Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Am si eu o problema cu masinuta mea ( un VW Jetta  / 2006 ).

Zilele trecute, in timpul unei ploi torentiale, am incercat sa pornesc aerul in masina pentru a dezaburi geamurile. Dar am avut o mare supriza, nu se intampla nimic.

Nu se mai aude nici macar ventilatorul, care de obicei era un mic mai zgomotos cand era pornit pe ultima treapta.

O alta problema pe care am observat-o, de cand nu mai porneste aerul, noaptea cand aprind luminile, pe panoul de climatronic nu se mai aprind luminile albastre in casutele cu temperatura.

 

Daca cineva a mai avut problema asta si ma poate ajuta, as fi recunoscator ( a venit vara si mor de cald in masina fara climatronic ) 

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman - Problema mea,  nu e ca nu porneste compresorul ( l-am cumparat nou acum ceva timp - asa ca nu ar trebui sa fie probleme cu el )

La mine nu baga niciun fel de aer in masina - nici cald, nici rece.

Pot sa setez pe orice trepta si orice temperatura si nimic nu se intample.

Ma gandeam ca schimb panoul de climatronic, poate e o problema cu el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba doar de compresor, te-ai uitat la tot video-ul? iti arata unde ai toate sigurantele ce tin de clima/climatronic ca sa le verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut tot video-ul, si masina de acolo e modelul vechi.. si nu are sigurantele ca a mea.. Eu am modelul de Jetta 2006 - 2010.

Nu am sigurantele alea pe baterie.. si nici sigurantele din stanga nu sunt la fel.. 

Legat de sigurante le-am verificat.. dar nu am gasit niciuna arsa.. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoras de reglare temperatura pe stanga defect. Fa o setare de baza, poate isi revine. daca nu, trebuie schimbat.

Mersi, dar nu stiu exact prin ce te referi la "setare de baza".

Edit: cred ca despre asta vorbeai

http://m.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY

Edit 2: am facut ca in filmulet, nu se mai aude tacanitul, o sa verific si cu vcds daca mai apare eroarea.

Modificat de Detox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa se poate face sau cu VCDS-ul, pe AutoHvac - apesi 08-Setari de baza - si selectezi alinierea flapsurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu o problema cu masinuta mea ( un VW Jetta  / 2006 ).

Zilele trecute, in timpul unei ploi torentiale, am incercat sa pornesc aerul in masina pentru a dezaburi geamurile. Dar am avut o mare supriza, nu se intampla nimic.

Nu se mai aude nici macar ventilatorul, care de obicei era un mic mai zgomotos cand era pornit pe ultima treapta.

O alta problema pe care am observat-o, de cand nu mai porneste aerul, noaptea cand aprind luminile, pe panoul de climatronic nu se mai aprind luminile albastre in casutele cu temperatura.

 

Daca cineva a mai avut problema asta si ma poate ajuta, as fi recunoscator ( a venit vara si mor de cald in masina fara climatronic ) 

 

Multumesc !

FA o diagnoza si vezi ce erori ai. verifica sigurantele din panoul din stanga bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu muresan

Salut

Am si eu o problema cu climatizarea la jetta mea. Patesc a doua oara anul acesta .Cand imi sta masina in soare mai mult timp dupa ce pornesc motorul imi vine aer rece dupa 4-5 minute de functionare. Un sfat se poate? Unde e problema? Din ce am citit poate sa fie electrovalva?

Modificat de sergiu muresan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, cel mai prob e o siguranta, asa cum a zis si Al Bundy.

.Pentru zgomot demonteaza si curata ventilatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, cel mai prob e o siguranta, asa cum a zis si Al Bundy.

.Pentru zgomot demonteaza si curata ventilatorul

 

 

Salut,

 

Am verificat sigurantele si nu am gasit nimic in neregula.

 

Aici e log-ul masinii :

 

Tip sasiu: 1K - VW G/J Mk5
Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 0F 15 16 17 18 19 1C 22 25 36 37 3D 42 44 46
          47 52 55 56 57 62 69 72 76 77 7D
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor
   Numar VAG SW: 03G 906 016 JK    HW: 028 101 261 4
   Componenta comandata: R4 1,9L EDC G000SG  7000
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 00066
 
1 cod de defect:
18049 - Cititi memoria de defecte la: clima
            P1641 - 000 -  -
             imprejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 0.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 12.16 V
                    valori binare: 00001100
                    temperatura: 75.6°C
                    (fara denumire): 144.0
 
Gata de functie: 0 0 1 0 1 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frane
   Numar VAG: 1K0 907 379 P
   Componenta comandata: ASR FRONT MK70      0105
   Codare: 0017025
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automata
   Numar VAG: 1K0 907 044 BD
   Componenta comandata: ClimatronicPQ35 090 0808
 
1 cod de defect:
00819 - Senzor presiune mare(G65)
            009 - Circ.deschis sau scurt la masa
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Electronica centrala
   Numar VAG SW: 3C0 937 049 D    HW: 3C0 937 049 D
   Componenta comandata: Bordnetz-SG     H37 1002
   Codare: 00010E2700041500000A00000F000000000959035C
   Atelier: WSC 00066
 
   Numar VAG: 1K1 955 119 C
   Componenta comandata: Wischer VW350  013  0402
   Codare: 00063445
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbaguri
   Numar VAG SW: 1K0 909 605 R    HW: 1K0 909 605 R
   Componenta comandata: 2J AIRBAG VW8   018 2200
   Codare: 0012874
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 16: Electronica volan
   Numar VAG SW: 1K0 953 549 AF    HW: 1K0 953 549 AF
   Componenta comandata: Lenksäulenmodul 634 0070
   Codare: 0000041
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord
   Numar VAG: 1K0 920 862 K
   Componenta comandata: KOMBIINSTRUMENT 3HL 4312
   Codare: 0019103
   Atelier: WSC 00012
 
Nu a gasit coduri.
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: Poarta CAN 
   Numar VAG SW: 1K0 907 530 F    HW: 1K0 907 951 
   Componenta comandata: Gateway         H10 0120
   Codare: 3D3F0B40071002
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 25: Blocare pornire
   Numar VAG: 1K0 920 862 K
   Componenta comandata: IMMO            3HL 4312
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 42: Usa electr. sofer
   Numar VAG: 1K0 959 701 K
   Componenta comandata: Tuer-SG         024 2377
   Codare: 0000244
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 44: Asistenta directie
   Numar VAG: 1K1 909 144 J
   Componenta comandata: EPS_ZFLS Kl.5   D04 1606
 
1 cod de defect:
00573 - Traductor cuplu volan (G269)
            008 - semnal implauzibil
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Confort
   Numar VAG: 1K0 959 433 AK
   Componenta comandata:    KSG              0401
   Codare: 18D802087F2D8405484F01E011A0
   Atelier: WSC 04550
 
   Componenta comandata:   Sounder n.mounted     
 
   Componenta comandata:       NGS n.mounted     
 
   Componenta comandata:      IRUE n.mounted     
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 52: Usa electr.pasager
   Numar VAG: 1K0 959 702 K
   Componenta comandata: Tuer-SG         024 2377
   Codare: 0000244
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 56: Radio
   Numar VAG: 1K0 035 186 P
   Componenta comandata: Radio BVX       016 0023
   Codare: 0020200
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 62: Usa spate stanga
   Numar VAG: 1K0 959 703 F
   Componenta comandata: Tuer-SG         021 2434
   Codare: 0000144
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 72: Usa spate dreapta
   Numar VAG: 1K0 959 704 F
   Componenta comandata: Tuer-SG         021 2434
   Codare: 0000144
   Atelier: WSC 00066
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 7D: Incalzire suplim.
   Numar VAG SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Componenta comandata: PTC-Element         0404
 
Nu a gasit coduri.
 
Sfarsit   -------------------------------------------------------
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sig SC4 de 5A, si daca e OK, vezi daca ai alimentare in mufa senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Laurențiu, poți sa vezi în blocurile de măsură care motoraș variază continuu. Dacă nu te prinzi, scoți mufele pe rând.

 

Salut,

 

Am facut o diagnoza, m-am uitat in VCDS pe Auto HVAC, la toate canalele motoraselor (de la 10 la 15 parca) si la nici unul nu variau valorile si ticaitul tot se auzea. Cateodata se aude si daca doar pun contactul, fara sa pornesc motorul. Am incercat si sa resetez climatronicul cu ECON + Aer mijloc, am facut si Basic Settings din VCDS, dar fara nici un rezultat. 

 

Totusi am vorbit cu cineva de pe forum care are o Octavia 2 ca si a mea cumparata de noua de el si mi-a zis ca de cand a fost masina noua se auzea ticait continuu de la clapete in anumite conditii, ca si la mine. Totusi este destul de enervanta treaba asta.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema cu climatizarea la jetta mea. Patesc a doua oara anul acesta .Cand imi sta masina in soare mai mult timp dupa ce pornesc motorul imi vine aer rece dupa 4-5 minute de functionare. Un sfat se poate? Unde e problema? Din ce am citit poate sa fie electrovalva?

La mine la golful V , exact la fel facea , dupa vreo 5 minute pornea ac-ul , baga rece , de obicei cand ajungea apa la 90 grade .La reprezentanta au spus ca trebuie inlocuit compresorul . Am schimbat electrovalva si merge fara probleme de vreo 2 ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin iarasi cu problema mea cu zgomotul de la clapetele climatronicului cu 2 posturi mai sus. Azi dimineata a fost mai rece afara si iar a clantanit clapeta de la climatronic in draci, pe tot drumul pana la serviciu si m-a disperat.

 

Am facut o inregistrare cu telefonul, cel mai bine se aude mai spre sfarsitul filmuletului:

 


 

Cum am zis... nu am nici o eroare la climatronic la diagnoza, nimic. Am incercat si resetare cu ECON + Aer mijloc si Basic Settings din VCDS, dar fara nici un rezultat. Am fost si la cineva care se ocupa cu chestii electronice la masini VW mi-a facut si el o diagnoza si a zis ca daca nu e nici o eroare nu stie care motoras sa-l schimbe

 

Ce as putea sa-i mai fac?

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scoti mufa de la cate un motoras si sa vezi cand se linistesc zgomotele, asta daca nici in blocurile de masura nu se vede nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy, am verificat si in blocurile de masura, nu am oservat sa oscileze nimic. Ai cumva vreo schema, ceva, cum sa ajung la motorase? Trebuie sa dau jos altceva inafara de torpedou? Zgomotul pare a veni din spatele torpedoului de undeva. M-as baga eu sa fac toata treaba asta, dar nu am mai dat niciodata torpedoul jos. De ce chei/surubelnite am nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vine din dreapta, atunci e mai simplu, ai nevoie de un torx de 20 si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe urma cam unde e localizat motorasul dupa ce dau jos torpedoul ?

Stii cumva si care e numarul motorasului din dreapta, V cat? Ca sa-l mai monitorizez numai pe acela pe VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V159,

post-1788-0-24954000-1403777967_thumb.jp

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit electrovalva si tot nu merge...

Ce-i fac fratilor?

Asta e log-ul facut cu putin timp in urma:

 

 

Address 08: Auto HVAC  (1K0 907 044 AB)
 
20:23:16
  0.815 A   Compressor Current (actual)
  0.820 A   Compressor Current (specified)
  1000 /min   Compressor Rotations
  1.2 Nm   Compressor Load 
  44.0°C   Coolant Temperature
  25.0°C   Evaporator Temperature
  23.0°C   Interior Temperature
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy, am verificat si in blocurile de masura, nu am oservat sa oscileze nimic. Ai cumva vreo schema, ceva, cum sa ajung la motorase? Trebuie sa dau jos altceva inafara de torpedou? Zgomotul pare a veni din spatele torpedoului de undeva. M-as baga eu sa fac toata treaba asta, dar nu am mai dat niciodata torpedoul jos. De ce chei/surubelnite am nevoie?

 

 

V159,

 

Salut,

 

Azi am facut din nou o scanare pe climatronic si in sfarsit am gasit un cod de eroare. Se pare ca motorasul defect este altul:

 

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 -  -  - Intermittent
 
V71 este pozitionat tot in spatele torpedoului? Ai cumva o schema si pentru accesul la acest motoras?
 
Merci.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu muresan

Salut

Am si eu o problema cu climatizarea la jetta mea. Patesc a doua oara anul acesta .Cand imi sta masina in soare mai mult timp dupa ce pornesc motorul imi vine aer rece dupa 4-5 minute de functionare. Un sfat se poate? Unde e problema? Din ce am citit poate sa fie electrovalva?

La mine la golful V , exact la fel facea , dupa vreo 5 minute pornea ac-ul , baga rece , de obicei cand ajungea apa la 90 grade .La reprezentanta au spus ca trebuie inlocuit compresorul . Am schimbat electrovalva si merge fara probleme de vreo 2 ani .

Salut

Am si eu o problema cu climatizarea la jetta mea. Patesc a doua oara anul acesta .Cand imi sta masina in soare mai mult timp dupa ce pornesc motorul imi vine aer rece dupa 4-5 minute de functionare. Un sfat se poate? Unde e problema? Din ce am citit poate sa fie electrovalva?

La mine la golful V , exact la fel facea , dupa vreo 5 minute pornea ac-ul , baga rece , de obicei cand ajungea apa la 90 grade .La reprezentanta au spus ca trebuie inlocuit compresorul . Am schimbat electrovalva si merge fara probleme de vreo 2 ani .

Stie cineva unde se poate schimba electrovalva la cluj?

Salut

Am si eu o problema cu climatizarea la jetta mea. Patesc a doua oara anul acesta .Cand imi sta masina in soare mai mult timp dupa ce pornesc motorul imi vine aer rece dupa 4-5 minute de functionare. Un sfat se poate? Unde e problema? Din ce am citit poate sa fie electrovalva?

La mine la golful V , exact la fel facea , dupa vreo 5 minute pornea ac-ul , baga rece , de obicei cand ajungea apa la 90 grade .La reprezentanta au spus ca trebuie inlocuit compresorul . Am schimbat electrovalva si merge fara probleme de vreo 2 ani .

Stie cineva unde se poate schimba electrovalva la cluj?

Salut

Am si eu o problema cu climatizarea la jetta mea. Patesc a doua oara anul acesta .Cand imi sta masina in soare mai mult timp dupa ce pornesc motorul imi vine aer rece dupa 4-5 minute de functionare. Un sfat se poate? Unde e problema? Din ce am citit poate sa fie electrovalva?

La mine la golful V , exact la fel facea , dupa vreo 5 minute pornea ac-ul , baga rece , de obicei cand ajungea apa la 90 grade .La reprezentanta au spus ca trebuie inlocuit compresorul . Am schimbat electrovalva si merge fara probleme de vreo 2 ani .

Stie cineva unde se poate schimba electrovalva la cluj?

Salut

Am si eu o problema cu climatizarea la jetta mea. Patesc a doua oara anul acesta .Cand imi sta masina in soare mai mult timp dupa ce pornesc motorul imi vine aer rece dupa 4-5 minute de functionare. Un sfat se poate? Unde e problema? Din ce am citit poate sa fie electrovalva?

La mine la golful V , exact la fel facea , dupa vreo 5 minute pornea ac-ul , baga rece , de obicei cand ajungea apa la 90 grade .La reprezentanta au spus ca trebuie inlocuit compresorul . Am schimbat electrovalva si merge fara probleme de vreo 2 ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la tine este electrovalva. Trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am schimbat-o...

Tot nu merge.

Nu exista nicio eroare pe climatronic, toate sigurantele sunt bune, (am scos trei sigurante din panoul din stanga bordului si mi-a dat trei faulturi de open circuit, deci ar fi depistat daca sunt arse)

Ce sa mai incerc?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!