Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

ala e doar un panou de control, altele sunt componentele care se ocupa de randament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cauze pot fi multe, citește ceva pagini în urma și îți vei da seama. Începe prin a verifica dacă la acționarea ECON, compresorul cuplează

Fa și o scanare

Nu este nicio diferența între cele două, una are un buton cu AC și cealaltă cu ECON - fac același lucru însă în sens invers

Și la climatronic e la fel dacă îmi aduc aminte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Eu am si eu o nedumerire...Nu imi baga aer rece si nu inteleg de ce ! 

Masina golf 5 cu AC (manual cu rotite, nu climatronic) si nu am buton pe care scrie practic AC am un buton care scrie ECON ....

am incarcat masina si cu freon si teoretic nu am pierderi dupa spusele celor de la service!

Intrebarea mea este la voi cum baga acest tip de climatizare ?si ce este de facut sa imi bage si mie rece !? 

 

asa cum ti-a zis Dudu - scaneaza si vezi ce erori ai - daca nu ai , trebuie verificat cu VCDS-ul, in blocurile de masura de pe climatic, ce se intampla cand comanzi compresorul, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

E posibil ca din cauza alternatorului (ramane martorul bateriei aprins dupa pornire motor) sa nu porneasca de nici un fel clima, nici ventilator, nici compresor, nimic, liniste totala?

Masina e un G5 din 2008 1.9 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, deoarece vede ca nu incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva unde as putea gasi un set de o-ring-uri oem de la supapa de expansiune clima Golf 5? Am schimbat-o azi fiindca cea veche imi pierdea presiune, iar din trusa de o-ring-uri de la service nu s-a potrivit nici unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le comanzi tu sau te duci la un service.Sunt foarte ieftine,daca sunt aceleasi care ne referim amandoi.Uitate si pe google 15 minute ca gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Google am gasit doar la trusa la 90 lei, iar cele de la service nu s-au potrivit. O sa intreb maine la o reprezentanta poate am mai mult noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gasi vreo cateva sute de bucati la 50 de lei:)).Nu reprezentanta...te duci la un magazin de piese auto si spui ca iti trebuie ....1,15,50 de bucati.E logic ca daca se dau la set pe internet cei din magazine le dau la bucati.Deci vorbim de aceleasi:D.Si reprezentanta daca vrei tu,dar daca e cauta si la alt service,daca nu magazin piese auto cum am zis.

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la Brady setul de o-ring-uri oem pentru supapa de expansiune la pretul de 17 lei. Sper sa scap de problema de data asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am un golf 5 din 2006 luna 11 si motor diesel 2.0 103 kw,140 cp, e pachet goal , am constatat ca nu functioneaza climatronicul,adica sufla cald,aer deafara. Din ideea mea, am fost si am schimbat freonul,si curatat schimbat ulei etc, dar acolo am constatat dupa toate chestiile astea ca nu cupleaza compresorul de clima, baietii deacolo au pus cumva direct de pe borne curent si compresorul a pornit, mi-au zis ca nu ajunge curent pana la compresor adica parca plus nu ajunge. Doresc sa stiu daca poate sa ma ajute cu ce sa caut, adica daca e siguranta,care e, ca nu am manual de utilizare sau poate sa fie cablu sau altceva ce sa verific. In masina la clima se aprind toate becurile, sufla aer, dar cald. Poate sa fie si altceva, daca compresorul functioneaza la direct? Sau daca e cineva in timisoara si poate sa-mi recomande un electrician bun si ieftin fiindca baietii care mi-au incarcat cu freon m-au trimis la un electrician care mia cerut f. mult (mie asa mi se pare) adica in jur de 300 de ron. Va multumesc anticipat pt.ajutor si daca mai e nevoie de info va spun ce stiu si scuzati pentru scris in graba si de pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Stiu ca nu postez deloc unde trebuie dar poate ma redirectionati voi catre un link. 

Am un Golf  5 2.0 TDI 140 HP din 2004 iar in momentul in care fac contactul se aude un "troncanit" in partea din dreapta. Ai impresia ca vine dinspre torpedou. La fel se aude si cand pornesc motorul doar ca atunci e nesesizabil deoarece este acoperit de motor si ar mai fi ceva :) in moemntul in care pornesc clima se aude un ticait ca cel de la semnalizare. la fel am impresia ca vine dinspre torpedou. 

Daca ma puteti ajuta, va rog cu un sfat !!!??? 

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un servomotor buclucas.... incearca sa faci o setare de baza la climatronic si poate scapi de zgomot....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva pe unde este furtunasul de scurgere a condensului de la clima la un TDI din 2008?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina fiind ? ce model vorbim ? la toate iese furtunasul de scurgere, pe langa tunelul central, in partea dr. a acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! la mine la G5 1.4MPI din 2004 la fel face cand pun contactul fara sa pornesc masina se tot aud incontinuu clic-clac-uri pe sub bord, parca ar fi releul de semnalizare de la vechea Dacie, nu pot sa bag mana in foc de unde se aude exact, eu le aud parca ar fi din partea soferului de sub bord. Un alt simpom e ca nu-mi mai raceste in torpedou si nici in cotiera, desi conductele nu au nimic, le-am verificat cu alta ocazie cand am demontat tot interiorul si chiar am facut atunci si probe fara tunerile de aer centrale, la iesirea din racitor imi baga aer cu destula presiune iar in cotiera nu ajunge deloc chiar si cu gura de aer din spate inchisa. Un alt simptom ar fi ca mai ales iarna se simte cum baga aer rece pe undeva pe la locul pasagerului din dreapta pe la picioare pe undeva pe sub consola centrala, deci nu prin gurile de aer normale ci ca si cum ar fi sparta podeaua si ar baga aer rece pe langa consola centrala sub torpedou. Clima nu imi da nici o eroare pe VAG-COM. Ce poate sa fie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra cu VCDS-ul pe autohvac si fa setarea de baza la clapete - pe basic set. se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina fiind ? ce model vorbim ? la toate iese furtunasul de scurgere, pe langa tunelul central, in partea dr. a acestuia.

E un golf 5, ms de raspuns, credeam ca nu se scurge apa, dar am vazut astazi ca picura ceva, ceva, oricum mai putin ca la 7...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu este foarte cald afara:))...Depinde,daca curge e bine!nu cred ca este o problema ca iti curge tie mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra cu VCDS-ul pe autohvac si fa setarea de baza la clapete - pe basic set. se face.

 

si care sa fie explicatia pentru problemele mentionate??? ce rol are setarea de baza?? nu va suparati ca intreb, incerc sa si inteleg ce se intampla in sistemul de aer conditionat si cum functioneaza acest sistem in detaliu.

 

O alta problema sa-i zic cam indirecta, adica are legatura cu temperatura, mai exact cu un senzor de temperatura este faptul ca dupa ce pornesc motorul, imi pornesc automat si cele doua ventilatoare de pe radiator si la turatie maxima, banuiesc logic ca ar fi de vina un senzor de temperatura, insa nu stiu care, pe vag-com nu da eroare. Mentionez ca temperatura apei nu se ridica mai repede sau mai incet ca de obicei. Scuze ca am postat in aria acesta, dar fiind ceva legat de temperatura si ca sa nu mai deschid alt topic am zis ca pot sa scriu aici. Multumesc!

 

L.E. Se pare ca pornirea ventilatoarelor electrice de pe ventilator are legatura cu climatronicul. Cand clima e oprita, sunt oprite si acele ventilatoare, insa cand pornesc clima, pornesc si ventilatoarele la o turatie de zici ca-i avion cu reactie, scutura toata masina, se invart in draci. Legat de setarea de baza cred ca am facut-o bine, am respectat toti poasii scrisi pe site la ross-tech:

 

[select]

[08 - Heating/Air Conditioning]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

The basic setting takes approximately 40 seconds.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

dupa ce apas pe [ON/OFF/Next] face el niste clic clac-uri pe acolo pe dedesubt si cam atat

, in timpul procesului scrie ceva nemteste acolo cu verde ceva de genul motoren si nu mai stiu ce si cand se termina apare Endanschlaege lernen care din ce inteleg eu inseamna ca s-a terminat memorarea.Deci crec ca ii Ok setarea asta.

 

In schimb la Auto-Scan apare asta:

 

Monday,28,July,2014,21:37:54:37412

VCDS Version: Release 11.11.0

Data version: 20111111

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 65 72 76 77

VIN: WVWZZZ1KZ4W121550   Mileage: 106590km/66231miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

65-Tire Pressure -- Status: Cannot be reached 1100

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

76-Park Assist -- Status: OK 0000

77-Telephone -- Status: OK 0000

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl

   Part No: 1K0 907 044 L

   Component: ClimatronicPQ35 061 0201  

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 30656164A3384CE

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

            013 - Check DTC Memory

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl

   Part No SW: 1K0 937 049 K    HW: 1K0 937 049 K*

   Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0701  

   Revision: 00030000    Serial number: 00000000562151

   Coding: E48F8F0600041823001400001400000000

   Shop #: WSC 12345 123 12345

   VCID: 37775A7846569B6

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 B  Labels: 1KX-955-119.CLB

   Component: Wischer VW350  012  0401  

   Coding: 00065493

   Shop #: WSC 12345  

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 K  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB

   Component: RegenLichtSens 002  0505  

   Coding: 00479269

   Shop #: WSC 12345  

7 Faults Found:

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

            009 - Open or Short to Ground

00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31)

            010 - Open or Short to Plus

00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)

            010 - Open or Short to Plus

02395 - Parking Light Right Front (M3)

            012 - Electrical Fault in Circuit

01493 - Bulb for Blinkers; Front Left (M5)

            012 - Electrical Fault in Circuit

01495 - Bulb for High-Beams; Left (M30)

            010 - Open or Short to Plus

01499 - Bulb for High-Beams; Right (M32)

            010 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl

   Part No SW: 1K0 907 530 C    HW: 1K0 907 951

   Component: Gateway         H08 0080  

   Revision: 08          Serial number: 2600104304053B

   Coding: 3DBF07C0070002

   Shop #: WSC 01279 785 00200

   VCID: 27578A3896F60B6

1 Fault Found:

01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502)

            004 - No Signal/Communication

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 3

                    Reset counter: 131

                    Mileage: 106591 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 21:09:27

-------------------------------------------------------------------------------

Address 65: Tire Pressure

Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------

Address 77: Telephone        Labels: Redir Fail!

   Part No: 1K0 035 729 B

   Component: CIB PAH  HW 112 SW  0194  

   Shop #: WSC 00001 000 00000

   VCID: 285589049BE804E

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------

 

Erorile de la Centrala Electrica stiu de la ce sunt pentru ca momentan masina are toata partea din fata demontata bara fata si tot., inclusiv faruri.

 

V-as ramane recunoscator daca mi-ati da ceva indicatii referitor la celelalte erori : cea de la clima, si cea de la TMP eventual ceva idei unde sa ma uit ce sa fac. Aaaa, fiind bara data jos senzorul ala de temperatura din fatacare vine prins in mod normal in bara e decuplat, credeti sa fie de acolo eroarea de la clima???

 

Multumesc anticipat pt sfaturi si pareri!!

Modificat de elektronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o parere nimic, nimic??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 1K are TPMS via ABS. Recodeaza CG in mod corect, nu ai J502 pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. O sa incerc sa recodez, sa vad unde am gresit. Si clima, ce este DTC Memory???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Asa este, un CAN Gateway era bifat TPMP-ul si de asta dadea eroare. Multumesc!

 

Am rezolvat si eroarea de la Auto HVAC, era de la senzorul de temperatura exterioara din bara fata pe care l-am deconectat din mufa cand am dat bara jos. Nu intelegeam de ce ma trimite la Instrument Cluster, dar tot umbland pe acolo am vrut sa vad ce afiseaza blocurile de masura din ICsi acolo am observat temperatura exterioara -50grC si stiam ca asta afiseaza cand circuitul senzorului e defect. Am cuplat senzorul si dupa ce am sters eroarea din Auto HVAC n-a mai aparut. Acum nu mai am nici o eroare in log.

 

Insa tot n-am scapat de probleme: desi nu am nici o eroare la citirea cu VCDS-ul, cu motorul pornit in momentul cand cuplez compresorul, implicit AC-ul (LED ECON stins) imi pornesc ambele ventilatoare de pe radiator la turatie maxima, indiferent de temperatura apei din circuitul de racire al motorului. Ma gandeam ca senzorul de temperatura exterioara da valoare eronata la temperatura, dar in blocul de masura temperatura e exacta(comparata cu un termometru electronic de exterior calibrat da exact aceeasi valoare). Care sa fie problema?? Sa fie de vina vreun alt senzor de temperatura??? Am verificat temperatura exterioara este exacta, tempe3ratura apei este exacta, si la fel si cea a uleiului. Nu arecineva, va rog, schema electrica completa a blocului de AC?? Ceva e defect, dar nu stiu ce sa mai verific, cert e ca acele ventilatoare nu pornesc degeaba. Ce senzori de temperatura mai foloseste climatronicul?? Multumesc!!!

 

Apropo de senzori, nu se poate face cumva sa afiseze temperatura exterioara in bord?? Mentionez ca am ceasuri cu mini-DOT si fara BC.

 

De asemeni, v-as fi recunoscator daca poate sa-mi dea cineva o poza sau o schema explodata in care sa vad unde este locul normal al senzorului de temperatura din bara; eu m-am uitat amanuntit la bara mea si n-am vazut nici un locas dedicat pentru senzor. Si nici nu imi dau seama unde altundeva ar veni prins. Pana acum senzorul era prins pur si simplu cu banda in spatele grilei din stanga, in locasul proiectorului, dar nu imi plac tiganiile, as vrea sa-l pun la locul lui daca este posibil.

Modificat de elektronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi nu ai nici-o problema, e normal ac la cuplarea AC sa porneasca ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!