Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

...cu Vag Comul (daca ai)... sau la cineva care face diagnoze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se blocheaza pe inchis clapeta care dirijeaza aerul spre parbriz. Eu patesc asa cu recircularea. Se aude cum e bagat aerul, dar ramane in bord, nu iese pe gurile de aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Aceeasi problema o am si eu la golf 5 pe partea dreapta.Motorasul care actioneaza

clapeta de cald rece nu mai functioneaza.Unde pot gasi motorasul asta?

post-27731-13541812496675_thumb.jpg

Asta e poza

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentanta, ebay, dezmembrari ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte raspunsuri?

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu glumesti, nu?.. Cu tot respectul, cam ce fel de raspunsuri ai mai vrea? Omul asta ti-a zis tot ce era de zis.

Asta e genul de piesa pe care nu o gasesti prin magazine online precum autokarma, ci doar la mama ei (reprezentanta) sau la sh (ebay/okazii + dezmembrari). Daca ai timp, rabdare si un pic de dexteritate, poti incerca cu mana ta sa o revigorezi cu costuri minime. Mai multe detalii despre asta gasesti in paginile (imediat) anterioare.

Oricum, depinde ce inseamna "nu mai functioneaza". Ajuta-ne sa te ajutam!

Si ca sa facem haz de necaz, o mai poti gasi intr-un loc: in spatele torpedoului. :P

Bafta!

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, azi a inceput sa nu mai bage caldura deloc! :frigbaitata:

ma ajuta cineva cu o diagnoza? contra cost bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit ceva ciudat cu climatronicul: de obicei, pe ECON am consum instant la relanti de 0.9 l/h . Azi dimineata aveam 1.0 l/h si mi-am zis sa vad cum este cu compresorul pornit...am apasat pe ECON si s-a stins ledul de pe tasta....consumul ramanand tot 1.0 l/h . Acum seara am incercat iara...am pornit motorul si am tot apasat ECON-ul ...si fiind motorul rece aveam undeva pe la 1.3 l/h , consum ce nu varia cu cuplarea sau decuplarea tastei. Am scanat si cu VCDS-ul si nu apare nicio eroare....am citit pe aici cum ca s-ar putea face niste log-uri....ce anume trebuie sa urmaresc acolo in situatia mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate era temperatura sub 4 grade si atunci compresorul nu mai porneste, deci nu avea ce sa se modifice la consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm..era sigur sub 4 grade...ar fi minunat sa "patesc"asa ceva....normal ar fi sa se poata porni compresorul pt dezaburire la orice temperatura exterioara :D

Acum am citit rapid si mi-am gasit raspunsul la intrebare...peste tot este data valoarea de 4 sau 5 grade sub care nu mai porneste compresorul....ar ingheta condensul produs.

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu o problema la climatronic,sa va explic :dupa ce imi ajunge apa la 90 grade iar temperatura e setata la 28 grade si la sofer si la pasager,pe la grila din stanga la sofer baga aer cald,pe la cele 2 grile centrale aer "caldut" ca sa zic asa iar pe partea pasagerului baga numai aer rece iar la picioare la pasager aer foarte rece.Anul trecut nu am avut aceasta problema.Aveti idee care ar fi cauza?

Absolut pe orice buton as apasa se intampla acelasi lucru,la sofer cald,la pasager foarte frig

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca acel motoras este de vina?Trebuie inlocuit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm..era sigur sub 4 grade...ar fi minunat sa "patesc"asa ceva....normal ar fi sa se poata porni compresorul pt dezaburire la orice temperatura exterioara :D

Acum am citit rapid si mi-am gasit raspunsul la intrebare...peste tot este data valoarea de 4 sau 5 grade sub care nu mai porneste compresorul....ar ingheta condensul produs.

la temperatura aia nu prea are ce sa inghete, ca nu exista prea multa apa in stare gazoasa. Compresorul functioneaza si sub 0 grade in situatii mai speciale, pana cam pe la -4, -5 grade. Cand pornesti dezaburirea, compresorul nu se mai opreste +5C ci pe la -5C. Sub aceasta temperatura nu functioneaza, cred din doua motive:

- nu prea mai are ce sa usuce, din moment ce aerul este foarte uscat.

- ar fi foarte ineficient avand in vedere caracteristicile agentului termic si presiunea din instalatie. Practic ar consuma lucru mecanic fara a face si transferul termic intre evaporator si condensator. La fel se intampla cand este foarte cald afara sau cand presiunea agentului este prea mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham..multumesc foarte mult pentru aceste lamuriri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copresorul nu lucreaza la temp scazute cu minus deoarece , pe vaporizator exista un senzor ce nu lasa sa scada temp acolo sub 3 grade sa nu inghete.

The compressor is switched off at approx. Ð1 ¡C

to 0 ¡C and switched on at approx. +3 ¡C

Icing of the evaporator by freezing condensation

water is prevented.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Azi cand am pornit masina si climatronicul, unul dintre becurile de la regulatorul ventilatorului a inceput sa palpaie pentru o secunda-doua, dupa care a revenit la normal.Am atasat si o poza pentru a se vedea mai bine. Mentionez ca doar acel beculet palpaie(cel marcat cu rosu).Ce ar putea fii?

post-55828-0-99355000-1356000131_thumb.j

Modificat de Pedy_golf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copresorul nu lucreaza la temp scazute cu minus deoarece , pe vaporizator exista un senzor ce nu lasa sa scada temp acolo sub 3 grade sa nu inghete.

The compressor is switched off at approx. Ð1 ¡C

to 0 ¡C and switched on at approx. +3 ¡C

Icing of the evaporator by freezing condensation

water is prevented.

Nu mai stiu pe unde am citit ca in conditii speciale aceasta temperatura de switch off este coborata cu cateva grade sub 0. Am incercat pe masina mea sa vad daca este adevarat si nu prea vrea. Ori imi amintesc gresit, ori n-am indeplinit cumva conditiile. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut. sper sa nu deranjez daca postez si eu aici. in decembrie am inlocuit distributia si toate filtrele, si de atunci masina nu mai baga caldura suficienta, cu toate ca temperatura apei sta pe 90, pot sa merg si 100km, ca tot atat baga, e cald aerul, dar nu cat sa simt ca frige.

inainte de a schimba distributia parca baga aerul fierbinte (sau nu era asa de frig afara, asta fiind prima iarna cu golful), iar imediat ce am schimbat distributia vreo 10km a dat numai aer rece, semn ca nu s-a aerisit caloriferul, desi apa era peste nivel. apoi incet ,incet a inceput sa dea caldura, dar simt ca nu a ajuns la capacitate. climatronicul influenteaza in vreun fel temperatura interioara? ma refer la grade pe plus.

ce ar putea fi devina? ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ar fi indicata sa vedem daca ai erori pe climatronic si pe urma daca e ok poti incerca sa cureti caloriferul de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand am luat masina aveam o eroare la clima, dar nu stiu ce cod era. inlocuisem compresorul, si am ramas cu o eroare, ...ceva cu eroare viteza....nu stiu exact

dar ce legatura ar avea functionarea climatronicului cu intensitatea caldurii?

am uitat sa spun masina golf 4 variant, 2000, 1.9tdi, alh. aici am gasit un topic care era aproape de ceea ce ma interesa pe mine

Modificat de 99RUN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi de aia ii zice climatronic,ca iti regleaza automat temperature pe care o setezi tu , amestecand aerul cald cu cel rece, sau dand numai cald sau numai rece,are mai multe servomotoare pe care le comanda si daca s-a defectat de exemplu cel care iti deschide aerul cald sau nu deschide suficient nu vei mai primi in habitaclu temperatura setata de tine si in plus are cativa senzori in functie de care lucreaza cum ii dai uu comanda.Ai spus ca apa sta la 90 grade,pune mana pe furtunul ce iese din motor si merge catre radiator si vezi daca e rece sau cald,poate e dus termostatul,o varianta sau calorifer infundat.Oricum recomand o diagnoza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A reusit careva sa scoata motorasul flapsului de temperatura din stanga?

Am stat juma de ora pe sub bord insa nu am reusit nici sa ii scot acel brat de pe clapeta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!