar problema.la service mi s-a spus ca imi lipseste piulita din axul copresorului si e posibil sa fie blocat si de aceea sa fie scoasa intentionat, insa la demontarea compresorului i s-a pos o piulita si se invartea fara probleme.l-am montat pe masina am bagat freon si nimic....nu mergea, insa dupa stergerea de ceva erori (asa a zis mecanicu) a inceput sa bage aer rece (nemultumitor insa era rece dar nu era recele ala rece , daca ma intelegeti), insa doar pt 3-4 luni pe la sfarsitul verii in instalatie la pornirea ac-ului se auzea un zgomot asemanator aerului care sufla intr-o teava cu efect de racire din ce in ce mai slab pana nu a mai bagat deloc.

Si acum curiozitatile mele:

1- dc aerul rece nu era rece dupa rezolvarea problemei...care ar fi cauza?

2-e posibil ca instalatia sa aiba pierderi pe undeva motiv pt care a inceput sa nu mai bage aer rece usor usor

PS:daca are vreo importanta masina are aer climatic

Stima si astept raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema similara la masina cealalta si am mers la un service, unde au facut un test de VID. Cu alte cuvinte a tras tot aerul din instalatie, iar daca pe parcursul celor 30 de min a  scazut presiunea atunci clar erau pierderi.

 

Daca ai pierderi, se foloseste o substanta de contrast verde care se introduce in instalatie si apoi cu o lampa speciala se poate vedea pe unde iese freonul.

 

In cazul in care ai pierderi in vaporizator (radiatorul din bord) atunci freonul are un miros de "grajd" ,dar sper sa nu fie cazul la tine.

 

spor

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

Ms frumos de raspuns bogdan...si nu , nu era nici un miros suspect.O sa ajung saptamana viitoare la un service in cta deoarece acum sunt plecat din localitate si o sa va tin la curent cu ce am rezolvat.sper sa fie o simpla pierdere de freon.

Inca astept pareri si sugestii deoarece vreau sa plec cu lectia invatata la service ca la cati hoti sunt in romania....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . ma puteti ajuta si pe mine sa imi spuneti ce sunt urmatoarele butoane si la ce ajuta "aerisirea" aia11210332_652105444921006_1297735321_n.jp11212366_652105331587684_1822211547_n.jp11195507_652105328254351_670346371_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetarea clapetelor ati facut-o?! Procedura este urmatoarea -porniti motorul  si apasati concomitent butoanele econ/ventilatie fata( adica cel de sub recirculare). O sa vedeti ca se schimba imaginea din ecranele de temperatura pentru 10 sec cit isi face resetarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Este senzorul interior de la alarma si butonul aferent. Cauta topicul potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,tacane incontinuu chair daca clima e inchisa. V158 si V159 sunt pt temperatura,stanga/dreapta, iar la mine problema e ca din ce in ce mai des nu mai iese aerul din bord prin nici o gura de aerisire. Tester vag nu gasesc,iar pe cel universal BOSCH eroare e la motorasul de recirculare v113 sau v71 din ce am gasit eu pe net.


Tzacane in bord ceva non-stop de cand ai pus contactul, chit ca inchizi aerul si playerul audio. Nici o eroare pe tester. E adevarat ca trebuie sa schimb modulele V158 si V159? Sunt scumpe? Se rezolva problema sau nu se stie? Multumesc

Da,tacane incontinuu chair daca clima e inchisa. V158 si V159 sunt pt temperatura,stanga/dreapta, iar la mine problema e ca din ce in ce mai des nu mai iese aerul din bord prin nici o gura de aerisire. Tester vag nu gasesc,iar pe cel universal BOSCH eroare e la motorasul de recirculare v113 sau v71 din ce am gasit eu pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Tzacane in bord ceva non-stop de cand ai pus contactul, chit ca inchizi aerul si playerul audio. Nici o eroare pe tester. E adevarat ca trebuie sa schimb modulele V158 si V159? Sunt scumpe? Se rezolva problema sau nu se stie? Multumesc

 

 

Da,tacane incontinuu chair daca clima e inchisa. V158 si V159 sunt pt temperatura,stanga/dreapta, iar la mine problema e ca din ce in ce mai des nu mai iese aerul din bord prin nici o gura de aerisire. Tester vag nu gasesc,iar pe cel universal BOSCH eroare e la motorasul de recirculare v113 sau v71 din ce am gasit eu pe net.

Tzacane in bord ceva non-stop de cand ai pus contactul, chit ca inchizi aerul si playerul audio. Nici o eroare pe tester. E adevarat ca trebuie sa schimb modulele V158 si V159? Sunt scumpe? Se rezolva problema sau nu se stie? Multumesc

Da,tacane incontinuu chair daca clima e inchisa. V158 si V159 sunt pt temperatura,stanga/dreapta, iar la mine problema e ca din ce in ce mai des nu mai iese aerul din bord prin nici o gura de aerisire. Tester vag nu gasesc,iar pe cel universal BOSCH eroare e la motorasul de recirculare v113 sau v71 din ce am gasit eu pe net.

 

se verifica cu VCDS-ul, valorile din blocurile de masura. Se face o setare de baza la servomotoare - daca tot asa fac, se ajunge la inlocuirea servomotoarelor - asta cand vor incepe sa nu lucreze cum trebuie... sa se blocheze, etc.

 

altfel se pot da jos si incerca curatarea lor - dar e destul de munca la demontat... asa ca, in acel moment trebuie sa se ia in calcul achizitionarea altora.

 

un servomotor nou, este destul de scump... in jurul la 500 lei... mai mult sau mai putin, in functie de varianta aleasa.

 

la SH - poate sa fie ca al vostru....ale voastre....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca exemplu saptamana trecuta am schimbat V159. A fost ~290 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NOU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

aftermarket - da, cam atat este 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La climatronic am 0.825 curent absorbit,0.825 curent specificat, 3.4 Nm compresor Load ,toate temp. la zone sunt peste 25 grade la temperatura de 23 grade afara, ac-ul pornit, vntilator clima functioneaza dar eu amdoar aer rece.Freon verificat la baietii cu incarcarea si e ok.Ma gandesc la compresor dat fiind a am vazut ca electrovalva ar fi suspecta la 2 Nm load. Voi cecredeti? La campul shut-off compresor nu am nimic care sa imi opreasca compresorul. Multumesc ptr. pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca exemplu saptamana trecuta am schimbat V159. A fost ~290 lei

cred ca a trecut suficient suspans, hai sa zicem "de unde"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La climatronic am 0.825 curent absorbit,0.825 curent specificat, 3.4 Nm compresor Load ,toate temp. la zone sunt peste 25 grade la temperatura de 23 grade afara, ac-ul pornit, vntilator clima functioneaza dar eu amdoar aer rece.Freon verificat la baietii cu incarcarea si e ok.Ma gandesc la compresor dat fiind a am vazut ca electrovalva ar fi suspecta la 2 Nm load. Voi cecredeti? La campul shut-off compresor nu am nimic care sa imi opreasca compresorul. Multumesc ptr. pareri.

Electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ca exemplu saptamana trecuta am schimbat V159. A fost ~290 lei

cred ca a trecut suficient suspans, hai sa zicem "de unde"

 

Valeo nou....nu stiu de unde, dar pot sa intreb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , 

a venit caldura si totodata problemele legate de climatronic . 

in urma cu cateva saptamani , am descoperit ca nu imi functioneaza clima , ca nu mai baga rece . am pus testerul , surpriza , "senzor presiune climatronic "defect , am comandat senzor nou , l-am montat...in continuare nu functioneaza , presiunea in instalatie este ok , cateodata incearca sa bage rece , si se aude si compresorul cum ca ar lucra , are un usor zgomot ascutit la pornire ? stie cineva ?a mai patit ceva asemanator ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revi cu aceeasi intrebare?

CAt este cuplul absorbit, cat este curentul, cat este presiunea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , am descoperit intre timp ca termocupla dedicata climatizarii nu functioneaza , am dat-o jos , am verificat ( era problema la unul din carbuni ) , am rezolvat . 

acum baga rece, dar o sa mai fac o verificare a cantitatii de freon . 

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

termocupla nu are carbuni.... poate vb de electroventilator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema des intalnita, din ce am citit pe aici. Golf 5 1,6 benzina 2006. De ceva ani, mai ales cand sta masina in soare, cand dau drumul la climatronic incepe sa bage rece de abia dupa cateva minute bune, intre 4 si 7 minute sa zicem. Acu' cateva zile am pornit masina, am deschis climatronicul si... nimic. Deci cu toate ca beculetele si butoanele functioneaza, afiseaza, nu baga nimic, nici un pic de ventilatie. Din ce ati mai raspuns pe aici cei care va mai pricepeti, bag seama ca cel mai fericit caz ar fi sa demontez ventilatorul de sub torpedou, curatat, suflat, uns, pus la loc...deci asta in cazul in care o fi blocat. Poate fi altceva, mai ales in legatura cu prima problema expusa? Am verificat siguranta pe care mi-o indica in carte, din panoul din stanga bordului si este ok. Am vazut ca sfatul vostru este sa-i fac o diagnoza. De ce tester sa intreb daca au cei de la service, ca oricum tre'sa-i fac revizia.

Va multumesc anticipat.

Ps: si la mine se aude pacanitul ala in spatele torpedoului, aproape de cand era noua, dar nu ma deranjeaza. Probabil ca asta e buba lor generala, ceva trebuia sa faca si ei sa se strice, ca altfel mor de foame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Diagnoza cu VCDS  sau tester universal pe Climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Salutare! Am si eu o problema des intalnita, din ce am citit pe aici. Golf 5 1,6 benzina 2006. De ceva ani, mai ales cand sta masina in soare, cand dau drumul la climatronic incepe sa bage rece de abia dupa cateva minute bune, intre 4 si 7 minute sa zicem. Acu' cateva zile am pornit masina, am deschis climatronicul si... nimic. Deci cu toate ca beculetele si butoanele functioneaza, afiseaza, nu baga nimic, nici un pic de ventilatie. Din ce ati mai raspuns pe aici cei care va mai pricepeti, bag seama ca cel mai fericit caz ar fi sa demontez ventilatorul de sub torpedou, curatat, suflat, uns, pus la loc...deci asta in cazul in care o fi blocat. Poate fi altceva, mai ales in legatura cu prima problema expusa? Am verificat siguranta pe care mi-o indica in carte, din panoul din stanga bordului si este ok. Am vazut ca sfatul vostru este sa-i fac o diagnoza. De ce tester sa intreb daca au cei de la service, ca oricum tre'sa-i fac revizia.

Va multumesc anticipat.

Ps: si la mine se aude pacanitul ala in spatele torpedoului, aproape de cand era noua, dar nu ma deranjeaza. Probabil ca asta e buba lor generala, ceva trebuia sa faca si ei sa se strice, ca altfel mor de foame.

 

trebuie facuta o diagnoza, verificat daca ai alimentare, verificat ventilatorul. In functie de asta, poate sa fie o problema de alimentare, ventilator sau modul ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!