Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

:))) prea ieftin as fi bucuros sa fie asa si la urmatoru motoras pe care tre sa il schimb . Cel care deschide clapele sa intre aeru in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum toate sunt la fel, difera doar parghiile de actionare, au facut un singur model si iti iei kitul care iti trebuie pt pozitia respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de sfat dar sper ca cei de la servis sa stie despre asta sa nu ma puna sa platesc prea mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca or sa te rupa, asta e...data viitoare iti iei piesa si te duci la un nene care stie cu ce se mananca tigaile astea cu 4 roti din gama vag si te-ai scos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))))) inca mai am timp sa iau piesa si sa scap mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a mers setarea din filmulet . Iti multumesc, acum baga caldura peste tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat și eu ca in filmulet dar nu s-a rezolvat nimic...Si eu am probleme cu căldura pe partea stânga...

Modificat de PuiuLDan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti.Am si eu o problema la Golful meu ( Golf V 1.9 BKC DSG )cu incalzirea.De cand a dat frigul( -9,-10 )nu mai baga caldura deloc.Temperatura lichidului de racire ajunge la 90 intr-un interval de timp normal si ramane asa pe toata durata functionarii.In alta ordine de idei,la aprox.1min de la pornire, porneste si ventilatorul de la radiator.Urmeaza zilele acestea testare cu VCDS.Precizez ca,atunci cand temperatura exterioara era peste 0 grade,baga caldura dar foarte greu.Ce cauze ar putea fi? Ma gandesc la calorifer infundat partial si la termocupla care comanda ventilatorul dar as vrea ceva detalii de la cineva care a mai intampinat problema. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat termostatul,radiatorul si vazut de ce porneste ventilatorul....posibil senzorul de pe radiator blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din cauza asta sa nu bage nici caldura?

Si din cauza asta sa nu bage nici caldura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e bun daca sta la 90*,fa o diagnoza si vezi ce erori sunt/daca sunt pe climatronic,eventual fa o setare de baza a servomotoarelor si verifica si senzorul G62.Daca astea sunt ok apo treci la verificat calorifer,eventual spalat, iar daca nu merge nici asa , altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel m-am gandit si eu in legatura cu termostatul.Intrebarea mea este: Daca, caloriferul era infundat atunci de ce la +5grade baga caldura si acum nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea ti-am scris sa faci o diagnoza sa vezi starea servomotoarelor,poate s-a defectat servomotorul care iti comuta intre cald si rece,a ramas blocat pe rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca se blocheaza termostatul pe deschis...nu sta apa la 90° ??? Si nici nu baga cald...ptr ca termostatul nu lasa apa sa circule catre calorifer....

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul face circuit prin radiatorul motorului,cel putin eu asa stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...dar daca e blocat pe deschis...nu se incalzeste suficient ptr a incalzi si radiatorul din interior.Trebuie vazut si termostatul ,facuta o diagnoza si eventual spalat radiatorul de incalzire.Oricum e ciudat ca porneste ventilatorul imediat dupa pornire...nu e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ramanea pe deschis nu mai urca apa la 90...trebuie vazut la diagnoza daca are vreo legatura faptu ca nu baga caldura cu pornireaventilatorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu s-ar incalzi suficient nu ar fi apa la 90....eu cred ca ori sunt 2 termostate ori e unul cu 2 faze, un circuit spre calorifer si cel clasic spre radiator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un singur termostat care e inchis....si atunci circula apa in blocul motor si radiatorul din interior.Cand apa trece de 75-80° se deschide si lasa apa sa circule si prin radiatorul din fata ptr a fi racita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, asta e circuitul clasic, dar la tsi parca in afara de asta mai are o pozitie sau un termostat in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!