Jump to content

A7 BiTdi Havana Black | S-line Exclusive


bubu182

Postare recomandată

Si eu sunt curios de diferenta ca am cochetat la amplificatoare de sunet dar nu am gasit ceva elocvent pentru comparatie. Mai mult pe mine ma intereseaza sa functioneze ca cel nativ si anume sa faca zgomot doar can pedala sau load-ul motorului este la mai mult de x%. La mers normal vreau sa ma bucur de silentiozitate :)

Link către comentariu

Pai el a schimbat doar calculatorul care comanda boxa nativa ca sa ii permita un volum mai mare. Totul functioneaza ca inainte cu exceptia faptului ca se aude mai tare atunci cand este pornita boxa.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Un videoclip ar fi cam irelevant fiindca sunetul difera mult fata de realitate, totusi uite unul: 

 

Efectul este foarte ok, intoarce capete etc, se aude decent.

Ai in aplicatie vreo 6 profile, setate pe turatii, volume diferite, e foarte customizabil.

Poti sa atasezi un profil din app pe un profil de audi drive select (ex: comfort - oprit, individual - un profil loud, eu asa le am).

Am incercat sa comand initial maxhaust, fiind cu 50eur mai scump, imi placea mai mult varianta lor, dar nu livreaza in RO, te obliga sa iei prin dealerul oficial in RO, care il vinde cu 100 eur peste pretul din DE  .... sa fim seriosi :)

Este un BOX, cel din pozele anterioare, cu un cablaj, se "inseriaza" cu modulul din portbagaj, dureaza 5 min toata treaba, foarte simplu si usor, exista si tutoriale pe youtube.

Nu raman erori pe VCDS or anything like that, cu ESM (generator sunet) de maserati am inteles ca ar ramane erori, fiindca nu il recunoaste ok masina ... (momentan am ESM audi, cel din fabrica).

Pentru moment e de ajuns, poate in viitor daca o sa prind un ESM Maserati la un pret bun (nu 20+ mil) o sa iau.. dar .. am alte prioritati acum.

Plus, ce ar mai fi fun daca faci din prima luna tot ce vrei la masina? :)) 

 

 

Link către comentariu
On 3/7/2019 at 10:37 PM, K said:

Dar acum folosești filtru de aer standard de la rs7? O să rămâi cu el? - Da, nu sunt sigur daca voi reveni la filtrul oem in carcasa de RS sau las filtrul de RS cu flansa adaptoare - nu prea am mers cu masina si n-am timp momentan

Mai folosești în viitor altă cutie de aer / air box?...când ai să ajungi să îți pui intercoler Wagner ?  - O sa raman probabil la cea de RS7 si sper pe viitor intercooler Wagner competition

Către cine mergi pe soft de tuning?   -  Inca n-am idee, va mai dura mult pana la soft, mi-ar placea MRC insa inca nu ma pronunt, sunt si inca 1-2 oameni cu rezultate foarte bune pe BiTDI-uri :) ..

@K ti-am raspuns :D 

 

In alta ordine de idei, masina inca asteapta inmatricularea.. pana atunci.. achizitii .. achizitii :)) sper sa prind ceva timp sa le si folosesc curand :D

 

53795347_2269303096725257_6255478008149180416_n.jpg

53906771_1929739123821890_1385605734439321600_n.jpg

53930170_564589204035797_1309334214843301888_n.jpg

Link către comentariu

Am decis sa mai astept o saptamana cu rotile de vara, mai am si un drum de munte in weekend.. apoi le schimb :)) 

Intre timp, va mai incant cu o poza... are ceva aparte ! 

 

 

Link către comentariu

Mașina are pagina de Instagram?! 

Eu râdeam de un coleg care a făcut pagina de Facebook câinelui, cred ca sunt eu învechit deja... 

Link către comentariu

Pasiunea nu are limite, treaba cu pagina de instagram la masina e veche si in continuare la moda ?

E o placere pentru mine sa fac asta, ca sa nu imi spamez contul personal cu masina ... :))

Link către comentariu

Astazi sper sa reusesc sa pun rotile de vara ... daca prind loc pe undeva pe seara :)) 

Intre timp.. apa paie si bataie, gata si inmatricularea ❤️ , am mai bagat si un drum de munte in weekend :D 

 

 

Link către comentariu

Siii am pus si jantele de vara :ninja:

Desi sunt pe 20 cu balon 35, fata de 19 cu balon 45 ... sunt mult mai silentioase si smooth la rulare, insa evident, sunt o idee mai dure pe denivelari etc.

Ma declar multumit pana acum de Michelin Pilot Sport 4S .. probabil au fost cea mai buna alegere :D  merci @Ice_2k de sfaturi.

Inca nu am reusit sa fac un detailing interior ... deja ma simt prost fata de masina :)) dar si cand termin cu ea o sa fie ce trebuie :cheers:

 

 

Link către comentariu

I-a venit si ei in sfarsit randul sa fie rasfatata... 

 

1. Curatare piele cu Leatherique Pristine Clean

2. Hidratare + protectie piele cu Leatherique Rejuvenation

3. Curatare + tratament chedere cu Nextzett Gummi Pflege

4. Curatare interior + geamuri

5. Dressing plastice Poorboy's World Natural Look 

6. Montat duze parbriz perdea

7. Lichid parbriz Sonax Apple 1:100 (cred ca e cel mai bun lichid parbriz concentrat pe care l-am folosit vreodata, pur si simplu inlatura extrem de bine insectele (mai raman doar cele nesimtit de "grave"))

8. Curatare + polish chrome pe tipsuri evacuare

 

Cateva poze.. nimic profi, va prindeti voi care sunt before si care after.

 

 

before1.jpg

before2.jpg

after1.jpg

after2.jpg

after3.jpg

pedale.jpg

tips1.jpg

tips2.jpg

pedale.jpg

cockpit1.jpg

cockpit2.jpg

Link către comentariu

ordinea a fost 2, 1, restul sau 1, 2, restul?

7. chiar la 1:100 sau mai concentrat?

Link către comentariu

@Muale Ordinea cred ca a fost 3, 4, 5, 1, 2 (pauza 12h), 1 (din nou), 6, 7, 8 :D

La 1. am curatat inainte pielea cu aspirator, pensula (pentru a inlatura orice praf, nisip dintre cusaturi si locuri greu accesibile) apoi o microfibra umezita ca sa iau "grosul" de la suprafata, apoi Leatherique Pristine Clean cu periute de par natural + microfibre.

La 2. am aplicat cu buretel aplicator solutia, masat cu manusi pielea impreuna cu solutia, lasat la caldura 12h, apoi am venit iar cu pasul 1. ca sa curat excesul de la suprafata.

Pielea a ramas mata, pufoasa si moale la atingere, foarte foarte placuta ! In 90% +  din interior arata ca noua pielea (from my point of view :))  )

 

Lichidul .. asa scrie pe el, 1:100, are 250ML, deci e bun la 25L de solutie facuta din el, eu e posibil sa fi pus un pic mai mult decat o masura pentru 5L, dar o sa mai testez, momentan mi se pare foarte bun fata de tot ce am incercat diluat din benzinarii si supermarket, plus ca miroase foarte frumos a mar.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Merci @16MAW :D 

Dap, am avut Op5 si acum Op6T, foarte multumit :D  (insa ma bate gandu la un Huawei P30pro... pentru performantele camerei.. ?️‍?️ )

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai sterg putin praful:D

Totul ok cu masina, am revenit la cutia de aer stock (o aveam pe cea de RS7) si se pare ca fara soft facut, MAF-ul da ceva erori din cauza volumului prea mare de aer, deci ramane pe stock pana la un stage1 care nu va veni anul asta .. (inca n-am idee cand.. deocamdata sunt f multumit de puterea stock a masinii).

Am avut o intamplare nefericita, s-a stricat un senzor de nivel (cantar)  s-a gripat mai exact, este o buba comuna si foarte des intalnita la toate masinile din gama vag (echipate cu xenon / led si/sau suspensie reglabila).

L-am inlocuit cu unul nou OEM si totul merge perfect acum (e amuzant ca acel senzor costa ~600 lei.. si nu conteaza daca e Audi A7 sau Skoda fabia sau alte masini ieftine ce il au echipat :))  ) .

Miercuri o duc la revizie pentru cutia tiptronic, la service Faur (autorizat si dedicat ZF). Sper sa iasa treaba buna :D

Va incant cu 2 poze de pe instagram-ul masinii (nu, nu am prea mult timp liber, e doar o pasiune) cat si cu senzorul nou (poate are cineva nevoie).

 

 

senzor 001.jpg

senzor 002.jpg

Link către comentariu

Sa ne spui cum o sa fie experianta la service Faur si daca se schimba ceva in mersul cutiei. As vrea sa fac si eu la ei peste vreo 20.000km schimbul de ulei.

La reprezentanta este 4000ron schimbul.

Link către comentariu

Revin cu experienta de la service Faur (autorizat ZF, numai asta fac ei defapt).

Am lasat masina marti seara pe la 19:00 (trebuie lasata cu o zi inainte ca sa fie rece a doua zi dimineata cand se apuca de ea), gardianul de acolo mi-a deschis portile si m-a orientat spre a parca masina fix la elevator, i-am lasat cheia si am revenit a doua zi dimineata.

 

Masina a fost urcata pe elevator, s-a desfacut tot ce trebuia pentru a ajunge la capacul baii de ulei a cutiei, s-a desfacut, s-a scurs uleiul pentru un timp destul de indelungat (cred 3+ ore), s-au facut cu diagnoza lor dedicata ZF niste verificari, s-au uitat pe istoricul de temperaturi ale cutiei (pe ce temperaturi s-a mers cel mai mult), au vazut inclusiv istoric de erori (desi pe VCDS nu apar, ele sunt stocate toate in calculatorul cutiei, sneaky :))).

S-a curatat si spalat baia de ulei, s-au pus filtru nou, garnitura noua, suruburi noi, ulei au intrat total 7 Litri (atat s-a scos, am fost un caz fericit, la altii iese mai putin... dar a si stat mult la scurs).

S-au facut teste cu ea, s-au resetat adaptarile cutiei (practic o resetare a tot ce "invatase" cutia din stilul de mers), s-a urcat pe elevator iar, s-au mai facut completari, treceri prin viteze.. etc etc 

 

Eu nu am fost prezent pe toata durata reviziei deci nu pot sa relatez pas cu pas totul, nu am putut sa imi iau o zi libera de la job, asa ca am stat doar o perioada scurta de timp cu masina dimineata si apoi am lasat o cunostinta sa "supravegheze" totul.

 

Cutia schimba ok, am o senzatie ca e putin mai smooth totul, oricum comportamentul ei pe urmatorii 100-300km se va tot schimba, fiindca o sa tot "invete" din nou adaptarile si stilul de mers, etc.

Ca multe alte tiptronic din acest model, cand e rece la prima pornire, pentru 3-10 minute se simte cand schimba din 1-2 (nimic grav, doar ca nu e o trecere perfect lina din 1-2 .. ca la celelalte), acum dupa revizie pare ca e putin mai lina, mi-a spus inginerul ZF ca mai toate fac asa, si in general dupa revizie + adaptari noi (deci dupa 100-300km) se va mai imbunatati feeling-ul putin, posibil sa fie eliminat total.

O sa mai revin cu pareri si impresii dupa weekend (o sa fac ~600km ).

 

Tind sa cred ca a fost respectata procedura ZF corect., per total sunt multumit de cei de la ZF Faur.

PS: aceasta procedura este cea cu scurgere 5-7L ulei si completare, este cea recomandata de producatorul ZF.

Mai exista si alternativa cu flush, care scoate cam tot uleiul din cutie (11L parca, not sure, adica ce mai ramane prin convertizor etc), dar NU este recomandata de ZF, fiindca exista riscul sa bage impuritati in solenoizi si sa dauneze.

Probabil cea mai sfanta revizie ar fi cu toata cutia desfacuta, spalata, curatata, gresata etc si apoi alimentata cu ulei... dar cine ar face asta :) 

 

Costul a fost de ~2150 lei cu TVA, urmeaza date primite de la ei pe mail:

- ulei ZF Lifeguard Fluid 8 – 124 lei + t.v.a. / litru x aprox. 6-7 litri,

- filtru ZF 8HP – 192.50 lei + t.v.a.

- garnitura ZF 8HP – 195 lei + t.v.a.

- manopera schimb ulei si diagnoza sumara – 540 lei + t.v.a.

 

Exista sansa sa iesiti mai ieftin daca va cumparati de pe ebay (sau alte surse) kit complet ZF de revizie (Garnitura, Filtru, Ulei), dar trebuie sa discutati cu ei daca sunt de acord, daca mai acorda garantie in aceasta situatie.. etc (eu nu am intrebat, am uitat).

 

Atasez cateva poze, nimic profi .. :D 

 

61636328_2417464465246292_6574979018980851712_n.jpg

61536261_2388954871430069_3740830430786486272_n.jpg

61248735_2385899385070600_7198114379185782784_n.jpg

61240521_1008321766037437_1795922183772438528_n.jpg

61594482_675778169538830_6597928382158077952_n.jpg

Link către comentariu
lambda_dryver

@bubu182 O intretinere fix ca la carte! Masina a intrat (cum stiam deja) pe maini bune. Keep it up! :icon_thumleft:

Link către comentariu
mihai.onu94

Cum se simte cutia zf8 fata de fostul dsg pe passat? Poti face un versus intre cele 2 cutii, mai ales ca dsg-ul e considerat cel mai bun dublu ambreiaj de volum si zf8 cea mai buna cutie cu convertizor?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Merci @lambda_dryver :D 

@mihai.onu94 Pai... DSG-ul era mult mai prompt cand schimba viteze, era mai rapid decat tiptronic, fiindca asa e construit :D, dar nu este vreo diferenta cer-pamant;;

 Diferenta... mi se pare de ex ca DSG-ul si cand mergeam batraneste pe drive, daca ii dadeam talpa brusc, se comporta ca pe sport, pe cand tiptronic in confort mergand batraneste, cand ii dau talpa brusc .. sta.. se tureaza pana ii da convertizorul ce trebuie (e cateodata o senzatie ca de CVT - multitronic, pentru o scurta perioada). 

Pe sport mi se pare foarte prompt si tiptronic-ul, pe manual e brutal uneori. 

Sunt chestii cu care poti trai fara probleme, cred ca pentru oras DSG-ul e mai ok, insa pentru drumuri lungi (80%+ din folosirea masinii mele e la drum lung, pentru oras mai am alta masina) tiptronic-ul este vis, cu 8 viteze... la xxx km/h pe autostrazi fara limita am aproape 2000rpm ... poti sa mergi cu xxx km/h (pe aceleasi autostrazi fara limita) cu ~2400 rpm aprox ... este un confort iesit din comun, si consumul e ok evident :)) 

Zi placuta ! 

Modificat de loghy
Limite viteze
Link către comentariu
2 hours ago, bubu182 said:

...tiptronic-ul este vis, cu 8 viteze... la xxx km/h pe autostrazi fara limita am aproape 2000rpm ... poti sa mergi cu xxx km/h (pe aceleasi autostrazi fara limita) cu ~2400 rpm aprox ... este un confort iesit din comun, si consumul e ok evident :)) 

Viteze XXX ? Adica porno ? :))

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai stergem putin praful.. trebuie sa ajung la inca o revizie ulei + filtre curand :D , am mai luat niste goodies de pe ahw-shop.de odata cu revizia :)) un breloc.. un odorizant audi (model nou am observat).. un lichid parbriz ?

Am comandat badge-uri cu "A7" si cerculetele fata / spate piano black .. vreau sa o fac full shadow line, voi colanta chrom-ul in piano black, faruri si stopuri smoked (farurile foarte putin), o folie cu protectie UV pe fata .. ar trebui sa mai schimbe masina putin.

Va incant cu o poza de pe instagramul masinii ? 

 

67322158_471121467037772_7297528209069834240_n.jpg

67464827_1315639825259271_4130889147176976384_n.jpg

67163614_497360020807253_6567473121249460224_n.jpg

67548213_473165706834024_6253828083577520128_n.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!