Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

rola de la intinzatorul acela de la electromotor ...asa se aude si la mine

salut baieti .. am si eu o intrebare ...ce consum are ajm-ul vostru ? eu am 9 in oras si 6.8 in afara voi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru P

Te referi la rola intinzatorului de accesorii, piesa imediat deasupra alternatorului, cum te uiti de deasupra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude si la mine dar mai incet decat la tine... rola aia am inteles ca are un fel de ambreiaj in ea si daca se duce, de acolo vine zgomotul.

sorinelclk eu am 9 in Bucuresti si 5.5-6 in afara. Daca merg tare cu depasiri etc 6.5-hai 7 dar ca sa scot 7 chiar trebuie sa merg tare. Masina mea are si resoftare...ceea ce la mers linistit dupa spusele multor persoane ar trebui sa scada cu 1L consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru P

Legat de consum, ajm , 225000 km, mers pe centura zilnic 45 km, aproape zilnic dusa in 160,in weeked mers prin oras, la plin ies cu 6.4 l/ 100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu Adrian

Al meu consuma cam 8,5 vara, mers normal in oras iar in afara 5,5!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti am si eu o problema.....am o pierdere de antigel la masina si o am mai de demult dar acum cred ca sa agravat ..cand iau capacul de la vasul de expansiune nu se mai aude aceel fassait ...si incep sa imi fac griji deoarece a inceput sa pierda cam multisor....aveti ceva ideei ? citisem undeva ca ar putea fi de la termostat dar mie in bord imi arata temperatura normal nu am probleme ...ceva ideei ms mult

Modificat de sorinelclk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si al meu ia la fel, 8,5 prin oras, si 5,5 afara, pe timp de vara, eu cred ca asta e un consum normal, nu ca altele exagerate.

@ sorinelclk: trebuie sa vezi pe unde se pierde antigelul, sa te uiti daca nu pierde pe la vasul de expansiune, in spatele lui este un stutz, si pe acolo iese cand e presiunea prea mare. in mod normal daca pierde pe acolo se va vedea pe lonjeronul din dreapta urme de antigel. in cazul asta e ori capacul vasului de vina, ori garnitura de chiulasa. tot in cazul asta, o sa ai si presiune mare pe instalatie, vezi daca sunt tari furtunele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele sunt ok nu sunt tari ...si da se vad urme de antigel pe lonjeron..am sa ma duc sa caut alt vas .ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vas trebuie sa cauti, ci capac, vasul nu se poate strica, ci doar supapa din capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vas trebuie sa cauti, ci capac, vasul nu se poate strica, ci doar supapa din capac.

ok am sa caut zilele astea si am sa cumpar unu si te tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

briliantul_hd

buna

eu am un ajm din 2000 break,sunt super multumit de el,turbo merge excelent,doar ca am niste probleme cu pornirea dureaza vreo 5 secunde pana porneste!stii careva sa-mi ziceti de ce???si poate imi recomandati un tester bun in jurul Hunedoarei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

este pe undeva vreun DIY cu schimbarea distributiei la motorul AJM?

am gasit pe myturbodiesel.com, dar acolo cred ca e putin diferit de ce am eu, la intinzatorul curelei.

probabil e diferit intinzatorul intre modelele dinainte de 2000 (inclusiv) si dupa 2000.

masina mea e din 2000, iar pe acel site arata doar la pompe duse din 2004-2006, deci aici e diferenta

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la care astept pareri/sfaturi. Am sesizat in trafic cand opresc la semafor ca imi variaza acul de la turometru si un usor tremurat ca si atunci cand e subturata la relanti (destul de logic avand in vedere ca se misca cand sub 900 cand peste, dar ff fin ca si cum ai cupla si decupla AC-ul). Fenomenul nu persista pana ma pun in miscare (ceva de genul 4-5 secunde dureaza treaba) si nu se intampla frecvent. Sa zic ca o data la 2 saptamani, dar pentru ca s-a repetat am inceput sa ma gandesc. Am zis ca sa fie de la injectoare insa valorile pe vagcom arata ok, kitul de ambreiaj este nou, sub 10.000km. Ce ar putea sa fie?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Dupa ce am schimbat ieri distributia, am observat un țăcănit enervant la motor. M-am intors cu masina la service si mi-au spus baietii ca e un zgomot de la tacheti si ca dupa ce ma plimb putin dispare, ca se regleaza automat fiind hidraulici. Am facut ieri vreo 30 km si tot asa suna, ba mai mult citisem undeva pe forum ca trebuie tinut motorul la 2500 rpm timp de 2 minute pentru a regla tachetii, da tot degeaba. In clipul colegului de mai sus nu am sesizat daca zgomotul lui e la fel cu al meu. Ce se poate face, avand in vedere ca inaintea schimbului nu se auzea niciun zgomot anormal. O sa revin eventual si cu un filmulet.

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ti-a verificat/reglat avansul dupa montarea distributiei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un zgomot usor metalic , ritmic ce se aude deasupra motorului si care nu se aude cu capota inchisa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cuiuda : Nu stiu sa-mi fi reglat avansul, ei spun ca doar kitul de distributie l-au schimbat

@Lupo_bv : Este un zgomot metalic, si se aude si cu capota inchisa.

Incerc azi sa fac azi un filmulet sa vad daca pot surprinde zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e filmuletul cu tzacanitul ce se aude de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare... :icon_confused: Am un golf 4 AJM din 2001.

La ce intervale se schimba distributia la AJM? In cartea service spune la 90.000 km.

Am intrebat la Porsche Bucuresti si spun ca la masinile pana in 2001 se schimba la 60000 iar la celelalte la 90.000 km.

La masina mea a fost schimbata distributia prima oara la 90000, apoi la 150000, iar acum la putin peste 200.000 ma gandesc daca trebuie sa o schimb iar sau o mai las. Poate fi verificat gradul de uzura la curelii si al celorlalte piese?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepand din 2001 - la 90.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt intr-o mare dilema... Golful meu este in acte trecut ca 2001, dar productia s-a facut in 2000. Eu cum schimb distributia? La 60000 sau la 90000? Difera AJM-ul din 2000 fata de cel din 2001?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am gasit pe net se pare ca dupa 2001 au renuntat la amortizorul de vibratii (cel hidraulic) modificand un pic intinzatorul ...pt cureaua de distributie

Si eu am aceeasi dilema....o schimb acum sau peste 30.000 ca deja am 60.000 de la ultima distrib

Ce este ciudat e ca la Passat , care are celeasi piese pe distributie (aceleasi coduri after market) , este data la 90.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi, in teorie la 90.000km la tine. In practica......

Alexandru, in 2003 au renuntat la acel intinzator hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!