Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

Tocmai aseara am luat eu masina din service dupa ce am facut conversie de la masa dubla la masa simpla (Valeo + rulment LUK). 

Am si soft facut si la 400nm placa veche la cald nu tinea.

 

pana acum totul bun si frumos merge perfect.

in schimb cred ca ma duc inapoi sa schimb rulmentul.

 

se intampla o chestie destul de dubioasa si nu stiu daca gasesc pe cineva care sa imi explice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Doresc sa achizitionez un Golf 4 in urmatoarea perioada.Nu am gasit un topic recent cu astfel de intrebari.As dori un raspuns de la proprietari sa imi fac o idee.In principiu sunt interesat de ALH.

1.As vrea si eu sa stiu cat mai merita acum luat un golf 4 diesel ?

2.Sunt deja prea vechi,sau inca ma pot baza pe unul (AJM/ALH) ? ma refer la motor,stiu ca va trebui sa investesc in ea dar nici sa pice motorul.

3.Ce ati recomanda mai mult dintre cele doua?sau eventual benzinar cu GPL ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor AJM la Bora si inca nu am plangeri. EGR-scuipa ulei si imi intra in Limp Mode la 120km/h. Insa ieri am avut o surpriza si nu s-a mai intamplat asta, o sa incerc din nou maine. Kit de ambreiaj Luk am si eu, 1900lei. Oricum, as trece oricand la benzina dar nu la un VW... Poti sa iti iei si un Diesel, inca se mai gasesc motoare bune, atat AJM cat si ALH si iti spun din ce am eu si prietenii mei si crede-ma, noi forjam masinile, nu mergem la consum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea turbina si-a dat ieri obstescul sfarsit dupa ce m-a chinuit in ultimele zile cu un suierat ca de pisica in calduri.

Am auzit un poc scurt...si gata, s-a transformat masina in trasura cu 5 CP. Fum alb la greu, zgomot de storcator de fructe in zona turbinei...tot tacamul, macar bine ca nu luat-o pe ulei.

Am un prieten bun care ma va ajuta cu o turbina moka din dezmembrari dar nu are de pe ajm. Se potiveste de pe alt motor? Care? Merge Alh? La o prima vedere mi se pare ca a mea face corp comun cu galeria.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM problema

 

am schimbat distributia ieri la service toate filtrele uleiul si am plecat.dupa 10 min masina nu mai tragea deloc...urca foarte greu in turatii nu se mai accelereaza si ajung la 120 in 5 min.cand am plecat am simtit miros de ars in habitaclu...plastic...cauciuc incins.cand a bagat si a scos suportul de la motor din dreptul distributiei s-a chinuit si a tot tras de motor la greu si impingea ca un salbatic prin conductele alea pe acolo plus ca a ridicat cu cricul motorul prea mult.

o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe variabile, pentru care masina nu mai trage:

-distributia nu este montata corect sau nu este reglat corect avansul (e chestie de finete, ti-au pus laptop-ul dupa montarea distributiei?)

-alimetarea cu motorina neetansa (putin probabil)

Miros de ars:

-inspecteaza in zona motor ,vezi de unde provine mirosul

-verifica capacul de la distributie sa fie montat corespunzator

-zgomote suspecte, scurgeri, montarea corespunzatoare a tuturor agregatelor pe motor 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

131 cp nu e vnt17? A mea e vnt15

Da, asa este. Pui VNT 17, o reglezi acum pt softul tau si asta este. Dupaia iti mai trebuie doar un soft si ai alta putere.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, stie cineva la cati Nm rezista ambreajul de pe ajm? eu am varianta de 310 nm! cum pot afla ce tip de cutie am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf 4 AJM din 2002. Problema e ca nu pornea, am scos un senzor de pe furtunul de retur de la motorina si a pornit dar dupa 2 minute de functionare apare in bord ca motorul trebuie oprit. 

 

Pompa de motorina este in rezervor?

Imi puteti spune care ar putea fi cauza problemei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM-ul din cate stiu nu are pompa de motorina. Verifica totul pe Vag Com: senzorii de temperatura aer, motorina, lichid de racire. Sigur vreunul iti indica niste temperaturi enorme fata de realitate si da peste cap informatiile prelucrate de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf 4 AJM din 2002. Problema e ca nu pornea, am scos un senzor de pe furtunul de retur de la motorina si a pornit dar dupa 2 minute de functionare apare in bord ca motorul trebuie oprit. 

 

Pompa de motorina este in rezervor?

Imi puteti spune care ar putea fi cauza problemei?

 

nu are.

 

fa o diagnoza sa vedem ce erori ai stocate, pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Revin cu ceva noutati: ieri a venit mecanicul cu testerul si masina nu a pornit din cauza bateriei. Am incarcat bateria si am incercat sa o pornesc din nou azi si apare in bord o eroare de la presiunea de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am putut sa pun testerul ca nu avea curent. Astept sa vina iara cu testerul si vedem atunci ce erori are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am tot cautat un topic vizavi de anularea acelei conducte care vine din bloc motor si merge in egr si nu am gasit, so soryy daca nu postez unde trebuie...vreau sa fac anularea pe un ajm si vreau

pareri?

apar defecte ulterioare pe termen lung??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ti-a aparut pe bord atentionare de presiune scazuta ulei si de fapt era o siguranta ABS cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stiu asta, tocmai de aceea l-am intrebat pentru ca mi se parea ca bate campii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu bat campii, am pus testerul si a dat eroare de la siguranta. Am schimbat-o si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa o lamurim un pic pentru ca explicatiile pe care le dai sunt vagi. Mai intai ne spui ca nu porneste motorul apoi ca l-ai pornit dupa ce ai scos nu stiu ce senzor dar ca ti-a spus  bordul ca motorul trebuie oprit(habar n-am ce inseamna asta). Mai departe spui ca dupa ce ai pornit-o dupa cateva zile ti-a dat eroare ceva cu presiunea de la ulei. Apoi dupa alte zile ti-a dat pe tester ca e arsa o siguranta ABS pe care ai schimbat-o si apoi toate problemele s-au rezolvat.

Recapitulare: nu porneste motorul/ avertizare ca trebuie oprit motorul/ avertizare presiune ulei/ siguranta abs. Ce legatura e intre toate? 

Hai sa -ti spun eu explicatia mea. Ai probleme la alimentare/ dai la cheie pana omori bateria si motorul nu porneste insa in timp ce ii dai omor la electromotor si motorul invarte dar nu porneste, iti apare atentionare lampa rosie de presiune ulei. Cand am avut probleme la pornire dupa cateva incercari si mie imi facea la fel cu presiune de ulei. E normal. Dupa pornirea motorului insa e totul ok.

Partea cu siguranta abs e doar intamplatoare. Nu are nici o legatura cu pornirea motorului si cu atentionarile de oprire motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema ciudata masina din semnatura: in timpul unui drum de vreo 650km, dupa vreo 300km am zis sa arunc un ochi la nivelul lichidului de racire si am vazut ca nivelul era ceva mai mic decat in mod normal. Am completat cu apa si dupa alti ~100km din nou nivelul era scazut. M-am uitat putin sa vad pe unde ar putea sa curga insa nu am vazut nimic. Furtunele era destul de moi, pana acum puteam sa simt putina presiune in ele, dar nu exaagerata, cred ca ii normal asta.

Apa nu ii aruncata pe la supraplin, toate furtunele sunt 100% uscate, nici un strop de apa sub masina, pornita sau oprita.

Azi dimineata am observat ceva ce nu am mai vazut inainte. Am pornit masina sa verific din nou pe unde ar putea sa curga apa si am vazut pe beton, in dreptul esapamentului, depusa ceea ce parea a fi calamina iar gura esapamentului era putin 'transpirata'.

Ii vreo posibilitate ca cele doua sa aiba legatura? Ce altceva sa mai verific?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai un por in radiator. Eu am avut ceva de genul asta si nu aveam pierdere vizibila nicaieri. Dupa schimbarea fortata a radiatorului de racire(am lovit un bursuc), nu am mai pierdut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!