Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Si pana acum de ce nu mi-a facut asa niciodata??? Si e normala turatia aia de zici ca-s palete de turbo?? Eu ma gandeam ca acele ventilatoare pornesc la o temperatuta ambientala crescuta (peste 30 grC - ori la mine indica 24grC) sau cand sare apa de 90 grC.

Modificat de elektronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele pleaca si atunci cand cuplezi AC si creste presiunea in instalatia de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor, problema mea este  : am facut reumplere cu freon pt ca nu baga rece, dupa aia tot nu baga rece dar mergea ventilatorul mare la turatie maxima si ala mic nu, la VW au zis ca ii defect si au schimbat ventilatoarele amandoua ca cica amandoua sunt stricate, instalatia ii ok, nu se pierde freon. Acum problema este ca desi ii clima ON sau Off  merg amandoua ventilatoarele cum pornesti motorul, ca si inainte cum mergea ala mare, de bagat rece ceva mai bine cat de cat. Deci mie mi se pare ca nu sa rezolvat problema desi am platit 660 euro pe toata treaba asta. Ce poate sa fie ? La scan a zis ca nu apare nimic...sa fie ceva senzor ,cum ar fi ala de temperatura?  Multumesc

 

 

Eu locuiesc in Austria si vreau sa stiu sa nu ma usuce astia de bani inainte.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am 2 dileme legate de sistemul de ventilatie/clima: 

 

1. cand inchid aeru butonul de off in mod normal nu trebuie sa mai intre aer in habitaclu. La mine se simte ca intra cand sunt in miscare normal :) si doar pe gurile de aerisire din lateral stanga dreapta. Este normal asa ceva?

2. tot cu cele 2 guri de ventilatie mai am o problema: directionez manual aerul spre picioare sau parbriz si ele continua sa mai bage aer nu cu acelasi debit dar baga (cred ca asemanator cu treapta 1). Singurele care nu baga aer cand directonez la picoare sau parbriz, sunt cele din mijloc

 

Oare clapetele de inchis/directionare nu functioneaza corect sau asa este normal? 

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal, lucreaza ok. cand opresti clima, opresti ventilatia.... dar masina culege aer prin gura de admisie a aerului.... si pe care il baga in masina. Inchide aeratoarele daca vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gadeam ca in momentul in care opresti ventilatia exista si o clapeta care opreste aerul cules din miscare sa mai intre in habitaclu. Dar interesant este ca doar pe cele 2 guri de ventilatie in scoate (stanga/dreapta)

 

Si la pct. 2 la fel este si la voi? Mai intra pe cele 2 guri mentionate aer rece/cald dar cu un debit mai mic :) 

 

Am sa-i fac si un reset din butoate sa vad daca tot asa se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca inainte sa opresti clima, o sa apesi recircularea - da, o sa inchida clapetele de pe admisie si nu mai intra..... altfel tot intra.

 

in functie de unde ai comutat fluxul de aer, mai arunca si pe altele.... poate mai sunt si servomotoare cu probleme la tine.... trebuie vazut - dar oricum, nu e un comportament cu totul anormal.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul este normal, nu-ți face griji. Aerul este direcționat și spre grilele laterale pentru dezaburirea geamurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

 

sper ca nu sunt off topic, dar vreau sa intreb daca pot schima doar butoanele de la climatronic si nu intregul modul. La mine s-au sters un pic inscriptiile de pe ele.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am un golf 5 din 2006 luna 11 si motor diesel 2.0 103 kw,140 cp, e pachet goal , am constatat ca nu functioneaza climatronicul,adica sufla cald,aer deafara. Din ideea mea, am fost si am schimbat freonul,si curatat schimbat ulei etc, dar acolo am constatat dupa toate chestiile astea ca nu cupleaza compresorul de clima, baietii deacolo au pus cumva direct de pe borne curent si compresorul a pornit, mi-au zis ca nu ajunge curent pana la compresor adica parca plus nu ajunge. Doresc sa stiu daca poate sa ma ajute cu ce sa caut, adica daca e siguranta,care e, ca nu am manual de utilizare sau poate sa fie cablu sau altceva ce sa verific. In masina la clima se aprind toate becurile, sufla aer, dar cald. Poate sa fie si altceva, daca compresorul functioneaza la direct? Sau daca e cineva in timisoara si poate sa-mi recomande un electrician bun si ieftin fiindca baietii care mi-au incarcat cu freon m-au trimis la un electrician care mia cerut f. mult (mie asa mi se pare) adica in jur de 300 de ron. Va multumesc anticipat pt.ajutor si daca mai e nevoie de info va spun ce stiu si scuzati pentru scris in graba si de pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza pe 08-Hvac si posteaza ceva din blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De aproximativ o saptamana mi-am cumparat un VW Golf 5 Coupe, 1.4 benzina, an 2008 si am probleme la climatronic. Cand pornesc AC-ul, compresorul cupleaza, ventilatoarele functioneaza, baga aer rece cam 20 de secunde dupa care nu mai baga aer deloc cu toate ca, compresorul si ventilatoarele lucreaza in continuare. Pe forum am citit despre probleme asemanatoare cauzate de blocarea clapetelor... Va rog, daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau daca cunoasteti vreun service sau chiar persoana fizica in Ploiesti sau Targoviste care poate remedia problema. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca pana la urma mi-a picat clima :) 

 

Eram pe off si dupa ce am pornit motorul i-am dat drumul pe auto sa ma racoresc. Tot in acelasi timp am si tras de volan sa ies din parcare si hopa se aude un zgomot ciudat nemaintalnit pana acum. (scartait de role)

 

Dupa 2-3 min aerul tot cald/fierbinte si mi-am dat seama ca nu a mai plecat clima. Electroventilatorul merge insa nu se aduce cuplajul, am sa ma uit sa vad daca se invarte surubul si eventual o diagnoza sa descoperim buba.

 

Puteti sa ma indrumati spre un mester bun care sa nu jupoaie si sa faca treaba buna, nu de mantuiala. Macar garantie nu doar pe vorbe sa ofere.

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost rezolvata la baietii de la http://www.climauto-diag.com/.

 

Defectiunea a constat in schimbarea ambreajului intrucat dintii se macinasera si nu mai cupla. Operaiunea in sine nu este complexa si daca ai piesa (ambreajul) o poti schimba singur pt cei care vor sa faca in sistem propriu.

 

EU nu am stiu cum se face acest lucru si nu gasesc piesa pt ca o faceam la un amic care are groapa. Poti chiar sa o ridici pe partea din dreapta, dai scutul jos, aparatoarea de la roata pt a avea acces la compresor.Sunt patru suruburi de desfacut si slabit rola intinzatoare de la curea. Apoi dupa ce extragi piesa se pune totul la loc.

 

M-a costat 400 lei cu tot cu o verificare a intalatiei ac cu acel aparat. Mi-a fost extras si reumplut cu 510 gr de freon, 10 de ulei si sustanta de contrast. Parca asa erau cifrele...

 

Ca si simtome am spus ca dintr-o data s-a auzit un scartait si la relanti se mai auzea ca si cum ai avea o rola neunsa. Se putea obeserva cum si surubul de la axul central al compresorului se invartea in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De aproximativ o saptamana mi-am cumparat un VW Golf 5 Coupe, 1.4 benzina, an 2008 si am probleme la climatronic. Cand pornesc AC-ul, compresorul cupleaza, ventilatoarele functioneaza, baga aer rece cam 20 de secunde dupa care nu mai baga aer deloc cu toate ca, compresorul si ventilatoarele lucreaza in continuare. Pe forum am citit despre probleme asemanatoare cauzate de blocarea clapetelor... Va rog, daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau daca cunoasteti vreun service sau chiar persoana fizica in Ploiesti sau Targoviste care poate remedia problema. Va multumesc.

Chiar nu a mai intalnit nimeni aceasta problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie o investigație mai serioasă cu VCDS. Ia legătura cu unul dintre colegii din zona ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema. In momentul in care fac contactul, se aude un ticait in bord. E de la clima. Am incercat varianta de econ + aer ... dar nu a mers. Merge doar cand dau sa recircule aerul. Abia atunci nu se mai aude. Aveti idee cat ar costa schimbarea piesei respective sau cat ar costa reparatia per total ? Si ce anume ar fi de schimbat. Multumesc si scuze daca na repet :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ticait sau tacanit?si la mine face un tacanit cand pornesc clima si mai face din cand in cand,dar asa trebuie sa faca am inteles si ca idee numai lasa clima pornita cand opresti motorul,opresteo cu 30 sec cu 1 min inainte sa opresti motorul.Valabil si la incalzire scaune si valabil sa nu lasi pe ON incalzirea in oglinzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema. In momentul in care fac contactul, se aude un ticait in bord. E de la clima. Am incercat varianta de econ + aer ... dar nu a mers. Merge doar cand dau sa recircule aerul. Abia atunci nu se mai aude. Aveti idee cat ar costa schimbarea piesei respective sau cat ar costa reparatia per total ? Si ce anume ar fi de schimbat. Multumesc si scuze daca na repet :)

 

asa cum ti-a recomandat si bundy, fa o scanare sa vedem eroarea care iti apare pe servomotor - in functie de asta, se poate incerca reconditionarea acestuia.

 

altfel, sa iti faca setarea de baza cu VCDS-ul si poate scapi doar cu atat.

 

in cel mai rau caz, o sa trebuiasca inlocuirea servomotorului cu probleme, daca se constata ca nu lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Am schimbat distributia la reprezentanta Midocar Vitan la 88.000 Km acum cateva luni si, parca de atunci am inceput sa observ ca atunci cand pornesc aerul conditionat se aude un fluierat/marait mai pronuntat, corelat cu acceleratia la relanti sau turatii mici - se aude doar cand stationez la relanti sau cand accelerez putin. Compresorul functioneaza/cupleaza, treptele de viteza merg si de asemenea, raceste foarte bine, deci dpdv functional totul e OK. Numai ca maraitul acesta mi se pare mai pronuntat dupa schimbarea distributiei, sa fie vreo curea/rola?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil.... mergi la un mecanic, ca sa o asculte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

 

sper ca nu sunt off topic, dar vreau sa intreb daca pot schima doar butoanele de la climatronic si nu intregul modul. La mine s-au sters un pic inscriptiile de pe ele.

 

Multumesc

 

nu a mai intalnit nimeni aceasta problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot schimba, dar de unde le iei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la dezmembrari. Oare ar trebui sa dau jos modulul climatronic sau se scot relativ simplu, ca si capacul unui potentiometru? Am tras usor de ele, dar parca nu se misca. E vreo miscare sau pozitie anume, caci nu vreau sa le rup ?

 

multumesc

Modificat de maryus_med
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!