Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Ventilatoarele functioneaza amandoua (au fost pornite cu vcds). Insa ele nu pornesc in momentul activarii climatronicului (am inteles ca intai porneste compresorul si apoi ventilatoarele, iar daca nu porneste compresoruul, nici ele nu pornesc)... Astazi merg la un service pentru o scanare si o sa pun aici rezultatele. Stiti cumva daca supapa de expansiune se poate debloca (in cazul in care este blocata)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatul mecanicului a fost cat se poate de simplu. Mi-a  zis ca este compresorul de vina, ca nu poate sa reziste mai mult de 160.000km si eu cum am aproape 200.000km e clar:(

 

Am atasat si rezultatele facute cu VAS.

post-110519-0-79770100-1379513115_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ved ce era mai important. Starea shut off acompresorului si curentul absorbit.

 

Si pana acum de ce presiunea era de 30 bari, cum spouneai?

Si iar, 5 bari e putin in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curentul absorbit era 0.542A parca.

Cat ar trebui sa fie presiunea in instalatie?

 

Abia a vrut si mecanicul sa faca diagnoza. Ca asa sunt astia plini de figuri... Doar nu se ia dupa nimeni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva la 8-9 bari la temperaturile de afara.

 

Eu tot nu inteleg cand era presiunea de 30 bari.

 

Din valorile de sus, electrovalva de pe compresor a decedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica am fost la Bucuresti cu alte probleme si am zis sa faca si o verificare la clima... Atunci domnul care mi-a facut verificarea cu VAS mi-a zis ca nu aveam nici o eroare, insa parametrul asta era aiurea. " presiunea dupa vaporizator era 30 bar, iar valoarea normala este 2-10 bariNu stiu ce sa mai zic... Nu sunt mecanic si nu stiu. Eu doar cantaresc ideile si parerile celor ce lucreaza in domeniu...

In cazul asta sa schimb electrovalva si apoi sa vad ce se intampla?


undeva la 8-9 bari la temperaturile de afara.

 

Eu tot nu inteleg cand era presiunea de 30 bari.

 

Din valorile de sus, electrovalva de pe compresor a decedat.

Daca era electrovalva nu trebuia sa dea eroare pe tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. electrovalva da eroare doar daca are bobina intrerupta. daca bobina e ok dar nu inchide si deschide circuitul mecanic, nu da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica intr-ul fel electrovalva? Din ce valoare v-ati dat seama ca ar fi ea de vina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cuplul absorbit de compresor care este mic, ar trebui sa fie pe la 4-6 nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, compresorul nu porneste. Asta se vede si din consumul instant. (0.5/h). cand mergea era 0.7-0.9/h

Inca ceva... in momentul in care accelerez cu cuplul arata 0 Nm (la testul cu VAS)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impropriu spus ca nu porneste compresorul pentru ca acesta se invarte tot timpul, electrovalva fiind cea care se deschide si se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impropriu spus ca nu porneste compresorul pentru ca acesta se invarte tot timpul, electrovalva fiind cea care se deschide si se inchide.

Corect! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ventilatoarele sunt functionale si ordinea de pornire este: 1-compresor, 2-ventilatoare, tinand cont de discutiile de mai sus si de valorile postate de tine, electrovalva ar fi cea care a cedat. In cazul asta gasesti o electrovalva la mana a 2 a pe la 150 ron si te mai costa reincarcarea cu freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as stii ca este electrovalva o iau noua. iar freonul nu ma mai costa ca il scot inainte sa ma apuc de treaba. Si la toate astea s-ar mai aduna si berile pentru voi, cei care m-ati ajutat si suportat. :)

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am sa incerc inca 1. Am un passat din 2003 si in regim de oras nu face fata clima(baga cald). Din ce am citit aici am inteles ca poate fii ventilatorul climei.M-am uitat si nu functiona la pornirea climei. Dupa ce l-am ciocanit a pornit dar clima tot decupleaza la relanti. Intrbarea mea ar fi daca ventilatorul poate sa lucreze sub turatia care ar trebuii? Cum pot sa stiu daca lucreaza normal sau nu? Ms anticipat ptr ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut pentru a avea o idee despre ce este vorba??

Sent from my "jafPhone7", using Tapatalk2!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna cineva codul electrovalvei de pe compresor? Mai important este ca citeam pe topicul probleme compresor ca la ZEXEL nu se poate schimba. O fi adevarat? Codul compresorului este 1K0 820 803 N   -   ZEXEL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Vw Golf 5

Buna ziua.Am si eu o problema mai neplacuta...mi-am cumparat de 2 luni un vw golf 5 1.9 tdi 105 CP din germania....Si am observat recent ca mi se aduna apa sub pres mai exact in partea soferului si in spatele scaunului......Daca apas cu palma,imi trece apa peste degete..am dus masina la service...si cica mi-a curatat tot pe-acolo nush ce....dar nu a trecut aceasta problema...Ce-mi recomandati?Va rog sa ma ajutati daca puteti...pentru ca e destul de nasol sa vad ca am apa sub pres..desii masina are "doar" 6 ani..sa numai spun ca am condens in masina de nu vezi nimic inauntru... Multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie infundata scurgerea de la compartimentul motor.


Eu am patit asta la passat dar sa adunat apa la copilot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Vw Golf 5

Da...am uitat sa spun..ca mi-a desfundat el tot...si mi-a dat cv capac si a zis sa las asa cateva zile fara dop..si sa las sa se usuce de la sine..da ce sa zic ca de cateva saptamani tot ploua aici in zona maramuresului...sincer ma deranjeaza f tare problema asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred. Eu am avut un golf 3 si se infundasera evacuarile de la trapa si imi aparea pe covor apa.

Cred ca nu tre sa vb aici de apa in masina k e topicul despre climatronic...

Spor la rezolvare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din alte relatari stiu ca a fost o problema la G4, G5 si acum este si la G7 in procesul de fabricatie imediat dupa aparitia modelelor.

In momentul montajului mochetei in partea din fata sub bord se modifica pozitia unei tevi de scurgere condens de la vaporizatorul climei, era/este o procedura de montaj gresita si VW a remediat-o destul de rapid (cred ca s-a rezolvat si la G7).

 

Ca rezultat apa de la clima in loc sa se scurga sub masina se scurge IN masina.

 

Problema descrisa daca se verifica la tine ridica o intrebare; "de ce a fost nevoie sa se umble la mocheta?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am o problema cred sau poate nu.aseara am pornit climatronic-ul pe auto si am dat pe 27 de grade sa incalzeasca mai repede.si spre mirarea mea la sofer(si la picioare sofer) baga aer fierbinte in timp ce la pasager si in spate aer rece.la pasager se aude un sunet parca ar fi un ceas tac tac tac.dimineata fiind foarte rece am pornit clima din nou 27 de grade pe auto si de data asta baga caldura si la pasager si in spate.e normal sa se intample asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!