Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

v71 este destul de usor de schimbat/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi! Caut de cateva zile pe forum o solutie pentru problema mea si sincer nu gasesc. 

O sa va explic despre ce este vorba. Daca am postat inadecvat rog un moderator sa mute postul in locul potrivit sau sa il stearga!

Este vorba de un Golf 1.9 cu Clima automata. De vreo 4 luni in zona consolei centrale nu mai baga pic de aer. Singurul loc unde sufla normal este pe parbriz si laterale. Sincer nu am avut timp sa ma ocup de problema pana acu cateva zile cand la un moment dat nu mai sufla pe nicaieri si se auzea clapeta de recirculare cum se inchidea. Am pornit si oprit de mai multe ori. Functioneaza cateva minute apoi se inchide iar.

Am fost la un tester si ca erori am gasit V70 si V113.

Despre V113 avem o mica idee unde s-ar afla dar despre V70 nu amgasit nimic concret!

Va rog din suflet, ajutati-ma cu un plan...schita....fotografii....orice! 

Am fost la VW (mentionez ca locuisc in Germania) si mi-au cerut 500 euro manopera si 300 euro piesele.......Mi se are exagerat de mult si de aceea am apelat la o cunostinta care este mecanic. Nu a mai schimbat asa ceva si de aceea apelez la voi!!

Va sunt recunoscator pentru orice informatie si ajutor!

Va multumesc!

Modificat de FlorinMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V70 este langa V113.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la dezmembrari si am cerut cele doua motorase.

Am mers cu tipul care a demontat pesele si V113 este motorasul care inchide si deschide clapeta de recirculare a aereului iar V 70 era pozitionat in centrul consolei undeva in spatele radiocasetofonului, mai exact la clapeta centrala!

Al Bundy crezi ca am primit piesa gresita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi ! De cateva zile nu mai merge climatronicul pe al meu golf 5 1.9 tdi.Fiind in Pitesti pt o perioada de timp ma duc la reprezentanta vw sa vedem ce s-a intamplat. O pun baietii pe tester, nimic...verifica mecanicul cu o baterie si 2 fire electrovalva de pe compresor, nimic, moarta. Imi spune ca electrovalva nu merge( e in scurt) si mai departe nu poate sa-mi spuna daca compresorul sau altceva e de vina. Dupa cateva pareri schimbate cu alti colegi dau compresorul jos si demonteaza acea electrovalva. Verdictul: span(pilitura) in instalatie. Trebuie schimbat: compresor, filtru uscator, nu stiu ce supapa si spalata instalatia...un pret: in jur de 5000 lei!!!! Intrebare: exista alta varianta mai ieftina sau trebuie sa schimb toate piesele??? multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la dezmembrari si am cerut cele doua motorase.

Am mers cu tipul care a demontat pesele si V113 este motorasul care inchide si deschide clapeta de recirculare a aereului iar V 70 era pozitionat in centrul consolei undeva in spatele radiocasetofonului, mai exact la clapeta centrala!

Al Bundy crezi ca am primit piesa gresita?

NU e gresit, la golf asa este, la Passat e diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou!

Am reusit sa rezolv problema! :10[1]:

Incerc pe scurt sa va explic cum am rezolvat si in zilele urmatoare descriu pe larg.

Motorasul V70 este motorasul clapetei centrale si este situat in spatele radiocasetofonului putin mai spre volan. Accesul este foarte dificil si se poate face numai dupa ce domontezi toata partea din centru si partea de de bord cu ''ceasuri'' (imi cer scuze chiar nu stiu sa ma exprim in termeni corecti). Iti trebuie foarte multa rabdare si nervi dar ESTE POSIBIL!

Motorasul V113 nu l-am mai schimbat pt ca eroarea a disparut de la sine! Banuiesc ca a fost dat peste cap de nefunctionalitatea celui defect.

Dupa montare a fost necesara stergerea tuturor erorilor cu un tester apoi totul functioneaza ca inainte!

Ca preturi......cele 2 motorase a costat 90 euro iar manopera la un cunoscut 50 euro :D . Am intrebat si la VW si am ramas pur si simplu socat.....numai manopera era 500 euro si exista posibilitatea sa fie si mai mult, in functie de cat timp dura reparatia, iar piesele noi costau 300 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu update - am schimbat radiatorul de clima, a fost spart. A nimerit o pietricica intre radiatorul de intercooler si AC, in timp de la vibratii si-a facut loc si a spart radiatorul. Noroc ca nu l-a spart si pe cel de intercooler.

 

Acum am rece, insa doar pe LO. Daca dau 16 grade sau orice alta valoare imi baga aer cald (nu aer cald de afara ci incalzit). Cand mut de la LO la 16 sau invers se aude cum se inchide/deschide o clapeta. 

Cand baga aer cald fluxul de are principal vine la picioare, daca vine aer rece - in fata.

 

Uneori lucreaza ok si baga aer rece in loc de cald la valorile mai mari de LO, in acest caz nu se mai aude ca se schimba clapeta la trecerea LO-16. 

 

Ramane sa mai studiez valorile cu vagcom, suspectez ca e de la un senzor ceva sau soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... si incearca sa faci si o setare de baza la servomotoarele climei, cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gustidarius55

Bună ziua tuturor. Mi-am cumpărat recent um pasat b 6 1.9 tdi și am o problema cu ac mult îmi baga rece deloc mă poate ajuta cineva? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in aria de passat b 6 ca avem si asa ceva. Uita te si tu unde postezi prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gustidarius55

Bună ziua tuturor. Mi-am cumpărat recent um pasat b 6 1.9 tdi și nu știu Cum funcționează sau Cum se pornește aerul condiționat pentru ca nu are butonul ac. Are eon. Dacă mă poate ajuta cineva? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu econ apasat nu merge AC, pe AUTO trebuie sa mearga AC. Nu ai citit si tu deloc in manualul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am probleme cu clima la golful meu (golf plus), mai exact baga foarte putin aer rece la pornire, apoi, mai ales daca este foarte cald afara, vine aer cald.  Am fost in service si am verificat freonul si mecanicul a zis ca are freon insa vorbea ceva de joasa presiune si de supapa de la compresor. Tot citind pe aici pe forum am vazut ca mai sunt si altii care s-au ,,lovit" de acesta supapa. Cum pot afla ce compresor am, sa ma pot interesa de supapa, fara sa ma mai duc in service sa demonteze..... Multumesc anticipat pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gustidarius55

Ăsta este problema nu am manualul dacă l-as avea poate as înțelege mai bine sistemul ăsta de clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am probleme cu clima la golful meu (golf plus), mai exact baga foarte putin aer rece la pornire, apoi, mai ales daca este foarte cald afara, vine aer cald.  Am fost in service si am verificat freonul si mecanicul a zis ca are freon insa vorbea ceva de joasa presiune si de supapa de la compresor. Tot citind pe aici pe forum am vazut ca mai sunt si altii care s-au ,,lovit" de acesta supapa. Cum pot afla ce compresor am, sa ma pot interesa de supapa, fara sa ma mai duc in service sa demonteze..... Multumesc anticipat pentru raspuns!

 

decat sa te chinui si sa vezi ce ai pe masina... altfel, nu prea avem cum sa te ajutam.

 

daca este supapa, se verifica in blocurile de masura de le AutoHvac, cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la inceput cand pornesc masina baga aer caldut, dar dupa ce merg ceva timp se raceste.Este normal asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la inceput cand pornesc masina baga aer caldut, dar dupa ce merg ceva timp se raceste.Este normal asa ceva?

Salut,

 

Si al meu facea la fel, pana sa dus electrovalva. Electrovalva nou a costat 230 de lei. Insa cat timp am umblat cu electrovalva defecta mi s-a blocat supapa drosa. Costul lui a fost de 150 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la inceput cand pornesc masina baga aer caldut, dar dupa ce merg ceva timp se raceste.Este normal asa ceva

 

Nu e normal, e simptom de electrovalva obosita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesc clima se aude ca mai porneste ceva sub capota este normal adica o fi vre-un ventilator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Chiar pornesc ventilatoarele. E perfect normal. Sa-ti faci probleme cand nu pprnesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Compresor AC defect - Golf 5 2007 clima manuala. Stie cineva daca se poate repara prin Cluj? sau se poate inlocui cu varianta second hand?

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Climatronicul meu a luat-o razna de ceva vreme in sensul ca, pe modul auto, 22 grade, dupa aproximativ 20-25 minute debitul de aer pe care il baga in cabina scade dramatic insa ramane rece, auzindu-se in bord ca si cum ar recircula aerul sau ceva de genul. Chiar daca dau pe LO, debitul de aer nu-si revine, nici daca actionez directia debitului de aer sau recircularea nimic pare sa nu functioneze. Acum am doua simptomatologii daca pot spune asa:

 

1. Pe modul auto, trag pe dreapta si las motorul la relanti, deschid capota, toata instalatia de AC pana in cabina este plina de gheata (nu bruma), iar in maxim 1 minut debitul de aer pe care il baga in cabina revine la normal odata cu dezghetarea conductelor si concomitent sunetul din zona torpedoului ca si cum ar fi pe recirculare dispare; eu aici cred, si daca gresesc va rog sa ma corectati, ca ingheata inclusiv caloriferul din bord si din aceasta cauza se aude zgomotul infundat din zona torpedoului pentru ca aerul nu mai poate trece de pelicula de gheata;

2. Pe modul LO, degeaba trag pe dreapta, nu se dezgheata si nu-si revine debitul de aer decat daca opresc compresorul si astept sa se dezghete conductele de la instalatia de AC; odata reporint compresorul totul revine la "normal" insa nu pentru mult timp.

 

Am mai observat ca la relanti, cand sunt pe modul LO, la peste 2.500 rpm nu mai baga aer la fel de rece, acesta pare sa se incalzeasca usor, este ca si cum compresorul s-ar opri si mai baga rece ce ramane pe instalatie...

 

Multumesc.

Modificat de anyidyoulike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza ce apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!