Jump to content

Alegere anvelope vara 2019


V A L I
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 4 ore, vali zak a scris:

Ce parere aveti despre Hankook S1 Evo 2 k117? Are cineva montate 225 45 17?ma intereseaza zgomotul la rulare(71dB) si stabilitate pe carosabil umed.

https://www.farncombetyres.co.uk/TyreSearch/Details/103606/Hankook+Ventus+S1+evo2+K117+22545R17

Le-am folosit ceva vreme pe Leon si am fost f multumit de ele. Aderenta buna pe uscat si ud, f ok la zgomot de asemeni. Nu stau rau nici la uzura.

Modificat de VON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
safari hunter
On 3/12/2019 at 4:05 PM, Dolfin said:

Dupa parerea mea anvelopa a actionat foarte bine, n-a facut explozie si ai reusit sa mentii masina pe traiectorie.

Un cauciuc prost, slabit pe flanc, ar fi explodat si atunci chiar ai fi depins de noroc (cum mai vezi pe la stiri accidente cu masini care deviaza brusc pe contrasens sau in decor si apoi operatorul se opreste cu camera pe janta cu problema, care are cauciucul lipsa sau este franjurat).

Epopeea Continental continuă cu o delaminare a peretelului lateral și ejectare a suprafetei de rulare la 124 km/h pe autostradă. Am reușit să controlez masina și să supraviețuies împreună cu prietenii mei. Conducătorul auto ce rula înapoia mea, un alt prieten, era cu mult mai afectat de ceea ce a văzut. Reprezentantul tehnic al continental Romania a declarat: "Buna ziua, Ma bucur sa aud ca totusi nu ati patit ceva. Acum, m-am uitat pe filmari si nu sunt relevante in a depista ce a provocat ca anvelopa sa cedeze.
Fotografiile releva doar ca anvelopa a ramas fara aer si s-a taiat sub presiunea jantei, insa, nici acestea nu ne ajuta in a depista ce a provocat ca anvelopa sa cedeze". Trebuia să ne aduceți anvelopa din BG spre analiză, altfel nu beneficiați de garanție pentru o anvelopă de 2 luni și 2500 km.

W1.jpeg

W2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wtf! wow! rahat! ?

Bine ca nu erai pe Germania sa fi fost dubla viteza de rulare... Sper sa nu lasi lucrurile asa, sa le duci anvelopa, sunt curios ce "gasesc" ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@safari hunter bine ca ati scapat fara alte probleme.

 

Asta este una din anvelopele schimbate pe garantie?

Daca a pierdut aer...n-ai simtit nimic, nu s-a aprins nimic in bord?

Ai senzor de presiune in roti sau se foloseste sistemul ABS pentru detectarea pierderii de presiune?

Partea de rulare este intepata undeva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa de arsa/topita arata o anvelopa cu care s-a mers 100-200m dupa franare? Eu am vazut anvelopa cu care s-a mers 15km pe pana si nu era topita. Esti sigur ca nu ai mers pe pana? Cu ce presiune circuli in anvelope si cand a fost ultima data cand ai verificat presiunea?

 

Daca te uiti la interior la anvelopa de pe sosea, vezi bucati negre de cauciuc topit facut bucatele, ceea ce denota o temperatura imensa de rulaj, care dupa parerea mea de nespecialist nu poate fi obtinuta la mers 200-400m ca distanta pe pana! Daca mergi cu 1.5 bar presiunea in roata sau cu masina incarcata cu viteze mari, se poate incinge anvelopa pe o distanta mare (100km) iar la un moment dat bubuie, cedeaza si se taie exact cum arata la tine, iar daca asta s-a intamplat atunci producatorul nu are nici o vina.

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Deenman @ așa arată o anvelopă după 426 m de reducere a vitezei până la oprire completă. Nici să nu te gândești vreodată să pui piciorul pe frână în prima fază. TPMS a semnalat pierderea presiunii exact în momentul exploziei. La ce bun? Ai aici fimul pentru a-ți face idee cum a fost. We transfer link https://we.tl/t-auoKKgV8jt

La 13:07:36 vei vedea în partea dreată prin șanț calea de rulare care o ia înainte și mai parcurge 30 m. Trebuie să ții cont că a fost instalată în partea stangă spate.

Am plecat în Grecia pe 24.05 și firește cu o zi înainte am setat presiunea pentru încărcarea de drum (pasageri + bagaje).

 

55818988_10215702790616503_2974644222646288384_o.jpg

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dai un ban dar stai in fata, iar anvelopa sta si mai in fata :) Bine ca sunteti teferi, vorba reprezentantului tehnic :)

 

Legat de anvelope, vreau sa iau in curand un nou set pentru vara, daca nu trece intre timp... Ma gandeam la 225/50/R16 pentru ca masina va avea 200CP+ si le vreau cat mai late, dar cu roti pe 16. Caut ceva cu un raport bun calitate pret, care sa aiba aderenta foarte buna pe uscat si buna/macar decenta pe ud.

Ce se mai recomanda ? Bridgestone RE003 ? Nu am vazut la noi. Nexen ? Care model ? N Fera SU4 nu am vazut pe aceasta dimensiune. Altele la fel sau mai bune de la Nexen ?

Modificat de GeorgeTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Goodyear, Dunlop, Michelin... la 200+ cai, cred ca vrei si ceva aderenta, si incredere in anvelopa.

Eu as merge pe Michelin Primacy 4.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei da. Am 2 masini de +200 cai si una are 205/55/16 Primacy 4 iar cealalta 255/35/19 Nexen. N-am murit in niciuna si nu sunt sofer de duminica. ;)

Edit: in schimb nu recomand dunlop rt2 ( zgomotoase + acvaplanare ) sau cinturato p7 ( zgomotoase si dure).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu vei muri nici cu Sailun sau LingLang, dar nu asta e ideea :) 

Modificat de ska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai, ideea e ca inainte sa facem afirmatii cu caracter de adevar general valabil sa ne documentam sau, de preferat, sa testam produsul in cauza. 

Cele 3 din cele 4 marci enumerate ( dunlop, pirelli si nexen) sunt testate pe aceeasi masina, in decurs de 2 ani si de noi.

Clasament bazat pe impresiile personale:

Aderenta pe uscat (mare --> mic):  Dunlop --> Nexen = Pirelli

Aderenta pe ud (mare --> mic): Dunlop --> Nexen --> Pirelli

Acvaplanare ( viteza cea mai mica): Dunlop --> Pirelli = Nexen

Zgomot de rulate (mare --> mic) : Dunlop --> Pirelli --> Nexen ( de departe cele mai silentioase din grupul asta)

Confort la rulare (mare --> mic) : Nexen --> Pirelli --> Dunlop

Consum carburant (mic --> mare) Pirelli --> Nexen --> Dunlop

Uzura ( mare --> mic): Dunlop --> Pirelli --> Nexen. 

Necesar de plumb la echilibrare (mare --> mic) : Dunlop --> Pirelli --> Nexen

De pret nu are rost sa vorbim.

Le: masina a venit echipata cu p7 pe care le am schimbat cu rt2 pentru ca erau dure si zgomotase iar la rt2 am renuntat (dupa vreo 4 luni) pentru ca erau mai rele decat p7.

Nexen am testat si in dimensiunea 225/40/18 pe alta masina, tot cu +200 cp dar fwd, timp de 2 veri.

Lle: vorbesc de 245/40/18 si 255/35/19.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru recomandari. Cateva detalii:

Dunlop mentionate sunt Sport Maxx Rt / Sport Maxx Rt 2 ?

Michelin Primacy 4 sunt asemanatoare cu Michelin Pilot Sport 4 (sau Pilot Sport 4 S) ca performanta, mai ales pe uscat ?

Ce model de Nexen e recomandat ? SU4 am vazut ca ar avea cele mai bune performante pe uscat, dar nu exista pe dimensiunea care ma intereseaza cel mai mult (225/50/R16 ca incerc sa raman sub 1% diferenta de stock). Teoretic pot trece pe alte dimensiuni, dar probabil ar insemna si alte roti.

Mai vreau sa mentionez ca prefer anvelope silentioase si mai ales moi, nu dure. De aceea si raman la 16" si nu vreau roti mai mari.

Modificat de GeorgeTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rt2 iar primacy n are nimic de a face cu Ps4. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sunt mai slabe ? Cateva detalii despre modelele de Nexen recomandate ?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica targetul lor este total diferit. Primacy sunt anvelope care duc multi km ( am dat jos Primacy HP cu +80k km) si care evident ca vor sacrifica din aderenta. 

Cat despre Nexen, am avut atat su1 cat si su4 si n as putea recomanda un model in fata celuilalt. Pentru banii dati sunt foarte bune. 

Ps: nu mai da quote postului anterior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte nu poti sa bagi in aceeasi ciorba Dunlop, Michelin cu Nexen, trebuie comparate lucruri si marci echivalente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca un model e cu 50% mai ieftin dar sa zicem cu 20% mai slab decat altul, evident ca e interesant.

 

1 hour ago, cristi511 said:

Adica targetul lor este total diferit. Primacy sunt anvelope care duc multi km ( am dat jos Primacy HP cu +80k km) si care evident ca vor sacrifica din aderenta. 

Cat despre Nexen, am avut atat su1 cat si su4 si n as putea recomanda un model in fata celuilalt. Pentru banii dati sunt foarte bune. 

Ps: nu mai da quote postului anterior. 

Mersi, eu nu fac mai mult de 6-7 mii de km pe an, uneori sub 5 mii, din care jumatate vara. Asa ca daca tin 30 mii probabil e suficient. Dar de la o anvelopa scumpa de performanta de vara vreau in primul rand aderenta mare pe uscat, altfel imi iau ceva mai ieftin sau all season. Inteleg ca de la Michelin ar corespunde Pilot Sport 4 / Sport 4S ?

PS Daca nu dadeam quote nu se mai intelegea nimic :)

Modificat de GeorgeTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pilot Sport 4 sunt anvelope de performanta, nu au modele concurente pe 205/55/16.

Sunt fff aderente pe uscat si ud, au aramida in compozitie, nu rezista foarte mult, 15.000-25.000km in functie de motor si stil de conducere, dar iti ofera satisfactie.

 

Michelin Primacy sunt anvelope foarte in regula din clasa Touring, deci pentru familie, km multi, si sunt cu peste 1Kg mai grele ca PS4 la aceeasi dimensiune, aspect foarte important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. La americani de exemplu sunt unele modele de vara recomandate ca avand un raport calitate/pret foarte bun, dar care nu se gasesc in Europa (de ex Indy 500 / RE003 sau FK510 sau G-MAX RS sau G-Force Sport COMP-2). La noi nu stiu daca exista si astfel de modele. Incerc sa nu dau 5-700 de lei pe un cauciuc, cat costa cele de la Michelin / Dunlop / Goodyear / Yokohama etc. pe dimensiuni mai late. Nexen par un compromis mai bun,  pe dimensiunea pe care o caut (225/50/R16) se fac doar SU1. Daca mai exista si alte recomandari sunt interesat.

Modificat de GeorgeTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba englezului, "there ain't such thing as free lunch".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeTsi: eu zic sa iei Hankook Ventus Prime3 K125 225/50 R16 92V daca nu vrei sa dai  "500-700 lei pe cauciuc" si nu o sa fi dezamagit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi ai vreo idee cum se compara cu Hankook Ventus V12 Evo2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai cele mentionate mai sus le am si eu zic ca isi merita banii. Ca si comparatie am avut Primacy 3 pe alta masina si astea de mai sus mi se par cel putin la fel de bune (au si protectie janta). 

In topuri mai ies bine si Nokian Wetproof 225/50 R16 92W, din nou la 450 Ron merita incercate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, GeorgeTSI said:

Mersi ai vreo idee cum se compara cu Hankook Ventus V12 Evo2 ?

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-V12-evo2.htm

Daca vrei anvelope medii, atunci poti sa te uiti si la Semperit, Khumo, Kleber, BF Goodridge, etc. Daca nu te intereseaza asa tare "performanta", uite-te ce gasesti in bugetul care vrei sa-l aloci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!