Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Daca face doar dupa ce masina stationeaza cateva ore, e clar, e electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un vw jetta din 2008, 1.6, 102cp benzina. Se aude si la mine pacanitul acela in bord timp de 20-30 de sec atunci cand pornesc masina. Cum se reseteaza climatronicul la modelul asta de masina pt ca am inteles ca asa s-ar rezolva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am observat si eu urmatoarele la climatronicul meu: daca merg mai multe ore cu masina, climatronicul mergand in continuu, parca dupa 2-3 ore nu mai da randament, in sensul ca daca afara e foarte cald pe la 30 grade, dupa cateva ore trebuie sa reglez climatronicul la o temperatura mai mica pentru ca nu mai da aer asa de rece. Parca ar inceta sa mai dea tot acelasi aer rece, sa zicem ca la inceput.

Ceva idei?

Multumesc,

Posesor VW Golf V 1.9 TDi 105 CP motor BKC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euzic cati se pare . Urmareste cu un termometru la ce temperatura iese aerul pe gurile de aerisire sau cu vcds daca ai posibilitatea.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A reusit cineva sa demonteze servomotorul pentru clapeta de pe partea stanga (Left Temperature Flap Control Motor (V158))?

Pe cea din dreapta (V159) am dat-o jos sa o sprayez cu o solutie de contacte si pare sa se fi potolit momentan. Inainte aveam zgomote enervante de parca se juca cineva cu niste castaniete, iar vag-com arata fluctuatii de pana la 30 de unitati/pasi pentru pozitia curenta a servomotorului. Nu stiu daca remediul se datoreaza sprayului ca sunt foarte mici orificiile prin care ar fi putut patrunde solutia catre pelicula rezistiva a potentiometrului (care arata de parca l-ar fi facut sa nu il mai repare nimeni - lucru de inteles, doar e 150 de euro un servomotor nou), sau daca e de la frecusul pe care i l-am aplicat (care ar fi putut sa inlature/redistribuie reziduurile acumulate probabil pe cursorul potentiometrului).

Revenind la problema descrisa mai sus, dupa ce am dat la o parte gateway-ul si am tras de consola aia de tabla care acopera V158, am constatat ca nu vad / nu pot atinge surubul departat care prinde motorasul. Spatiul de lucru e destul de restrans in zona aia (am vreo 4-5 cm de zona libera dupa ce am arcuit consola spre pedala de frana) si nu mai stiu ce fel de cheie sa folosesc pe acolo. Ce e drept, nu am avut la indemana o cheie mica cu clichet, ca sa fie la 90*, insa mi-e teama sa nu scap surubul la demontare si sa ma capat cu noi surse de greierasi. :) Si pe urma, cum naiba il pun la loc, daca nici macar nu pot sa bag mana. Pare genul de operatie pe care sa o faci dupa ce dai jos bordul, dar asta mi s-ar parea overkill.

Voi ati reusit sa dati jos V158?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu stresat de o eroare pe climatronic( modul de Golf 6), de care nu pot scapa.

Mentionez ca modulul nu avea numar VAG si a fost softat de un coleg de forum.

Eu banuiesc sa nu fie ok softarea ,ca de codat pe masina , e bine.Cand pun interfata pe masina ,imi apare mesajul din poza 3, ca nu gaseste ROD???Nu inteleg ce poate fi.

post-21205-0-05351600-1351100891_thumb.p

post-21205-0-61067000-1351100916_thumb.p

post-21205-0-85978800-1351100938_thumb.p

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata ta nu stie de codurile de eroare de pe noul climatronic, e pe protocol UDS,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cristi, dar eroarea apare si cu interfata originala- prima poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e originala fa-i update de soft la 11.11.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am intrebat pe cei de la Ross Tech, care au cam dat-o de gard.... cand e vb de astfel de retrofit-uri, o tot dau cu faptul ca nu comunica modulele vechi cu cele noi, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu precizeaza cu care modul nu comunica, sau nu stiu nici ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu...... ca e posibil ca din cauza clusterului, etc. Dar... e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face doar dupa ce masina stationeaza cateva ore, e clar, e electrovalva.

Acum cu temperaturile astea mai scăzute, deşi am AC cuplat mereu mi se abureste toată masina instant si durează p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica la diagnoza daca compresorul lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine e interesat sa dea jos clapeta de pe partea stanga, voi posta pozele de mai jos.

Nu am reusit sa o dau jos de pe masina, din cauza unui surub imposibil de accesat fara a demonta unitatea de climatizare (necesita demontarea bordului). Totusi, am reusit "sa repar motorul prin teava de esapament"; mai pe romaneste, am declipsat jumatate din carcasa clapetei si am putut sa ii scot potentiometrul pentru a-l curata.

Atentie la pozitia cursorului potentiometrului, ca sa nu il montati rotit in pozitie diametral opusa. Nu ma intrebati de unde stiu... :)

Totul merge brici acum, ramane de vazut pentru cat timp... Silentium est aureum... :D

img9170f.th.jpgimg9175w.th.jpgimg9176v.th.jpgimg9177j.th.jpg

img9178j.th.jpgimg9181y.th.jpgimg9183y.th.jpgimg9185r.th.jpg

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau as avea si eu o intrebare legata de clima. Am un golf 5 1.9 tdi motor bkc an 2004 si am climatic pe el si as vrea sa trec la climatronic cine mar putea ajuta cu ce piese imi tre am panoul ala cu incalzire si afisaj de climatronic de atat am facut rost nu stiu ce miar mai trebuii am incalzire in scaune am uitat sa specific ce piese miar mai trebuii help my please multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , iti spun doar din auzite , nu te supara daca gresesc.

Stiu ca trebuie schimbat tot sistemul de motorase + clapete de redirectionare a aerului. + ca trebuie sa ai si aerisirea superioara + senzor temperatura.

Pentru asta trebuie dat bordul jos ....e o operatiune complicata rau :icon_cry: .

Pentru inceput verifica daca computerul de confort suporta climatronic stiu ca pe 2003-2004 primele modele de golf aveau problema cu asta , dar daca zici ca ai incalzire in scaune e posibil sa ai functia aceasta.

Multa bafta ! :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

de cand a venit iarna am observat ca nu mai merge caldura pe partea stanga(sofer). Sa fie de la motorasul de care vorbeste adyp2003? Bineinteles este vorba de golful din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e un motoras cvare regleaza temperatura aerului pe partea stanga, V158 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine e interesat sa dea jos clapeta de pe partea stanga, voi posta pozele de mai jos.

Mda, ma paste si pe mine cam acelasi deznodamant, ca a inceput sa dea erori intermitente. Multam pentru detaliere :)

Deocamdata il iert, ca-si face treaba, protesteaza intermitent doar la vcds

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un vw jetta 1.6 benzina din 2008 si am urmatoarea problema: nu imi mai iese aer prin gura de ventilatie de la parbriz. Pana vineri a fost ok, am facut itp, mi-au ridicat capota, au verificat noxele iar seara cand am plecat cu ea in provincie am constatat ca nu mai iese aer nici cand dau pe auto nici cand dau numai pe modul parbriz, dar aerul se aude in bord ca si cand ar iesi foarte tare. Sambata cand am pornit masina si-a revenit, am plecat cu ea si a fost totul in regula. Dupa o zi cand am pornit-o din nou iar nu mai iese aer prin gura de ventilatie de la parbriz dar acesta se aude in bord ca si cum ar iesi. Celelalte guri de ventilatie sunt in regula. Am scos si curatat si filtrul de polen, dar degeaba. Poate ma ajuta cineva cu un sfat, poate cineva s-a mai lovit de problema. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare pe clima, sa vedem ce eroare a stocat. E posibil ca servomotorul sa nu lucreze....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac scanarea? Eu am mai incercat variante (recirculare +AC sau AUTO, nu mai stiu exact)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!